План виховної роботи І семестр 2 клас /2019-2020н.р./

Про матеріал
План виховної роботи 2 клас І семестр за 2019-2020н.р. План розроблений відповідно теми місяця та назви теми дня 2 класу.
Перегляд файлу

1-й місяць: ЗМІНИ

Тиждень 1

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

02.09

Що змінилося в мені?

Перший урок –уявна подорож до Країни Доброти «Добро починається з тебе»

 

 

Вікторина-гра «Що я покладу в рюкзак для подорожі»

 

Гра-телепередача

«Я — син своєї землі»

Вступний інструктаж з техніки безпеки

 

03.09

Змінне і незмінне в мені

*Кл. збори  «Твоє  робоче  місце».

 

Диспут 

«Якби я вчинив...»

Бесіда «Мої творчі  здібності.»

 

 

 

*Бесіда з попередження  травма- тизму «Дорога  від  дому  до  школи».

 

04.09

 

Чому люди інколи змінюють свою зовнішність?

Гра «опиши сусіда»

Щоденник вражень «якби в людей були однакові вподобання, то…»

Вправа «одягни мандрівника»

 

Гра «вибери зачіску»

 

 

 

05.09

Що тобі допомагає зміцнити своє тіло?

Обмін інформацією «незакінчене речення»

 

Робота в парах «розкажи про себе»

 

 

 

Робота в групах «режим другокласника

 

 

06.09

Чого я навчився за рік?

 

Вправа «Мікрофон»

 

Гра «художник»

Гра «живі малюнки

 

 

 

 

Тиждень 2

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

09.09

Що змінилося у школі?

Обмін інформацією «що я хотів би змінити у своєму класі»

 

 

 

 

Гра-дослідження

«Моя мала Батьківщина»

 

 

10.09

Що я хотів би змінити у своєму класі?

 

 

 

 

Групове заняття «сонячні промінчики»

 

Гра «хто уважний»

 

11.09

 

Класна кімната моєї мрії. Яка вона ?

Тема дня щоденника вражень «я у своєму класі змінив би…»

 

Гра «натюрморт із шкільних предметів»

 

 

Обмін інформацією про зміни у школі, які забезпечила держава

Гра «чарівні ворота»

 

12.09

Безпечний рух від школи додому

 

 

Гра з цеглинками LEGO «Світлофор»

 

 

 

Правила дор. руху«Прави-ла безпеки переходу вулиці»

 

13.09

Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї.

Тема дня щоденника вражень «коли я повертаюся зі школи, то…»

 

 

Гра на шкільному подвір’ї «Зберіться разом»

 

 

 

 

 

 

Тиждень 3

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

16.09

Які причини змін у природі восени ?

Ранкова зустріч з використанням LEGO

Гра «Чарівна скриня»

 

 

Гра «театр Пантоніми»

Гра «Незакінчене речення-природа України»

 

 

17.09

Які причини змін у природі восени?

Тема дня щоденника вражень «восени я люблю…»

 

Гра «Осіння мода»

Перегляд мультфільму про листочок і Мишку

 

 

Запобігання отруєння грибами, насінням рослин

 

18.09

 

Зміни в житті рослин восени

 

Гра-інсценізація

«Кращий мамин помічник»

 

 

Відгадування загадок за допомогою відео

 

 

 

19.09

Зміни в житті тварин восени

 

 

Гра  «з якого дерева листочок»

Гра «що буває восени»

Перегляд мультфіль-мів «осінні турботи звірів»

 

Бесіда «Правила безпеки з бездомними тваринами»

 

20.09

Чи можливе життя без змін ?

Тема дня щоденника вражень «Якби я був чарівником….»

 

Робота в групах «осіннє панно»

 

 

Гра «Театральна зупинка»

 

 

 

 

Тиждень 4

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

23.09

Які зміни залежать від мене, а які ні?

 

Стратегія «Огляд галереї»:

«Традиції та реліквії моєї родини

 

 

 

 

*Правила поведінки та дії в разі пожежі.

 

24.09

Які книжки є улюблени-ми з дитинства?

Усний журнал «Дерево міцне корінням, а людина — друзями»

 

 

 

 

 

 

 

25.09

 

Мої смакові уподобання

Етична бесіда «Ти вихована дитина»

 

 

 

 

Гра-дослідження

«Моя мала Батьківщина

 

 

26.09

Чи можуть змінюватися мої плани?

Турнір 

«Сам удома»

«Професія моїх батьків»

 

 

 

 

 

 

27.09

Чи змінить добро твоє життя?

 

Родинне дерево

«Рід, родина, рідня»

* Санітарний  день  у  класі  та  в  школі

 

 

 

*

Пожежна безпека під час осінніх польових робіт

 

 

 

 

2-й місяць: СПОСОБИ ПІЗНАННЯ

Тиждень1

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

30.09

Як я отримую та сприймаю інформацію

Обмін інформацією

Щоденник вражень «я отримую інформацію за допомогою…»

Геометрич-ний дизайн «танграм»

Гра «як розпізнати це…»

30 вересня – Всеукраїнський  День бібліотек. Акція «Моя  улюблена книга  шкільній  бібліотеці

 

*здорове харчування

«Профілактика кишково-шлункових інфекцій, додержання правил особистої гігієни»

 

01.10

Про що повідомляють знаки й піктограми

 

Год. активного спілкування «гроші в нашому житті»

Словничок слів «що таке піктограма» виготовлення знаків

 

 

 

 

 

02.10

 

Як органи чуття допомага-ють пізнати світ ?

Підготовка до Свята Осені

Інсценізація

«Школа вишуканих манер

 

 

Бесіда про культурне ставлення до піктограми

Гра «чи знаєш ти дорожні знаки біля школи»

Година здоров’я «Цінність і неповторність людського життя»

 

03.10

Шрифт Брайля

Обмін інф. «Які органи чуття допомагають пізнавати світ»

Родинний  міст – зустріч  із  батьками  та  обговорення проблем  навчання  і  виховання  дітей

Станція загадок

Гра «що я бачу»

Обмін інф. «мистецтво в моєму житті»

Перегляд мультфільму

 « Правила безпеки

життєдіяльнос-ті учнів»

 

04.10

Про що розкаже упаковка?

Щоденник вражень «Я радію цьому світу»

Бесіда з батьками «Здорове харчування школярів»

Трудова  операція «Шкільне подвір’я».

Гра «Тактильні мішечки»

 

Щоденник вражень «Якби я була чарівником..»

Пам’ятка безпеки

 «Якi гриби їстiвнi»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 2

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

07.10

Як я можу дізнатися про події минулого?

Ранкове коло

«Дав обіцянку — виконуй»

Щоденник вражень «позначки на товарах застережуть від…»

Гра «розшифруй упаковку»

Кросворд «корисні продукти»

 

Година-тренінг «Нам не байдуже»

Тренувальні вправи  «як розпізнати небезпечні та безпечні товари»

 

08.10

музеї

 

Щоденник вражень «я у колі своєї сім’ї»

Гра «що з чого зроблено»

Ознайомлення з книгою «природа Рівненщини»

Уявна подорож «музеї України»

Обмін інф. « Де можна дізнатись про події минулого»

 

 

09.10

 

Про що розкажуть фотографії

Щоденник вражень «я у колі своїх друзів»

Пізнання соціуму: Звідки я

можу дізнатися про свою родину?

Ств колаж

«улюблене фото»

 

Гра «цікаві фото моєї місцевості»

 

Запобігання отруєння хімічними речовинами

 

10.10

Бібліотека, як освітньо-культурний центр

Щоденник вражень «моя улюблена книга»

 

Виготовлення закладок для книг

 

Етична бесіда «Книжкова лікарня»

Запити 

 «Я маю право... кожна людина має право»

 

 

11.10

Засоби масової інформації

Словник слів-Засоби масової інформації (мас-медіа)

Стратегія «Огляд галереї»:

«Традиції та реліквії моєї родини»

 

 

Конкурс  мрійників «Іграшка  майбутнього».

 

Квест «Козацькі забави»

* Пр. пожежної безпеки

«Вогнище - це романтично, проте дуже небезпечно.»

 

 

Тиждень 3 

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

15.10

Як я можу розкривати таємниці природи

 

Бесіда з мамою Астафічева П. про ставлення до навчання

Трудова  операція «Шкільне подвір’я».

 

Гра «голос лісу»

 

 

 

16.10

грунт

 

 

Юні дослідники «грунт потрібний…»

Інтерактивна гра «закінчи думку»

 

Квест «грунти України»

Гра «земля, вода, повітря, вогонь»

 

 

17.10

Як досліджувати грунт

Гра «вище землі»

 

Дослідження грунту своєї місцевості

Дискусія «чи може грунт хворіти»

 

Квест «подорож із зернинкою»

 

 

18.10

Повітря. Яким буває вітер

 

 

Гра «так чи ні»

Перегляд відео «чисте повітря»

 

 

Групова робота «лист здоров’я»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 4

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

21.10

Як відрізнити вигадки та реальність

 

 

Хв.. творчості «якими фарбами намалюю вітер»

Га «яким буває вітер»

Щод. Вражень « Мої способи пізнання»

 

 

 

22.10

фантазії

Інтерактивна гра «Фантазери»

 

Гра із LEGO

«мої фантазії!

 

 

Гра «створи фантастичний світ»

 

 

23.10

 

Мова тіла

Гра «покажи настрій»

Гра «іноземець»

Гра «осіння мода»

Гра в групах «опиши явища природи»

 

 

 

 

24.10

Збережімо здоров’я

Гра «вибери корисне»

Бесіда з батьками

 «способи зміцнення iмунiтету»

 

 

Перегляд мультфіль-му «Поради тітоньки Сови»

Інф.хв. «як держава дбає про моє здоров’я»

Квест «Ми обираємо здоров’я»

 

25.10

Побутова хімія: небезпека чи допомога людині?

Вправа «імпульс»

Бесіда з батьками

«Що впливає на здоров’я вашої дитини»

Санітарний  день- «Чистий  клас  і  чистий  двір».

 

Веселка талантів «зустрічає-мо канікули»

 

*Правила безпеки на осінніх канікулах на дорогах та водоймах

 

 

3-й місяць: ТЕРИТОРІЯ    Тиждень 1

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

04.11

Що таке територія

Стіна слів-територія

Обговорення в родинах «Територія моїх предків»

Гра «що віддаси Землі рідній»

Мультсеріал «Археологічні знахідки»

Обговорення легенди «Наша Земля»

Квест «Моя Батьківщина – Україна»

 

 

05.11

Як упізнати територію своєї країни

 

 

Групове заняття «людина –господар своєї землі»

Обговорення казки «Як собака знайшов собі господаря»

Уявна подорож Україною

Групове заняття «Карта України»

*Правила користування побутовими газовими приладами-котел, свічка, запальничка.

 

06.11

 

Господарі своєї території

Гра «мій слід на Землі»

 

місце»

Година  спілкування «цей чарів-ний світ природи»

Гра «Фотозагадка»

 

Перегляд відео «Життя людини-найвища цінність»

 

07.11

Як територія може стати домівкою

 

 

Створення малюнка «Улюблене

Гра з ЛЕГО

«Чисте джерело»

Інтерактив-на гра«Фанта-зери»

Колаж «Рівненщина»

 

 

08.11

Атрибути України

 

Гра «розсипанка -склади прислів’я»

Станція умілі руки «Український віночок»

Гра «Впізнай за описом»

 

Дидактична гра «Священні символи»

 

 

 

Тиждень 2

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

11.11

Що на території мого населеного пункту доступно для всіх

Вправа «Мозковий штурм»

Вікторина «Я відвідувач громадських місць»

 

 

Фантастич-ні гіпотези  перегляд мультфіль-му

* Вікторина: «Чи знаєш ти свій рідний край?»

 

 

 

12.11

Де межі мого особистого простору

Вправа «дізнайся про мене більше»

Конкурс  малюнків «Мій  дім, моя  школа, моя  Батьківщина».

Виставка дитячих робіт «Моя творчість»

 

 

 

Пам’ятка безпеки

«Профілактика захворювання грипом»

 

13.11

 

Чому особистий простір –недоторка-нна територія

 

 

Конкурс  малюнків «Кожна  дитина  має  право»

 

 

Досліджуємо медіа

«Українці за кордоном»

 

 

14.11

Як зробити територію комфорт-ною для себе

Урок гарної  поведінки  «Як  помиритися»-чарівні долоньки

Гра «подари посмішку»

 

 

Конкурс  малюнків «Кожна  дитина  має  право»

Обмін інф.-Фантастичні перетворення України

«Вплив звичок на здоров’я дітей

 

15.11

Як зберегти кордони свого простору в стосунках з іншими

Бесіда  «Чи можна прожити без конфліктів»

 

Вправа «спільні інтереси зближують»

 

Перегляд мультфіль-му «Корисні підказки»

 

 

 

 

Тиждень 3

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

примітка

 

 

 

18.11

Повага до себе та інших людей

Обговорення притчі «Ворона та Павич»

Година спілкування «Я-громадянин України і гордий цим»

Інтерактивна гра «мікрофон»

 

 

Бесіда «Національні  символи  України»

 

 

19.11

Тиск, неповага, приниже-ння протидія їм

Засідання клубу добрих дітей «Учимося творити добро»

Гра «Павутинка»

Технологія «коло»

 

Гра «Моє сонце»

Гра «Якщо ти добрий друг..»

 

20.11

 

Як уникнути конфлікту

Гра «Хто з ким дружить»

Родинний  міст – зустріч  із  батьками  та  обговорення проблем  навчання  і  виховання  дітей.

 

 

 

Обговорення легенди «Добро і зло»

 

21.11

Як стати хорошим другом

Гра «Відгадай мого друга»

 

Вправа «Естафета дружби»

 

Перегляд мультфільму «Який друг справжній»

 

 

22.11

Як бути щасливим

Робота в групах «склади правило щастя»

Щоденник вражень «Щасливі хвилинки мого життя»

 

 

Перегляд картин про щасливе дитинство

Вправа «Намалюю щастя»

 

 

Тиждень 4

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

25.11

Мальовни-ча природа рідного краю

 

 

 

Станція «Чарівний пензлик»

«Музика в природі»-гра на музичних інструм.

Перегляд відеоролика про Україну

Бесіда «Правила особистої безпеки на вулиці у зимовий період»

 

26.11

Які рослини ти зустрінеш в Україні

Гра «Упізнай улюблену тварину за описом»

Вікторина: «Чи знаєш ти свій рідний край?»

 

Гра «відгадай за запахом»

гра «впізнай рослину за плодами»

Екскурсія

«Віч-на-віч з природою»

Досліджую медіа

«Наша Батьківщина»

 

 

27.11

 

Які тварини мешкають у нашій державі

Бесіда «Правила безпеки при спілкуванні з тваринами»

Вправа «Мікрофон»- домашні улюбленці

 

Перегляд відео

«Тварини моєї місцевості»

 

 

 

 

28.11

Про що розповість Червона книга

Дидактична гра «екологічний світлофор»

 

Акція «Турбота: діти допомагають природі»

Фантастичні гіпотези

 

Досліджуємо медіа

«Червона книга України»

Гра «Як зберегти здоров’я і природу»

 

29.11

Як оберігаючи своє, зберегти наше

 

*1 грудня – Всесвітній День  боротьби  зі  СНІДом.

 

 

Гра «як зберегти природу»

Перегляд мультф. – «Пригоди лісових друзів»

День  пам’яті  жертв  голодомору та  політичних  репресій

 

 

 

4-й місяць: СПІЛЬНОТА    Тиждень 1

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

02.12

Що може обєднати спільноту

Гра «зустрічаємо друзів»

 

 

Допомога батьків організувати виготовлення годівничок

 

Пам’ятка безпеки «Безпека поведінки  на дорозі при ожеледиці»

 

03.12

Чим та як люди об’єднані в суспільстві

Вправа «Чим ми схожі»

3 грудня – Міжнародний  День  інвалідів. Благодійна  акція  «Милосердя».

 

Вправа «долоньки»

Гра «Хто я»

Хвилинка  інформування  «Україна  сьогодні»

Бесіда з батьками

 «способи зміцнення iмунiтету дітей взимку»

 

04.12

 

Краще разом чи поодинці

Бесіда-«Чи можна прожити без конфліктів»

Вправа «Валіза добрих порад»

Бесіда: Гігієна в їдальні

 

 

* Бесіда «Обмежена видимість. Недостатня видимість.»

 

 

05.12

Як налагоджу-вати гарні стосунки

Гра «Галявина доброти»

 

Ств вежа настрою із ЛЕГО

 

 

Гра «твори добро»

 

06.12

Як виникає приязнь

Урок гарної  поведінки  «Як  поми-ритися»-Чарівні долоньки

Вправа «чарівні слова»

Ств стіни слів «Абетка добрих слів»

Гра «Добрий дощик»

Обмін інф. «Дружба народів»

 

 

 

Тиждень 2

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

09.12

Чому довіряють другові/ подрузі

Бесіда: «Я маю право знати свої права»

Гра «Сонечко»

 

 

Перегляд мульт. «Струмо-чок»

Робота в групах-розв. Проблемних ситуацій

*Ознаки отруєння чадним газом. Домедична допомога.

 

10.12

Як сприймати тих, кого не знаєш

Групове заняття – правила товаришува-ння

 

Вправа «Створи вітальну листівку»

 

 

Інформаційна  година «Що  я  знаю  про  сьогодення  України?»

 

 

11.12

 

Правила спілкува-ння

Година спілкування з елементами тренінгу «ввічливі слова відкривають серця»

 

 

Вправа «будь природі другом»

Літературна хвилинка

 

 

 

12.12

Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях

Гра «Скеля»

 

Гра «несподівані картинки»

 

Вернісаж  учнівської  творчості «Чарівні  акварелі».

 

 

Бесіда «Правила особистої безпеки на вулиці у зимовий період»

 

13.12

Стосунки із дітьми своєї та іншої статі

Ігрова вправа «Знайди собі подібного»

Бесіда  з батьками: «Особиста  гігієна  хлопчиків  та  дівчаток в зимовий період»

Вправа «Кошик для сміття»

 

 

Щоденник вражень «найбільше в друзях подобається…»

 

 

Тиждень 3

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

16.12

Чи може існувати спільнота без правил і законів

Правова година-подорож

Асоціативний кущ

«Мої обов'язки в сім'ї»

 

 

 

Година  громадянськості «Мої  права  та  обов’язки».

 

Бесіда про заборону використання піротехнічних засобів під час свят

 

17.12

Які небезпеки можуть бути у спільноті

 

 

Виготовлення  сувенірів  та  листівок  до  Нового  року.

 

 

ознайомлення  дітей  з  Конвен-цією  ООН  «Про  права  дитини» та  з  Конституцією України

Малюнкове тестування

«Профілактика інфекційних захворювань»

 

18.12

 

Як поводитися у ситуації ворожності

 

 

 

 

Малюнкове тестування

«Мої права та обов'язки»

 

Пам’ятка безпеки «Безпека поведінки  на дорозі при ожеледиці»

 

19.12

Як стають героями

 

 

Lego System

«Діло майстра хвалить»

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 4

дата

Тема

дня

Ціннісне ставлення особистості до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім’ї    , родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Формування здорового способу життя

 

примітка

 

 

 

23.12

Які спільноти є у природі

Гра «обери свою сніжинку»

Бесіда з батьками про підбір новорічних костюмів

 

 

 

Перегляд відеоролика «Збережи ялинку»

 

правила безпечної поведінки на зимових канікулах на дорозі, біля водоймищ на льоду

 

 

24.12

Що об’єднує українців

Гра-квест «Зимові забави»

Батькiвськi  збори «Успiхи   школярів

 

 

 

 

«Правила поведінки під час проведення новорічних свят біля ялинки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Аналіз виховної роботи за 2018-2019н.р.

У минулому році в класі навчалося 20 учнів . Свою діяльність здійснювала відповідно до основних завдань загальноосвітньої школи, спрямованих на:

  •         виховання громадянина України
  •         формування особистості учнів, розвитку здібностей і обдарувань
  •         бережливого ставлення до шкільного і класного майна
  •         формування здорового способу життя
  •         виховання любові до природи
  •         виховання поваги до вчителів, старших, батьків

Як класний керівник, багато часу приділяла морально-етичному вихованню, вчила вихованців дотримуватись всіх обов’язків школяра, формуванню обов’язку вчитися, відповідальності у своїх вчинках, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику. Використовувала тестування, тренінги та індивідуальні консультації , які сприяли зміцненню класного колективу та подолання непорозумінь, які виникали між учнями.

У виховній роботі використовувались різноманітні форми роботи з класом:

-озеленення та прибирання класу

- чергування у кабінеті

- розвитку навичок самообслуговування

- бесід, ігор – практикумів: «Складаємо портфель і готуємось до уроків», «Як я виконую домашні завдання», «Моє    робоче місце у школі  і вдома»

- рольових ігор: «Я в бібліотеці, аптеці, магазині, Будинку Культури тощо»

-рейдів: «Як живеш, книго»

- трудових десантів, участі в акціях «Чисте подвір’я».

Одними із найулюбленіших занять, звісно ж, є підготовка до свят, позакласних заходів чи конкурсів, змагань. Тому усі школярі не залишалися осторонь. Формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва здійснювалось у таких напрямках:  учні класу  відвідували гуртки «Школи мистецтва» та шкільні гуртки  та «Умілі руки». Значну увагу приділяла формуванню особистісних якостей і рис характеру вихованців, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків.

Таким чином, я вела роботу із класним колективом, яка сприяла створенню оптимального , соціально-культурного мікроклімату в класі. Школярі протягом навчального року брали активну участь  в конкурсах, в усіх загальношкільних святах та виховних заходах школи. В організації класних та позакласних заходів допомагали батьки школярів та вчителі діючих в школі гуртків. Найбільш ефективною є допомога батьків у поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.

 

 

 

 

  •         Основні напрямки виховної роботи з класним колективом:

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ

 

 

 

Основні напрями індивідуальної роботи з учнями:

 

Розвиток пізнавальних інтересів;

Формування комунікативних засобів;

Виховання самодисципліни;

Розвиток творчих здібностей;

Корекція поведінки;

Вихід із кризових ситуацій;

Робота з обдарованими дітьми;

 

 

 

       Основні напрямки індивідуальної та групової роботи з батьками

 

Індивідуальні бесіди;

Анкетування учнів та батьків;

Вивчення матеріального та соціального статусу сім’ї

Відвідування сімей удома;

Класні батьківські збори;

Засідання батьківського комітету;

Педагогічний всеобуч;

                                                                                    

                                                                                        

                                 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Протягом семестру працюватиму над згуртованістю колективу, виховуватиму у дітей кращі людські якості:

  •                           доброти;
  •                           поваги до старших і своїх ровесників;
  •                           емоційного відношення до праці;
  •                           бережливість;
  •                           поваги до результатів праці людей і бажанням самим працювати;
  •                           поважати і примножувати кращі традиції школи, міста, старшого покоління.

ПРОВОДИТИ РОБОТУ НАД:

  •                           як вірно вести себе в колективі, близькими і рідними людьми;
  •                           правильна ходьба, осанка дітей, охайність;
  •                           вчити правильно організувати роботу на уроці;
  •                           робоче місце;
  •                           бережне відношення до свого і шкільного майна, підручників;
  •                           формувати у школярів чітку громадянську позицію;
  •                           розвивати вміння школярів справедливо оцінювати свої і чужі вчинки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Шульга Лідія
Додано
11 вересня 2020
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку