В розробці викладено теми виховної роботи з художньо - естетичного виховання, родинно - сімейного виховання, екологічно - натуралістичного виховання, профорієнтаційного виховання, національно-патріотичного виховання, превентивного виховання в початкових класах
Затверджую
План
виховної роботи
вчителя________ класу
Художньо-естетичне виховання
вересень |
Розвиток культури творчого мислення Розвиваюча гра “Відтворення зовнішнього вигляду і властивості предмета з пам'яті”
|
жовтень |
Розвиток культури спілкування і соціокультурних відносин Вправа "Тренування емоційної стійкості"
|
листопад |
Розвиток культури перетворення середовища Вправа «Перетворення страху»
|
грудень |
Особливості національної культури Захід до дня Св. Миколая “Вечорниці” |
січень |
Дослідницька робота Повчальні притчі – джерело мудрості |
лютий |
Оволодіння навичками декоративно-ужиткової творчості - вишивки, плетіння, гончарства, різьбярства, писанкарства тощо. |
березень |
Розвиток культурно-історичної пам'яті як образ минулого, сучасного і майбутнього |
квітень |
Розвиток пріоритетного виховання емоційно-естетичної культури, допитливості, пізнавальних інтересів, навичок спілкування
|
травень |
Організація змістовного дозвілля, формування комунікативної культури як механізму людської взаємодії.
|
Родинно-сімейне виховання
вересень |
Дотримання членами сім'ї і дітьми норм Конституції, прав і свобод громадян (Бесіда) |
|
жовтень |
Моральне виховання в українській сім’ї |
|
листопад |
Виховуючи хлопчика – виховують чоловіка, виховуючи дівчинку – виховують націю. (Бесіда) |
|
грудень |
Набуття знань про моральні принципи, норми та правила суспільної поведінки, виховання моральних почуттів, потреб і ставлення до навколишнього світу, набуття стійких навичок та звичок моральної поведінки. |
|
січень |
Виховання у дітей скромності, чесності і працьовитості, здатності до прояву почуттів сорому та власної гідності; непримиренності до аморальних вчинків людей, нетерпимого ставлення до порушників соціально-етичних норм і правил поведінки. |
|
лютий |
З’ясування понять великої і малої сім’ї |
|
березень |
Виховання в дітей гуманності (поваги до |
|
квітень |
Виховання духовності (прагнення до освоєння багатств |
|
травень |
Батьківський приклад (загальна і, зокрема, психолого-педагогічна культура батьків); |
|
Екологічно-натуралістичне виховання
вересень |
Формування: екологічної свідомості (оволодіння, поглиблення знань, навичок з основ природничих, аграрних та лісогосподарських наук; практична природоохоронна робота біологічного спрямування; формування дослідницьких знань, умінь учнів та залучення їх до науково-дослідної, експериментальної, конструкторської та інших видів роботи |
|
жовтень |
Надання конкретних порад, як співпрацювати з природою, оберігати і примножувати її багатства |
|
листопад |
Формування та розвиток відчуття особистої відповідальності за стан навколишнього середовища на місцевому, а в подальшому – на регіональному та глобальному рівнях; вироблення умінь приймати власні відповідальні рішення з охорони природного середовища й відповідно діяти |
|
грудень |
Робота з науково-популярною літературою, довідниками |
|
січень |
Екологічні акції, операції |
|
лютий |
Написання рефератів, творчих робіт |
|
березень |
Досліди і спостереження в природі, екологічних лабораторіях |
|
квітень |
Екологічні проекти |
|
травень |
Екологічні ігри, вікторини |
|
Профорієнтаційне виховання
вересень |
Виховна година “Вчись поважати професії” |
|
жовтень |
Бесіда “Моя професія – професія майбутнього” |
|
листопад |
Поняття “Престижність професії” |
|
грудень |
Абетка професій |
|
січень |
Професія моїх батьків |
|
лютий |
Перегляд відео альбому “Як це працює” |
|
березень |
Інсценування “Якби я був…” |
|
квітень |
Календар професійних свят |
|
травень |
Карнавал професій |
|
Національно-патріотичне виховання
вересень |
«Ми всі — діти українські, український славний рід» |
|
жовтень |
Екскурсія до річниці битви за Дніпро(с.Військове) |
|
листопад |
«Красива, дивовижна і єдина — Україна»( ознайомлення з поняттями «український народ», «дер- жавні символи», «столиця України»; ознайомлення з історичним минулим, з найбільш відомими історичними пам’ятками рідного міста та України; рідне місто на карті України; Україна серед інших держав; поглиблення знань про культуру свого народу). |
|
грудень |
«Жду, чекаю Миколая, у вікон- це виглядаю…» |
|
січень |
Ознайомлення з визначними людьми свого міста |
|
лютий |
Пошук коріння свого родинного дерева |
|
березень |
І мене в сім’ї великій, в сім’ї вольній, новій… (до дня народження Т.Г.Шевченка) |
|
квітень |
Я, мій клас, моя родина — усе це Батьківщина!(конкурс малюнків) |
|
травень |
До музею вирушаємо, свою історію не забуваємо… |
|
Превентивне виховання
вересень |
Бесіда-порада “П’ять звичок успішних людей” |
|
жовтень |
Робота в парах “Як сформувати корисну звичку”. Забезпечення відповідального ставлення до особистого здоров’я у учнів |
|
листопад |
Практична робота “Створення плану набуття або зміни звички” |
|
грудень |
Виховний захід “Чи вміємо ми культурно поводитись?” Протистояння шкідливим звичкам та неадекватній поведінці
|
|
січень |
“У чому краса людини?” Виховання толерантного ставлення учня до оточуючих
|
|
лютий |
“Боротьба зі злочинністю – наша спільна справа”. Формування навичок відповідальної поведінки учнів
|
|
березень |
Формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально-етичному, естетичному розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів |
|
квітень |
Стимулювання неповнолітніх до здорового способу життя і позитивної соціальної орієнтації, сприяння валеологізації навчально-виховного процесу, виробленню з раннього віку навичок охорони власного життя і здоров’я |
|
травень |
Формування набуття учнями знань, умінь і навичок реалізації здорового способу життя та попередження вживання наркотичних речовин, алкоголю, тютюнопаління |
|