План виховної роботи на І семестр (НУШ)

Про матеріал
План виховної роботи складається із 16 тижнів, кожен з яких має свою назву.
Перегляд файлу

7895ee6327d7 

 

 

 

                                   «Погоджено»

                        Заступник директора з ВР

                         __________   В.В. Силка         

 

 

План виховної роботи

для 2-А класу

на 2020-2021 н. р.

(I семестр)

         

            Класовод:

Козій Олена Василівна


ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ

2-А клас

Мета і завдання виховної роботи:

  Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.

Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах:

  • Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм дискримінації.
  • Цінність дитинства.
  • Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.
  • Розвиток вільної особистості.
  • Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.
  • Здоров'я. Формування здорового способу життя і ство­рення умов для гармонійного фізичного та психоемоцій­ного розвитку.
  • Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.
  • Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності учня/учениці.
  • Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.
  • Плекання любові до рідного краю, української куль­тури.
  • Формування активної громадянської позиції та шанобли­вого ставлення до Української держави.

За Концепцією Нової української школи

 

ТИЖДЕНЬ 1 "У ШКОЛІ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

01.09

Вівторок

Свято першого дзвоника.

День Знань. Перший урок «Добре тому жити, хто вміє дружити»

02.09

Середа

Бесіда щодо правил поведінки

у школі 

 

Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань»

 

Обговорення «В яких мальовничих куточках України ми побували під час літніх канікул?»

Бесіда «Увага! Діти на дорозі»

 

03.09

Четвер

Руханка

«Чарівні слова»

 

 

 

Ранкове коло «Що нового ми дізналися про живу природу під час наших перших канікул»

 

Гра-змагання  «Які права  та обов’язки школярів мені відомі?»

 

04.09

П'ятниця

Дискусія «Хто почувається безпечним  у школі?»

Вчимо етичну грамоту «Допоможи Незнайкові»

Дослідження шляхів виходу з приміщення школи

 

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 2 "МІЙ  КЛАС"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

07.09

Понеділок

День фізичної культури і спорту

Година спілкування «Доброзичливим будь –про добро ти не забудь»

 

 

 

 

 

08.09

Вівторок

 

Дискусія «Однокласник, товариш, друг»

Обмін думками «Як ставитись до однокласників доброзичливо?»

Спілкування «Органи чуття, за допомогою яких ми  сприймаємо інформацію»

 

 

 

09.09

Середа

 

 

 

 

Сценка «Культура спілкування»

 

 

10.09

Четвер

Диспут «Хто сьогодні зірка в класі?»

 

Міні-проект «Шкільні традиції нашої школи»

 

 

Уявна подорож  на машині часу «Школа майбутнього»

 

11.09

П'ятниця

 

Розроблення плакату «Галактика нашого класу»

 

 

Класний репортаж (інтерв’ю «Традиції школи, в якій навчались наші батьки»)

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 3 "МІКРОРАЙОН ШКОЛИ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

14.09

Понеділок

Обмін думками «Мудрим ніхто не вродився, а навчився»

 

 

Участь в акції «Створи собі красу та затишок» (озеленення класної кімнати)

 

 

 

15.09

Вівторок

Міні-проект «Небезпечні місця на маршруті «дім-школа-дім»

 

Дослідження мікрорайону школи

 

Перегляд повчального фільму «Уроки обережності – ДОРОГА» https://www.youtube.com/watch?v=ARH6nWh2dxI&list=PLkLwod_eIKOWQNGsdUZMngU3f6PeyKjwN&index=3

 

 

16.09

Середа

 

Гра «Пішохід на дорозі»

 

П'ятихвилинка з Робіком «Правила дорожнього руху» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_BkРо

 

Відверта розмова «Державне та громадське майно»

 

17.09

Четвер

 

Перегляд «Азбуки безпеки на дорозі» https://www.youtube.com/watch?v=zFe-AaClCIs&list=PL433B79D80084193B

 

Екологічна вікторина «З якого дерева листок?»

 

 

 

18.09

П'ятниця

 

 

Доміно «Дорожні знаки»

 

Година милування «Наш шкільний парк»

 

 

ТИЖДЕНЬ 4 "ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

21.09

Понеділок

 

Відверта розмова «Бережемо нашу Планету»

 

Підготовка до участі в загальношкільній виставці виробів з природних матеріалів.

Участь у конкурсі «Осінній вернісаж»

 

 

22.09

Вівторок

Відгадування загадок про день і ніч.

 

Екскурсія  «Ми у осінньому парку»

 

 

Перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk

 

23.09

Середа

 

Класні батьківські збори «Особливості організації освітнього процесу в 2 класі НУШ»

 

 

Перегляд презентації про музеї.

 

 

24.09

Четвер

 

 

 

Бесіда «Як потрібно відпочивати, щоб не нашкодити природі»

 

 

 

25.09

П'ятниця

Бесіда «Правила поведінки в громадських місцях»

 

Створення колажу «Тато, мама,я – читаюча сім’я»

 

 

Рольова гра «Цікавинки про Планету Земля для інопланетян»

 

 

ТИЖДЕНЬ 5 "Я ПІЗНАЮ ПРИРОДУ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

28.09

Понеділок

Виховна година «Книга – ключ до знань»

 

Виставка нової дитячої художньої літератури (оновлення читацького куточка)

 

»Акція до Всеукраїнського дня бібліотек «Подаруй книгу бібліотеці

 

 

29.10

Вівторок

 

 

 

Екскурсія у шкільний парк «Сезонні явища природи восени»

 

Фантазуємо «Якою буде наступна епоха після електронної?»

 

30.09

Середа

 

Колективне складання казки про подорож Краплинки

 

 

 

Замальовки юного художника «Краса нашого міста восени»

 

01.10

Четвер

Відкрите обговорення «Моя улюблена книга»

Бесіда «Мої бабуся та дідусь»

 

Бесіда«Вітер – корисний чи шкідливий»

 

 

 

02.10

П'ятниця

Бесіда «Запобігання трагічним наслідкам на дорозі»

 

Виготовлення листівки до Дня вчителя

 

 

Колективне обговорення «Для чого нам вчителі?»

 

 

ТИЖДЕНЬ 6 "Я СПОСТЕРІГАЮ ЗА ПРИРОДОЮ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

05.10

Понеділок

Виховна година «Цей чарівний світ природи»

 

 

Участь у конкурсі «Дари природи»

 

 

 

06.10

Вівторок

 

Бесіда «Як вберегтися від COVID»

 

 

Cтворення малюнку “Моя домашня тваринка

 

 

07.10

Середа

Фотогалерея «Мій квітник-

найкращий»

 

Сюжетно-рольова гра «У магазині комп’ютерної техніки»

 

 

Створення панно «Права нашого класу»

 

08.10

Четвер

 

Відверта розмова «Як зберети здоров’я собі та своїм близьким»

 

Перегляд повчального фільму «Як тварини і рослини передбачають погоду» https://www.youtube.com/watch?v=wrd6IHJMSRc

 

 

 

09.10

П'ятниця

Дискусія «Мої добрі справи»

 

Етична бесіда

«Книжкова

лікарня»

 

Екскурсія до бібліотеки

 

 

ТИЖДЕНЬ 7 "ОСІНЬ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Приміткаи

12.10

Вівторок

 

Усний журнал «Землю сонце

прикрашає, а

людину — праця»

Ділимося своїми враженнями «У лісі ми гриби збирали»

 

Свято Покрова

 

 

13.10

Середа

Обмін думками «Органи чуття – мої помічники у дослідженнях природи»

 

 

Дослідження опалого листя клена та каштана.

 

День українського козацтва

 

15.10

Четвер

 

 

Участь в акції «Зроби годівничку сам»

 

 

Перегляд медіа «Світ, у якому ти живеш» (мультики українською мовою) https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8

 

 

16.10

П'ятниця

Бесіда «Увага! Грип»

«Традиції  моєї

родини»

 

Перегляд  відеодобірки «Явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=UHbcf3y1GM8&t=115s 

Година милування «Фарби чарівної осені»

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 8 "ОСІННІ ТУРБОТИ ТВАРИН І ЛЮДЕЙ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

19.10

Понеділок

 

Весела перерва «Смійтесь, люди, на здоров’я!»

 

 

Створення малюнка «Квіти – окраса нашого життя»

 

 

20.10

Вівторок

Lego System

«Діло майстра

хвалить»

 

Бесіда «Дбай про інших»

Відео «Тварини

моєї місцевості»

 

Презентація «Отруйні гриби»

 

21.10

Середа

 

Досліджуємо

медіа

«Як не

захворіти»

 

 

Робота в групах «Екологія

в загадках»

 

 

22.10

Четвер

 

 

Слухання, малювання «Музика в природі: пори року»

 

Ранкове коло

«Краса природи у

творах

образотворчого  мистецтва»

 

 

23.10

П'ятниця

Бесіда- інструктаж «Сам вдома»

 

 

Ранкове коло «Бджілка мала, та й

та працює»

 

Бесіда до Дня визволення України від фашистських загарбників (28.10)

 

 

ТИЖДЕНЬ 9 "МОЇ ГЕРОЇ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

 

02.11

Понеділок

Правила поведінки на воді. Надання допомоги при нещасних випадках

 

 

 

Усний журнал «Герой моєї улюбленої дитячої книжки»

Уявна екскурсія у музей історії запорозького козацтва

 

03.11

Вівторок

 

 

Виготовляємо букет герою

 

 

 

 

04.11

Середа

 

Обговорення «Могила Невідомого солдата»

 

Гра з ЛЕГО

«Чисте джерело»

 

Бесіда «Герої  для нас як приклад»

 

05.11

Четвер

Наодинці вдома. Як поводитися з невідомими (небезпечними) речовинами

 

Ранкове коло

«Коли я виросту...»

 

Створення малюнку «Мій улюблений герой мультфільму»

 

 

06.11

П'ятниця

 

Класні батьківські збори «Як допомогти дитині стати уважною»

 

Ранкове коло

«Знай, люби,

бережи»

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 10 "ЗДОРОВЕ ТІЛО"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

09.11

Понеділок

 

 

Гра «Подорож до Країни Ввічливості»

 

 

Бесіда до Дня української писемності та мови

 

 

10.11

Вівторок

Виховна бесіда «У світі бракує на всіх доброти»

 

 

Бліц-опитування «Водичко, водичко, омий моє личко»

 

Бесіда «Здорові діти – здорова нація»

 

11.11

Середа

 

Бесіда «Стосунки дорос»

 

 

Сюжетно-рольова гра «Вчимося

етикету»

 

 

12.11

Четвер

Власні досліди-спостереження «Мої зміни за перший рік навчання»

 

Усний журнал

«Навіщо я працюю»

 

 

Перегляд відео-нарису «Здоров’я – найцінніший скарб» https://www.youtube.com/watch?v=8iecAWORKQs

 

13.11

П'ятниця

Правида користування громадським транспортом

Бесіда «Толерантна людина – яка вона?» (до Міжнародного дня толерантності – 16.11)

 

Ранкове коло «Щоби все було в порядку, роби зранку  ти зарядку»

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 11 "ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

16.11

Понеділок

Стоматологічна година

 

 

Тренінгове заняття «Людина починається зі здоров'я»

 

Перегляд репортажу «Сніданок з 1+1» ТОП-5 найкорисніших страв української кухні https://www.youtube.com/watch?v=8iecAWORKQs

 

17.11

Вівторок

 

Обговорення «Наше харчування»

 

 

Сюжетно-рольова гра «У їдальні»

 

 

18.11

Середа

Виховна бесіда до Всесвітнього дня дитини.

 

Бесіда «Хто не працює, той не їсть»

 

Рольова гра «Святковий обід з нагоди Дня народження»

 

 

19.11

Четвер

Бесіда «Бережіть електроенергію»

 

 

Вікторина «Фрукти та овочі – корисні подукти харування»

 

 

 

20.11

П'ятниця

 

 Досліджуємо

медіа «Як не

захворіти»

 

 

 

Ознайомлення з «Декларацією прав дитини» та «Концепцією про права дитини»

 

 

ТИЖДЕНЬ 12 "ЯК УБЕРЕГТИСЯ ВІД ХВОРОБ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

23.11

Понеділок

 

Розігрування сюжетної ситуації «Ми загартовуємось

 

Профілактика захворювань на глисти

 

Рухливі ігри з

елементами

техніки туризму

 

24.11

Вівторок

Гра «Захисти мене від лиха, захисти мене від зла,  бо я дитина ще мала»

 

Дискусія-обговорення «Правила захисту від інфекцій. Карантин. Епідемія»

 

Перегляд КОРИСНИХ ПІДКАЗОК «Імунітет» https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo

 

 

25.11

Середа

 

 

 

Лепбук «Об’єкти живої та неживої природи»

 

 

 

26.11

Четвер

 

Акція «Турбота -

діти допомагають

дітям»

Бесіда «Спорт – запорука здоров’я»

 

Створення колажу «Здоровий зуб, хворий зуб»

 

 

27.11

П'ятниця

Диспут  «Я обираю здоров’я»

 

 

 

 

Участь в акції «Запали свічку» (до річниці Голодомору)

 

 

ТИЖДЕНЬ 13 "МОЇ ЗВИЧКИ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

30.11

Понеділок

Відверта розмова «Формування корисних звичок»

 

Година спілкування «Якщо порядна ти людина –в тебе повинна бути гарна дисципліна»

 

Перегляд мультфільму «Корисні поради» https://www.youtube.com/watch?v=lqOGRtpq3ow

Виготовлення приємних подарунків для  дітей з особливими потребами

 

01.12

Вівторок

Бесіда «СНІД –небезпечна хвороба».

Міжнародний день людей з особливими потребами.

 

 

 

Всеукраїнська акція «Милосердя»

 

02.12

Середа

 

Сценка-діалог «Шкідливі звички»

 

Усний журнал «Ми всі – господарі природи, тож збережемо її вроду!»

 

 

 

03.12

Четвер

Міні-проект «Мій розрядок дня»

Бесіда «Здорове харчування»

 

 

Конкурс-змагання «Козацькі розваги»

 

 

04.12

П'ятниця

Ранкове

коло

«Дав обіцянку – виконуй.»

 

Медіа-дослідження «Правила нашого класу»

 

 

Слайд-шоу «Українська армія»

 

ТИЖДЕНЬ 14 "ЗИМОВІ ЯВИЩА В ПРИРОДІ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

07.12

Понеділок

 

Виховна година «Права дитини. Право дитини на здоров’я в сім’ї і суспільстві»

 

ЧАРІВНИЙ КЛЮЧИК «Зимові явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=IJdYMWGeT14

 

 

 

08.12

Вівторок

Бліц-опитування «За що я люблю зиму?»

 

Участь в акції «Ялинка»

Спостереження за зимуючими рослинами в шкільному саду»

 

Порядок дій в надзвичайних ситуаціях. Природні стихійні лиха

 

09.12

Середа

 

Вікторина ерудитів «Зима-чарівниця

 

 

Обговорення «Народні прикмети про зиму»

 

 

10.12

Четвер

Усний журнал «Мій улюблений вид спорту»

 

Лепбук «Зимові явища в природі»

 

Перегляд захоплюючого слайд-медіа «Зимова казка» https://www.youtube.com/watch?v=aN-7iFCMmgM

 

 

11.12

П'ятниця

 

Бесіда «Увага! Слизька дорога!»

 

Сюжетно-рольова гра «Як зайчик жив у зимовому лісі?»

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 15 "ЗИМОВІ ТУРБОТИ ЛЮДЕЙ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

14.12

Понеділок

 

 

Година спілкування «Які турботи приносить людям зима?»

Екскурсія

«Віч-на-віч з

природою»

 

Благодійні заходи до дня Святого Миколая

 

15.12

Вівторок

Перегляд світлин «Правила безпечної поведінки взимку»

 

 

 

Колективне панно «Малюємо зиму»

 

 

16.12

Середа

 

 

Колективне виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної кімнати.

Обмін думками «Допомога тваринам взимку»

 

Проект С. Дерди «Зима на Україні» https://www.youtube.com/watch?v=plFl2IbHQYc

 

17.12

Четвер

 

Участь у виставці творчих робіт «Ходить по землі Святий Миколай»

 

 

Година милування «Зима-білосніжка»

 

 

18.12

П'ятниця

Бесіда  «Безпека у побуті. Запобігання отруєння чадним газом»

 

 

Екологічний конкурс «Збережемо зелену красуню»

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 16 "ЗИМОВІ СВЯТА"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Примітка

21.12

Понеділок

Обмін думками «Колядую, колядую…»

 

 

Екологічний конкурс «Бабусина ялинка»

Новорічне свято

 

 

22.12

Вівторок

 

 

Майстер-клас «Новорічні подарунки для моєї сім’ї»

 

 

 Створення колажу «Зимові свята українців»

 

 

 

 

 

 

23.12

Середа

 

Проект «Традиції святкування зимових свят у моїй родині»

 

 

Розучування колядок та щедрівок

 

 

24.12

Четвер

Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових канікул»

 

 

Екологічний конкурс «Новорічний подарунок»

 

Українці готуються до Різдвяних свят.  Караоке «Добрий вечір тобі» https://www.youtube.com/watch?v=mwwgdbMQ738

 

 


 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

Теми батьківських зборів

Дата проведення

Примітка

1.

  Особливості організації освітнього процесу в 2 класі НУШ

 

 

2.

Як допомогти дитині стати уважною?

 

 


АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

 з учнями 1-А класу

 У  1-А класі навчалися 25 учнів. З них  11 хлопчиків та 15 дівчаток.

 Всі учні добре адаптувались до освітнього процесу. Діти старалися приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконували доручення вчителів. Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями та працівниками школи. Батьки допомагали дітям справлятися із завданнями освітнього процесу, завжди відкриті до вчителів та адміністрації школи щодо вирішення чи узгодження різних  питань.

 Більшість дітей  фізично здорові. Всі спокійно сприймають і виконують правила для учнів. 

 Велика частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Більшість учнів навчаються iз задоволенням.

 У класі є дитина з інклюзивною формою  навчання.

 Колектив класу дiяльний, позитивний, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко  органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й шукати вихід із конфліктних ситуацій. Важко вдається проводити з дітьми групову роботу, хоча вони добре засвоїли правила роботи в парах. У стосунках мiж дiтьми присутні  спiвчуття, теплота,  толерантність до помилок товариша.

 Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.

 Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання працювали над розвитком в учнів критичного мислення, креативності, комунікабельності та кооперативних вмінь та навичок. З батьками під час осінніх канікул були проведені індивідуальні зустрічі. Учасники освітнього процесу розпочали вести портфоліо учнів. Всі учні були формально оцінені проміжним та підсумковим звітом «Свідоцтво досягнень».  Протягом навчального року діти регулярно занотовували, малювали свої враження, емоції, цінності та почуття в "Щоденнику вражень". Була проведена систематична виховна робота, спрямована на виховання співчутливого, милосердного ставлення один до одного. Проводились регулярні бесіди з дітьми, схильними до порушень дисципліни. Організовувалася співпраця з батьками цих учнів. Всіма можливостями старалися забезпечити допомогу у навчанні для учнів, які мають проблеми з вивченням певних предметів, проводились індивідуальні заняття.

 

docx
Додано
6 лютого 2021
Переглядів
653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку