«Погоджено»
Заступник директора з ВР
__________ В.В. Силка
План виховної роботи
для 2-А класу
на 2020-2021 н. р.
(I семестр)
Класовод:
Козій Олена Василівна
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
2-А клас
Мета і завдання виховної роботи:
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах:
За Концепцією Нової української школи
ТИЖДЕНЬ 1 "У ШКОЛІ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Свято першого дзвоника. День Знань. Перший урок «Добре тому жити, хто вміє дружити» |
||||||
Бесіда щодо правил поведінки у школі |
|
Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань» |
|
Обговорення «В яких мальовничих куточках України ми побували під час літніх канікул?» |
Бесіда «Увага! Діти на дорозі» |
|
Руханка «Чарівні слова»
|
|
|
Ранкове коло «Що нового ми дізналися про живу природу під час наших перших канікул» |
|
Гра-змагання «Які права та обов’язки школярів мені відомі?» |
|
Дискусія «Хто почувається безпечним у школі?» |
Вчимо етичну грамоту «Допоможи Незнайкові» |
Дослідження шляхів виходу з приміщення школи |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 2 "МІЙ КЛАС"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
День фізичної культури і спорту |
Година спілкування «Доброзичливим будь –про добро ти не забудь» |
|
|
|
|
|
|
Дискусія «Однокласник, товариш, друг» |
Обмін думками «Як ставитись до однокласників доброзичливо?» |
Спілкування «Органи чуття, за допомогою яких ми сприймаємо інформацію» |
|
|
|
|
|
|
|
Сценка «Культура спілкування» |
|
|
Диспут «Хто сьогодні зірка в класі?» |
|
Міні-проект «Шкільні традиції нашої школи» |
|
|
Уявна подорож на машині часу «Школа майбутнього» |
|
|
Розроблення плакату «Галактика нашого класу» |
|
|
Класний репортаж (інтерв’ю «Традиції школи, в якій навчались наші батьки») |
|
|
ТИЖДЕНЬ 3 "МІКРОРАЙОН ШКОЛИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Обмін думками «Мудрим ніхто не вродився, а навчився» |
|
|
Участь в акції «Створи собі красу та затишок» (озеленення класної кімнати) |
|
|
|
Міні-проект «Небезпечні місця на маршруті «дім-школа-дім» |
|
Дослідження мікрорайону школи |
|
Перегляд повчального фільму «Уроки обережності – ДОРОГА» https://www.youtube.com/watch?v=ARH6nWh2dxI&list=PLkLwod_eIKOWQNGsdUZMngU3f6PeyKjwN&index=3 |
|
|
|
Гра «Пішохід на дорозі» |
|
П'ятихвилинка з Робіком «Правила дорожнього руху» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk |
|
Відверта розмова «Державне та громадське майно» |
|
|
Перегляд «Азбуки безпеки на дорозі» https://www.youtube.com/watch?v=zFe-AaClCIs&list=PL433B79D80084193B |
|
Екологічна вікторина «З якого дерева листок?» |
|
|
|
|
|
Доміно «Дорожні знаки» |
|
Година милування «Наш шкільний парк» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 "ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Відверта розмова «Бережемо нашу Планету» |
|
Підготовка до участі в загальношкільній виставці виробів з природних матеріалів. |
Участь у конкурсі «Осінній вернісаж» |
|
|
Відгадування загадок про день і ніч. |
|
Екскурсія «Ми у осінньому парку» |
|
|
Перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk |
|
|
Класні батьківські збори «Особливості організації освітнього процесу в 2 класі НУШ» |
|
|
Перегляд презентації про музеї. |
|
|
|
|
|
Бесіда «Як потрібно відпочивати, щоб не нашкодити природі» |
|
|
|
Бесіда «Правила поведінки в громадських місцях» |
|
Створення колажу «Тато, мама,я – читаюча сім’я» |
|
|
Рольова гра «Цікавинки про Планету Земля для інопланетян» |
|
ТИЖДЕНЬ 5 "Я ПІЗНАЮ ПРИРОДУ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Виховна година «Книга – ключ до знань» |
|
Виставка нової дитячої художньої літератури (оновлення читацького куточка) |
|
»Акція до Всеукраїнського дня бібліотек «Подаруй книгу бібліотеці |
|
|
|
|
|
Екскурсія у шкільний парк «Сезонні явища природи восени» |
|
Фантазуємо «Якою буде наступна епоха після електронної?» |
|
|
Колективне складання казки про подорож Краплинки |
|
|
|
Замальовки юного художника «Краса нашого міста восени» |
|
Відкрите обговорення «Моя улюблена книга» |
Бесіда «Мої бабуся та дідусь» |
|
Бесіда«Вітер – корисний чи шкідливий» |
|
|
|
Бесіда «Запобігання трагічним наслідкам на дорозі» |
|
Виготовлення листівки до Дня вчителя |
|
|
Колективне обговорення «Для чого нам вчителі?» |
|
ТИЖДЕНЬ 6 "Я СПОСТЕРІГАЮ ЗА ПРИРОДОЮ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Виховна година «Цей чарівний світ природи» |
|
|
Участь у конкурсі «Дари природи» |
|
|
|
|
Бесіда «Як вберегтися від COVID» |
|
|
Cтворення малюнку “Моя домашня тваринка |
|
|
Фотогалерея «Мій квітник- найкращий» |
|
Сюжетно-рольова гра «У магазині комп’ютерної техніки» |
|
|
Створення панно «Права нашого класу» |
|
|
Відверта розмова «Як зберети здоров’я собі та своїм близьким» |
|
Перегляд повчального фільму «Як тварини і рослини передбачають погоду» https://www.youtube.com/watch?v=wrd6IHJMSRc |
|
|
|
Дискусія «Мої добрі справи» |
|
Етична бесіда «Книжкова лікарня» |
|
Екскурсія до бібліотеки |
|
|
ТИЖДЕНЬ 7 "ОСІНЬ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Приміткаи |
|
Усний журнал «Землю сонце прикрашає, а людину — праця» |
Ділимося своїми враженнями «У лісі ми гриби збирали» |
|
Свято Покрова |
|
|
Обмін думками «Органи чуття – мої помічники у дослідженнях природи» |
|
|
Дослідження опалого листя клена та каштана. |
|
День українського козацтва |
|
|
|
Участь в акції «Зроби годівничку сам» |
|
|
Перегляд медіа «Світ, у якому ти живеш» (мультики українською мовою) https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8
|
|
Бесіда «Увага! Грип» |
«Традиції моєї родини» |
|
Перегляд відеодобірки «Явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=UHbcf3y1GM8&t=115s |
Година милування «Фарби чарівної осені» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 8 "ОСІННІ ТУРБОТИ ТВАРИН І ЛЮДЕЙ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Весела перерва «Смійтесь, люди, на здоров’я!» |
|
|
Створення малюнка «Квіти – окраса нашого життя» |
|
|
Lego System «Діло майстра хвалить» |
|
Бесіда «Дбай про інших» |
Відео «Тварини моєї місцевості» |
|
Презентація «Отруйні гриби» |
|
|
Досліджуємо медіа «Як не захворіти» |
|
|
Робота в групах «Екологія в загадках» |
|
|
|
|
Слухання, малювання «Музика в природі: пори року» |
|
Ранкове коло «Краса природи у творах образотворчого мистецтва» |
|
|
Бесіда- інструктаж «Сам вдома» |
|
|
Ранкове коло «Бджілка мала, та й та працює» |
|
Бесіда до Дня визволення України від фашистських загарбників (28.10) |
|
ТИЖДЕНЬ 9 "МОЇ ГЕРОЇ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Правила поведінки на воді. Надання допомоги при нещасних випадках |
|
|
|
Усний журнал «Герой моєї улюбленої дитячої книжки» |
Уявна екскурсія у музей історії запорозького козацтва |
|
|
|
Виготовляємо букет герою |
|
|
|
|
|
Обговорення «Могила Невідомого солдата» |
|
Гра з ЛЕГО «Чисте джерело» |
|
Бесіда «Герої для нас як приклад» |
|
Наодинці вдома. Як поводитися з невідомими (небезпечними) речовинами |
|
Ранкове коло «Коли я виросту...» |
|
Створення малюнку «Мій улюблений герой мультфільму» |
|
|
|
Класні батьківські збори «Як допомогти дитині стати уважною» |
|
Ранкове коло «Знай, люби, бережи» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 10 "ЗДОРОВЕ ТІЛО"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
|
Гра «Подорож до Країни Ввічливості»
|
|
Бесіда до Дня української писемності та мови |
|
|
Виховна бесіда «У світі бракує на всіх доброти» |
|
|
Бліц-опитування «Водичко, водичко, омий моє личко» |
|
Бесіда «Здорові діти – здорова нація» |
|
|
Бесіда «Стосунки дорос» |
|
|
Сюжетно-рольова гра «Вчимося етикету» |
|
|
Власні досліди-спостереження «Мої зміни за перший рік навчання» |
|
Усний журнал «Навіщо я працюю» |
|
|
Перегляд відео-нарису «Здоров’я – найцінніший скарб» https://www.youtube.com/watch?v=8iecAWORKQs |
|
Правида користування громадським транспортом |
Бесіда «Толерантна людина – яка вона?» (до Міжнародного дня толерантності – 16.11) |
|
Ранкове коло «Щоби все було в порядку, роби зранку ти зарядку» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 11 "ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Стоматологічна година |
|
Тренінгове заняття «Людина починається зі здоров'я» |
|
Перегляд репортажу «Сніданок з 1+1» ТОП-5 найкорисніших страв української кухні https://www.youtube.com/watch?v=8iecAWORKQs |
|
|
|
Обговорення «Наше харчування» |
|
|
Сюжетно-рольова гра «У їдальні» |
|
|
Виховна бесіда до Всесвітнього дня дитини. |
|
Бесіда «Хто не працює, той не їсть» |
|
Рольова гра «Святковий обід з нагоди Дня народження» |
|
|
Бесіда «Бережіть електроенергію» |
|
|
Вікторина «Фрукти та овочі – корисні подукти харування» |
|
|
|
|
Досліджуємо медіа «Як не захворіти» |
|
|
|
Ознайомлення з «Декларацією прав дитини» та «Концепцією про права дитини» |
|
ТИЖДЕНЬ 12 "ЯК УБЕРЕГТИСЯ ВІД ХВОРОБ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Розігрування сюжетної ситуації «Ми загартовуємось |
|
Профілактика захворювань на глисти |
|
Рухливі ігри з елементами техніки туризму |
|
Гра «Захисти мене від лиха, захисти мене від зла, бо я дитина ще мала» |
|
Дискусія-обговорення «Правила захисту від інфекцій. Карантин. Епідемія» |
|
Перегляд КОРИСНИХ ПІДКАЗОК «Імунітет» https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo |
|
|
|
|
|
Лепбук «Об’єкти живої та неживої природи» |
|
|
|
|
Акція «Турбота - діти допомагають дітям» |
Бесіда «Спорт – запорука здоров’я» |
|
Створення колажу «Здоровий зуб, хворий зуб» |
|
|
Диспут «Я обираю здоров’я» |
|
|
|
|
Участь в акції «Запали свічку» (до річниці Голодомору) |
|
ТИЖДЕНЬ 13 "МОЇ ЗВИЧКИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Відверта розмова «Формування корисних звичок» |
|
Година спілкування «Якщо порядна ти людина –в тебе повинна бути гарна дисципліна» |
|
Перегляд мультфільму «Корисні поради» https://www.youtube.com/watch?v=lqOGRtpq3ow |
Виготовлення приємних подарунків для дітей з особливими потребами |
|
Бесіда «СНІД –небезпечна хвороба». |
Міжнародний день людей з особливими потребами. |
|
|
|
Всеукраїнська акція «Милосердя» |
|
|
Сценка-діалог «Шкідливі звички» |
|
Усний журнал «Ми всі – господарі природи, тож збережемо її вроду!» |
|
|
|
Міні-проект «Мій розрядок дня» |
Бесіда «Здорове харчування» |
|
|
Конкурс-змагання «Козацькі розваги» |
|
|
Ранкове коло «Дав обіцянку – виконуй.» |
|
Медіа-дослідження «Правила нашого класу» |
|
|
Слайд-шоу «Українська армія» |
|
ТИЖДЕНЬ 14 "ЗИМОВІ ЯВИЩА В ПРИРОДІ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Виховна година «Права дитини. Право дитини на здоров’я в сім’ї і суспільстві» |
|
ЧАРІВНИЙ КЛЮЧИК «Зимові явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=IJdYMWGeT14 |
|
|
|
Бліц-опитування «За що я люблю зиму?» |
|
Участь в акції «Ялинка» |
Спостереження за зимуючими рослинами в шкільному саду» |
|
Порядок дій в надзвичайних ситуаціях. Природні стихійні лиха |
|
|
Вікторина ерудитів «Зима-чарівниця |
|
|
Обговорення «Народні прикмети про зиму» |
|
|
Усний журнал «Мій улюблений вид спорту» |
|
Лепбук «Зимові явища в природі» |
|
Перегляд захоплюючого слайд-медіа «Зимова казка» https://www.youtube.com/watch?v=aN-7iFCMmgM |
|
|
|
Бесіда «Увага! Слизька дорога!» |
|
Сюжетно-рольова гра «Як зайчик жив у зимовому лісі?» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 15 "ЗИМОВІ ТУРБОТИ ЛЮДЕЙ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
|
Година спілкування «Які турботи приносить людям зима?» |
Екскурсія «Віч-на-віч з природою» |
|
Благодійні заходи до дня Святого Миколая |
|
Перегляд світлин «Правила безпечної поведінки взимку» |
|
|
|
Колективне панно «Малюємо зиму» |
|
|
|
|
Колективне виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної кімнати. |
Обмін думками «Допомога тваринам взимку» |
|
Проект С. Дерди «Зима на Україні» https://www.youtube.com/watch?v=plFl2IbHQYc |
|
|
Участь у виставці творчих робіт «Ходить по землі Святий Миколай» |
|
|
Година милування «Зима-білосніжка» |
|
|
Бесіда «Безпека у побуті. Запобігання отруєння чадним газом» |
|
|
Екологічний конкурс «Збережемо зелену красуню» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 16 "ЗИМОВІ СВЯТА"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|||||||
Обмін думками «Колядую, колядую…» |
|
|
Екологічний конкурс «Бабусина ялинка» |
Новорічне свято |
|
|
|||||||
|
|
Майстер-клас «Новорічні подарунки для моєї сім’ї» |
|
|
Створення колажу «Зимові свята українців» |
|
|
|
|
|
|
||
|
Проект «Традиції святкування зимових свят у моїй родині» |
|
|
Розучування колядок та щедрівок |
|
|
|||||||
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових канікул» |
|
|
Екологічний конкурс «Новорічний подарунок» |
|
Українці готуються до Різдвяних свят. Караоке «Добрий вечір тобі» https://www.youtube.com/watch?v=mwwgdbMQ738 |
|
|||||||
РОБОТА З БАТЬКАМИ
№ |
Теми батьківських зборів |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Особливості організації освітнього процесу в 2 класі НУШ |
|
|
2. |
Як допомогти дитині стати уважною? |
|
|
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
з учнями 1-А класу
У 1-А класі навчалися 25 учнів. З них 11 хлопчиків та 15 дівчаток.
Всі учні добре адаптувались до освітнього процесу. Діти старалися приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконували доручення вчителів. Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями та працівниками школи. Батьки допомагали дітям справлятися із завданнями освітнього процесу, завжди відкриті до вчителів та адміністрації школи щодо вирішення чи узгодження різних питань.
Більшість дітей фізично здорові. Всі спокійно сприймають і виконують правила для учнів.
Велика частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Більшість учнів навчаються iз задоволенням.
У класі є дитина з інклюзивною формою навчання.
Колектив класу дiяльний, позитивний, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й шукати вихід із конфліктних ситуацій. Важко вдається проводити з дітьми групову роботу, хоча вони добре засвоїли правила роботи в парах. У стосунках мiж дiтьми присутні спiвчуття, теплота, толерантність до помилок товариша.
Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.
Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання працювали над розвитком в учнів критичного мислення, креативності, комунікабельності та кооперативних вмінь та навичок. З батьками під час осінніх канікул були проведені індивідуальні зустрічі. Учасники освітнього процесу розпочали вести портфоліо учнів. Всі учні були формально оцінені проміжним та підсумковим звітом «Свідоцтво досягнень». Протягом навчального року діти регулярно занотовували, малювали свої враження, емоції, цінності та почуття в "Щоденнику вражень". Була проведена систематична виховна робота, спрямована на виховання співчутливого, милосердного ставлення один до одного. Проводились регулярні бесіди з дітьми, схильними до порушень дисципліни. Організовувалася співпраця з батьками цих учнів. Всіма можливостями старалися забезпечити допомогу у навчанні для учнів, які мають проблеми з вивченням певних предметів, проводились індивідуальні заняття.