Щоденник спостережень вчителя початкових класів 2 клас НУШ

Про матеріал
Складено відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних можливостей учнів другого класу . Такі спостереження дадуть змогу, на мою думку, оптимально провести формувальне оцінювання другокласників. На основі цих спостережень можна буде заповнювати СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ і проміжного і підсумкового звіту про досягнення здобувачів освіти НУШ.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з української мови

ДІАЛОГ

VV   має значні успіхи                                           V    демонструє помітний прогрес

                      ?    досягає результату з допомогою вчителя      !   потребує значної уваги і допомоги

 

№З/П

Прізвище, ім’я учня

Бере учать в діалозі, вживає слова мовленнєвого етикету

Ініціює та підтримує діалог, ставить запитання до співрозмовника

Складає діалог за ситуацією

Кількість реплік відповідно до обсягу (3-4 репліки)

Примітка

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з української мови

                                                 СПИСУВАННЯ

VV   має значні успіхи                                           V    демонструє помітний прогрес

                      ?    досягає результату з допомогою вчителя      !   потребує значної уваги і допомоги

 

№З/П

Прізвище, ім’я учня

Орфографічні помилки

Пунктуаційні помилки

Графічні навички письма

(правильність написання літер та їх поєднання)

Культура оформлення письмової роботи

Примітка

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з української мови

ДИКТАНТ

VV   має значні успіхи                                           V    демонструє помітний прогрес

                      ?    досягає результату з допомогою вчителя      !   потребує значної уваги і допомоги

 

№З/П

Прізвище, ім’я учня

Орфографічні помилки

Пунктуаційні помилки

Графічні навички письма

(правильність написання літер та їх поєднання)

Культура оформлення письмової роботи

Примітка

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з української мови

                           РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ

VV   має значні успіхи                                           V    демонструє помітний прогрес

                      ?    досягає результату з допомогою вчителя      !   потребує значної уваги і допомоги

 

№З/П

Прізвище, ім’я учня

Читання мовчки (спосіб і темп)

Розуміння прочитаного (завдання закритого типу)

Завдання відкритого типу (встановлення відповідності, послідовності)

Добір слів за певною ознакою, розгорнута відповідь

Продовження тексту, висловлення власної думки

Примітка

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

                 

Маленькие дети читают интересные книги - векторный рисунок 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

з української мови

АУДІЮВАННЯ

VV   має значні успіхи                                           V    демонструє помітний прогрес

                      ?    досягає результату з допомогою вчителя      !   потребує значної уваги і допомоги

 

№З/П

Прізвище, ім’я учня

Розуміння прочитаного (завдання закритого типу)

Завдання відкритого типу (встановлення відповідності, послідо вності

Продовження тексту, висловлення власної думки

Примітка

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № __

з математики

 

VV має значні успіхи;                V  демонструє помітний прогрес;

?  досягає результату з допомогою вчителя; !  потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

 

Розв’язує прості і складені задачі

Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд

Обчислення на множення та ділення

Геометричний матеріал

Завдання пов’язані з величииами

Завдання на розв’язання рівнянь, буквених виразів

Завдання на знаходження значень буквених виразів

Завдання з логічним навантаженням

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\symbols-kids-stickman-чисел-иллюстрация_csp42093824.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № __

з Я досліджую світ

 

VV має значні успіхи; V  демонструє помітний прогрес;

? досягає результату з допомогою вчителя;   !  потребує значної уваги і допомоги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконує прості спостереження/досліди

Описує об’єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв’язки між ними

Розвідає про себе, свою сім’ю, клас, громаду

Дбайливо ставиться до навколишнього середовища

Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя

Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності

Пропонує і втілює власні творчі ідеї та вміє виготовити власний творчий виріб

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № __

з української мови

                           ПЕРЕВІРКА МОВНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

VV   має значні успіхи                                           V    демонструє помітний прогрес

                      ?    досягає результату з допомогою вчителя      !   потребує значної уваги і допомоги

 

№З/П

Прізвище, ім’я учня

Завдання закритого типу

Завдання закритого типу

Завдання закритого типу

Завдання відкритого типу

Завдання відкритого типу

Примітка

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

Блог учителя початкових класів Слабченко Валентини Петрівни: Вивчаємо  алфавіт 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Пранничук Ольга
    Спасибі! Цікавить ще , як записувати напам'ять вірші та уривки.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кіоссе Наталя Зіновіївна
    Дуже дякую за гарний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Заболотнюк Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
12109
Оцінка розробки
4.4 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку