План виховної роботи для 2 класу на 2021/2022 н. р.

Про матеріал
Мета і завдання виховної роботи. Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

      План виховної роботи

для 2    класу

на 2021/2022 н. р.

(I семестр)

                                                                                                                                           Класний керівник:


ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ

2-   клас

Мета і завдання виховної роботи.

  Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.

 

 

 Тема: «Люблю я край свій дорогий, що зветься України» Програма «Основні орієнтири виховання». Ціннісне ставлення до суспільства і держави)

            Мета: Виховання в учнів патріотизму та національної самосвідомості,  почуття поваги та гордості до рідного краю, любові до культури свого народу.

ТИЖДЕНЬ 1 "У школі"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

 

 

Свято першого дзвоника.

День знань. Перший урок «Добре тому жити, хто вміє дружити»

01.09

середа

Прийняття та затвердження правил поведінки учнів 2-В класу

 

Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань»

КВЕСТ -УКРАЇНА

 

Бесіда Єдиний урок з правил безпечної поведінки. “День з рятівниками” 1-4 кл і»

 

02.09

четвер

Руханка

«Чарівні слова»

 

 

 

Ранкове коло «Що нового ми дізналися про живу природу під час наших перших канікул»

 

Бліц-опитування «Які права  та обов’язки школярів мені відомі?»

 

03.09

П’ятниця

Дискусія «Хто почувається безпечним в школі»

 

Гра «Кошеня прийшло до школи, щоб навчитися…»

 

 

 

 

 

06.09

Понеділок

 

Година спілкування «Доброзичливим будь –про добро ти не забудь»

 

 

 

Обмін думками «Як ставитись до однокласників доброзичливо?»

 

7.09

Вівторок

 

 

Загальношкільне свято до Дня знань.

Акція “Монетки дітям”

 

Спілкування «Органи чуття, за допомогою яких ми  сприймаємо інформацію»

 

 

 

8.09

Середа

Власні досліди-спостереження «Мої зміни за перший рік начання»

 

 

 

Сценка «Культура спілкування»

 

 

9.09

Четвер

 

Всеукраїнський Олімпійський урок до Дня фізкультури та спорту

1-11 кл ( ГРА У ФУТБОЛ 2В З 6 КЛАСОМ)

Міні-проект «Шкільні традиції нашої школи»

 

 

Уявна подорож  на машині часу «Школа майбутнього»

 

10.09

П'ятниця

Обмін думками «Мудрим ніхто не вродився, а навчився»

 

 

 

Класний репортаж (інтерв’ю «Традиції школи)

 

 

 

13.09

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

14.09

Вівторок

Міні-проект «Небезпечні місця на маршруті «дім-школа-дім»

 

Дослідження мікрорайону школи

 

 

 

 

15.09

Середа

Ранкові руханки в рамках Олімпійського тижня. РС.

Гра «Пішохід на дорозі»

 

Ро

Екскурсія до ЗООПАРКУ

Відверта розмова «Державне та громадське майно»

 

16.09

Четвер

Ранкові руханки в рамках Олімпійського тижня. РС.

 

 

Екологічна вікторина «З якого дерева листок»

 

 

 

17.09

П'ятниця

 

Всесвітній день Миру

Експрес-арт-акція “Малюємо мир” 1-4 кл.

 

Дослід «Обертання Землі»

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

20.09

Понеділок

 

 

 

 

Перегляд презентації про музеї.

 

 

21.09

Вівторок

 

 

 

 

 

Перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk

 

22.09

Середа

Відгадування загадок про день і ніч. Створення загадок.

 

 

 

Палітра художника  «Вересневі барви осені»

 

 

23.09

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

24.09

П'ятниця

 

 

Створення колажу «Тато, мама,я – читаюча сім’я»

Підготовка до участі в загальношкільній виставці виробів з природних матеріалів.

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

27.09

Понеділок

Виховна година «Книга – ключ до знаь»

 

 

 

 

 

 

28.09

Вівторок

 

 

Створення слайд-шоу «Ми у осінньому парку»

 

 

 

 

29.09

Середа

 

 

 

Свято квітів та врожаю “Осінній вернісаж”.

 

 

 

 

30.09

Четвер

Відкрите обговорення «Моя улюблена книга»

 

 

Дискусія «Вітер – корисний чи шкідливий»

 

Всеукраїнський день бібліотек. Загальношкільна акція “Подаруй бібліотеці книгу”. 1-11 кл

 

 

 

04.10

П'ятниця

 

Участь у загальношкільному святі «Спасибі вам, учителі!»

 

 

 

Колективне обговорення «Для чого нам вчителі?»

 

ІІ. Тематичний період (жовтень)

            Тема: «Любов до ближнього – джерело величі душі» (Програма «Основні орієнтири виховання». Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей)

   Мета: Формування громадської свідомості, уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди, здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших. Виховання в учнів чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щирості.

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

4.10

Понеділок

Виховна година «Цей чарівний світ природи»

 

 

 

 

 

 

5.10

Вівторок

 

 

 

Лепбук «Прогноз погоди від нашого класу»

 

 

 

6.10

Середа

 

 

Сюжетно-рольова гра «У магазині комп’ютерної техніки»

 

 

Створення панно «Права нашого класу»

 

7.10

Четвер

 

Відверта розмова «Як зберети здоров’я собі та своїм близьким»

 

 

 

 

 

8.10

П'ятниця

 

 

 

Екскурсія

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

11.10

понеділок

 

Відверта розмова «Богородиця покриває нас Своїм Омофором»

Ділимося своїми враженнями «У лісі ми гриби збирали»

 

Свято Покрова

День українського козацтва

 

12.10

вівторок

Обмін думками «Органи чуття – мої помічники у дослідженнях природи»

 

 

Дослідження опалого листя клена та каштана.

 

 

 

13.10

середа

 

 

Виготовлення аплікації «Осінній пейзаж»

 

 

 

 

 

15.10

П'ятниця

 

Фантазування «Комп’ютер, про який я мрію»

 

Перегляд  відеодобірки «Явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=UHbcf3y1GM8&t=115s 

Година милування «Фарби чарівної осені»

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 8 "Осінні турботи тварин і людей"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

18.10

Понеділок

Школа самовиховання:

 

“Дбай про інших” 2 кл.

 

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

 

Відвідування виставки літератури до Міжнародного дня шкільних бібліотек

 

 

19.10

Вівторок

 

 

Лепбук «Дарунки осені»

Гра «Збираємо грибочки»

 

 

 

20.10

Середа

 

 

 

 

Створення колажу про захоплення учнів класу

 

 

21.10

Четвер

 

Створення родового дерева

Колективна робота «Насіння для підгодовування птахів взимку»

Майстер-клас «Годівничка для зимуючих птахів»

 

Творчий фотозвіт Школи самовиховання. 1-11 кл.

 

22.10

П'ятниця

 

Весела перерва «Смійтесь, люди, на здоров’я!»

 

 

 

Бесіда до Дня визволення України від фашистських загарбників (28.10)

 

ІІІ. Тематичний період (листопад)

Тема: «Твій вибір – твоє життя!» (Програма «Основні орієнтир виховання». Ціннісне ставлення до праці.)

Мета: Формування творчої, працелюбної особистості виховання цивілізованого господаря, поваги до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості. Формування у учнів розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

01.11

Понеділок

Тиждень знань з ОБЖ

Онлайн-вікторина “Здорове харчування” 

 

 

 

Комікс «Чи можна нюхати й пити незнайомі рідини?»

 

 

02.11

Вівторок

 

 

Флешмоб “Найкреативніша маска”1-11 кл

 

 

 

 

03.11

Середа

 

 

Колективна робота «Насіння для підгодовування птахів взимку»

Майстер-клас «Годівничка для зимуючих птахів»

 

 

 

04.11

Четвер

 

 

 

Єкскурсія до краєзнавчого музею

Як упізнати територію своєї країни

 

 

05.11

П'ятниця

 

Обговорення «Могила до Невідомого солдата

Виготовляємо букет герою

 

Бесіда до Дня української писемності та мови (09.11)

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

8.11

Понеділок

 

 

 

 

 

Тиждень ураїнської писемності та мови

 

 

9.11

Вівторок

 

 

 

 

Загальношкільне свято до Дня української писемності та мови. 1-11 кл.

 

 

10.11

Середа

Виховна бесіда «У світі бракує на всіх доброти»

Всесвітній день доброти

 

 

 

 

 

11.11

Четвер

Як територія може стати домівкою?

 

 

 

 

 

 

12.11

П'ятниця

 

Бесіда «Толерантна людина – яка вона?» (до Міжнародного дня толерантності – 16.11)

 

 

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

15.11

Понеділок

 

 

 

 

Творчий проєкт “Школа має талант”

 

 

16.11

Вівторок

 

 

«Як тварини позначають межі своєї території?»

 

 

 

17.11

Середа

Виховна бесіда до Всесвітнього дня дитини.

 

 

Рольова гра «Святковий обід з нагоди Дня народження»

 

 

18.11

Четвер

 

 

 

КОМІКС «Як поводитися в гостях?»

 

 

19.11

П'ятниця

 

Виховна бесіда «Підтримаймо 23.11 Всеукраїнську акцію «Засвіти свічку»

 

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

22.11

Понеділок

 

«Особистий простір»-недоторкана територія

 

 

 

 

 

23.11

Вівторок

 

 

 

 

Як зробити територію комфортною для себе ?

Виготовлення листівки.

 

 

24.11

Середа

Відверта розмова «Формування корисних звичок»

 

 

 

 

 

 

25.11

Четвер

 

Малюнок « моє місце комфорту»

 

 

 

 

 

26.11

П'ятниця

 

 

Правила співпраці з друзями .

 

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

29.11

Понеділок

 

Акція «Подаруймо тепло душі дітям-сиротам»

 

 

 

Виготовлення приємних подарунків для  дітей з особливими потребами

 

30.11

Вівторок

 

Всеукраїнський день добрих справ #Щедрий вівторок.

1-11 кл

 

 

 

Всеукраїнська акція «Милосердя»

 

1.12

Середа

«Які справи краще виконувати разом?»

 

 

 

Комікс «Як знайти друзів?»

 

 

2.12

Четвер

Міні-проект «Мій розрядок дня»

 

 

 

 

 

 

3.12

П'ятниця

 

 

Медіа-дослідження «Правила нашого класу»

 

 

 

 

ІV. Тематичний період (грудень)

Тема: «Жити в злагоді з природою» (Програма «Основні орієнтири виховання». Ціннісне ставлення до природи)

            Мета: Виховання в учнів здатності гармонійно співіснувати з природою, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, бажання до здійснення природоохоронної діяльності

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

6.12

Понеділок

Ціннісне ставлення до природи.

Природа в зимку.

 

 

Спостереження за зимуючими рослинами в шкільному парку

Обговорення «Народні прикмети про зиму»

 

 

7.12

Вівторок

 

 

 

 «Зимові явища природи»  виготовлення виробів в групах.

 

Міжнародний день прав людини

 

8.12

Середа

Бліц-опитування «За що я люблю зиму?»

 

Спортивне свято до Дня Збройних Сил України. 1-11 кл

 

 

 

 

9.12

Четвер

 

Вікторина ерудитів «Зима-чарівниця»

 

Сюжетно-рольова гра «Як зайчик жив у зимовому лісі?»

 

 

 

10.12

П'ятниця

 

 

Лепбук «Зимові явища в природі»

 

 

 

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

13.12

Понеділок

Тиждень правової освіти та виховання.

Виставка-конкурс правових вісників та малюнків. 1-11 кл

Благодійні заходи до дня Святого Миколая

Година спілкування «Які турботи приносить людям зима?»

 

 

 

 

14.12

Вівторок

Перегляд світлин «Правила безпечної поведінки взимку»

 

 

 

Колективне панно «Малюємо зиму»

 

 

15.12

Середа

 

 

Колективне виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної кімнати.

Обмін думками «Допомога тваринам взимку»

 

 

 

16.12

Четвер

 

Виготовлення листівки для друга

 

 

День Святого Миколая

 

 

17.12

П'ятниця

 

 

 

Екологічний конкурс «Збережемо зелену красуню»

 

Новорічна пошта “Лист св.Миколаю”, новорічні листівки-привітання, плакати.

 

 

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

20.12

Понеділок

Обмін думками «Колядую, колядую…»

 

 

 

Ново Майстерня Діда Мороза «Новорічна школа». Конкурс на краще оформлення класної кімнати та приміщень школи. річне свято

 

 

21.12

Вівторок

 

 

Майстер-клас «Новорічні подарунки для моєї сім’ї»

 

Виставка композицій «Замість ялинки - зимовий букет» 1-11 кл

 

 

 

 

 

 

 

22.12

Четвер

 

Проект «Традиції святкування зимових свят у моїй родині»

 

 

Новорічні свята «Вже Дід Мороз іде до нас, щоб зі святом усіх вітати»

1-4 кл

Створення колажу «Зимові свята українців»

 

23.12

П'ятниця

 

 

 

«Новорічний подарунок»

 

 

 

 


РОБОТА З БАТЬКАМИ

Форми проведення

Тема зборів / Учасники

Дата та час проведення

Примітка

 

 

Батьківські збори-практикум «Як допомогти дитині стати уважною?»

 

 

Індивідуальні зустрічі з батьками

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

 

 

 

13.

 

 

 

14.

 

 

 

15.

 

 

 


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 2-   КЛАСУ

 У 2-   класі навчається _____ учнів. З них ____ хлопчиків та _________ дівчинки. Учні стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів.

 Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями та працівниками школи. Батьки допомагають дітям справлятися із завданнями освітнього процесу, завжди відкриті до вчителів та адміністрації школи щодо вирішення чи узгодження насущних питань.

 Більшість дітей  фізично здорові. Але перед класним колективом поставлено ряд проблем. Насамперед, це навчання дітей, які мають вади здоров’я. Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів.  Але частина дітей схильна до порушень дисципліни ____________________________________________________________________________________________________________

 Більшість учнів навчаються iз задоволенням.

 У класі є діти з логопедичними вадами:_________________________________________________________________________________________________________. Всім їм батьки забезпечили індивідуальні заняття з логопедом.

 Колектив класу дiяльний, позитивний, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнii. Але дітям ще важко  органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й шукати вихід із конфліктних ситуацій. Важко вдається проводити з дітьми групову роботу,  полюбляють  роботу в парах. У стосунках мiж дiтьми присутні  спiвчуття, теплота, не вистачає толерантністі до помилок товариша.

 Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.

 Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем:

  • Розвиток в учнів критичного мислення, креативності, комунікабельності та кооперативних вмінь та навичок.
  • Індивідуальні зустрічі з батьками учнів класу.
  • Ведення разом з батьками та учнями портфоліо учнів та їх формувальне оцінювання.
  • Роз'яснення дітям цілей навчання, допомога їм будувати здорове функціональне "ЕГО".
  • Навчити дітей зрозуміти свою справжню місію, бути в контакті зі своєю природою упродовж дорослішання.
  • Систематична виховна робота, спрямована на виховання співчутливого, милосердного ставлення до дітей зі слабким здоров’ям.
  • Регулярні бесіди з дітьми, схильними до порушень дисципліни. Організація тісної співпраці з батьками цих учнів.
  • Забезпечення допомоги у навчанні для учнів, які мають проблеми з вивченням певних предметів.
  • Організація навчально-виховного процесу з метою згуртування класного колективу.

 

docx
Додано
26 вересня 2021
Переглядів
12795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку