План виховної роботи на рік з учнями 2 класу.
Матеріал може бути використаний для ефективної організації позакласної роботи в початковій школі.
План
з виховної роботи у 2 класі
ВЕРЕСЕНЬ
«У світі немає кращої країни, ніж Україна»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Перший урок «З Україною в серці» |
|
|
|
|
|
|
Місячник «Увага! Діти на дорозі!» |
До 20.09 |
|
|
|
|
|
|
«Олімпійський тиждень» |
|
|
|
Кл.г. Олімпійський урок «Від Олімпії до |
|
|
|
наших днів. Ігри патріотів» |
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Міжнародний день грамотності |
08.09 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Співбесіда з дітьми про літній |
|
|
відпочинок, очікування від навчального |
|
|
|
року. |
|
|
|
Гра «Складаємо портфель» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Первинний інструктаж учнів по |
|
|
збереженню життя. Бесіда про правила |
|
|
|
поведінки у школі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори «Ваші діти – друго- |
|
|
класники. Як допомогти дитині добре |
|
|
|
вчитися? Особливості навчальної |
|
|
|
діяльності школярів у 2 класі.» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
ІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Місячник «Дитина йде до школи» |
До 20.09 |
|
|
|
|
|
Кл.г. Весела гра-зустріч зі «Світлофором |
|
|
|
Моргайликом» |
|
|
|
|
|
|
|
Осінній ярмарок |
|
|
|
|
|
|
|
Фотовиставка «Незабутні миттєвості літа» |
Вересень |
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День фізичної культури і спорту |
16.09 |
|
|
Міжнародний день миру |
17.09 |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
Робота з активом: підготовка робіт до |
|
|
|
конкурсу малюнків. |
|
|
|
Тренінг «Я –це класна родина» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда про правила поведінки на дорозі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Розподіл обов’язків. |
|
|
Планування роботи. Участь у позакласних |
|
|
|
заходах. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Участь у Всеукраїнському рейді-конкурсі «Увага! Діти на дорозі». Конкурс малюнків. |
вересень |
|
|
|
|
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Бесіда щодо недопущення завідомо |
|
|
неправдивих повідомлень про загрозу |
|
|
|
вибухів. |
|
|
|
|
|
|
|
Кл. г. «Україна – наша рідна |
|
|
|
Батьківщина» |
|
|
|
Екскурсія до шкільного музею |
Вересень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з хлопцями класу про правила |
|
|
поведінки на перерві. |
|
|
|
Робота з активом класу: підготовка |
|
|
|
малюнків і поробок до конкурсу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Безпечна поведінка у спортивному залі |
|
|
та на спортивному майданчику під час |
|
|
|
проведення рухливих ігор. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківський всеобуч «Роль батьків у |
|
|
підготовці домашніх завдань» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Олімпійський тиждень «Щасливі українські діти – здорові, сильні, мужні, спритні!» |
вересень |
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
ІV тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Кл. г. «Життя людини - найвища цінність» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок пам’яті трагедії Бабиного Яру |
29.09 |
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День працівників лісу |
27.09 |
|
|
Всесвітній день туризму |
|
|
|
Всесвітній день бібліотек |
30.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Корекція поведінки учнів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
|
|
|
Бесіда «Поширення отруєнь грибами, |
|
|
|
рослинами, їх насінням» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Заохочення та покарання в |
|
|
родині». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс композицій з квітів та пробок з природного матеріалу «Українська осінь» |
|
|
ЖОВТЕНЬ
«Формування правової культури»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Місячник правових знань. |
|
|
Міжнародний день людей похилого віку |
01.10 |
|
|
|
|
|
|
Кл.г. «Правовий букварик » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зустрічі з працівниками правоохоронних |
Протягом |
|
|
органів: «Кримінальна відповідальність |
жовтня |
|
|
неповнолітніх». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про необхідність виконання |
|
|
правил для учнів. Відвідування гімназії |
|
|
|
у шкільній формі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда з учнями про правила поведінки в |
|
|
коридорах та на шкільному подвір’ї. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Відвідування родин учнів вдома. Бесіда |
|
|
«Принципи і стилі сімейного виховання». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ
|
ІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
|
|
|
Змагання «Ми – маленькі козачата» |
|
|
|
|
|
|
|
День українського козацтва. |
12.10 |
|
|
Класна година «Ми роду козацького |
|
|
|
діти, землі української цвіт» (до Дня |
|
|
|
захисника України» |
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Свято Покрови Пресвятої Богородиці |
14.10 |
|
|
День захисника України |
14.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Чому необхідно виконувати |
|
|
режим дня». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Вікторина «Сам вдома». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди для батьків «Як |
|
|
допомогти дитині навчатися». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
|
|
|
Класна година «Сам удома» (година |
|
|
|
безпеки) |
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда з метою попередження правопо- |
|
|
|
рушень «Дитина і закон». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Твої обов’язки в сім’ї» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки на |
|
|
відпочинку в лісі. |
|
|
|
«Обережно, отруйні гриби!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Перевірка відвідування |
|
|
учнями гімназії у шкільній формі. |
|
|
|
Відвідування родин. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ
|
ІV тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
|
|
|
Класна година ««Ваш світлий подвиг |
|
|
|
|
|
|
|
України від німецьких загарбників) |
|
|
|
|
|
|
|
Свято «Тихо осінь ходить гаєм» |
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Міжнародний день Організації |
24.10 |
|
|
Об’єднаних Націй |
|
|
|
День визволення України від |
28.10 |
|
|
фашистських загарбників |
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда «Як я слідкую за |
|
|
своїм робочим місцем» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з активом: підготовка до конкурсу |
|
|
|
малюнків. |
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда про правила поведінки під час |
|
|
осінніх канікул. |
|
|
|
Безпека на водоймі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори «Роль родини у |
|
|
вихованні дитини». Дитячий |
|
|
|
травматизм під час осінніх канікул. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виставка малюнків «Осінь в місті». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД
«Формування загальнолюдських норм гуманістичної моралі»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Місячник української писемності та |
Протягом |
|
мови |
місяця |
|
|
|
|
|
|
Кл. г. «Музичний фольклор рідного |
|
|
|
краю» (година народознавства) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День національної Гвардії України |
04.11 |
|
|
День української писемності і мови |
09.11 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про збереження шкільного майна. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда «Обережно, вогонь!» |
|
|
(користування побутовою технікою). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Що робити, коли дитина каже: |
|
|
«Не хочу!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД
|
ІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Тиждень антиалкогольної та |
|
|
антинаркотичної пропаганди |
|
|
|
Бесіда «Хвороба 21 віку-СНіД». |
|
|
|
|
|
|
|
Кл.г. присвячена Міжнародному дню |
|
|
|
толерантності «Толерантність врятує |
|
|
|
світ». |
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День толерантності |
16.11 |
|
|
Міжнародний день боротьби з палінням |
19.11 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо |
|
|
|
дотримання правил гігієни. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда «Обережно, струм!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Рейд «Мій портфель». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Бесіда «Паління чи здоров’я – |
|
|
вибирайте самі!» |
|
|
|
|
|
|
|
Кл. г. «Я маю право… Кожна людина має |
|
|
|
право…» (година правознавства) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з хлопчиками про ставлення до |
|
|
дівчаток. Взаємодопомога. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
«Розваги вдома» бесіда про місця для |
|
|
ігор, небезпеку від гострих предметів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди про педикульоз, |
|
|
гігієну школяра. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД-ГРУДЕНЬ
|
ІV тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
«Хвилина пам’яті» до Дня пам’яті жертв |
28.11. |
|
Голодомору. |
|
|
|
|
|
|
|
Просвітницько-профілактичні заходи |
|
|
|
з питань протидії торгівлі людьми . |
|
|
|
Бесіда «Обережно! Не стань жертвою |
|
|
|
торгівлі людьми» |
|
|
|
|
|
|
|
Класна година «Як не захворіти на грип» |
|
|
|
(година здоров’я) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Як себе поводити в їдальні» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда «Небезпечні речовини» (отруйні, |
|
|
горючі, легкозаймисті). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківський всеобуч «Трудове |
|
|
виховання дітей у сім’ї» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
«Формування творчої, працелюбної особистості»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Кл. г. «Козацькому роду нема переводу» |
|
|
|
|
|
|
Спортивне свято «Тато і я» |
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс малюнків до Дня Збройних Сил |
|
|
|
України «Наші хлопці - молодці». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День прав людини |
10.12 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Як зберегти зір». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки на уроках |
|
|
трудового навчання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Як розвинути творчі здібності |
|
|
Вашої дитини?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
|
ІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Кл. г. Година спілкування «Найрідніші |
|
|
|
|
|
|
дітей про членів своєї родини). |
|
|
|
|
|
|
|
«Турбота. Я - помічник» ( ігровий |
|
|
|
тренінг). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна розмова «Якості |
|
|
культурної людини» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда про правила безпечної поведінки |
|
|
на зимовій дорозі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Значення режиму в житті |
|
|
дитини» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Кл. г. Свято « Йде Святий Миколай, ти |
|
|
добром його стрічай!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
новорічних сувенірів). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Хочу, та не можна». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
«Безпека взимку».Перебування на льоду, |
|
|
переохолодження, обмороження. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Підготовка до новорічних |
|
|
свят. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс новорічних іграшок і |
|
|
|
композицій «Зимові фантазії» |
|
|
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
|
ІV тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Кл. г. Усний журнал «Новий рік іде!» |
|
|
Зимові вікторини. «Народні звичаї» |
|
|
|
(година народознавства) |
|
|
|
|
|
|
|
Новорічне свято. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про організацію відпо- |
|
|
чинку на канікулах. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки під час |
|
|
новорічних свят та зимових канікул. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори «Покарання й заохочення в родині. Обговорення |
|
|
закону України «Про попередження |
|
|
|
насильства в сім’ї». |
|
|
|
Підсумки за І семестр. Звіт БК. |
|
|
|
Запобігання дитячого травматизму під |
|
|
|
час новорічних свят та зимових канікул» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СІЧЕНЬ
«Ясен світ коляди»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Бесіда «Символи моєї держави» |
|
|
|
|
|
|
Класна година «Єдина, Вільна і |
|
|
|
Соборна - моя любима, моя єдина |
|
|
|
Україна!»( конкурс виконавців віршів |
|
|
|
про Україну) |
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Грип та його профілактика» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями класу про правила |
|
|
поведінки на уроках |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки дітей в |
|
|
суспільному транспорті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Планування роботи на |
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СІЧЕНЬ
|
І І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Година спілкування |
|
|
« Зимові свята в Україні»(бесіда про |
|
|
|
народні звичаї , обряди ) |
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс малюнків «В хату входить |
|
|
|
коляда» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з хлопцями класу «Шкідливі |
|
|
звички» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила переходу вулиці після висадки |
|
|
з міського транспорту |
|
|
|
Інструктаж «Обережно ожеледиця!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Як зберегти в дитини інтерес до |
|
|
школи» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СІЧЕНЬ-ЛЮТИЙ
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Тиждень сприяння здорового способу |
|
|
життя та безпеки життєдіяльності. |
|
|
|
Виставка-конкурс малюнків «За здоровий |
|
|
|
спосіб життя» |
|
|
|
|
|
|
|
Класна година «Подорож по Країні |
|
|
|
Здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
|
Робота за програмою правового |
|
|
|
виховання. Бесіда «Що таке бюджет? |
|
|
|
Бюджет сім’ї і держави» |
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль підготовки учнів до уроків |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
«Обережно, лід!». Безпечна поведінка на |
|
|
воді і кризі взимку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Проведення рейду з перевірки |
|
|
зовнішнього вигляду учнів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛЮТИЙ
«Людина серед людей»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
До дня виводу радянських військ з |
|
|
Афганістану: «Із пам’яттю в душі ми |
|
|
|
живемо». Екскурсія в шкільний музей. |
|
|
|
|
|
|
|
Виховна година «Вчимося жити у мирі |
|
|
|
і злагоді» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Ти і твої друзі на перерві» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Загальні відомості про природний та |
|
|
зріджений газ. Правила безпечного |
|
|
|
Користування побутовими газовими |
|
|
|
приладами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Як допомогти дитині грамотно |
|
|
писати» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛЮТИЙ
|
І І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
День святого Валентина |
|
|
Робота поштової скриньки. |
|
|
|
Конкурс на кращу «Валентинку» |
|
|
|
|
|
|
|
Класна година. Урок ввічливого і |
|
|
|
доброго слова «Творіть добро, щоб |
|
|
|
кращим став цей світ» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Затвердження Верховною Радою |
19.02 |
|
|
Державного Герба України (1992р.) |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Хочу та не можна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Дії населення при виявленні запаху газу. |
|
|
Ознаки отруєння чадним газом. |
|
|
|
Домедична допомога при отруєннях. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Вивчення стану |
|
|
відвідування учнями занять в гімназії. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛЮТИЙ
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Робота за програмою правового |
|
|
|
|
|
|
в нашій державі» |
|
|
|
|
|
|
|
Класна година |
|
|
|
Свято «День іменинника» (зимове) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Міжнародний день рідної мови |
21.02 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Найкращий друг людини» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Вогнепальна зброя не забава. |
|
|
Небезпечність виготовлення та |
|
|
|
випробування вибухових пакетів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківський всеобуч «Проблема вибору |
|
|
друзів. Взаємостосунки в класі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛЮТИЙ - БЕРЕЗЕНЬ
|
ІV тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Усний журнал «У нас одна Батьківщина ― |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виховна година «Свято казки» |
|
|
|
|
|
|
|
Бесіди до Дня Гімну України. Конкурс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День Гімну України |
10.03 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про необхідність виконання |
|
|
режиму дня. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда «Профілактика застудних вірусних |
|
|
інфекцій» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Підготовка до |
|
|
Шевченківських днів, святкування 8 |
|
|
|
березня. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
«І сьогодні вклоняється серце моє тій земній, соромливій жіночості, що красою життя – материнством стає»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Святковий концерт до Міжнародного |
|
|
жіночого Дня. |
|
|
|
Виставка малюнків-вітань до 8-го |
|
|
|
Березня. |
|
|
|
|
|
|
|
Шевченківський тиждень |
|
|
|
Класна година |
|
|
|
«Дзвенять Кобзареві струни» |
|
|
|
Конкурс на кращого читця творів |
|
|
|
Т. Шевченка. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
«Обережно, струм!» Бесіда про правила |
|
|
користування електроприладами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки дітей та |
|
|
профілактика негативних ситуацій у |
|
|
|
дворі, в суспільних місцях. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Як виховується довіра дитини до |
|
|
батьків» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
І І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Бесіда «Як держава захищає сім’ю» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класна година «Цей дивовижний |
|
|
|
пташиний світ» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Правила поведінки під час уроків |
|
|
фізичної культури. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки біля |
|
|
водоймища у весняний період. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Чому важка дитина – важка?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Бесіда «Сім’я – мама, тато, я…» |
|
|
|
|
|
|
Виховна година |
|
|
|
«Який птах, таке й гніздо»(про родину) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
До Всесвітнього дня води: |
22.03 |
|
|
«Вода для життя» |
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Хочеш мати друга – навчись бути |
|
|
|
другом!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда про правила поведінки біля |
|
|
водойм. |
|
|
|
Правила безпечної поведінки на |
|
|
|
весняних канікулах. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори « Агресивні діти: |
|
|
причини та наслідки. Дитячий травма- |
|
|
|
тизм під час весняних канікул» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
ІV тиждень (канікули) |
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Тиждень дитячої та юнацької книги. |
|
|
|
|
|
|
Екскурсія до міської дитячої бібліотеки. |
|
|
|
«Турнір казкарів» |
|
|
|
Конкурс малюнків «Наші любі казкові |
|
|
|
герої» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Міжнародний день театру |
27.03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КВІТЕНЬ
«Моя мова калинова, квітка ягідно-листкова»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Бесіда «Навчися казати палінню: «Ні!» |
|
|
|
|
|
|
Виховна година «Солов’їна , барвінкова , |
|
|
|
українська мова» |
|
|
|
Гра – подорож «У країні рідної мови» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День гумору |
01.04 |
|
|
Всесвітній день здоров’я |
07.04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями класу про правила |
|
|
поведінки на перерві. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Основні правила пожежної безпеки |
|
|
під час відпочинку у лісі. |
|
|
|
Бесіда на тему «Я вмію відпочивати на |
|
|
|
природі » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Вплив сім’ї на формування |
|
|
самооцінки дитини» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Трудовий десант «Перетворимо гімназію |
|
|
|
на квітучий сад» |
|
|
КВІТЕНЬ
|
І І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Тиждень охорони праці та безпеки |
|
|
життєдіяльності. |
|
|
|
|
|
|
|
Класна година «Великодня листівка» |
|
|
|
Виставка «Писанка моєї родини» |
|
|
|
|
|
|
|
Інформаційна хвилинка «Дорога в космос |
|
|
|
починається з зарядки» |
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Всесвітній день космонавтики |
12.04 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Що краще: сказати правду чи |
|
|
збрехати?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки дітей на |
|
|
дорогах і у транспорті. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Дитяча тривожність. Як бути?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Трудовий десант «Перетворимо гімназію |
|
|
|
на квітучий сад» |
|
|
КВІТЕНЬ
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
|
|
|
виховання. Бесіда «Ми – споживачі» |
|
|
|
|
|
|
|
Виховна година «Краса весняної |
|
|
|
природи - первоцвіти» |
|
|
|
Виставка малюнків весняних квітів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Міжнародний день пам’ятників |
18.04 |
|
|
День Землі |
22.04 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Правила поведінки в їдальні та бібліотеці. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила поведінки при виявленні |
|
|
обірваного електричного проводу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Консультації з питань |
|
|
сімейного виховання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Трудовий десант «Перетворимо гімназію |
|
|
|
на квітучий сад» |
|
|
КВІТЕНЬ
|
ІV тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Бесіда «Ми всі господарі природи, тож |
|
|
бережімо її вроду» |
|
|
|
|
|
|
|
Година спілкування «Чорнобиль – горе |
|
|
|
України» |
|
|
|
(вшанування пам’яті загиблих на ЧАЕС) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День Чорнобильської трагедії |
26.04 |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про правила поведінки на перерві |
|
|
під час гри на спортивному майданчику |
|
|
|
гімназії. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Бесіда «Наодинці вдома. Твоя квартира. |
|
|
Будь обережним!» |
|
|
|
|
|
|
|
«Обережно, отруйні гриби!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківський тиждень. Консультація «Усні |
|
|
уроки: як допомогти дитині?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Трудовий десант «Перетворимо гімназію |
|
|
|
на квітучий сад» |
|
|
ТРАВЕНЬ
«Зорять з граніту вічні солдати, болями їхніми пам'ять живе…»
|
І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Тиждень патріотичного виховання. |
|
|
|
|
|
|
Виховна година |
|
|
|
«Будь славен , день святої Перемоги !» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Які люди викликають повагу?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Безпека руху велосипедиста. |
|
|
|
|
|
|
«Обережно, отруйні рослини!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда «Як боротися з дитячою лінню?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
|
І І тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Тиждень безпеки дорожнього руху |
|
|
- КВК «Червоний, жовтий, зелений» |
|
|
|
Виступ агітбригади юних інспекторів руху. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класна година «Абетка безпеки» |
|
|
|
|
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
Заходи до Міжнародного Дня Європи. |
13.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда з учнями «Правила |
|
|
поведінки на уроках» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Пожежна безпека. Бесіда |
|
|
«Обережно, блискавка!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Рейд «Твій портфель» |
|
|
Індивідуальні бесіди про гігієну школяра. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
|
ІІІ тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Бесіда «Праця – основа життя |
|
|
і добробуту людини» |
|
|
|
Заходи до Всесвітнього дня родини. |
|
|
|
Класна година «Сім’я – це любов, сім’я – |
|
|
|
це радість, сім’я – це добро і співчуття!» |
|
|
|
Вітальний калейдоскоп до Дня матері |
|
|
|
«Нехай волошками цвітуть для Вас |
|
|
|
світанки» |
|
|
|
Календар знаменних і пам’ятних дат: |
|
|
|
День музеїв |
18.05 |
|
|
Екскурсія до шкільного музею |
|
|
|
«Краєзнавець» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Коло друзів поза школою» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Уміння триматися на воді - запорука |
|
|
безпеки. |
|
|
|
Особливості купання у морі, річці, ставку. |
|
|
|
Допомога утопаючому. Надання першої |
|
|
|
допомоги потерпілому. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківський всеобуч |
|
|
«Самообслуговування дитини в школі і |
|
|
|
вдома» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
|
ІV тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
Заходи до Всесвітнього дня без тютюну. |
|
|
Бесіда «Палити – здоров’ю шкодити!» |
|
|
|
|
|
|
|
Класна година |
|
|
|
Свято «День іменинника» (весняне) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка стану підручників. Робота |
|
|
книжкової лікарні. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки на |
|
|
відпочинку в лісі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК. Підготовка звіту про |
|
|
роботу протягом року. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
|
V тиждень
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
Виховна робота |
|
|
|
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу» |
|
|
|
|
|
|
|
Свято Останнього дзвоника. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Організація дозвілля учнів на літніх |
|
|
канікулах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Правила безпечної поведінки влітку. |
|
|
Підсумкова бесіда. Обережність дітей |
|
|
|
під час літніх канікул запорука життя та |
|
|
|
здоров’я. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори «Гра в житті дитини. |
|
|
Світ сімейних захоплень» |
|
|
|
Підсумки навчального року |
|
|
|
«Перегортаючи сторінки…» |
|
|
|
Звіт БК. Літній відпочинок дітей. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|