План виховної роботи в початковій школі

Про матеріал

В розробці викладено теми виховної роботи з художньо - естетичного виховання, родинно - сімейного виховання, екологічно - натуралістичного виховання, профорієнтаційного виховання, національно-патріотичного виховання, превентивного виховання в початкових класах

Перегляд файлу

 

 

 

 

Затверджую

 

 

 

 План

виховної роботи

вчителя________ класу

 

 

 

 

                           http://slg1703.ru/audio/pic/our-school-4.jpg

 

Художньо-естетичне виховання

вересень

Розвиток культури творчого мислення

Розвиваюча гра “Відтворення зовнішнього вигляду і властивості предмета з пам'яті”

 

жовтень

Розвиток культури спілкування і соціокультурних відносин

Вправа "Тренування емоційної стійкості"

 

листопад

Розвиток культури перетворення середовища

Вправа  «Перетворення страху»

 

грудень

Особливості національної культури

Захід  до дня Св. Миколая Вечорниці

січень

Дослідницька робота

Повчальні притчі – джерело мудрості

лютий

Оволодіння навичками декоративно-ужиткової творчості - вишивки, плетіння, гончарства, різьбярства, писанкарства тощо.

березень

Розвиток культурно-історичної пам'яті як образ минулого, сучасного і майбутнього

квітень

Розвиток пріоритетного виховання емоційно-естетичної культури, допитливості, пізнавальних інтересів, навичок спілкування

 

травень

Організація змістовного дозвілля, формування комунікативної культури як механізму людської взаємодії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Родинно-сімейне виховання

вересень

Дотримання членами сім'ї і дітьми норм Конституції, прав і свобод громадян

(Бесіда)

 

 

жовтень

Моральне виховання в українській сім’ї
(правдивості, справедливості, гуманізму, демократизму, інших доброчинностей, що поєднують суспільні і особистісні інтереси.)

 

 

листопад

Виховуючи хлопчика – виховують чоловіка, виховуючи дівчинку – виховують націю.

(Бесіда)

 

 

грудень

Набуття знань про моральні принципи, норми та правила суспільної поведінки, виховання моральних почуттів, потреб і ставлення до навколишнього світу, набуття стійких навичок та звичок моральної поведінки.

 

 

січень

Виховання у дітей скромності, чесності і працьовитості, здатності до прояву почуттів сорому та власної гідності; непримиренності до аморальних вчинків людей, нетерпимого ставлення до порушників соціально-етичних норм і правил поведінки.

 

 

лютий

З’ясування понять великої і малої сім’ї

 

 

березень

Виховання в дітей гуманності (поваги до
людей, співчуття і чуйності, доброзичливого відношення до них, турботи
про їхнє благополуччя) 

 

 

квітень

Виховання духовності (прагнення до освоєння багатств
вітчизняної і світової культури, до формування загальнолюдських ідеалів
добра, справедливості, чуйності, чесності і порядності, до свого способу
життя на основі волі, моральності, культури, краси)

 

 

 

травень

Батьківський приклад (загальна і, зокрема, психолого-педагогічна культура батьків);

 

 

 

 

Екологічно-натуралістичне виховання

вересень

Формування: екологічної свідомості (оволодіння, поглиблення знань, навичок з основ природничих, аграрних та лісогосподарських наук; практична природоохоронна робота біологічного спрямування; формування дослідницьких знань, умінь учнів та залучення їх до науково-дослідної, експериментальної, конструкторської та інших видів роботи

 

 

 

жовтень

Надання конкретних порад, як співпрацювати з природою, оберігати і примножувати її багатства

 

 

листопад

Формування та розвиток відчуття особистої відповідальності за стан навколишнього середовища на місцевому, а в подальшому – на регіональному та глобальному рівнях; вироблення умінь приймати власні відповідальні рішення з охорони природного середовища й відповідно діяти

 

 

грудень

Робота з науково-популярною літературою, довідниками

 

 

січень

Екологічні акції, операції

 

 

лютий

Написання рефератів, творчих робіт

 

 

березень

Досліди і спостереження в природі, екологічних лабораторіях

 

 

квітень

Екологічні проекти

 

 

травень

Екологічні ігри, вікторини

 

 

 

Профорієнтаційне виховання

вересень

Виховна година Вчись поважати професії

 

 

жовтень

Бесіда Моя професія – професія майбутнього

 

 

листопад

Поняття Престижність професії

 

 

грудень

Абетка професій

 

 

січень

Професія моїх батьків

 

 

лютий

Перегляд відео альбому Як це працює

 

 

березень

Інсценування Якби я був…

 

 

квітень

Календар професійних свят

 

 

травень

Карнавал професій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Національно-патріотичне виховання

вересень

«Ми всі — діти українські, український славний рід»

 

 

жовтень

Екскурсія до річниці битви за Дніпро(с.Військове)

 

 

листопад

«Красива, дивовижна і єдина — Україна»( ознайомлення з поняттями «український народ», «дер- жавні символи», «столиця України»; ознайомлення з історичним минулим, з найбільш відомими історичними пам’ятками рідного міста та України; рідне місто на карті України; Україна серед інших держав; поглиблення знань про культуру свого народу).

 

 

 

грудень

«Жду, чекаю Миколая, у вікон- це виглядаю…»

 

 

січень

Ознайомлення з визначними людьми свого міста

 

 

лютий

Пошук коріння свого родинного дерева

 

березень

І мене в сім’ї великій, в сім’ї вольній, новій…

(до дня народження Т.Г.Шевченка)

 

квітень

Я, мій клас, моя родина — усе це Батьківщина!(конкурс малюнків)

 

 

травень

До музею вирушаємо, свою історію не забуваємо…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Превентивне виховання

вересень

Бесіда-порада  Пять звичок успішних людей

 

 

жовтень

Робота в парах Як сформувати корисну звичку. Забезпечення  відповідального ставлення до особистого здоров’я у учнів

 

 

листопад

Практична робота Створення плану набуття або зміни звички

 

грудень

Виховний захід “Чи вміємо ми культурно поводитись?” Протистояння шкідливим звичкам та неадекватній поведінці 

 

 

 

січень

“У чому краса людини?” Виховання толерантного ставлення учня до оточуючих

 

 

 

лютий

“Боротьба зі злочинністю – наша спільна справа”. Формування  навичок  відповідальної поведінки учнів

 

 

 

 

березень

Формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально-етичному, естетичному розвитку, виробленню  стійкості до негативних впливів

 

 

квітень

Стимулювання неповнолітніх до здорового способу життя і позитивної соціальної орієнтації, сприяння валеологізації навчально-виховного процесу, виробленню з раннього віку навичок охорони власного життя і здоров’я

 

 

травень

Формування набуття учнями знань, умінь і навичок реалізації здорового  способу життя та попередження вживання  наркотичних речовин, алкоголю, тютюнопаління

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Агеєва Олена
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку