Вересень
№п/п |
Ключові компетентності |
01.09-10.09 «Подорожуємо і відкриваємо світ»
|
12.08-16.09 «Які таємниці може відкрити подорож?»
|
19.09-23.09 Як досліджувати світ під час подорожі?» |
26.09-30.09 «Які подорожі роблять нас щасливими?»
|
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Патріотичний квест «Патріоти України» |
ГС «Наші слова та вчинки» |
Ігри для подолання агресії «Обзивалки» |
Фестиваль малюнків на тему «Мир очима дітей» |
2. |
Спілкування іноземними мовами |
Що спонукає людей подорожувати?
|
|
|
ГС «Як стати кращим» |
3. |
Математична компетентність
|
Гра «Кожній речі-своє місце» |
Майстерня для школярів «Учимося робити все самі» |
|
.Незакінчене речення «Батьківщина – це …» |
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Первинний інструктаж з БЖД (вступний). |
|
Вправа «Комплімент» |
Гра подорож «Природні дива України» |
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Перший дзвоник з елементами флешмобу "майбутнє країни у мріях дитини"
|
Створення колажу «Протидія булінгу » |
Година спілкування «Що я ціную у житті?» |
Відеоекскурсія «Люби й оберігай природу рідного краю»
|
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
ГС «Безпечна дорога до школи» |
ГС«Увага! Діти на дорозі» |
ГС «Правила спілкування» |
|
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Відверта розмова «Зовнішній вигляд учнів» |
|
Трудовий десент «Зробимо Україну екологічно чистою» |
Рольова гра «Складаємо власні правила поведінки в довкіллі.
|
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Перший урок «Діти єднають Украну» |
|
Виставка дитячих робіт «Нас єднає Україна»
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Поклонюся я довкіллю, побажаю довгих днів» |
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Гра «Розкажи про себе»
|
Година спілкування «Чарівні слова відкривають серця» |
Відверта розмова «Ми зернята України» |
Конкурс малюнків «Сонячні барви золотої осені»
|
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Акція «Зробимо свій клас зеленим» |
Заходи до Дня фізичної культури і спорту |
Взяти участь у виставці «Квітковий вернісаж» |
|
Жовтень
№п/п |
Ключові компетентності |
03.10-07.10 «Що розповідають про минуле твори мистецтва?»
|
10.10-14.10 «Чим багаті надра України?» |
17.10-21.10 «Що є запорукою здоров’я і довголіття?» |
24.10-28.10 «Що потрібно робити аби подорож була безпечною?» |
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Метод незакінчених речень: «Пізнай самого себе» |
Сюжетно-рольова гра «Ми - Українці» |
Відверта розмова «Я хочу стати успішним» |
|
2. |
Спілкування іноземними мовами |
Гра «Я – спостерігач» Стратегія «Фантастичні гіпотези»
|
ГС «Україна – європейська держава» |
|
Година спілкування. Обмін думками. «Техніка у моєму домі» |
3. |
Математична компетентність
|
Спостереження «Які птахи відлітають?» |
|
Майстер-клас «Вчимося рекламувати» |
Рефлексія «Що я беру із собою в подорож?» |
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Дослідження «Куди зникли комахи?» |
ГС «Абетка пішохода» |
Гра «Чарівна квітка здоров’я»
|
Проект «Винаходи українців» |
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
|
Створення колажу «Безпека в Інтернеті» |
|
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Урок моральності «Шануймо старість» |
Струмочок роздумів «Що я можу зробити для України?» |
«День захисника України» |
Будь чистим і охайним. Правила особистої гігієни. |
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Відеоподорож «Найсучасніші бібліотеки світу» до Всеукраїнського Дня бібліотек |
Гра «Відкриємо серце одне одному» |
Диспут «Чи може підприємець бути милосердним?» |
Створення слайд-шоу «Знайомтеся: професія «зелений перукар» |
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Рольова гра «Дарунки осені» |
|
Обмін думками «Добра справа для Батьківщини» |
Сюжетно-рольова гра «Безпечна поведінка в автобусі» |
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Майстер-клас «Складання букетів з опалого листя» |
Година спілкування «Батьківщина починається з сім’ї» |
Розважально-пізнавальна програма «А ми тую славу підіймемо!» |
|
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Година милування природою «Осіння щедрість» |
|
Екологічний проект «Зелений пакет для дітей» |
Інструктаж. Безпека на канікулах.
|
Листопад
№п/п |
Ключові компетентності |
07.11-11.11 «Вода-рятівниця чи вода- руйнівниця?»
|
14.11- 18.11 «Які звички псують людське життя?»
|
21.11-25.11 «Як сила зернятка може врятувати життя?» |
28.11-02.12 «Як людина використовує енергію Сонця,вітру. води?» |
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Відверта розмова «Тварини не іграшки» |
Театр пантоміми «Мій настрій» |
Година спілкування за тематико телепередачі «Здоровим бути модно» |
Обмін думками "Вода і здоров'я"
|
2. |
Спілкування іноземними мовами |
|
Обмін думками «Актори, які прославили Україну» |
Квест «Мода - дітям» |
|
3. |
Математична компетентність
|
Рефлексія «Навіщо нам потрібна вода?». Вправа «Незакінчені речення» |
Майстер-клас «Виготовляємо пальчиковий театр» |
|
Дослідження "Як ми бережемо воду?" |
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Колективна справа «Ліпимо казку» |
Відкритий мікрофон «100 причин пишатися Україною» до Дня Гідності та Свободи |
Майстер-клас «Прикрашання капелюшків»
|
|
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
|
Дослідження «Такий звичний каблучок» |
Створення пам’ятки «Бережімо воду» |
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Гра «Світлофор ввічливості » |
Бесіда «Герої серед нас» |
Обмін думками «Чи потрібно завжди йти в ногу з модою? » |
Дощові фантазії "Музика дощу" |
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Майстер-клас «Іграшка, створена власноруч» |
|
Всеукраїнська акція «Засвіти свічку пам’яті» |
|
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Обмін думками «Чи може гра завдати шкоди?» |
Поведінка у театрі. Гра «Так чи ні?» |
Урок мужності «Україна – це територія гідності і свободи» |
Віртуальна подорож "Річки моєї України |
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Літературне свято «Мова моя калинова» |
Робота в групах Інсценізація казки за вибором учнів |
|
Перегляд фрагмента відеоролика "Вода.Корисні підказки" |
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Екскурсія в осінній парк |
|
Дослідження «Оздоблення українського одягу» |
Акції волонтерської допомоги та доброчинності «Світло добра у моїй душі» (до Дня інваліда – 03.12) |
Грудень
№п/п |
Ключові компетентності |
05.12-09.12 «Як заощаджувати енергію?» |
12.12-16.12 «Що робити , якщо відчуєш брак енергії?і» |
19.12-23.12 «У чому сила енергії роду?» |
26.12-30.12 «Людина та енергія»
|
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Обмін думками «Як допомогти птахам узимку» |
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Зустріч із зоряним жителем» |
Година спілкування. Обмін думками. «Дорослішати – це думати про інших» |
ГС «Я маю власну думку» |
2. |
Спілкування іноземними мовами |
|
Гра-подорож «Маленькі Українці подорожують країнами ЄС» |
|
Створення колажу «Новий рік в країнах ЄС» |
3. |
Математична компетентність |
Гра-подорож «Я-Земля» |
|
Акція «Збережи ялинку» |
|
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Дослідження «Чи існує життя під снігом?» |
Виготовлення слайд-шоу «Запрошуємо в космічну подорож»
|
|
Розважально-пізнавальна програма «Ой, хустина, хустиночка! Мережана, шита…» |
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Створення колажу «Зимові свята українців» |
|
Гра-мандрівка «Майстерня Святого Миколая » |
Створення новорічної презентації «Мистецька галерея зими» |
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Соціальна акція «Волонтерство» |
|
Читання з передбаченням твору В. Сухомлинський «Який слід повинна залишити людина на землі» |
Імпровізація «Сімейне свято»
|
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Всеукраїнська акція «Годівничка» |
Акція «Нагодуй птахів» |
|
Бесіда «Як привітати зі святами зимуючих птахів?» |
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Заходи до Дня Збройних сил України |
|
Дослідження «Українці в космосі» |
|
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
ГС «Права людини» |
Віконечко у світ «Давні і сучасні танці»
|
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових розваг» |
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Колективна справа «Створення снігового містечка» |
Екскурсія в зимовий парк |
Дослідження «Від зернятка до яблучка» |
Інструктаж. Бесіда на канікулах |
Січень
№п/п |
Ключові компетентності |
Ми - дослідники 23.01. – 27.01. |
Досліджуємо космос 30.01. – 03.02. |
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ранкове коло «Як людина досліджує світ?» Літератрна композиція «Через Крути в майбуття»
|
Ранкове коло “Що можна побачити в космосі?” ІНТЕРАКТИВНА ГРА «Все буде Україна!»
|
2. |
Спілкування іноземними мовами |
Гра-подорож «Маленькі Українці подорожують країнами ЄС |
Патріотична історична година Тернистими шляхами в ім'я держави»
|
3. |
Математична компетентність
|
Рольова гра «Ми – мандрівники» |
Фантастичні гіпотези «Що станеться, якщо зникнуть природні цінності?» |
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Спостереження «Вчимося милуватися красою довкола нас» |
Колективна справа «Чому дерева взимку без листя?» |
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
ПРОЄКТ З НАЦІОНАЛЬНО –ПАТРІОТИЧНОГО ТА ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ «Держави славна назва-Україна». |
Айстопер «Історія- шлях у майбутнє»
|
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Гра «Танок по колу». (По колу розміщенні аркуші з написаними цінностями. Коли музика стихає учні зупиняються, беруть аркуш. Читають, доводять цінність цієї речі). |
STEM-освіта. «Мій винахід». Робота з лего. Парад винаходів класу. Товариська гра «Як би вчинив я?». |
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Година спілкування. Віртуальна подорож «Мандруємо Україною» |
Сюжетно-рольова гра «Які машини можуть полегшити працю людям» |
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
БЛІЦ- КРОСЕНС «Голокост. Цей день в історії»
|
ІСТОРИЧНИЙ ХРОНОТОП ДЕНЬ КІБОРГІВ. «Полум'я подвигу в наших серцях» «Соборність духу, розуму і серця»
|
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Спілкування на тему «Створення атмосфери емоційної захищеності, тепла й любові в сім’ї». 27 січня – міжнар. день пам’яті жертв Голокосту
|
Міні-проект «Стежками пам’яток природи» (вирізки з газет, журналів тощо). 29 січня – вшанування пам’яті Героїв Крут
|
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Треніг «Техніка безпеки під час подорожі» |
Складання порадника «Збережемо природу!» |
Лютий
№п/п |
Ключові компетентності |
Планета Земля 06.02-10.02 |
План і карта 07.02. -11.02. |
Земна кора 13.02. – 17.02. |
Земна кора 20.02. - 24.02 |
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ранкове коло “Планета світла і добра”Тренінгове заняття «Я – син своєї землі і пишаюся цим».
|
Екскурсія до бібліотеки. Година спілкування «У країні рідної мови» |
Година спілкування. Обмін думками. «Техніка у моєму домі» Флешмоб до Дня державного герба України |
Виховна година (вшанування пам'яті Героїв Небесної Сотні) «Вічна Вам пам'ять» (20.02) Міжнародний день рідної мови (Виховний захід/ квест/вікторина (21.02) |
2. |
Спілкування іноземними мовами |
Рольова гра-тренінг «Я – пасажир». Гра-лабіринт «Світлофор» |
Рольова гра «Складаємо порадник для читача» |
Інформаційна хвилинка «Афганістан невтомний крик скрізь час!» «Герої не вмирають…»(15.02) |
ПАТРІОТИЧНЕ ВІЧЕ "З МАЙДАНОМ В СЕРЦІ КРІЗЬ ЖИТТЯ
|
3. |
Математична компетентність
|
Міні-олімпіада «Наш супер-клас» |
Година веселих розваг «Не май 100 гривень, а май 100 друзів». |
Рольова гра «Де можна кататися на велосипеді?» |
Конкурс проектів «Професії моїх батьків» |
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Лепбук “Таємниці космосу”
|
Моделювання ситуацій «Звідки прийшла до нас книга?» |
Година спілкування «Довкілля і транспорт» |
Проект «Винаходи українців» |
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Екологічний бумеранг “Наша планета - Земля” |
День безпеки в Інтернеті. «Чи може Інтернет змінити життя?» |
Виготовлення моделі космічної адреси |
Гра «Відкриємо серце одне одному» |
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Операція-рейд «Чистий клас». Перегляд презентації «Дизайн одягу для спортсменів»
|
Спостереження «Транспорт міста і села. Чим вони відрізняються?» |
Святкова пошта до Дня Святого Валентина. Конкурс «Валентинка для Валентина» ».
|
Виготовлення моделі космічної адреси |
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Мрія і бажання – чи це одне і те ж? Усне дослідження. |
Рефлексія. Як здійснення бажання може залежати від природи? (Вода, вітер тощо). |
Майстер-клас «Виготовлення макету транспорту з паперових коробок» |
Створення слайд-шоу «Знайомтеся: професія «зелений перукар» |
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Відверта розмова «Який ти товариш?»
|
Правила важливі. Плакат правил поведінки в їдальні, на прогулянці, на ігровому майданчику, в гостях.
|
Обговорення «Спільні бажання/мрії нашого класу». |
Інтерв’ю «Навіщо мені вчитись у школі?» |
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
«Вернісаж мрій». Конкурс малюнків Історична платформа «У ЇХНІХ СЕРЦЯХ ЖИЛА Україна»
|
Поетична сторінка «Сучасні дитячі письменники» |
Бесіда «Роль особистого прикладу батьків у вихованні дитини». |
Як впізнати бажання? Вправа «Три бажання». (Діти складають список бажань. Поступово викреслюють менш важливі. Три, які залишились і є найбільш бажаними). |
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Моделювання ситуацій «Якщо хочеш бути здоровим – загартовуйся» |
Бесіда-інструктаж «Безпека на дорозі. Обережно! Ожеледиця!» |
Бесіда «Ти – пішохід. Небезпечна бурулька» |
Сюжетно-рольова гра «Безпечна поведінка в автобусі» |
Березень
№п/п |
Ключові компетентності |
Скарби Землі 27.02 – 03.03 |
Досліджуємо воду 06.03 – 10.03 |
Атмосфера 13.03 – 17.03 |
Досліджуємо гриби і рослини 20.03 – 24.03
|
Досліджуємо гриби і рослини 27.03 – 30.03 |
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ранкове коло “Земля не належить нам. Це ми належимо Землі” ввічливості. |
Ранкове коло “Пригоди крапельки ” |
Година спілкування «Абетка етикету». |
Ранкове коло “Чому людина не може жити без рослин? ” |
Міжнародний день театру. Перегляд відео. |
2. |
Спілкування іноземними мовами |
Рольова гра «Цікавинки про Планету Земля для інопланетян»
|
Вплив реклами на наше життя. Медіа простір. |
Флешмоб «Веселкова країна» |
Віртуальна природничо-географічна експедиція
"Чорноморська скринька» |
Тематичний діалог «Корисні підказки на етикетці продукту» |
3. |
Математична компетентність
|
Майстер-клас «Бути вчасно – це прекрасно». Диспут «Що може трапитися, якщо зупиниться час?» |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ «Проблема чистої води». |
Година спілкування «Найкращий день у моєму житті» |
Думки вголос. «Винахід для мого класу/школи/дому»
|
Відверта розмова «Де росте корисна їжа?» Ексеперемент з кока-колою |
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Екологічний десант «Живий календар» (цвітіння квіті у різну частину доби) |
Туристична прогулянка до чистих джерел «Як не любити таку красу?» |
Дослідження «Коли в небі з’являється веселка?» Година милування «Скільки кольорів має веселка?» |
Інтерактивна гра «Моя єдина Україна»
|
Чи всі ідеї мають право на існування? |
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Створення колажу «Як управляти часом?»
|
Музична вітальня «Музика в природі:пори року (весна)». |
Палітра художника Як фарбами передати веселковий настрій?» |
Челендж «Добра дія рятує світ» |
Конкурс малюнків до художніх творів. |
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Година творчості “Місто веселих майстрів (виготовлення вітальної листівки до 8 Березня)” |
Десант «Рятуймо землю від забруднення» |
Флешмоб «Шануймо рідну мову!». Конкурс поезій. |
Бесіда “Запобігання отруєнь грибами, рослинами та їх насінням” |
Година спілкування «Поспішиш – упадеш, останнім прийдеш» |
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Сюжетно – рольові ігри «Несловесні засоби спілкування» |
Година спілкування «Збережімо красу природи» |
Репортаж «Вчинки у повсякденному житті».
|
Віртуальний еко-круїз “Унікальний рослинний світ України” |
Обмін думками «Як я допомагаю батькам?» |
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Інтерактивна вправа «Крісло автора». «Що можна дізнатись із назви?»
|
Урок гарної поведінки «Ти живеш серед людей». |
Обговорення: «Винахід і відкриття». Як людина втілює ідеї природи. |
Проект “Дарунки лісу” |
Екскурсія у крамницю «Корисна та шкідлива їжа» |
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Фотофлешмоб “Пейзажі нашого села” |
Відеопривітання 8 Березня «Весняна краса жіночності» Інформаційна хвилинка «Кобзар – живий!» |
Екологічний проєкт «Маленькі українці подорожують країнами ЄС»
|
Лекція до Всесвітнього дня Землі «Наша планета Земля - наш рідний дім»
|
Бесіда-інструктаж «Безпечна дорога до школи». |
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Диспут «Гра і праця в житті дітей ». |
Тренінгові заняття для батьків з теми «Вчимося розуміти свою дитину» |
Ігрові завдання «Я- Земля» (до Дня Землі та Дня води )
|
Виставка малюнків “Хоровод весняних квітів” |
Бесіда «Роль сімейних традицій у вихованні дітей» |
Квітень
№п/п |
Ключові компетентності |
Досліджуємо тварин 03.04 – 07.04 |
Досліджуємо екосистеми 10.04 -14.04 |
Бережемо довкілля 17.04 – 21.04 |
Історія техніки 24.04 – 28.04 |
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ранкове коло “Чи треба берегти тварин?”Виховний захід «Якщо хочеш бути здоровим». |
Ранкове коло “Кольори і звуки довкілля. Які вони?” Дитячий кінозал. Перегляд мультфільму до Всесвiтнього дня космонавтики |
Ранкове коло “Як поводитись у довкіллі?”Всесвітній день Землі 22 квітня. Еко-вікторина «Земля – наш спільний дім». |
Ранкове коло “Як техніка допомагає у побуті та якою вона буде в майбутньому” Етичний тренінг «Я хочу бути схожим (схожою) на…» |
2. |
Спілкування іноземними мовами |
Дослідження «Без верби і калини нема України»
|
Година спілкування «Відомі космонавти, якими ми пишаємося» |
Святковий урок «Я − житель планети Земля».
|
Віртуальна подорож «Музей писанки» м. Коломия |
3. |
Математична компетентність
|
Дослідження «Як моя родина піклується про рослини?» |
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»
|
Дослідницька діяльність. Демонстрація змін пір року. |
Обговорення у грі. Гра «Країна Дзеркал». Моє ставлення до інших. |
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Обмін думками «Чи всі рослини корисні?» Панно «Віночок польових квітів» |
Дослідження Закликаємо пташок». |
Година спілкування «Великоднє свято. Традиції святкування» |
Захід-спогад «Чорнобиль немає минулого часу». До Дня пам’яті Чорнобильської трагедії. |
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Створення колажу «Перші весняні квіти» Декоративне панно «Віночок польових квітів» |
Майстер-клас «Виготовлення писанки, крапанки» |
Колективна справа «Створення великоднього панно» |
Вправа-дослідження: «Чому предмети падають униз, а не вгору?». |
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Екскурсія до парку «Хвойні та листяні дерева» Створення колажу “Улюблені тварини” |
Міні-проект «Моє село». Дослідження «Що я покладу у великодній кошик?»
|
Гра-вікторина “Я люблюУкраїну” |
Диспут «Захоплення моєї родини». Хвилини з мистецтвом «Мелодія весни» |
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Створення пам’ятки «Коли потрібно збирати лікарські рослини?» |
Цікаві факти (за попередньою підготовкою): «Дитинство моїх батьків та моє». Акція “Посади дерево” |
Конкурс дитячого малюнка “Моя мрія”
|
Виставка малюнків «Великодня краса» |
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Симптоми хвороби та втоми. Як завжди гарно себе почувати? |
Великодній челендж |
Бесіда «Великодні атрибути» |
|
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Тренінг “Права дитини” |
Бесіда «Небезпека на дорозі: обірвані дроти, пошкоджені каналізаційні люки». |
Виставка малюнків до Великодня. Обмін думками «Родинне тепло. Щире спілкування та довіра» |
Тренінг «Похід до лісу». |
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Дослідження «Як я росту». Обговорення в колі, вимірювання зросту. |
Бесіда з попередження дитячого травматизму
|
Бесіда-інструктаж «Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях». |
Травень
№п/п |
Ключові компетентності |
01.05 – 05.05 |
08.05 – 12.05 |
15.05 – 19.05 |
22.05 – 31.05 |
Безпека в побуті |
Електрика і пожежна безпека |
Безпека на дорогах |
Техніка для активного відпочинку |
||
1. |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ранкове коло “Як безпека перетворюється на небезпеку ” Обмін думками «Які мультфільми мені подобаються?» |
Ранкове коло “Як потоваришувати з технікою ” Акція крилатих листів «Добрий ранок, ветеране!» |
Крісло автора «Я – частина суспільства». Перегляд повчального фільму «Уроки обережності – дорога» |
Тренінг «Як спланувати екскурсію». Обговорення мультика «Рекс-мандрівник» |
2. |
Спілкування іноземними мовами |
Гра «Я – українець, я –європеєць» |
Година спілкування «Україна -Європейська держава» |
Інформаційна лінійка до дня Європи. « Ми українці. Ми – європейці» |
Відеорепортаж «Алея мрій»
|
3. |
Математична компетентність
|
Обговорення: «Рухи у природі. Про що вони нам говорять?» |
Колективна справа. «Улюблені мультяшні герої» |
Проєкт «Небезпечні місця на маршруті «дім-школа-дім» |
Мандріка Україною «7 чудес української природи» |
4. |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Обмін думками «Бабусина скринька» Виготовлення самороб-них подарунків для мам. |
Екскурсія до місцевого парку «Зміни в природі навесні».
|
Гра «Знавець рідної мови» Танцювальний флешмоб “Я-патріот”(до дня вишиванки) |
Година спостереження «В усі пори року прекрасна земля» |
5. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Музична вітальня «Наші улюблені пісні про Україну»
|
Гра “Я-конструктор” |
День вишиванки. «Парад вишиванок». |
Хвилина роздумів «Чим я особливий?» Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок»
|
6. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Конкурс листівок «Моїй матусі я завдячую усім» |
Зустріч з військовослужбовцями «Маю честь Вітчизну захищати» |
Година спілкування Дисципліна та обов’язок. |
Трудовий десант «Школа – наш дім, ми – господарі в нім» |
7. |
Ініціативність і підприємливість
|
Рефлексія «Долонька здоров’я». (Щоб бути здоровим, я…). (Учні записують відповідь на паперову долоньку і прикріплюють на плакат). |
Вивчення стану згуртованості дитячого колективу. Тест «Фотограф» |
Круглий стіл «Влаштовуємо свято. Як дарувати і приймати подарунки?» |
Інтелектуальна гра «Зоряний час». «До нас зазирнуло літо» Акція “Чисте довкілля”(прибирання території школи) |
8. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Дослідження «звідки прийшла до нас вишиванка?».
|
Думки вголос «Хто мені друг, а хто приятель?». Складання правил доброчинності. |
Бесіда «Мої успіхи та досягнення». |
Рухливі ігри з елементами техніки туризму Година спілкування «Чи бувають канікули для ввічливості, культури?» |
9. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Інструктаж з правил дорожнього руху. Вікторина «Правила дорожнього руху для велосипедистів» |
Яка відповідальність перед природою, родиною, друзями?
|
Бесіда «Місця для безпечних ігор». Безпечний двір (Корисні підказки) Гра “Кмітливий світлофор” |
Година милування «Музика поруч з нами» Цільовий інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час екскурсій та літніх канікул. |
10. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Збори – діалог «Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей?» |
Батьківський всеобуч « Ігри дітей вдома»
|
Сезонні зміни в неживій природі. |
Батьківські збори: ‒ аналіз успішності учнів на кінець року; ‒ організація літнього відпочинку. |