Проект
« Свято Миколая вже іде до нас»
4 клас
Час проведення : 19 грудня
Мета проекту: зібрати якомога більше інформації про свято Миколая.
Дії, для досягненя мети :
Реалізація дії:
1. Стадія зацікавлення.
А) об’єднання в групи за кольорами( білий, жовтий, червоний, зелений)
Б) Склади вислови
* Навчи нас творити добрі справи не про людське око, а за покликом власного серця.
* Навчи нас завжди пам’ятати про бідних і помічати тих, кому потрібна наша допомога.
*Навчи нас молитися не лише за себе,а й за тих, що втратили віру в добро.
* Навчи нас виявляти свою любов до інших конкретними вчинками, а не гучними словами.
(Кожна група отримує розрізані вислови і складає речення. Прикріплюють утворені речення на дошку, пояснюють їх значення і записують в зошити.)
В) Впізнай частини мови.
Над кожним словом надписати , до якої частини мови воно належить.
2. Стадія мотивації.
А) мозковий штурм
« Що я знаю про святого Миколая»
( Кожна група на листку записує, що їй відомо про Миколая. Зачитують вголос, а секретар записує на листку, який вивішують на дошку)
Б) творча робота
Дітям пропонується написати лист до святого Миколая .
( Індивідуальна робота в зошитах)
В) Взаємоперевірка
( Гра « Я сумніваюся…» Школярі запитують одне в одного про правопис слів, в яких вони сумніваються.)
Г) Обмін думками.
( Кожна група читає інформацію про подарункові звичаї в різних країнах. Записують по три запитання до тексту, вибирають найбільш вдалі і адресують іншим групам)
Д) Колективна робота в групі.
- Що таке подарунок?
- Чому даруємо дарунок?
- Яким має бути подарунок?
- Чому святий Миколай дарує нам дарунки?
Е) Робота зі словником.
Дібрати синонім до слова « подарунок»
3 . Стадія нової інформації.
А) Історія про Миколая в різних народів.
( Діти розповідають про святкування цього свята в різних країнах)
Б) Хто приносить подарунки в різних країнах?
( Прочитати текст і виписати в зошит)
В) Тренування для розуму.
( Діти відгадують зернинки – цікавинки)
Г) Математичні завдання від Миколая.
4. Стадія використання нової інформації.
А) Читання твору Г.Манів « Подарунок святого Миколая» кращим учнем в групі.
Б) Робота над змістом твору( колективно)
- Який твір за жанром?
- Хто головні герої?
- В який час відбуваються події?
- Яка тема твору?
- Яка головна думка?
В) Скласти план казки( колективна письмова робота)
Г) Робота над характеристикою героя.
5. Стадія мотивації творчості.
- Усім приємно отримувати подарунки, а ще приємніше їх дарувати, а особливо, коли в цей подарунок вкладено душу. Думаю, що ви знайдете саме ту людину, якій ваш подарунок принесе неймовірну радість.
( Робота з бісером. Журнал « Сто талантів)
6. підсумок дня.
А) Вікторина до дня святого Миколая.
Б) Рефлексія.