Щедро ллє проміння сонце
У твоє й моє віконце,
Щоб в теплі ми виростали
Й світло людям дарували.
Й де б ми в світі не були,
Щоб завжди любов несли,
Щастя, радість і тепло,
Щоб чудово всім було,
В світ прийшли ми: я і ти –
Для любові й доброти!
Будь привітним і прихильним,
Добрим, лагідним і сильним.
Вчися правдою прожити.
Теплим словом вмій зігріти.
Вчись завжди допомагати
І людині співчувати.
І старайся так прожити,
Щоб, як сонечко, світити!
І в душі завжди нести
Теплий вогник Доброти!
У дівчат свої секрети.
Слід їм знати ці куплети,
Чисті руки, одяг, щічки,
В косах гарні білі стрічки.
Все важливе для дівчаток –
З голови до самих п'яток.
Та віддавна й дотепер
Цінять правильні манери.
А грубити, з кимось битись
Для дівчаток не годиться.
Найбільше хлопці на люблять
Ябед, плакс і злих.
Будеш все це пам'ятати –
Зможеш гарним другом стати.
Для хлопців завжди дуже радий
Я дати ось такі поради:
Увагу щоб звернуть на себе,
Як слід навчатися нам треба,
Не смикати дівчат за коси,
Робити все, що вони просять.
Не будь хвалько і задавака,
Не змушуй меншого заплакати.
Коли врахуєш ці поради,
Вона дружить з тобою рада!!!
Дата |
Дні |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
2.09 |
Понеділок |
Вступний інструктаж з ТБ на початок навчального року
|
|
|
|
|
Квест «Діти єднають Україну» |
3.09 |
Вівторок |
Година здоров’я «Почни день з ранкової зарядки»
|
|
Перше засідання класного об’єднання «Червоні промінці» |
|
|
|
4.09 |
Середа |
|
Година роздумів: «Вихована людина: яка вона?» |
|
|
|
Міжнародний день благодійності. Акція «Допомога» |
5.09 |
Четвер |
Конкурс малюнків «Безпека руху пішоходів» |
|
|
Відеоекскурсія «Люби й оберігай природу рідного краю» |
|
|
6.09 |
П’ятниця |
|
До Міжнародного дня писемності (8.09) - складання листа – підтримки воїнам, які перебувають в зоні ООС |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9.09 |
Понеділок |
|
|
|
|
Спортивні змагання «Малі олімпійські ігри надій» між командами хлопців та дівчат |
|
10.09 |
Вівторок |
|
|
|
Акція «Чисте подвір’я» |
|
Створення колажу «Видатні спортсмени України» |
11.09 |
Середа |
|
Батьківські збори: «Особливості НВП в 4 класі у 2018 – 2019 н.р.», вибір класного і шкільного комітетів |
|
|
|
Виховна година «Я - громадянин України і пишаюся цим» |
12.09 |
Четвер |
Рольова гра «Сигнали для регулювання дорожнього руху» |
|
Бесіда з елементами тренінгу «Про що може розповісти мій портфель?» |
|
|
|
13.09 |
П’ятниця |
Година розваг і відпочинку у лівобережному парку «Наша дружня класна родина завжди разом»
|
|
|
Конкурс екібан «Найкращі квіти рідному місту» (створення квіткових композицій до Дня рідного міста) |
Інформаційна година до Міжнародного дня демократії(15.09) – «Що для мене демократія? До чого повинні прагнути, щоб життя у школі було яскравим і незабутнім»
|
Година розваг і відпочинку у лівобережному парку «Наша дружня класна родина завжди разом»
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
16.09 |
Понеділок |
Диспут «Шкідливі і корисні звички у моєму житті»
|
|
|
Година милування «Осінь – краса і корисні справи» |
|
|
17.09 |
Вівторок |
Бесіда «Небезпечні місця у навчальному закладі. Як уберегти себе від травмування»
|
|
|
|
|
Віртуальна екскурсія до шкільного музею «Без минулого нема майбутнього» |
18.09 |
Середа |
|
|
Екскурсія в природу. Колективна справа «Збирання насіння для зимуючих птахів»
|
|
|
|
19.09 |
Четвер |
|
Година спілкування «Ні - агресії та насильству!» |
|
|
Створення колективного лептбуку «Якого кольору осінь?» |
|
20.09 |
П’ятниця |
Перегляд відеоролику «Дії учнів під час пожежі»
|
|
|
|
|
До Міжнародного дня миру - Авторський стрит – арт на асфальті крейдою «Єднаймося заради України»
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
23.09 |
Понеділок |
Класне родинне свято іменинників «З днем народження, друже»
|
|
|
Міні – проект «Життя лісу восени» (засідання гурту «Чомучки») |
|
|
24.09 |
Вівторок |
|
Групова справа «Всяка допомога хороша вчасно» |
Година спілкування . Маленькі поради для розв’язання великих проблем «Чим хвалитись своєю силою, краще слабким допоможи» |
|
|
|
25.09 |
Середа |
Година розваг «Жмень ідей на кожний день» |
|
|
|
|
Інтелектуально – пізнавальна гра – мандрівка «Багато є в тобі щедрот, моя Вкраїно чорноброва» |
26.09 |
Четвер |
|
Родина конференція «Тато, мама, я – читацька сім’я» |
|
|
|
|
27.09 |
П’ятниця |
Відверта розмова «Мій ідеал»
|
|
|
|
Зіркова година. Виставка учнівських робіт «Моє захоплення»
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
30.09 |
Понеділок |
|
|
|
|
Музична світлиця «Музична спадщина рідного краю» (до Міжнародного дня музики) |
|
01.10 |
Вівторок |
Рольова гра «Культура поведінки в громадських місцях»
|
Виховна година «Повага - ниточка, що з’єднує покоління» (До дня людей похилого віку) |
|
|
|
|
02.10 |
Середа |
|
|
Груповий практикум «Калейдоскоп професій» |
|
|
Година спілкування «Я радий, що – я хлопчик. Я щаслива, що я - дівчинка» |
03.10 |
Четвер |
|
|
Виготовлення вітальних листівок для привітання вчителів з професійним святом
|
|
|
|
04.10 |
П’ятниця |
Участь у святковому концерті, присвяченому дню вчителя
|
|
|
До Міжнародного дня тварин Конкурс фото колажів або малюнків на тему «Мій домашній улюбленець»
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
07.10 |
Понеділок |
|
|
Конкурс на кращу книжкову закладку для малечі |
Перегляд відеоролику «Заповідні місця Дніпропетровщини» |
|
|
08.10 |
Вівторок |
|
Бесіда «Ти знаєш, що ти – людина?» |
|
|
Майстер – клас із виготовлення вітальних листівок захисникам Вітчизни. |
|
09.10 |
Середа |
Відверта розмова «Завтрашній характер – у сьогоднішньому вчинку»
|
|
|
|
Акція «Привітай захисника зі святом» |
|
10.10 |
Четвер |
|
Урок мужності Віртуальна подорож «14 жовтня – День Захисника Вітчизни. Герої нашого часу»
|
|
|
|
|
11.10 |
П’ятниця |
Бесіда «Поведінка у храмі»
|
|
|
Конкурс поробок із природного матеріалу «Талановиті наші родини» |
|
Пізнавально – конкурсна година «Козацькі забави» (до Дня українського козацтва – 14.09)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
14.10 |
Понеділок |
ВИХІДНИЙ
|
|||||
15.10 |
Вівторок |
|
|
Майстер – клас «Книжкова лікарня» |
|
|
Година спілкування «Я - маленький громадянин»
|
17.10 |
Середа |
Година здоров’я «Культура харчування» (до Всесвітнього дня здорового харчування)
|
|
|
Година фантазерів «Тваринний світ незвіданих планет» |
|
Інформаційна година «Права дитини і дискримінація» |
18.10 |
Четвер |
|
Година спілкування «Герб моєї родини» (захист родинних гербів) |
|
|
Ігрова програма «Відгадай музику. Сучасна та народна музика - єдині»
|
|
19.10 |
П’ятниця |
|
|
|
Свято осені «В усі пори прекрасна земля» |
Годинна милування «Осінь у творах видатних художників та музикантів»
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
21.10 |
Понеділок |
|
|
|
Година доброти «Флора і фауна рідного краю» |
|
|
22.10 |
Вівторок |
|
Ситуаційно - рольова гра «Де мир і злагода, там життя, як маків цвіт» |
|
|
Ігрова програма «Сучасна казка на новий лад» |
|
23.10 |
Середа |
Засідання об’єднання «Червоних промінців», підведення перших підсумків роботи |
|
|
Інтелектуальний конкурс «Юний природознавець» (між командами хлопців та дівчат) |
|
|
24.10 |
Четвер |
|
|
Моделювання ситуації «Розквітла квітка доброти, яку посіяв сьогодні ти» |
|
|
Урок – мужності «Згадаємо ми ті трагічні дні, коли діди своє життя віддали за мир для онуків своїх» (До дня визволення рідного міста) |
25.10 |
П’ятниця |
Інструктаж з ТБ під час осінніх канікул. Ознайомлення з планом роботи на канікули |
|
|
|
Екскурсія в природу «Матуся осінь зміни принесла» (спостереження за змінами у живій і неживій природі)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
4.11 |
Понеділок |
Ігрова програма «В королівстві Шахів»
|
|
|
|
|
|
5.11 |
Вівторок |
|
|
Створення міні – збірки «Вислови про мову» (відповідає гурт «Художники», «Всезнайки»)
|
|
|
|
6.11 |
Середа |
|
Гра – бесіда «Рідна домівка, рідна сім’я – тут проростає доля моя» |
|
|
Перегляд відеоролика «Українські народні музичні інструменти»
|
|
7.11 |
Четвер |
Тренінг «Повага та самоповага»
|
|
|
Презентація навчального проекту «Земля – планета «Вода» |
|
|
8.11 |
П’ятниця |
|
|
|
|
Участь у шкільному турі конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика |
Конкурс мовознавців «Влучне слово» (До Міжнародного дня рідної мови)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
11.11 |
Понеділок |
|
|
|
|
|
Година ввічливості «Що означає бути вихованим» |
12.11 |
Вівторок |
Спортивне змагання між 4 класами «Клич друзів – граймо разом» (До всесвітнього дня Доброти) |
|
|
|
Фотовернісаж класних стіннівок «З класом класно!» |
|
13.11 |
Середа |
|
Година відвертості «Чи важко перепрошувати?» |
Перекличка повідомлення «Як я виконую своє доручення» (звіт класних гуртів) |
|
|
|
14.11 |
Четвер |
Година спілкування «Я хочу стати кращим»
|
Індивідуальні консультації для батьків на тему: «Як зберегти психічне здоров’я дитини?» |
|
|
|
|
15.11 |
П’ятниця |
Відверта розмова «На кого я хочу бути схожим у житті?»
|
|
|
Дослідження «Хто про природу дбає, вона тому повертає» |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
18.11 |
Понеділок |
Година здоров’я «Шкідливі звички і здоров’я»
|
|
|
Уявна екскурсія «Віконечко у природу» з Тітонькою Совою |
|
|
19.11 |
Вівторок |
|
Дослідження «Походження прізвища» |
|
|
|
|
20.11 |
Середа |
|
|
|
|
Заочна подорож «Вулицями Майдану Незалежності» з використанням відеоматеріалів, презентацій |
Урок мужності «Вільні творять майбуття» (до Дня гідності та свободи) |
21.11 |
Четвер |
Відверта розмова «Якщо на краще хочеш світ змінити, із себе, друже, це почни робити»
|
|
Колективна робота «Ми працю любимо, що в творчість перейшла» |
|
|
|
22.11 |
П’ятниця |
|
Працює батьківська скарбничка «Що б ви хотіли змінити у роботі класного колективу?» |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
25.11 |
Понеділок |
Правознавчо – інтелектуальна гра «Що? Де? Коли» - «Кожна дитина має право»
|
|
|
|
|
|
26.11 |
Вівторок |
|
|
Проект «Не давай можливості суму жити» (проведення веселих перерв з учнями 1 – 2 класів) - відповідає гурт «Забава» |
|
|
|
27.11 |
Середа |
|
|
|
|
|
Година спілкування «Україна пам’ятає» (голодомор 1932 – 1933рр.) До Дня пам’яті жертв голодомору та репресій |
28.11 |
Четвер |
Поговоримо відверто «Краще кривду перетерпіти, як кривду чинити» |
Створення творчого пано «Я і моя родина» |
|
|
|
|
29.11 |
П’ятниця |
|
|
|
Бесіда «Правила поведінки на природі» |
Перекличка повідомлень «Відкриваємо нові імена письменників для дітей» (Ірен Роздобудько)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
2.12 |
Понеділок |
|
|
|
Година милування «Хто прилітає до горобини та калини?» |
|
|
3.12 |
Вівторок |
Моделювання ситуації «Як уберегтися від травм»
|
Індивідуальна робота з батьками, діти яких виявляють здібності при вивченні певних певних предметів «Як допомогти дитині не втратити свої здібності» |
|
|
|
|
4.12 |
Середа |
|
Батьківські збори «Вчимося жити за законами здоров’я: це обов’язок чи бажання» |
|
|
|
Благодійна толока «Тепло сердець завжди зігріє» (До всесвітнього дня волонтерів) |
5.12 |
Четвер |
|
|
|
|
|
Ігрова програма «Слідопит» (До Дня Збройних сил України |
6.12 |
П’ятниця |
|
|
Свою роботу розпочинає Майстерня Діда Мороза |
|
Подорож до країни Лапландіїї (відеопрезентація традицій свята в різних країнах)
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9.12 |
Понеділок |
Конкурс «Ну-мо, діти, сумувати, весело давайте грати!» (визначення кращого організатора веселих розваг на перерві)
|
|
|
|
Нас запрошує музична вітальня «Чарівний голос Ніни Матвієнко та Тіни Кароль» (розучування різдвяних пісень) |
|
1012 |
Вівторок |
|
|
|
|
|
Квест «10 грудня – День захисту прав людей» |
11.12 |
Середа |
Відверта розмова «Зубів немає, а людину гризе»
|
|
|
|
|
Вернісаж малюнків та поробок на тему: «Я – маю право» |
12.12 |
Четвер |
|
Засідання класного батьківського комітету |
Конкурс на найкращу годівничку «Годівничка для синички» |
|
|
|
13.12 |
П’ятниця |
|
|
|
Година милування «Сріблясті сніжинки на руку лягають»
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
16.12 |
Понеділок |
Тренінг «Правило переходу вулиць і доріг»
|
|
|
Ігрова програма «Хто зверху?. Природа взимку» (змагання команд хлопців та дівчат)
|
|
|
17.12 |
Вівторок |
|
|
«День доброго ангела» (виготовлення подарунків для дітей притулку до свята Миколая)
|
|
|
|
18.12 |
Середа |
|
|
Нас запрошує творча майстерня. Подарунки власноруч
|
|
|
|
19.12 |
Четвер |
|
Класно – родинне свято «Чудеса Святого Миколая» |
|
|
|
Дослідження «Що у давні часи дарував Святий Миколай»
|
20.12 |
П’ятниця |
Індивідуальні бесіди з учнями на тему: «Не кидай слів на вітер»
|
|
|
|
Година народознавства «Як і коли святкують католицьке Різдво»
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
23.12 |
Понеділок |
|
Виставка виробів «Різдвяні подарунки» |
|
Екологічна година «Захистимо все живе»
|
|
|
24.12 |
Вівторок |
|
|
Виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної оселі до Новорічних свят |
|
|
Дослідження «Як у Україну потрапила новорічна ялинка?» |
25.12 |
Середа |
ВИХІДНИЙ
|
|||||
27.12 |
Четвер |
|
Засідання об’єднання «Червоних промінців». Підведення підсумків роботи за семестр |
|
|
|
|
28.12 |
П’ятниця |
Складання пам’ятки «Щоб канікули пройшли безпечно, дотримуйсь завжди, ти, ТБ» (вручення пам’яток про дотримання ТБ на канікулах та біля ялинок)
|
|
|
|
Новорічне свято «Ну-мо, друже не зівай! До нас на свято завітай!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Психолого – педагогічна характеристика класу
В класі навчається 27 учнів. Із них 12 дівчат і 15 хлопців.
Показники успішності класу:
Високий рівень показали: Галієва Софія (вона признана кращою ученицею серед 3 класів); Лавріненко Маргарита, Гаврилюк Крістіна, Погоріла Софія, Якоцуц Руслан, Батиченко Карина) – 22% всіх учнів класу.
Діти ходять до школи із бажанням, намагаються дізнатись якомога більше нового, цікавого. На уроках активні, бо виступають не пасивними здобувачами, а є активними співавторами кожного нашого уроку. Із задоволенням виконують різноманітні творчі завдання. Вже третій рік активно у навчальну діяльність впроваджуємо елементи ейдетики, що допомагає учням розширяти свою просторову уяву, розвивати і тренувати пам’ять, творче мислення. Під час досліджень, в попередньому навчальному році, було виявлено, що 14 учнів мають високий рівень механічної пам’яті; 8 учнів – середній і 5 – низький. Для 19 учнів класу ефективним типом запам’ятовування є зорово – слухо – моторний, для 5 учнів – зоровий, для 3 учнів – моторно – слуховий. Саме тому перевага у навчанні віддається засобам мнемотехніки та критичного мислення, які допомагають учням краще засвоїти новий матеріал, знаходити вихід в будь – яких життєвих та навчальних ситуаціях. Пишаюсь своїми учнями, які стали абсолютними переможцями у всіх предметних тижнях та шкільних олімпіадах, які були проведені у 2017 – 2018 навч. році, підтвердженням чому є почесні грамоти. Також впреше, в цьому навчальному році, ми прийняли участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика. Наша Погоріла Софія посіла ІІ місце у місті серед учнів 3-х класів. Сподіваємось і цього року не здати своїх позицій. Крім цього ми продовжуємо активно приймати участь у різноманітних Всеукраїнських і Міжнародних конкурсах:
Я пишаюсь досягненнями своїх учнів, адже таким чином вони можуть підтвердити свої знання, закріпити вже вивчене і спробувати свої сили у різноманітних конкурсах. У 2017 – 2018 навчальному році наше класне об’єднання «Помаранчевих промінців» - «Сонечко» стало кращим дитячим об’єднанням початкової школи за підсумками змагань. Сподіваюсь, що і в цьому році ми не здамо своїх позицій.
В цілому колектив у класі живий, енергійний, активний. За даними анкетування для вивчення мікроклімату колективу, активність учнів виявилась такою: 73% дітей проявляють себе надзвичайно активно у житті класного колективу; 20% - мають середній рівень активності і лише 7% від загальної кількості учнів у класі – мало цікавляться успіхами класу.
82% дітей вважають, що колектив класу згуртований. Вони разом на перервах грають у ігри, або, об’єднавшись за інтересами, відпочивають у класному куточку затишку і відпочинку, допомагають один одному у критичних ситуаціях. Але повного порозуміння між дівчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощів, амбіційності, образ). Не всі учні проявляють стриманість у стосунках зі старшими, вчителями.
У вільний час:
У класі 21 повна родина і 6 родин неповних (4 родини – матері у розлучені, 1 родина – Глущенко Поліна – батько помер, 1 родина – Стогній Аделіна - дівчинку виховує тато, після розлучення з мамою)
За підсумками соціометричних досліджень було виявлено, що 22 учня вважають, що в однокласників переважають позитивні риси якості, 5 учнів - негативні. Більшість учнів виявили в собі такі якості як:
В класі є діти, які користуються повагою серед однолітків, до яких звертаються про допомогу, яким довіряють свої тайни, з якими хочуть грати на перервах. Це Батиченко Карина, Чабелець Карина, Якоцуц Руслан, Погоріла Софія.
Стимулом для навчання залишаються гра, змагання, квести, пошукові проекти. Серед обраних технологій навчання в пріоритеті залишаються мнемотехніка та технологія розвитку критичного мислення (вже пройдено два модуля навчання, маю відповідні сертифікати), крім цього більше уваги у цьому навчальному році буде приділено саме впровадженню навчальних колективних, індивідуальних, групових, парних форм проведення проектів, що дасть змогу отримати ще кращі результати навчальної діяльності, підвищить здатність працювати самостійно, в групах та парах, виконуючи різноманітні творчі та розвивальні завдання. Головною залишається проблема щодо розвитку творчого потенціалу кожної окремої особистості згідно своїх індивідуальних можливостей.
Виходячи із всього вище зазначеного, в 2018 – 2019 навчальному році об’єднання «Червоних промінців» 4 – Б класу продовжує працювати над національною програмою виховання учнів, метою якої є створення ефективної системи виховної діяльності та гуманістичної виховної системи класного колективу. Однією із рис національної системи виховання є формування політичної культури, компетентності і толерантності особистості, виховання відданості цінностям демократії, свободи у виборі власних світоглядних позицій, прагнення активно включатися в державотворчі процеси, громадське життя нашого регіону. Саме тому: