ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з української мови
ДІАЛОГ
VV має значні успіхи V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя ! потребує значної уваги і допомоги
№З/П |
Прізвище, ім’я учня |
Бере учать в діалозі, вживає слова мовленнєвого етикету |
Ініціює та підтримує діалог, ставить запитання до співрозмовника |
Складає діалог за ситуацією |
Кількість реплік відповідно до обсягу (3-4 репліки) |
Примітка |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з української мови
СПИСУВАННЯ
VV має значні успіхи V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя ! потребує значної уваги і допомоги
№З/П |
Прізвище, ім’я учня |
Орфографічні помилки |
Пунктуаційні помилки |
Графічні навички письма (правильність написання літер та їх поєднання) |
Культура оформлення письмової роботи |
Примітка |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з української мови
ДИКТАНТ
VV має значні успіхи V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя ! потребує значної уваги і допомоги
№З/П |
Прізвище, ім’я учня |
Орфографічні помилки |
Пунктуаційні помилки |
Графічні навички письма (правильність написання літер та їх поєднання) |
Культура оформлення письмової роботи |
Примітка |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з української мови
РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ
VV має значні успіхи V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя ! потребує значної уваги і допомоги
№З/П |
Прізвище, ім’я учня |
Читання мовчки (спосіб і темп) |
Розуміння прочитаного (завдання закритого типу) |
Завдання відкритого типу (встановлення відповідності, послідовності) |
Добір слів за певною ознакою, розгорнута відповідь |
Продовження тексту, висловлення власної думки |
Примітка |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
||
2 |
|
|
|
|
|
|
||
3 |
|
|
|
|
|
|
||
4 |
|
|
|
|
|
|
||
5 |
|
|
|
|
|
|
||
6 |
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
|
|
|
|
|
||
8 |
|
|
|
|
|
|
||
9 |
|
|
|
|
|
|
||
10 |
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
|
|
|
|
||
12 |
|
|
|
|
|
|
||
13 |
|
|
|
|
|
|
||
14 |
|
|
|
|
|
|
||
15 |
|
|
|
|
|
|
||
16 |
|
|
|
|
|
|
||
17 |
|
|
|
|
|
|
||
18 |
|
|
|
|
|
|
||
19 |
|
|
|
|
|
|
||
20 |
|
|
|
|
|
|
||
21 |
|
|
|
|
|
|
||
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з української мови
АУДІЮВАННЯ
VV має значні успіхи V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя ! потребує значної уваги і допомоги
№З/П |
Прізвище, ім’я учня |
Розуміння прочитаного (завдання закритого типу) |
Завдання відкритого типу (встановлення відповідності, послідо вності |
Продовження тексту, висловлення власної думки |
Примітка |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № __
з математики
VV має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес;
? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № __
з Я досліджую світ
VV має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес;
? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № __
з української мови
ПЕРЕВІРКА МОВНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
VV має значні успіхи V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя ! потребує значної уваги і допомоги
№З/П |
Прізвище, ім’я учня |
Завдання закритого типу |
Завдання закритого типу |
Завдання закритого типу |
Завдання відкритого типу |
Завдання відкритого типу |
Примітка |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
||
2 |
|
|
|
|
|
|
||
3 |
|
|
|
|
|
|
||
4 |
|
|
|
|
|
|
||
5 |
|
|
|
|
|
|
||
6 |
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
|
|
|
|
|
||
8 |
|
|
|
|
|
|
||
9 |
|
|
|
|
|
|
||
10 |
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
|
|
|
|
||
12 |
|
|
|
|
|
|
||
13 |
|
|
|
|
|
|
||
14 |
|
|
|
|
|
|
||
15 |
|
|
|
|
|
|
||
16 |
|
|
|
|
|
|
||
17 |
|
|
|
|
|
|
||
18 |
|
|
|
|
|
|
||
19 |
|
|
|
|
|
|
||
20 |
|
|
|
|
|
|
||
21 |
|
|
|
|
|
|
||