1-й місяць: ЗМІНИ
Тиждень 1
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
02.09 |
Що змінилося в мені? |
Перший урок –уявна подорож до Країни Доброти «Добро починається з тебе» |
|
|
Вікторина-гра «Що я покладу в рюкзак для подорожі» |
|
Гра-телепередача «Я — син своєї землі» |
Вступний інструктаж з техніки безпеки |
|
03.09 |
Змінне і незмінне в мені |
*Кл. збори «Твоє робоче місце».
|
Диспут «Якби я вчинив...» |
Бесіда «Мої творчі здібності.» |
|
|
|
*Бесіда з попередження травма- тизму «Дорога від дому до школи». |
|
04.09
|
Чому люди інколи змінюють свою зовнішність? |
Гра «опиши сусіда» |
Щоденник вражень «якби в людей були однакові вподобання, то…» |
Вправа «одягни мандрівника» |
|
Гра «вибери зачіску» |
|
|
|
05.09 |
Що тобі допомагає зміцнити своє тіло? |
Обмін інформацією «незакінчене речення» |
|
Робота в парах «розкажи про себе» |
|
|
|
Робота в групах «режим другокласника |
|
06.09 |
Чого я навчився за рік? |
|
Вправа «Мікрофон» |
|
Гра «художник» |
Гра «живі малюнки |
|
|
|
Тиждень 2
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
09.09 |
Що змінилося у школі? |
Обмін інформацією «що я хотів би змінити у своєму класі» |
|
|
|
|
Гра-дослідження «Моя мала Батьківщина» |
|
|
10.09 |
Що я хотів би змінити у своєму класі? |
|
|
|
|
Групове заняття «сонячні промінчики» |
|
Гра «хто уважний» |
|
11.09
|
Класна кімната моєї мрії. Яка вона ? |
Тема дня щоденника вражень «я у своєму класі змінив би…» |
|
Гра «натюрморт із шкільних предметів» |
|
|
Обмін інформацією про зміни у школі, які забезпечила держава |
Гра «чарівні ворота» |
|
12.09 |
Безпечний рух від школи додому |
|
|
Гра з цеглинками LEGO «Світлофор» |
|
|
|
Правила дор. руху«Прави-ла безпеки переходу вулиці» |
|
13.09 |
Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї. |
Тема дня щоденника вражень «коли я повертаюся зі школи, то…» |
|
|
Гра на шкільному подвір’ї «Зберіться разом» |
|
|
|
|
Тиждень 3
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
16.09 |
Які причини змін у природі восени ? |
Ранкова зустріч з використанням LEGO |
Гра «Чарівна скриня» |
|
|
Гра «театр Пантоніми» |
Гра «Незакінчене речення-природа України» |
|
|
17.09 |
Які причини змін у природі восени? |
Тема дня щоденника вражень «восени я люблю…» |
|
Гра «Осіння мода» |
Перегляд мультфільму про листочок і Мишку |
|
|
Запобігання отруєння грибами, насінням рослин |
|
18.09
|
Зміни в житті рослин восени |
|
Гра-інсценізація «Кращий мамин помічник» |
|
|
Відгадування загадок за допомогою відео |
|
|
|
19.09 |
Зміни в житті тварин восени |
|
|
Гра «з якого дерева листочок» |
Гра «що буває восени» |
Перегляд мультфіль-мів «осінні турботи звірів» |
|
Бесіда «Правила безпеки з бездомними тваринами» |
|
20.09 |
Чи можливе життя без змін ? |
Тема дня щоденника вражень «Якби я був чарівником….» |
|
Робота в групах «осіннє панно» |
|
|
Гра «Театральна зупинка» |
|
|
Тиждень 4
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
23.09 |
Які зміни залежать від мене, а які ні? |
|
Стратегія «Огляд галереї»: «Традиції та реліквії моєї родини |
|
|
|
|
*Правила поведінки та дії в разі пожежі. |
|
24.09 |
Які книжки є улюблени-ми з дитинства? |
Усний журнал «Дерево міцне корінням, а людина — друзями» |
|
|
|
|
|
|
|
25.09
|
Мої смакові уподобання |
Етична бесіда «Ти вихована дитина» |
|
|
|
|
Гра-дослідження «Моя мала Батьківщина |
|
|
26.09 |
Чи можуть змінюватися мої плани? |
Турнір «Сам удома» |
«Професія моїх батьків» |
|
|
|
|
|
|
27.09 |
Чи змінить добро твоє життя? |
|
Родинне дерево «Рід, родина, рідня» |
* Санітарний день у класі та в школі |
|
|
|
* Пожежна безпека під час осінніх польових робіт
|
|
2-й місяць: СПОСОБИ ПІЗНАННЯ
Тиждень1
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
30.09 |
Як я отримую та сприймаю інформацію |
Обмін інформацією |
Щоденник вражень «я отримую інформацію за допомогою…» |
Геометрич-ний дизайн «танграм» |
Гра «як розпізнати це…» |
30 вересня – Всеукраїнський День бібліотек. Акція «Моя улюблена книга шкільній бібліотеці |
|
*здорове харчування «Профілактика кишково-шлункових інфекцій, додержання правил особистої гігієни» |
|
01.10 |
Про що повідомляють знаки й піктограми |
|
Год. активного спілкування «гроші в нашому житті» |
Словничок слів «що таке піктограма» виготовлення знаків |
|
|
|
|
|
02.10
|
Як органи чуття допомага-ють пізнати світ ? |
Підготовка до Свята Осені |
Інсценізація «Школа вишуканих манер |
|
|
Бесіда про культурне ставлення до піктограми |
Гра «чи знаєш ти дорожні знаки біля школи» |
Година здоров’я «Цінність і неповторність людського життя» |
|
03.10 |
Шрифт Брайля |
Обмін інф. «Які органи чуття допомагають пізнавати світ» |
Родинний міст – зустріч із батьками та обговорення проблем навчання і виховання дітей |
Станція загадок |
Гра «що я бачу» |
Обмін інф. «мистецтво в моєму житті» |
Перегляд мультфільму |
« Правила безпеки життєдіяльнос-ті учнів» |
|
04.10 |
Про що розкаже упаковка? |
Щоденник вражень «Я радію цьому світу» |
Бесіда з батьками «Здорове харчування школярів» |
Трудова операція «Шкільне подвір’я». |
Гра «Тактильні мішечки» |
|
Щоденник вражень «Якби я була чарівником..» |
Пам’ятка безпеки «Якi гриби їстiвнi» |
|
Тиждень 2
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
07.10 |
Як я можу дізнатися про події минулого? |
Ранкове коло «Дав обіцянку — виконуй» |
Щоденник вражень «позначки на товарах застережуть від…» |
Гра «розшифруй упаковку» |
Кросворд «корисні продукти» |
|
Година-тренінг «Нам не байдуже» |
Тренувальні вправи «як розпізнати небезпечні та безпечні товари» |
|
08.10 |
музеї |
|
Щоденник вражень «я у колі своєї сім’ї» |
Гра «що з чого зроблено» |
Ознайомлення з книгою «природа Рівненщини» |
Уявна подорож «музеї України» |
Обмін інф. « Де можна дізнатись про події минулого» |
|
|
09.10
|
Про що розкажуть фотографії |
Щоденник вражень «я у колі своїх друзів» |
Пізнання соціуму: Звідки я можу дізнатися про свою родину? |
Ств колаж «улюблене фото» |
|
Гра «цікаві фото моєї місцевості» |
|
Запобігання отруєння хімічними речовинами |
|
10.10 |
Бібліотека, як освітньо-культурний центр |
Щоденник вражень «моя улюблена книга» |
|
Виготовлення закладок для книг |
|
Етична бесіда «Книжкова лікарня» |
Запити «Я маю право... кожна людина має право» |
|
|
11.10 |
Засоби масової інформації |
Словник слів-Засоби масової інформації (мас-медіа) |
Стратегія «Огляд галереї»: «Традиції та реліквії моєї родини» |
|
|
Конкурс мрійників «Іграшка майбутнього».
|
Квест «Козацькі забави» |
* Пр. пожежної безпеки «Вогнище - це романтично, проте дуже небезпечно.» |
|
Тиждень 3
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
15.10 |
Як я можу розкривати таємниці природи |
|
Бесіда з мамою Астафічева П. про ставлення до навчання |
Трудова операція «Шкільне подвір’я». |
|
Гра «голос лісу» |
|
|
|
16.10 |
грунт |
|
|
Юні дослідники «грунт потрібний…» |
Інтерактивна гра «закінчи думку» |
|
Квест «грунти України» |
Гра «земля, вода, повітря, вогонь» |
|
17.10 |
Як досліджувати грунт |
Гра «вище землі» |
|
Дослідження грунту своєї місцевості |
Дискусія «чи може грунт хворіти» |
|
Квест «подорож із зернинкою» |
|
|
18.10 |
Повітря. Яким буває вітер |
|
|
Гра «так чи ні» |
Перегляд відео «чисте повітря» |
|
|
Групова робота «лист здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 4
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
21.10 |
Як відрізнити вигадки та реальність |
|
|
Хв.. творчості «якими фарбами намалюю вітер» |
Га «яким буває вітер» |
Щод. Вражень « Мої способи пізнання» |
|
|
|
22.10 |
фантазії |
Інтерактивна гра «Фантазери» |
|
Гра із LEGO «мої фантазії! |
|
|
Гра «створи фантастичний світ» |
|
|
23.10
|
Мова тіла |
Гра «покажи настрій» |
Гра «іноземець» |
Гра «осіння мода» |
Гра в групах «опиши явища природи» |
|
|
|
|
24.10 |
Збережімо здоров’я |
Гра «вибери корисне» |
Бесіда з батьками «способи зміцнення iмунiтету» |
|
|
Перегляд мультфіль-му «Поради тітоньки Сови» |
Інф.хв. «як держава дбає про моє здоров’я» |
Квест «Ми обираємо здоров’я» |
|
25.10 |
Побутова хімія: небезпека чи допомога людині? |
Вправа «імпульс» |
Бесіда з батьками «Що впливає на здоров’я вашої дитини» |
Санітарний день- «Чистий клас і чистий двір». |
|
Веселка талантів «зустрічає-мо канікули» |
|
*Правила безпеки на осінніх канікулах на дорогах та водоймах |
|
3-й місяць: ТЕРИТОРІЯ Тиждень 1
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
04.11 |
Що таке територія |
Стіна слів-територія |
Обговорення в родинах «Територія моїх предків» |
Гра «що віддаси Землі рідній» |
Мультсеріал «Археологічні знахідки» |
Обговорення легенди «Наша Земля» |
Квест «Моя Батьківщина – Україна» |
|
|
05.11 |
Як упізнати територію своєї країни |
|
|
Групове заняття «людина –господар своєї землі» |
Обговорення казки «Як собака знайшов собі господаря» |
Уявна подорож Україною |
Групове заняття «Карта України» |
*Правила користування побутовими газовими приладами-котел, свічка, запальничка. |
|
06.11
|
Господарі своєї території |
Гра «мій слід на Землі» |
|
місце» |
Година спілкування «цей чарів-ний світ природи» |
Гра «Фотозагадка» |
|
Перегляд відео «Життя людини-найвища цінність» |
|
07.11 |
Як територія може стати домівкою |
|
|
Створення малюнка «Улюблене |
Гра з ЛЕГО «Чисте джерело» |
Інтерактив-на гра«Фанта-зери» |
Колаж «Рівненщина» |
|
|
08.11 |
Атрибути України |
|
Гра «розсипанка -склади прислів’я» |
Станція умілі руки «Український віночок» |
Гра «Впізнай за описом» |
|
Дидактична гра «Священні символи» |
|
|
Тиждень 2
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
11.11 |
Що на території мого населеного пункту доступно для всіх |
Вправа «Мозковий штурм» |
Вікторина «Я відвідувач громадських місць» |
|
|
Фантастич-ні гіпотези перегляд мультфіль-му |
* Вікторина: «Чи знаєш ти свій рідний край?»
|
|
|
12.11 |
Де межі мого особистого простору |
Вправа «дізнайся про мене більше» |
Конкурс малюнків «Мій дім, моя школа, моя Батьківщина». |
Виставка дитячих робіт «Моя творчість» |
|
|
|
Пам’ятка безпеки «Профілактика захворювання грипом» |
|
13.11
|
Чому особистий простір –недоторка-нна територія |
|
|
Конкурс малюнків «Кожна дитина має право» |
|
|
Досліджуємо медіа «Українці за кордоном» |
|
|
14.11 |
Як зробити територію комфорт-ною для себе |
Урок гарної поведінки «Як помиритися»-чарівні долоньки |
Гра «подари посмішку» |
|
|
Конкурс малюнків «Кожна дитина має право» |
Обмін інф.-Фантастичні перетворення України |
«Вплив звичок на здоров’я дітей |
|
15.11 |
Як зберегти кордони свого простору в стосунках з іншими |
Бесіда «Чи можна прожити без конфліктів» |
|
Вправа «спільні інтереси зближують» |
|
Перегляд мультфіль-му «Корисні підказки» |
|
|
|
Тиждень 3
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
примітка
|
18.11 |
Повага до себе та інших людей |
Обговорення притчі «Ворона та Павич» |
Година спілкування «Я-громадянин України і гордий цим» |
Інтерактивна гра «мікрофон» |
|
|
Бесіда «Національні символи України»
|
|
19.11 |
Тиск, неповага, приниже-ння протидія їм |
Засідання клубу добрих дітей «Учимося творити добро» |
Гра «Павутинка» |
Технологія «коло» |
|
Гра «Моє сонце» |
Гра «Якщо ти добрий друг..» |
|
20.11
|
Як уникнути конфлікту |
Гра «Хто з ким дружить» |
Родинний міст – зустріч із батьками та обговорення проблем навчання і виховання дітей. |
|
|
|
Обговорення легенди «Добро і зло» |
|
21.11 |
Як стати хорошим другом |
Гра «Відгадай мого друга» |
|
Вправа «Естафета дружби» |
|
Перегляд мультфільму «Який друг справжній» |
|
|
22.11 |
Як бути щасливим |
Робота в групах «склади правило щастя» |
Щоденник вражень «Щасливі хвилинки мого життя» |
|
|
Перегляд картин про щасливе дитинство |
Вправа «Намалюю щастя» |
|
Тиждень 4
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
25.11 |
Мальовни-ча природа рідного краю |
|
|
|
Станція «Чарівний пензлик» |
«Музика в природі»-гра на музичних інструм. |
Перегляд відеоролика про Україну |
Бесіда «Правила особистої безпеки на вулиці у зимовий період» |
|
26.11 |
Які рослини ти зустрінеш в Україні |
Гра «Упізнай улюблену тварину за описом» |
Вікторина: «Чи знаєш ти свій рідний край?»
|
Гра «відгадай за запахом» |
гра «впізнай рослину за плодами» |
Екскурсія «Віч-на-віч з природою» |
Досліджую медіа «Наша Батьківщина» |
|
|
27.11
|
Які тварини мешкають у нашій державі |
Бесіда «Правила безпеки при спілкуванні з тваринами» |
Вправа «Мікрофон»- домашні улюбленці |
|
Перегляд відео «Тварини моєї місцевості» |
|
|
|
|
28.11 |
Про що розповість Червона книга |
Дидактична гра «екологічний світлофор» |
|
Акція «Турбота: діти допомагають природі» |
Фантастичні гіпотези |
|
Досліджуємо медіа «Червона книга України» |
Гра «Як зберегти здоров’я і природу» |
|
29.11 |
Як оберігаючи своє, зберегти наше |
|
*1 грудня – Всесвітній День боротьби зі СНІДом.
|
|
Гра «як зберегти природу» |
Перегляд мультф. – «Пригоди лісових друзів» |
День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій |
|
|
4-й місяць: СПІЛЬНОТА Тиждень 1
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
02.12 |
Що може обєднати спільноту |
Гра «зустрічаємо друзів» |
|
|
Допомога батьків організувати виготовлення годівничок |
|
Пам’ятка безпеки «Безпека поведінки на дорозі при ожеледиці» |
|
03.12 |
Чим та як люди об’єднані в суспільстві |
Вправа «Чим ми схожі» |
3 грудня – Міжнародний День інвалідів. Благодійна акція «Милосердя».
|
Вправа «долоньки» |
Гра «Хто я» |
Хвилинка інформування «Україна сьогодні» |
Бесіда з батьками «способи зміцнення iмунiтету дітей взимку» |
|
04.12
|
Краще разом чи поодинці |
Бесіда-«Чи можна прожити без конфліктів» |
Вправа «Валіза добрих порад» |
Бесіда: Гігієна в їдальні |
|
|
* Бесіда «Обмежена видимість. Недостатня видимість.»
|
|
05.12 |
Як налагоджу-вати гарні стосунки |
Гра «Галявина доброти» |
|
Ств вежа настрою із ЛЕГО |
|
|
Гра «твори добро» |
|
06.12 |
Як виникає приязнь |
Урок гарної поведінки «Як поми-ритися»-Чарівні долоньки |
Вправа «чарівні слова» |
Ств стіни слів «Абетка добрих слів» |
Гра «Добрий дощик» |
Обмін інф. «Дружба народів» |
|
|
Тиждень 2
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
09.12 |
Чому довіряють другові/ подрузі |
Бесіда: «Я маю право знати свої права» |
Гра «Сонечко» |
|
|
Перегляд мульт. «Струмо-чок» |
Робота в групах-розв. Проблемних ситуацій |
*Ознаки отруєння чадним газом. Домедична допомога. |
|
10.12 |
Як сприймати тих, кого не знаєш |
Групове заняття – правила товаришува-ння |
|
Вправа «Створи вітальну листівку» |
|
|
Інформаційна година «Що я знаю про сьогодення України?» |
|
|
11.12
|
Правила спілкува-ння |
Година спілкування з елементами тренінгу «ввічливі слова відкривають серця» |
|
|
Вправа «будь природі другом» |
Літературна хвилинка |
|
|
|
12.12 |
Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях |
Гра «Скеля» |
|
Гра «несподівані картинки» |
|
Вернісаж учнівської творчості «Чарівні акварелі».
|
|
Бесіда «Правила особистої безпеки на вулиці у зимовий період» |
|
13.12 |
Стосунки із дітьми своєї та іншої статі |
Ігрова вправа «Знайди собі подібного» |
Бесіда з батьками: «Особиста гігієна хлопчиків та дівчаток в зимовий період» |
Вправа «Кошик для сміття» |
|
|
Щоденник вражень «найбільше в друзях подобається…» |
|
|
Тиждень 3
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
16.12 |
Чи може існувати спільнота без правил і законів |
Правова година-подорож |
Асоціативний кущ «Мої обов'язки в сім'ї» |
|
|
|
Година громадянськості «Мої права та обов’язки».
|
Бесіда про заборону використання піротехнічних засобів під час свят |
|
17.12 |
Які небезпеки можуть бути у спільноті |
|
|
Виготовлення сувенірів та листівок до Нового року. |
|
|
ознайомлення дітей з Конвен-цією ООН «Про права дитини» та з Конституцією України |
Малюнкове тестування «Профілактика інфекційних захворювань» |
|
18.12
|
Як поводитися у ситуації ворожності |
|
|
|
|
Малюнкове тестування «Мої права та обов'язки» |
|
Пам’ятка безпеки «Безпека поведінки на дорозі при ожеледиці» |
|
19.12 |
Як стають героями |
|
|
«Діло майстра хвалить» |
|
|
|
|
|
Тиждень 4
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
23.12 |
Які спільноти є у природі |
Гра «обери свою сніжинку» |
Бесіда з батьками про підбір новорічних костюмів
|
|
|
Перегляд відеоролика «Збережи ялинку» |
|
правила безпечної поведінки на зимових канікулах на дорозі, біля водоймищ на льоду
|
|
24.12 |
Що об’єднує українців |
Гра-квест «Зимові забави» |
Батькiвськi збори «Успiхи школярів |
|
|
|
|
«Правила поведінки під час проведення новорічних свят біля ялинки» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз виховної роботи за 2018-2019н.р.
У минулому році в класі навчалося 20 учнів . Свою діяльність здійснювала відповідно до основних завдань загальноосвітньої школи, спрямованих на:
Як класний керівник, багато часу приділяла морально-етичному вихованню, вчила вихованців дотримуватись всіх обов’язків школяра, формуванню обов’язку вчитися, відповідальності у своїх вчинках, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику. Використовувала тестування, тренінги та індивідуальні консультації , які сприяли зміцненню класного колективу та подолання непорозумінь, які виникали між учнями.
У виховній роботі використовувались різноманітні форми роботи з класом:
-озеленення та прибирання класу
- чергування у кабінеті
- розвитку навичок самообслуговування
- бесід, ігор – практикумів: «Складаємо портфель і готуємось до уроків», «Як я виконую домашні завдання», «Моє робоче місце у школі і вдома»
- рольових ігор: «Я в бібліотеці, аптеці, магазині, Будинку Культури тощо»
-рейдів: «Як живеш, книго»
- трудових десантів, участі в акціях «Чисте подвір’я».
Одними із найулюбленіших занять, звісно ж, є підготовка до свят, позакласних заходів чи конкурсів, змагань. Тому усі школярі не залишалися осторонь. Формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва здійснювалось у таких напрямках: учні класу відвідували гуртки «Школи мистецтва» та шкільні гуртки та «Умілі руки». Значну увагу приділяла формуванню особистісних якостей і рис характеру вихованців, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків.
Таким чином, я вела роботу із класним колективом, яка сприяла створенню оптимального , соціально-культурного мікроклімату в класі. Школярі протягом навчального року брали активну участь в конкурсах, в усіх загальношкільних святах та виховних заходах школи. В організації класних та позакласних заходів допомагали батьки школярів та вчителі діючих в школі гуртків. Найбільш ефективною є допомога батьків у поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ
Основні напрями індивідуальної роботи з учнями:
Розвиток пізнавальних інтересів;
Формування комунікативних засобів;
Виховання самодисципліни;
Розвиток творчих здібностей;
Корекція поведінки;
Вихід із кризових ситуацій;
Робота з обдарованими дітьми;
Основні напрямки індивідуальної та групової роботи з батьками
Індивідуальні бесіди;
Анкетування учнів та батьків;
Вивчення матеріального та соціального статусу сім’ї
Відвідування сімей удома;
Класні батьківські збори;
Засідання батьківського комітету;
Педагогічний всеобуч;
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Протягом семестру працюватиму над згуртованістю колективу, виховуватиму у дітей кращі людські якості:
ПРОВОДИТИ РОБОТУ НАД: