План виховної роботи
для 2 класу
на 2021/2022 н. р.
(I семестр)
Класний керівник:
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
2- клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Тема: «Люблю я край свій дорогий, що зветься України» Програма «Основні орієнтири виховання». Ціннісне ставлення до суспільства і держави)
Мета: Виховання в учнів патріотизму та національної самосвідомості, почуття поваги та гордості до рідного краю, любові до культури свого народу.
ТИЖДЕНЬ 1 "У школі"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Свято першого дзвоника. День знань. Перший урок «Добре тому жити, хто вміє дружити» |
||||||
Прийняття та затвердження правил поведінки учнів 2-В класу |
|
Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань» |
КВЕСТ -УКРАЇНА |
|
Бесіда Єдиний урок з правил безпечної поведінки. “День з рятівниками” 1-4 кл і» |
|
Руханка «Чарівні слова»
|
|
|
Ранкове коло «Що нового ми дізналися про живу природу під час наших перших канікул» |
|
Бліц-опитування «Які права та обов’язки школярів мені відомі?» |
|
Дискусія «Хто почувається безпечним в школі» |
|
Гра «Кошеня прийшло до школи, щоб навчитися…» |
|
|
|
|
|
Година спілкування «Доброзичливим будь –про добро ти не забудь» |
|
|
|
Обмін думками «Як ставитись до однокласників доброзичливо?» |
|
|
Загальношкільне свято до Дня знань. Акція “Монетки дітям” |
|
Спілкування «Органи чуття, за допомогою яких ми сприймаємо інформацію» |
|
|
|
Власні досліди-спостереження «Мої зміни за перший рік начання» |
|
|
|
Сценка «Культура спілкування» |
|
|
|
Всеукраїнський Олімпійський урок до Дня фізкультури та спорту 1-11 кл ( ГРА У ФУТБОЛ 2В З 6 КЛАСОМ) |
Міні-проект «Шкільні традиції нашої школи» |
|
|
Уявна подорож на машині часу «Школа майбутнього» |
|
Обмін думками «Мудрим ніхто не вродився, а навчився» |
|
|
|
Класний репортаж (інтерв’ю «Традиції школи) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міні-проект «Небезпечні місця на маршруті «дім-школа-дім» |
|
Дослідження мікрорайону школи |
|
|
|
|
Ранкові руханки в рамках Олімпійського тижня. РС. |
Гра «Пішохід на дорозі» |
|
|
Екскурсія до ЗООПАРКУ |
Відверта розмова «Державне та громадське майно» |
|
Ранкові руханки в рамках Олімпійського тижня. РС. |
|
|
Екологічна вікторина «З якого дерева листок» |
|
|
|
|
Всесвітній день Миру Експрес-арт-акція “Малюємо мир” 1-4 кл. |
|
Дослід «Обертання Землі» |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
|
|
Перегляд презентації про музеї. |
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk |
|
Відгадування загадок про день і ніч. Створення загадок. |
|
|
|
Палітра художника «Вересневі барви осені» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Створення колажу «Тато, мама,я – читаюча сім’я» |
Підготовка до участі в загальношкільній виставці виробів з природних матеріалів. |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Виховна година «Книга – ключ до знаь» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Створення слайд-шоу «Ми у осінньому парку» |
|
|
|
|
|
|
|
Свято квітів та врожаю “Осінній вернісаж”.
|
|
|
|
Відкрите обговорення «Моя улюблена книга» |
|
|
Дискусія «Вітер – корисний чи шкідливий» |
Всеукраїнський день бібліотек. Загальношкільна акція “Подаруй бібліотеці книгу”. 1-11 кл
|
|
|
|
Участь у загальношкільному святі «Спасибі вам, учителі!» |
|
|
|
Колективне обговорення «Для чого нам вчителі?» |
|
ІІ. Тематичний період (жовтень)
Тема: «Любов до ближнього – джерело величі душі» (Програма «Основні орієнтири виховання». Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей)
Мета: Формування громадської свідомості, уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди, здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших. Виховання в учнів чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щирості.
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Виховна година «Цей чарівний світ природи» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лепбук «Прогноз погоди від нашого класу» |
|
|
|
|
|
Сюжетно-рольова гра «У магазині комп’ютерної техніки» |
|
|
Створення панно «Права нашого класу» |
|
|
Відверта розмова «Як зберети здоров’я собі та своїм близьким» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Екскурсія |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Відверта розмова «Богородиця покриває нас Своїм Омофором» |
Ділимося своїми враженнями «У лісі ми гриби збирали» |
|
Свято Покрова |
День українського козацтва |
|
Обмін думками «Органи чуття – мої помічники у дослідженнях природи» |
|
|
Дослідження опалого листя клена та каштана. |
|
|
|
|
|
Виготовлення аплікації «Осінній пейзаж» |
|
|
|
|
|
Фантазування «Комп’ютер, про який я мрію» |
|
Перегляд відеодобірки «Явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=UHbcf3y1GM8&t=115s |
Година милування «Фарби чарівної осені» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 8 "Осінні турботи тварин і людей"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Школа самовиховання:
“Дбай про інших” 2 кл. |
|
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності |
|
Відвідування виставки літератури до Міжнародного дня шкільних бібліотек |
|
|
|
|
Лепбук «Дарунки осені» |
Гра «Збираємо грибочки» |
|
|
|
|
|
|
|
Створення колажу про захоплення учнів класу |
|
|
|
Створення родового дерева |
Колективна робота «Насіння для підгодовування птахів взимку» |
Майстер-клас «Годівничка для зимуючих птахів» |
|
Творчий фотозвіт Школи самовиховання. 1-11 кл. |
|
|
Весела перерва «Смійтесь, люди, на здоров’я!» |
|
|
|
Бесіда до Дня визволення України від фашистських загарбників (28.10) |
|
ІІІ. Тематичний період (листопад)
Тема: «Твій вибір – твоє життя!» (Програма «Основні орієнтир виховання». Ціннісне ставлення до праці.)
Мета: Формування творчої, працелюбної особистості виховання цивілізованого господаря, поваги до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості. Формування у учнів розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Тиждень знань з ОБЖ Онлайн-вікторина “Здорове харчування” |
|
|
|
Комікс «Чи можна нюхати й пити незнайомі рідини?» |
|
|
|
|
Флешмоб “Найкреативніша маска”1-11 кл |
|
|
|
|
|
|
Колективна робота «Насіння для підгодовування птахів взимку» |
Майстер-клас «Годівничка для зимуючих птахів» |
|
|
|
|
|
|
Єкскурсія до краєзнавчого музею |
Як упізнати територію своєї країни |
|
|
|
Обговорення «Могила до Невідомого солдата |
Виготовляємо букет герою |
|
Бесіда до Дня української писемності та мови (09.11) |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
|
|
Тиждень ураїнської писемності та мови |
|
|
|
|
|
|
Загальношкільне свято до Дня української писемності та мови. 1-11 кл. |
|
|
Виховна бесіда «У світі бракує на всіх доброти» |
Всесвітній день доброти |
|
|
|
|
|
Як територія може стати домівкою? |
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Толерантна людина – яка вона?» (до Міжнародного дня толерантності – 16.11) |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
|
Творчий проєкт “Школа має талант” |
|
|
|
|
|
«Як тварини позначають межі своєї території?» |
|
|
|
|
Виховна бесіда до Всесвітнього дня дитини. |
|
|
Рольова гра «Святковий обід з нагоди Дня народження» |
|
|
|
|
|
|
КОМІКС «Як поводитися в гостях?» |
|
|
|
|
Виховна бесіда «Підтримаймо 23.11 Всеукраїнську акцію «Засвіти свічку» |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
«Особистий простір»-недоторкана територія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Як зробити територію комфортною для себе ? Виготовлення листівки. |
|
|
Відверта розмова «Формування корисних звичок» |
|
|
|
|
|
|
|
Малюнок « моє місце комфорту» |
|
|
|
|
|
|
|
Правила співпраці з друзями . |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Акція «Подаруймо тепло душі дітям-сиротам» |
|
|
|
Виготовлення приємних подарунків для дітей з особливими потребами |
|
|
Всеукраїнський день добрих справ #Щедрий вівторок. 1-11 кл |
|
|
|
Всеукраїнська акція «Милосердя» |
|
«Які справи краще виконувати разом?» |
|
|
|
Комікс «Як знайти друзів?» |
|
|
Міні-проект «Мій розрядок дня» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Медіа-дослідження «Правила нашого класу» |
|
|
|
|
ІV. Тематичний період (грудень)
Тема: «Жити в злагоді з природою» (Програма «Основні орієнтири виховання». Ціннісне ставлення до природи)
Мета: Виховання в учнів здатності гармонійно співіснувати з природою, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, бажання до здійснення природоохоронної діяльності
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Ціннісне ставлення до природи. Природа в зимку. |
|
|
Спостереження за зимуючими рослинами в шкільному парку |
Обговорення «Народні прикмети про зиму» |
|
|
|
|
|
«Зимові явища природи» виготовлення виробів в групах. |
|
Міжнародний день прав людини |
|
Бліц-опитування «За що я люблю зиму?» |
|
Спортивне свято до Дня Збройних Сил України. 1-11 кл |
|
|
|
|
|
Вікторина ерудитів «Зима-чарівниця» |
|
Сюжетно-рольова гра «Як зайчик жив у зимовому лісі?» |
|
|
|
|
|
Лепбук «Зимові явища в природі» |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Тиждень правової освіти та виховання. Виставка-конкурс правових вісників та малюнків. 1-11 кл |
Благодійні заходи до дня Святого Миколая |
Година спілкування «Які турботи приносить людям зима?» |
|
|
|
|
Перегляд світлин «Правила безпечної поведінки взимку» |
|
|
|
Колективне панно «Малюємо зиму» |
|
|
|
|
Колективне виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної кімнати. |
Обмін думками «Допомога тваринам взимку» |
|
|
|
|
Виготовлення листівки для друга |
|
|
День Святого Миколая |
|
|
|
|
|
Екологічний конкурс «Збережемо зелену красуню» |
|
Новорічна пошта “Лист св.Миколаю”, новорічні листівки-привітання, плакати. |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|||||||
Обмін думками «Колядую, колядую…» |
|
|
|
Ново Майстерня Діда Мороза «Новорічна школа». Конкурс на краще оформлення класної кімнати та приміщень школи. річне свято |
|
|
|||||||
|
|
Майстер-клас «Новорічні подарунки для моєї сім’ї» |
|
Виставка композицій «Замість ялинки - зимовий букет» 1-11 кл |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Проект «Традиції святкування зимових свят у моїй родині» |
|
|
Новорічні свята «Вже Дід Мороз іде до нас, щоб зі святом усіх вітати» 1-4 кл |
Створення колажу «Зимові свята українців» |
|
|||||||
|
|
|
«Новорічний подарунок» |
|
|
|
|||||||
РОБОТА З БАТЬКАМИ
Форми проведення |
№ |
Тема зборів / Учасники |
Дата та час проведення |
Примітка |
|
|
Батьківські збори-практикум «Як допомогти дитині стати уважною?» |
|
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
15. |
|
|
|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 2- КЛАСУ
У 2- класі навчається _____ учнів. З них ____ хлопчиків та _________ дівчинки. Учні стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів.
Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями та працівниками школи. Батьки допомагають дітям справлятися із завданнями освітнього процесу, завжди відкриті до вчителів та адміністрації школи щодо вирішення чи узгодження насущних питань.
Більшість дітей фізично здорові. Але перед класним колективом поставлено ряд проблем. Насамперед, це навчання дітей, які мають вади здоров’я. Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів. Але частина дітей схильна до порушень дисципліни ____________________________________________________________________________________________________________
Більшість учнів навчаються iз задоволенням.
У класі є діти з логопедичними вадами:_________________________________________________________________________________________________________. Всім їм батьки забезпечили індивідуальні заняття з логопедом.
Колектив класу дiяльний, позитивний, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнii. Але дітям ще важко органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й шукати вихід із конфліктних ситуацій. Важко вдається проводити з дітьми групову роботу, полюбляють роботу в парах. У стосунках мiж дiтьми присутні спiвчуття, теплота, не вистачає толерантністі до помилок товариша.
Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.
Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем: