Вересень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 1-3 |
ІІ тиждень 6-10 |
ІІІ тиждень 13-17 |
ІVтиждень 20-24 |
V тиждень 27-01.10 |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Єдиний урок по ПДР „Увага! Діти на дорозі!” |
|
Виховна година до Дня миру |
Перевірка зовнішнього вигляду школярів. |
|
||
|
|
|
|||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Класна виховна години «Школа -наш дім» про необхідність дотримання учнями Статуту навчального закладу та внутрішкільного розпорядку. |
Виховна година: Попередження дорожньо-транспортного травматизму. |
|
|
Виховна година до Дня пам’яті жертв Бабиного Яру: хвилини роздумів «Біль нашої пам’яті». |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
Класні збори Вибори активу класу. “Мої доручення”. |
Організація чергування по класу. |
Виховні години до Дня партизанської слави. |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Трудовий рейд: „Зелений паросток майбутнього”. |
|
23.09 Виставка квіткових композицій |
Виставка малюнків, розмальовок до дня вчителя |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
«Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (залучення дітей до відвідування гуртків, ознайомлення із переліком шкільних гуртків та секцій). |
Виставка малюнків: «Безпека дорожнього руху».
|
Екскурсія «Дослідження середовища. Я пізнаю світ» |
|
Екскурсія “Архітектурні пам’ятки мого краю. Історія села»” |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
День знань. Перший урок(Україна-вільна та єдина). Проведення вступного інструктажу з попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я учнів із записом до класного журналу. |
|
Години спілкування: «Книга пам’яті України розповідає…», «Герої не вмирають»
|
|
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики |
|
|
Надання індивідуальної допомоги учням,які мають проблеми в адаптації |
|
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
|
Інструктаж з ТБ: «Дорога додому. Правила поводження у шкільному автобусі» |
|
|
Інструктаж з ТБ: «Запобігання отруєнь грибами, рослинами та їх насінням» |
||
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
14.09 Конкурс-виставка дитячого малюнка «Ми за мир на планеті Земля» |
|
01.10 До Дня людей похилого віку акція –привітання ветеранів педагогічної праці |
||
Робота з батьками
|
Анкетування батьків з метою вивчення сімї. |
Батьківські збори :. Планування роботи на рік
|
|
|
Складання статистичних даних про дітей-сиріт, напівсиріт, малозабезпечених, багатодітних |
||
Жовтень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 4-8 |
ІІ тиждень 11-15 |
ІІІ тиждень 18-22 |
ІVтиждень 25-29 |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Перевірка зовнішнього вигляду школярів |
Виховна година: «Небезпечний вогонь» Ознайомлення із планом евакуації під час пожежі |
Уроки мужності: «Україна у вогні» |
||
|
Виховна година: «Причини виникнення пожеж. Безпечна поведінка вдома» |
||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Виховна година до Міжнародного дня проти насильства «Роз’яснення відповідальності за жорстоке поводження з однолітками, а також вчинення кримінальних правопорушень проти особистості» |
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Екскурсія територією школи. Пізнаємо рослинний світ. |
Екскурсія в природу. |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Екскурсія вулицями села. Краєзнавча розвідка. |
Виставка малюнків на протипожежну тематику. |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
|
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Встановлення міжособистісних контактів з учнями |
|
|
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Сам вдома» |
Бесіди «Правила протипожежної безпеки, правила поведінки під час виявлення вибухонебезпечних предметів ,правила техніки безпеки під час використання електроприладів, природного газу, з правил дотримання гігієни та санітарії» |
Інструктаж з ТБ: «Безпечні канікули» Інструктаж щодо запобігання дитячого травматизму в канікулярний період. |
||
Участь у загальношкільних заходах |
07.10 Конкурс поробок з природничих матеріалів «Козаки України»
|
12.10 «Козацькі забави» - спортивно-розважальна гра |
|
||
Робота з батьками |
|
Активізація батьків до проведення загальношкільних заходів. |
|
Листопад
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 1-5 |
ІІ тиждень 8-12 |
ІІІ тиждень 15-19 |
ІVтиждень 22-26 |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
|
Виховна година: «Великі права маленької дитини» |
19.11 Міжнародний День відмови від паління: бесіда «Куріння чи здоров’я – вибирайте самі» |
До всесвітнього дня боротьби із СНІДом: інформаційна компанія з попередження розповсюдження ВІЛ – інфекції, СНІДу |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Інформаційна хвилинка : «8 листопада – день Батька» |
Години спілкування, бесіди до дня толерантності «ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЛЮДИНИ - НАЙВАЖЛИВІША УМОВА МИРУ І ЗЛАГОДИ В СІМ’Ї, КОЛЕКТИВІ, СУСПІЛЬСТВІ» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Бесіда: «Як краще виконувати домашнє завдання» |
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Екскурсія спостереження за природою. |
|
Виховна година: «Протидія булінгу» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Виставка малюнків «Краса природи навколо нас». |
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Виховна година: «Мова багатство народу»
|
Години спілкування: до Дня української писемності.
|
Виховна година: «Подорож до Країни Дружби»
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
Робота з учнями групи ризику |
|
Тест на виявлення лідерів у класі |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Робота з питань профілактики травматизму. Перегляд навчальних відеофільмів, зустрічі з представниками нац. поліції , батьками-водіями |
|
|
Інструктаж з ТБ: «Правила експлуатації побутових електричних і нагрівальних приладів» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
Конкурс віршів «Нехай лунає мова солов’їна»
|
Акція «Засвіти свічку» до Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій «Незгасима свічка» |
|
|
Робота з батьками
|
Робота з батьками учнів групи ризику |
|
|
|
Грудень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 29.11-01.12 |
ІІ тиждень 7-11 |
ІІІ тиждень 14-18 |
ІVтиждень 20-24 |
V тиждень
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
|
Виховна година: «Що таке хвороба та як її запобігти » |
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Заходи до Міжнародного Дня інвалідів: хвилина спілкування «Ми – рівні» |
|
14.12 Конкурс на кращого листа до Святого Миколая |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Виховна година: Бесіда «Мої обов’язки » |
Виховні години до Дня вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС : «Відлуння гіркого болю».; Перегляд відеофільму «Чорнобиль – скорбота пам’яті людської»». |
|
Операція-рейд «Чистий клас». |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Екскурсія спостереження за змінами в природі. |
Виховна година “Допомога птахам у скрутні для них зимові дні”. |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
|
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Уроки мужності «Героїзм українських волонтерів» |
10.12 До Дня прав людини Бесіди «Що я знаю про свої права» |
|
Виховна година: Народознавчі свята. Новорічна гра «Коза» |
||
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди щодо пропусків з неповажної причини |
|
|
|
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
|
|
Інструктаж з ТБ: «Безпечна поведінка в зимовий період» |
Інструктаж з ТБ: «Запобігання нещасних випадків під час новорічних свят» |
||
Участь у загальношкільних заходах |
|
08.12 Конкурс-виставка малюнків «Ми і наші права»
|
Конкурс-акція «Збережи ялинку»
16.12 Конкурс плакатів "Зимова казка" |
Новорічні ранки : 900 - 23.12
|
||
Робота з батьками
|
Батьківські збори “Стилі виховання дитини в сім'ї ”. |
|
|
|
СІЧЕНЬ
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень
|
ІІ тиждень 10-14 |
ІІІ тиждень 17-21 |
ІVтиждень 24-28 |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Виховна година: «На кого ти хочеш бути схожим ?» |
Бесіди з профілактики застудних захворювань, випадків травматизму |
Виховна година: “Спілкування в житті людини ” |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Бесіда «Мої обов’язки». Розігрування ролей. |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
.
|
|
Операція-рейд «Чистий клас». |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Година милування природою «Зима-скульптор» |
Виховна година: «Україна. Історія. Сучасність» |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
|
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіди про зовнішній вигляд |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні)
|
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Проведення вступного інструктажу з попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я учнів із записом до класного журналу. |
|
Інструктаж з ТБ: «Обережно: грип!» |
||
Участь у загальношкільних заходах |
12-13.01 Конкурс малюнків «Як я провів канікули» |
|
|
||
Робота з батьками
|
Засідання батьківського комітету. Планування роботи на ІІ семестр
|
|
Батьківські збори “Як перетворити читання в захоплення? ”. |
лютий
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 31.01-04.02 |
ІІ тиждень 7-11 |
ІІІ тиждень 14-18 |
ІVтиждень 21-25 |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Виховна година: «Чистота рук – запорука здоров’я » |
Виховні години до Дня безпечного Інтернету. |
Виховна година: “Вчись володіти собою” |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
|
15..02 Бесіда до дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав. |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Догляд за зеленими рослинами в кабінеті .
|
|
|
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
|
|
Години спілкування «Допоможемо природі».
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Екскурсія в бібліотеку |
Конкурс малюнків «Безпека в Інтернеті» |
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
|
14.02 Виховні заходи «Небесна сотня у наших серцях» |
Виховна година: “Воїни світла». Перегляд презентації «Твій біль, Україно» (пам'яті М.Сіньова) |
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
|
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки в їдальні» |
|
|
Інструктаж з ТБ: «Правила безпечної поведінки на водоймі під час льодоходу». |
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
21.02 Фестиваль української пісні «Україно, ти для мене диво» |
|
Робота з батьками
|
Інформаційне забезпечення учнів та їх батьків щодо запобігання насильству над дітьми ; спільна робота з психологічною службою у розв’язанні конфліктів в сім’ї. |
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів
|
|
|
березень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 28.02-04.03 |
ІІ тиждень 7-11 |
ІІІ тиждень 14-18 |
ІVтиждень
|
V тиждень 28-01.04 |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
|
|
Єдиний урок з Правил дорожнього руху, безпеки життя |
Виховна година: Азбука шляхетності «Хай живе ввічливість» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Національні свята та обряди «Свято зустрічі весни. Масляна» |
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
Догляд за зеленими рослинами в кабінеті .
|
|
Операція-рейд «Чистий клас |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
|
Виставка малюнків «Перші весняні квіти» |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Виховна година: «Наш друг - кіно» |
|
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Виховна година: «8 Березня – міжнародний жіночий день» |
Виховна година: «Великий Кобзар» |
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
|
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні)
|
|
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на воді»
|
|
|
Інструктаж з ТБ: «Збереження життя та здоров’я дітей під час весняних канікул»
|
||
Участь у загальношкільних заходах |
|
07.03 Конкурс малюнків до 8 Березня
Шевченківські дні (за окремим планом) Інсценізації творів Т.Г. Шевченка |
|
|
||
Робота з батьками
|
|
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів |
|
|
Квітень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 4-8 |
ІІ тиждень 11-15 |
ІІІ тиждень 19-22 |
ІVтиждень 26-29 |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Виховна година, присвячена Всесвітньому дню Здоров’я «Здоровий спосіб життя – запорука довголіття» |
|
|
Виховна година: «Для чого треба мити руки» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Урок пам’яті «11 квітня – Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів»
Урок мужності «Роки ідуть, а пам'ять у серці – назавжди» |
Гра-тренінг «Світлофор гарної поведінки» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
|
Години спілкування «Допоможемо природі». Заходи до Дня довкілля.
Трудова операція «Чисте подвір’я. Чиста Вулиця» |
Операція-рейд «Чистий клас» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Екскурсія екологічною стежкою навколо школи. |
|
Виховна година: «Для чого потрібні квіти?» Про бережливе ставлення до природи |
Інформаційна хвилинка: «22 квітня – всесвітній день Землі» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Виховна година «12 квітня – день Космонавтики» |
|
Урок-реквієм “Запаліть скорботи свічку…” Проведення класних годин спілкування. |
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають труднощі у спілкуванні з однолітками |
|
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Профілактика дитячого травматизму на уроках фізкультури»
|
|
|
Проведення інструктажів з питань поведінки у разі виникнення надзвичайних ситуацій. |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Весняна спартакіада, присвячена Всесвітньому дню здоров’я |
Конкурс «День космонавтики»: Конкурс малюнків
|
21.04 Конкурс-виставка писанок «Писанкове мереживо».
|
Тренувальні заходи із проведення евакуації з приміщення школи |
|
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками про систематичні пропуски занять учнями |
|
Засідання батьківського комітету «Придбання зошитів на 3 клас»
|
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів |
Травень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 3-5 |
ІІ тиждень 10-13 |
ІІІ тиждень 16-20 |
ІVтиждень 23-27 |
V тиждень
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Година рухливих ігор. Ігротека. |
Виховна година: . Уявна подорож «До міста Ввічливих» (зупинки: Доброта, Помагайчик, Дружба). |
Виховна година: Чаювання, прощання з класом на літні канікули |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Виховна година: « Життя людини – найвища цінність»
|
|
19.05 Урок пам’яті «19 травня – День пам’яті жертв політичних репресій» |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
|
|
Операція-рейд «Чиста ділянка» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
|
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
|
Екскурсія в шкільний музей. |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Бесіда «Та земля мила, де мати народила». |
Виховна година: « 9 травня – День Перемоги» . |
|
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні)
|
|
|
|
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Місця для безпечних ігор» |
|
|
Пам’ятка на літні канікули. Інструктаж з ТБ перед початком літніх канікул. Профілактичні бесіди перед канікулами, з метою попередження злочинності, дитячого травматизму. |
||
Участь у загальношкільних заходах |
03.05 День Сонця, конкурс малюнків на асфальті
04.05 Конкурс святкових листівок “Свято зі сльозами на очах…” |
Заходи до Дня Матері.
|
19.05 Заходи до Дня вишиванки. |
27.05 Свято останнього дзвоника. |
||
Робота з батьками
|
|
Індивідуальні бесіди з батьками невстигаючих учнів
|
|
Батьківські збори «Перегортаючи сторінки» Підсумки навчального року. |