Проведення виховної години.
Перевірка щоденників.
Проведення заходів у класі за планом роботи.
Робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування.
Контроль за виконанням доручень.
Організація прибирання пришкільної території.
Робота з батьками.
Робота з учителями, що працюють у класі.
Зустріч зі шкільним лікарем (медсестрою), отримання довідок про хвороби учнів.
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
|
НА РІВНІ ШКОЛИ |
НА РІВНІ КЛАСУ |
НАПРЯМ РОБОТИ |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ |
Мета та основні напрями виховної роботи
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
ВИХОВНІ ДОСЯГНЕННЯ
Сформованість основ духовно – морального та фізичного розвитку особистості:
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї,РОДИНИ, ЛЮДЕЙ
ВИХОВНІ ДОСЯГНЕННЯ
Сформованість основ національних та загальнолюдських цінностей:
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
ВИХОВНІ ДОСЯГНЕННЯ
Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
ВИХОВНІ ДОСЯГНЕННЯ
Сформованість понять та уявлень про довкілля:
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВА
ВИХОВНІ ДОСЯГНЕННЯ
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне у житті та мистецтві:
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА ТА ДЕРЖАВИ
ВИХОВНІ ДОСЯГНЕННЯ
Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу:
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
З’ясування причин відсутності учнів , фіксація пропусків у класному журналі.
Бесіди з учнями, що запізнюються.
Організація чергування в класі.
Індивідуальна робота з учнями.
Контроль зовнішнього вигляду школярів.
Організація харчування дітей.
Щотижня:
Проведення виховної години.
Перевірка щоденників.
Проведення заходів у класі за планом роботи.
Робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування.
Контроль за виконанням доручень.
Організація прибирання пришкільної території.
Робота з батьками.
Робота з учителями, що працюють у класі.
Зустріч зі шкільним лікарем (медсестрою), отримання довідок про хвороби учнів.
Щомісяця:
Проведення класних зборів.
Проведення бесіди з безпеки життєдіяльності.
Організація чергування класу по школі.
Відвідування уроків учителів-предметників у своєму класі.
Тестування та анкетування учнів з метою вивчення та аналізу
розвитку учнівського колективу.
Контроль за станом підручників.
Зустрічі з батьківським активом.
Відвідування учнів удома.
Один раз на семестр:
Оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту.
Заповнення табелів успішності та видавання їх учням.
Проведення батьківських зборів.
Участь у роботі семінару, методичного об’єднання класних керівників.
Аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи.
Складання плану роботи на канікули.
Один раз на рік:
Аналіз та складання плану виховної роботи.
Проведення відкритого виховного заходу.
Оформлення особових справ учнів.
Статистичні відомості про клас (на 5 вересня).
Робота з підручниками (видача на початку навчального року та здавання в бібліотеку наприкінці року).
Написання характеристик (за необхідністю).
Кількісний склад класу
І семестр
Кількість учнів - __________ чол.
|
Роки народження |
Всього |
|
Хлопчики |
|
|
|
Дівчатка |
|
|
|
Всього |
|
|
|
Прибуло__________________________________________
Вибуло __________________________________________
Стало __________________________________________
ІІ семестр
Кількість учнів - __________ чол.
|
Роки народження |
Всього |
|
Хлопчики |
|
|
|
Дівчатка |
|
|
|
Всього |
|
|
|
Прибуло__________________________________________
Вибуло __________________________________________
Стало __________________________________________
Соціальний паспорт класу
№
|
Прізвище, ім’я |
Кількість дітей |
Сім’я неповна |
Сім’я повна |
Багатодітна |
Є діти-сироти |
Є діти-інваліди |
Батьки- інваліди |
Малозабезпечені |
Діти-чорнобильці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Структура учнівського самоврядування
Дружина ім. А.І. Єременка
Загін «Барвінчата» (учні 4 класу)
Девіз :
«Щоб бути нам здоровими,
Ми маємо завжди:
Трудитись і навчатися,
Здоров’я берегти !»
Голова загону (член ради правління школи)
Доручення у класі:
Доручення змінюються щотижня з метою створення ситуації успіху для кожної дитини та можливості випробувати себе в ролі керівника , організатора , ініціатора чи виконавця певної справи.
Режим роботи школи
І семестр
1 вересня - 29 грудня
ІІ семестр
14 січня – 25 травня
Канікули
Осінні 30.10 – 05.11
Зимові 30.12 – 14.01
Весняні 26.03 – 01.04
Проблема, над якою працює вчитель:
«Виховання в учнів
моральних цінностей
та якостей
успішної особистості»
Таланти та здібності дітей
№ |
Прізвище |
Чим цікавиться дитина |
Задіянісь у гуртковій роботі |
1. |
Ахмедов М.
|
|
|
2. |
Бережний К.
|
|
|
3. |
Гетьман І.
|
|
|
4. |
Макаренко К.
|
|
|
5. |
Мароб’ян К.
|
|
|
6. |
Половинка О.
|
|
|
7. |
Черкасова Т.
|
|
|
8. |
Щербак А.
|
|
|
|
|
|
|
Непередбачена робота з учнями
№ |
Зміст роботи |
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ |
Зміст роботи |
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організація колективу учнів
№ |
Зміст роботи |
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками
Дата |
ПІП батьків |
Телефон |
Доручення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота батьківського комітету
Склад батьківського комітету
|
||
Голова б/к |
|
|
Члени б/к |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
Засідання батьківського комітету
Дата |
Тема для обговорення |
Прийняте рішення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відвідування батьківських зборів
№ |
Прізвище |
Дата проведення, присутність |
||||
|
|
|
|
|
||
1. |
Ахмедов |
|
|
|
|
|
2. |
Бережний |
|
|
|
|
|
3. |
Макаренко |
|
|
|
|
|
4. |
Мароб’ян |
|
|
|
|
|
5. |
Гетьман |
|
|
|
|
|
6. |
Половинка |
|
|
|
|
|
7. |
Черкасова |
|
|
|
|
|
8. |
Щербак |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематика батьківських зборів
№ |
Тема |
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стислий план батьківських зборів у 4 класі
Марківської ЗОШ І-ІІ ст. № 1
Дата _____ _____ _______ р.
Питання для обговорення
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Протокол батьківських зборів №
від ____________
Присутні _____ чол.
Запрошені _________________________________________________
Слухали: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вирішили:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Секретар
Паспорт здоров’я
№ |
Прізвище дитини |
Зріст |
Вага |
Група здоров’я |
1. |
Ахмедов М.
|
|
|
|
2. |
Бережний К.
|
|
|
|
3. |
Гетьман І.
|
|
|
|
4. |
Макаренко К.
|
|
|
|
5. |
Мароб’ян К.
|
|
|
|
6. |
Половинка О.
|
|
|
|
7. |
Черкасова Т.
|
|
|
|
8. |
Щербак А.
|
|
|
|
Характеристика колективу
В 1 класі 2014-2015 н.р. навчається 10 дітей, з них 6 хлопчиків і 4 дівчинки.
До школи 5 дітей відвідували дитячий садок, 5 виховувалися вдома.
Всі діти фізично розвинені, відповідно до медичних довідок , 10 учнів зараховано до основної групи по фізкультурі.
Як показали заняття з майбутніми першокласниками, в основному діти мають достатній запас слів, вміють слухати, виконувати вказівки вчителя, задавати питання та відповідати на питання, поставлені вчителем. Діти також дуже рухливі, легко вступають у гру, підчиняються правилам.
Вже проявив свої художньо-естетичні здібності Ахмедов Максим, дуже охайний під час письма Бережний Кирило, найбільш ерудований сед дітей Мароб’ян Кирило, дуже допитливі Черкасова Таня, Макаренко Катерина, Підоприггора Настя, Іваненко Олексій, має танцювальні здібності Стоянова Каріна, дуже рухливі та спортивні Мухарін Антон та Гетьман Ілля.
Виходячи зі своїх попередніх спостережень , ставлю на І семестр за мету : згуртувати колектив учнів, сформувати актив класу, виявити інтереси та нахили дітей , сприяти розвитку їх талантів та здібностей.