План виховної роботи вчителя початкових класів є універсальним і розроблений для редагування і доповнення.Можна доповнювати власними матеріалами і сторінками.Рекомендовано для класних керівників
НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ» с.Калагарівка
Директор НВК «ЗОШ І-ІІст.-ДНЗ»
с.Калагарівка
___________ В.П.Романів
«____»______________2017р.
Проблема виховної роботи:
АНАЛІЗ РОБОТИ ЗА МИНУЛИЙ
2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Виховна робота в класному колективі складна та різноманітна: це виховання в процесі навчання,
виховання в суспільстві та колективі,сім’ї та школі ,це самовиховання та перевиховання ,
це різноманітна виховна робота в процесі праці,гри,спілкування ,суспільної діяльності ,
самодіяльності ,самотворчості та самоуправління.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Протягом минулого року я вела виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного
керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовувала тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник , багато часу приділяла морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.
Багато зусиль доклала для адаптації учнів до оцінювання навчальних досягнень у першому семестрі.Проводила бесіди, роз’яснення.
Уроки проходили із застосуванням сюжетних, рольових і дидактичних ігор, що захоплювало дітей навчальним процесом, знімало втому і напругу (були проведені нетрадиційні уроки: уроки-свята, уроки-подорожі, уроки-казки, уроки- екскурсії тощо);
Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей (Поліщук Ілля). Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів
Можливість спілкування (розвиток комунікативних здібностей, емоційної сфери через уроки музики, образотворчого мистецтва та художньої праці, конструкторської діяльності на уроках математики).Створювала умови для найбільшого збереження здоров'я другокласників.Постійно використовувала мультфільми, відеоматеріали для виховних бесід та уроків.Дітям надзвичайно подобалися мультфільми каналу «Плюс плюс» «Це- наше і це- твоє», «Повчальні уроки Тітоньки Сови».
Приорітетним аспектом виховної роботи у школі було національно- патріотичне виховання, зорієнтоване на українську мову, культуру, національно- патріотичні традиції.З цією метою було проведено мною уроки мужності «Сім’я, родина, Україна», «Ми українці», «Чим може пишатися кожен українець» та інші.Було зібрано інформацію про славетних
українців нашого краю, конкурс малюнків «Намалюй Вільну Україну», зібрано інформацію про Героїв Небесної Сотні.
Щочетверга проводила виховні бесіди різних тематик. Кожен понеділок починався з політінформації. Ці заходи привчали дітей до дисципліни, спонукали цікавитися новинами рідного краю та держави.
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У-моєму класі є багато неповних сімей та сімей, де батьки тривалий час відсутні, тому вихованням дітей переважно займаються бабусі. Це ускладнює роботу. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету .в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.
У роботі з батьками використовувала колективні бесіди, зустрічі за «круглим» столом. У години батьківського всеобучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделювала педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомогли батькам розв'язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками, колективні батьківські збори .
Підсумовуючи можна зробити такі висновки :
Проблеми в роботі:
Всі заходи були спрямовані і підпорядковані єдиній меті адаптаційного періоду: емоційне благополуччя як умова успішності навчальної діяльності, в цілому виховна робота в 1 класі була багатоплановою і різнобічною.
ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ
У 3 класі навчається 6 учнів, з них -4 хлопчиків і 2 дівчаток.
При медичному огляді 5 дітей були визнані практично здоровими і визначені в основну групу, 1 учень Поліщук Ілля віднесені за станом здоров'я до підготовчої групи.
З 6 осіб високий рівень готовності до навчання показали 3, а 3 достатній.Це свідчить про те, що половина учнів здатні впоратися з більшістю завдань самостійно або з незначною допомогою дорослого. Але половина учнів вимагають постійної допомоги дорослого у навчанні. До основних проблем відносяться рівні розвитку моторики, зорово-моторної і просторової координації, вміння виділяти основне для класифікації.
У дітей класу сформована навчальна мотивація на підставі діагностики і спостережень. Половина учнів вибирають «Улюбленим предметом» математику, читання, малювання, фізкультуру. Виходячи з результатів навчальні інтереси сформовані і різноманітні.
Кучер Максим проявляє себе , як явний лідер в класі , учні проявляють активність у підготовці заходів, готуються до традиційних класних годин.
У класі переважають пізнавальні цінності. Діти беруть активну участь у різних інтелектуальних конкурсах.
Батьки дітей класу активні, відгукуються на прохання вчителя. Поради сприймають позитивно. Батьківський комітет намагається створити сприятливі умови для життя дітей в соціумі: надає допомогу у підготовці заходів.
Велика увага зараз у виховній роботі приділяю культурі спілкування в колективі, правилам поведінки на уроці і перервах, вмінню слухати і приймати чужу думку.
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ 2 класу
№ |
ПІП дитини |
Дата народження |
Домашня адреса |
ПІБ батьків (опікунів) |
Номер телефону батьків |
Пільгова категорія |
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
6.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Нормативно – правове забезпечення
-Загальна декларація прав людини
-Декларація прав дитини
-Конвенція про права дитини
-КОНЦЕПЦІЯ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У НАЦІОНАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ
- Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України
-ЗАКОН УКРАЇНИ Про загальну середню освіту
-ЗАКОН УКРАЇНИ Про молодіжні та дитячі громадські організації
-ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ
- ЗАКОН УКРАЇНИ Про позашкільну освіту
-Зміни до Положення про класного керівника/
- Концепція формування позитивної мотивації
-Концепція художньо-естетичного виховання учнів
-Наказ про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки
-ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ
- Положення про класного керівника
-УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ПРО Національну доктрину виховання сучасного громадянина
-Постанова Про Програму Українська родина
-Постанова Про затвердження Національної програми патріотичного виховання
-Постанова Про Концепцію державної сімейної політики
-Проект Концепції громадянської освіти та виховання в Україні
-У К А З зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя
- Указ про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту багатодітних і неповних сімей
-Методичні рекомендації ТОКІППО до Уроків Мужності
-Проект Концепції національного патріотичного виховання
- Ключовим нормативним документом у сфері освітньої політики щодо виховання є наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту
України від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних
закладів України».
- Основним документом у сфері освітньої політики щодо патріотичного виховання підростаючого покоління є Концепція
національно-патріотичного виховання молоді, затверджена спільним наказом Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту,
Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/493 .
- Під час організації навчально-виховного процесу необхідно дотримуватись приписів наказу Міністерства від 07.09.2000 № 439
«Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України»
- Лист Міністерства №1/9-385 від 30.07.2014 "Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних
закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації".
- Лист МОН № 1/9-315 від 07.06.17 року «Про структуру 2017-2018 навчального року»
Основні завдання на 2017-2018 н.р.
Ціннісне ставлення до себе |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формувати основи духовно- морального та фізичного розвитку особистості : -усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я кожної людини; -адаптпція до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ само оцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності; -знання та навички ведення здорового способу життя |
Формувати основи національних та загальнолюдських цінностей: -уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирного розв’язування конфліктів; -здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; -моральних якостей(чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, щедрості, поваги до особистості). |
Формувати поняття та уявлення про важливість праці в житті людини: -уявлення про типи професій; -вміння і навички самообслуговування праці; -повага до людини праці; -почуття відповідальності. Вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості. |
Формувати поняття та уявлення про довкілля: -усвідомлення краси природи як унікального явища та її функції в житті людини; -пізнавального інтересу до природи; -необхідності гармонійного співіснуванн людини та природи, відповідального ставлення до неї; -дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу; -ставлення до рослин та тварин на засадах білетики; -«Контурна карта виховної еколого- натуралістичної роботи» |
Формувати естетичні почуття, уявлення і знання про прекрасне в житті та мистецтві: -основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності; -вміння відчувати та розуміти художні образи; -навичок виконувати творчі завдання; -перелік рекомендованих екскурсій до природних та культурних об’єктів, включених до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. |
Формувати основи понять про народ, націю, суспільство, державу: -почуття поваги та гордост до рідного краю, народу, мови; -приналежності до української нації, відчуття себе громадянином України, шанування державних символів, Конституції Укаїни; -любові до культури свого нвроду, його традицій, звичаїв і обрядів; -розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві та безконфліктність їх спілкування, толерантного ставлення до представників інших національностей, шанобливого ставлення до їх культури, релігій, традицій. |
І шлях гри «Галичаночка» «Завдання чарівної палички»
I.Стежина «Берег дитинства»
II.Стежина «Народна символiка»
III.Стежина «Скриня народної мудростi»
IV.Стежина «Великого дня»
Мета і завдання виховної роботи
Національно-патріотичне виховання
Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи. Планую провести у 2016-2017 н.р. свято Різдва, свято Стрітення та свято матері; акція «Родина»; конкурс знавців рідної мови, конкурс читців, конкурс знавців народної казки.
Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто.
Громадянином не народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає навчати її жити заради Батьківщини.
Акцент у виховній роботі планую перенести на засвоєння учнями народних традицій, сутності українських обрядів, народних свят, легенд, переказів, звичаїв та ін.
Оскільки у молодшому віці у дітей домінує образне мислення, то найбільш характерними є такі форми діяльності:ситуаційно-рольова гра, сюжетно-рольова гра, гра-драматизація, інсценування, гра-бесіда, гра-мандрівка, екскурсія, ігрова вправа, колективне творче панно, бесіда, тематичний зошит, ранок, свято, усний журнал, групова справа, оформлення альбому, уявна подорож, конкурси, ігри, школа ввічливості, демонстрація, розповідь, моделювання, вікторина, екскурсія, виставка малюнків, операція-рейд, виставка-ярмарок, перекличка повідомлень, добродійна акція, хвилини з мистецтвом, година спостереження, година милування, спортивні змагання, козацькі забави, театральна вистава, ляльковий театр, ведення літопису класного колективу, веселі старти, естафети, догляд за рослинами і тваринами.
Циклограма діяльності вчителя початкових класів
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Щосеместрово:
Щорічно:
За необхідністю:
УРОКИ МУЖНОСТІ
№з/п |
Дата |
Предмет |
Тема |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Планування виховної роботи
Вересень
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Жовтень
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Листопад
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Грудень
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Січень
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Лютий
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Березень
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Квітень
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Травень
№ з/п |
Зміст виховної роботи |
Тема виховного заходу |
Форма проведення |
Дата |
Примітка |
1 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
|
|
|
|
2 |
Ціннісне ставлення до людини, родини, сім’ї
|
|
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
7 |
Оранізація класного колективу
|
|
|
|
|
8 |
Робота по техніці безпеки
|
|
|
|
|
9 |
Індивідуальна робота з дітьми
|
|
|
|
|
Робота з батьками
Примірне положення
про батьківські комітети загальноосвітніх навчальних закладів
(витяг з наказу Міністерства освіти і науки України від 2 червня 2004 р. №440)
1. Загальні положення
1.1. Примірне положення про батьківські комітети загальноосвітніх навчальних закладів визначає їх функції у державно-громадській системі управління загальноосвітнім навчальним закладом.
1.2. Комітети є добровільними громадськими формуваннями, створеними на основі єдності інтересів батьків щодо реалізації прав та обов’язків своїх дітей під час їх навчання у загальноосвітньому закладі.
1.3.У своїй діяльності комітети керуються Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про об'єднання громадян», Конвенцією ООН «Про права дитини», «Положенням про загальноосвітній заклад», статутом загальноосвітнього навчального закладу, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти і міжнародного законодавства з прав дитини.
1.4. Рішення про заснування батьківських комітетів класів або закладу приймаються на загальних зборах батьків відповідних класів або закладу.
2. Мета, завдання, основні принципи діяльності
2.1. Метою діяльності комітетів є захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування закладу, у відповідних державних, судових органах, а також надання допомоги педагогічному колективу в реалізації завдань загальної середньої освіти.
2.2. Основними завданнями діяльності комітетів є сприяння створенню умов для:
2.3. Основними принципами діяльності комітетів є:
3 Організація діяльності комітетів
3.1. комітет класу формується з батьків або осіб, що їх заміняють і діє від їх імені. Комітет класу обирається на зборах батьків класу на початку навчального року. Кількісний склад та термін повноважень комітету визначаються зборами батьків класу.
3.2. Збори батьків класу проводяться за рішенням комітету класу не рідше двох разів на семестр.
3.4. Кількісний склад комітету закладу, термін його повноважень визначаються радою цього закладу.
3.6. Рішення зборів батьків, комітетів доводиться до відома батьків, керівництва закладу, а, за необхідності, і відповідного органу управління освіту у 10-денний термін.
3.10. Комітети планують свою роботу на підставі плану роботи закладу, рішень зборів батьків, рекомендацій директора, класного керівника, органів учнівського самоврядування, громадськості. План роботи має вільну форму і затверджується головою комітету.
3.12. Комітети звітують про свою роботу перед зборами батьків доин раз на рік – в день виборів нового складу комітетів.
3.13. Комітети ведуть протоколи своїх засідань і зборів, що зберігаються у голови комітету, і передаються за актом новому складу відповідних комітетів.
Керівництво і класні керівники закладу не несуть відповідальності за стан оформлення протоколів.
4. Права та обов’язки комітетів
4.1.Комітети мають право:
Робота з батьками 3 класу
2017-2018 н.р.
№ з/п |
Напрями діяльності |
Форми роботи |
Термін проведення |
1. |
Вивчення родин |
Формування банка даних про сім’ю та сімейне виховання |
Вересень
|
Анкетування ,тестування батьків |
Протягом року |
||
2. |
Педагогічна просвіта батьків |
Режим другокласника
|
Вересень |
Батьківський всеобуч: Вікові психологічні особливості дітей
Повинен, можу,хочу. Особливості виховання та мотивації дітей. |
Жовтень
Листопад
|
||
3. |
Індивідуальна робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Протягом року |
Індивідуальні доручення |
|||
Відвідування родин |
|||
4. |
Інформування батьків про хід і результати навчання, виховання і розвитку учнів |
Направлення батькам листів-характеристик,записок-повідомлень,подяк та інш. |
Протягом року |
5. |
Педагогічне керівництво діяльністю батьківського комітету |
Вибори до батьківського комітету на 2016-2017 н.р. |
Вересень |
Допомога у плануванні та організації діяльності батьківського комітету |
Протягом року |
||
6. |
Забезпечення участі батьків в життєдіяльності класу |
Надання допомоги в організації та проведенні свят |
Протягом року |
Участь у виховних заходах : |
Протягом року |
||
Залучення батьків : до утеплення вікон до озеленення класної кімнати до ремонтних робіт |
Жовтень Вересень За необхідністю |
||
7. |
Батьківські збори
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
Дані про учнівське самоврядування
№з/п |
Доручення
|
Прізвище, ім’я учня |
1 |
Староста класу
|
|
2 |
Заступник старости
|
|
3 |
Відповідальний за навчальний процес
|
|
4 |
Санітарна трійця
|
|