План виховної роботи з учнями 7 класу
Циблівського ліцею
(Класний керівник: Барановська Юлія Павлівна)
( I семестр 2022-2023 н.р.)
Назва тижня |
№ |
Зміст роботи |
Дата |
Вересень (1-2) |
|||
Який я? Яким я хочу бути? |
1 |
Перший урок на тему: «Ми українці: честь і слава незламним» |
|
2 |
Організація учнів для навчання в 7 класі, знайомство з розкладом уроків, обов’язками учня в школі. Організація навчання учнів в умовах воєнного стану. |
|
|
3 |
Анкетування «Батьки і школа» |
|
|
4 |
Бесіда «У житті всі перемоги починаються з перемоги над собою» |
|
|
Вересень (5-9) |
|||
Не залишайся байдужим |
1 |
Бесіда «Виявлення творчих здібностей учнів, зайнятості в гуртках та секціях» |
|
2 |
Круглий стіл «Вибори органів самоврядування в класі» |
|
|
3 |
Загальношкільний захід «День спорту». Змагання з футболу між класами. |
|
|
4 |
Творчий проект «Їм потрібно трішки теплоти…» |
|
|
5 |
Бесіда «Правила поведінки в школі» |
|
|
Вересень (12-16) |
|||
Моя родина – історії краплина |
1 |
Спостереження «Виявлення форм та способів спілкування серед учнів класу» |
|
2 |
Організація класного активу щодо оформлення класного куточка. |
|
|
3 |
Бесіда «Ризики воєнного часу» |
|
|
4 |
Конкурс творчих робіт «Сторінки мого роду» |
|
|
5 |
Бесіда «Звичаї та традиції моєї сім’ї» |
|
|
Вересень (19-23) |
|||
У здоровому тілі – здоровий дух |
1 |
Бесіда «Праця школяра – навчання». |
|
2 |
Виховний захід до Міжнародного дня миру «Ми за мир в усьому світі» |
|
|
3 |
Спортивні змагання «У здоровому тілі – здоровий дух» |
|
|
4 |
Бесіда про збереження шкільних меблів та шкільного майна |
|
|
5 |
Бесіда «Повітряна тривога. Алгоритм дій» |
|
|
Вересень (26-30) |
|||
Люби землю свою |
1 |
Вікторина «Державні символи України». |
|
2 |
Виховна година до Дня людей похилого віку «Прагнення допомагати». |
|
|
3 |
Загальнонаціональний урок присвячений трагедії в Бабиному Яру «Трагедія Бабиного Яру – в серці українського народу» |
|
|
4 |
Усний журнал «Національні символи України»
|
|
|
5 |
Бесіда до Дня вчителя «Праця вчителя – свята» |
|
|
Жовтень (3-7) |
|||
Який я? Яким я хочу бути? |
1 |
Контроль за веденням щоденників учнями |
|
2 |
Індивідуальні бесіди з учнями класу про толерантне ставлення до однокласників |
|
|
3 |
Година спілкування «Мій режим дня» |
|
|
4 |
Бесіда «Умій сказати «Ні!» |
|
|
5 |
Батьківський лекторій «Особливості підліткового віку» |
|
|
Жовтень (10-14) |
|||
Не залишайся байдужим |
1 |
Контроль за виконанням домашніх завдань учнями |
|
2 |
Бесіда «Правила дистанційного навчання в умовах воєнного стану» |
|
|
3 |
Створення соціальної реклами «Світ без самотності» |
|
|
4 |
Загальношкільний захід до дня козацтва. Вітаємо наших захисників. Привітання від дівчаток до дня Захисника України |
|
|
5 |
Година спілкування «Спілкування на відстані» |
|
|
Жовтень (17-21) |
|||
Моя родина – історії краплина |
1 |
Бесіда «Зовнішній вигляд школяра – імідж школи» |
|
2 |
Година спілкування «У птаха є гніздо, у людини – рід» |
|
|
3 |
Презентація «Традиції моєї сім’ї» |
|
|
4 |
Бесіда «Сімейне дозвілля» |
|
|
5 |
Контроль за виконанням доручень в класі учнями. |
|
|
Жовтень (24-28) |
|||
У здоровому тілі – здоровий дух |
1 |
Бесіда «Я і моє здоров’я» |
|
2 |
Бесіда «Правильне харчування» |
|
|
3 |
Бесіда про збереження шкільного майна |
|
|
4 |
Година спілкування «Усьому міру знай – працюй та відпочивай» |
|
|
5 |
Бесіда «Як запобігти отруєнню грибами?» |
|
|
6 |
Бесіда «Загальні правила поведінки дітей на уроках та перервах» |
|
|
Жовтень-Листопад (31-4) |
|||
Люби землю свою |
1 |
Усний журнал «Моя країна -Україна» |
|
2 |
Контроль за веденням щоденників учнями |
|
|
3 |
Бесіда «Образи-символи України». |
|
|
4 |
Анкетування «Твій робочий день» |
|
|
5 |
Правила поведінки під час сигналу «Повітряна тривога» |
|
|
Листопад (7-11) |
|||
Який я? Яким я хочу бути? |
1 |
Вікторина до дня Української писемності та мови |
|
2 |
Батьківський лекторій «Формування світогляду підлітка» |
|
|
3 |
Вікторина «На скільки я добрий?» |
|
|
4 |
Година спілкування «Я – житель Київщини» |
|
|
5 |
Анкетування «Чи впевнений ти у собі» |
|
|
Листопад(14-18) |
|||
Не залишайся байдужим |
1 |
Бесіда «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами» |
|
2 |
Бесіда «Будьмо толерантними» (16 листопада – Міжнародний день толерантності) |
|
|
3 |
Музично-розважальна гра «Поспішай творити добро» |
|
|
4 |
Морально-етична бесіда «Довіра і співпраця» |
|
|
5 |
Бесіда з елементами гри «Твоя поведінка у громадських місцях» |
|
|
Листопад (21-25) |
|||
Люби землю свою |
1 |
Колективне обговорення «21 листопада – День Гідності та Свободи» |
|
2 |
Перевірка стану збереження підручників. |
|
|
3 |
Зустріч з видатними людьми «Відомі люди мого села» |
|
|
4 |
Бесіда «Наші права» (до Міжнародного дня прав людини) |
|
|
5 |
Виховний захід до Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій «Ніхто не забутий, ніщо не забуте…» |
|
|
Листопад-Грудень (28-02) |
|||
Моя родина – історії краплина |
1 |
Інформаційна хвилинка до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом |
|
2 |
Консультація для батьків «Як виявляти і розвивати здібності» |
|
|
3 |
Бесіда «Тато в моєму житті» |
|
|
4 |
Усний журнал «Мати – Берегиня роду» |
|
|
5 |
Конкурс читців поезій про маму «Люба моя ненько» |
|
|
Грудень (5-9) |
|||
У здоровому тілі – здоровий дух |
1 |
Бесіда «6 грудня – День Збройних сил України» |
|
2 |
Дискусія «Здоров’я і шкідливі звички» |
|
|
3 |
Виставка-конкурс плакатів «Умій сказати: «Ні!» |
|
|
4 |
Година спілкування «Як впорядкувати свій робочий день» |
|
|
5 |
Бесіда «Інфекційні захворювання. Як від них вберегтись?» |
|
|
Грудень (12-16) |
|||
Люби землю свою |
1 |
Бесіда «Взаємовідносини хлопчиків та дівчаток у класі» |
|
2 |
Віртуальна екскурсія куточками Батьківщини |
|
|
3 |
Година спілкування «Що означає бути патріотом?» |
|
|
4 |
Бесіда «Вшановуємо пам’ять учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС» (14 грудня) |
|
|
5 |
Інтелектуально-розважальна гра «Звичаї мого народу» |
|
|
Грудень (19-23) |
|||
Який я? Яким я хочу бути? |
1 |
Тестування «Який у мене характер?» |
|
2 |
Підготовка до проведення свята Нового року |
|
|
3 |
Година спілкування із розв’язанням проблемно-ситуативних завдань «Чи потрібно стримувати власні емоції?» |
|
|
4 |
Батьківські збори «Психологічні та вікові особливості учнів нашого класу» |
|
|
5 |
Проведення інструктажу з техніки безпеки життєдіяльності учнів під час зимових канікул |
|
План виховної роботи з учнями 7 класу
Циблівського ліцею
(Класний керівник: Барановська Юлія Павлівна)
( II семестр 2022-2023 н.р.)
Назва тижня |
№ |
Зміст роботи |
Дата |
Січень (16-20) |
|||
Не залишайся байдужим |
1 |
Гра-конкурс «Елементи доброти». |
|
2 |
Вікторина «Сонце доброти». |
|
|
3 |
Інструктаж щодо збереження меблів в класі та шкільного майна. |
|
|
4 |
Колективне спілкування «22 січня – День Соборності України». |
|
|
Січень (23-27) |
|||
Моя родина – історії краплина |
1 |
Година спілкування «Родина – від батька до сина». |
|
2 |
Профілактика запізнень та пропусків уроків в школі. |
|
|
3 |
Бесіда «Образ матері у творах українських письменників». |
|
|
4 |
Правила поведінки під час сигналу «Повітряна тривога». |
|
|
Січень-Лютий (30-03) |
|||
У здоровому тілі – здоровий дух |
1 |
Інтелектуальна вікторина «Здоровому все здорово». |
|
2 |
Спостереження за учнями на перервах. |
|
|
3 |
Конкурс «Скринька здоров’я». |
|
|
4 |
Бесіда «Правила безпеки на зимових водоймах» |
|
|
5 |
Бесіда до Всесвітнього дня боротьби з раком «Бережи здоров’я з молоду…» |
|
|
Лютий (06-10) |
|||
Люби землю свою |
1 |
Конкурс «Козацькі забави». |
|
2 |
Бесіда «Вчимося обирати демократичні принципи і цінності». |
|
|
3 |
Бесіда «Права та обов’язки громадянина України». |
|
|
4 |
Контроль за виконанням доручень в класі учнями. |
|
|
Лютий (13-17) |
|||
Який я? Яким я хочу бути? |
1 |
Година спілкування «Краса справжня і штучна». |
|
2 |
Загальношкільний захід до дня Святого Валентина: «Найвище почуття людини». |
|
|
3 |
Диспут «Праця – необхідність чи обов’язок?» |
|
|
4 |
Тренінг «Права дитини на папері та в житті». |
|
|
5 |
Бесіда з хлопцями про взаємовідносини з дівчатками. |
|
|
Лютий (20-24) |
|||
Не залишайся байдужим |
1 |
Акція милосердя «Хай серце не втрачає доброти». |
|
2 |
Конкурс малюнків «Що таке гарно, що таке погано». |
|
|
3 |
Контроль за зовнішнім учнівським виглядом. |
|
|
4 |
Бесіда «Правила поведінки в громадському транспорті». |
|
|
Лютий-Березень (27-03) |
|||
Моя родина – історії краплина |
1 |
Бесіда «Краса материнської любові» |
|
2 |
Родинне свято «Моя бабусю, старша моя мамо». |
|
|
3 |
Трудовий сюрприз «Поспішаймо до бабусиного дому». |
|
|
4 |
Бесіда з учнями, які часто запізнюються на уроки. |
|
|
Березень (06-10) |
|||
У здоровому тілі – здоровий дух |
1 |
Конкурс «У здоровому тілі – здоровий дух». |
|
2 |
Бесіда «Гігієна – запорука здоров’я». |
|
|
3 |
Загальношкільний захід «Свято весни, жіночності, краси». |
|
|
4 |
Година спілкування «Не згасне пам’яті свіча» (присвячена Шевченківським дням). |
|
|
Березень (13-17) |
|||
Люби землю свою |
1 |
Екскурсія «Ми, українці, великий народ» (відвідування пам’ятних місць громади). |
|
2 |
Театралізоване дійство «Сторінками історії». |
|
|
3 |
Бесіда «Правила поведінки в громадських місцях». |
|
|
4 |
Година спілкування «Бог зігрів собою землю і земля ця ожила». |
|
|
Березень (20-24) |
|||
Який я? Яким я хочу бути? |
1 |
Година спілкування «Підлітковий вік. Бути собою». |
|
2 |
Твір-мініатюра «Я люблю …» |
|
|
3 |
Бесіда «Туберкульоз – страшна хвороба минулого і сучасного» (до 24 березня – Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом). |
|
|
4 |
Бесіда «Я і мій час». |
|
|
Березень (27-31) |
|||
Не залишайся байдужим |
1 |
Година спілкування «Співчуття – перший крок до людяності». |
|
2 |
Виставка творчих робіт «Краще добрим бути». |
|
|
3 |
Організація генерального прибирання класної кімнати. |
|
|
4 |
Проведення інструктажу з техніки безпеки життєдіяльності учнів під час весняних канікул. |
|
|
Квітень (10-14) |
|||
Моя родина – історії краплина |
1 |
Година спілкування «Я. Родина. Україна». |
|
2 |
Природоохоронна акція «Прибери навколо себе». |
|
|
3 |
Родинне свято «Роде наш красний». |
|
|
4 |
Аналіз зауважень вчителів, які були зроблені у щоденник. |
|
|
Квітень (17-21) |
|||
У здоровому тілі – здоровий дух |
1 |
Виховний захід «Здорова родина – здорова країна». |
|
2 |
Перевірка стану збереження підручників. |
|
|
3 |
Конкурс малюнків до Всесвітнього дня довкілля. |
|
|
4 |
Колективне спілкування «22 квітня - День Землі». |
|
|
Квітень (24-28) |
|||
Люби землю свою |
1 |
Колективна творча справа «Люблю я свій народ, шаную його звичаї». |
|
2 |
Бесіда з порушниками дисципліни. |
|
|
3 |
Година спілкування «Чорнобиль – чорний біль» Хвилини вшанування загиблих. |
|
|
4 |
Бесіда «Повідомлення ДСНС. Що це таке?» |
|
|
Травень (01-05) |
|||
Який я? Яким я хочу бути? |
1 |
Бесіда «Закони, за якими я живу». |
|
2 |
Бесіда «Праця облагороджує людину». |
|
|
3 |
Бесіда «Правила безпеки з підозрілими, незнайомими і вибухонебезпечними предметами». |
|
|
4 |
Турнір ввічливих «Джентльмени, вперед». |
|
|
Травень (08-12) |
|||
Не залишайся байдужим |
1 |
Загальношкільний захід до Дня пам’яті та примирення та Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. |
|
2 |
Проект «Майстерня добрих справ». |
|
|
3 |
Година спілкування «Шануймо старших». |
|
|
4 |
Бесіда «Відповідальність неповнолітніх». |
|
|
Травень (15-19) |
|||
Моя родина – історії краплина |
1 |
Твір-роздум «Батьківська хата». |
|
2 |
Перегляд документального фільму «Шляхами повстанців» (присвячений 80-річчю створення УПА). |
|
|
3 |
Бесіда «Що значить для мене сім’я?». |
|
|
4 |
Аналіз зауважень вчителів, які були зроблені у щоденник. |
|
|
5 |
Бесіда «Матусю, дорога і рідна…» |
|
|
Травень (22-26) |
|||
У здоровому тілі – здоровий дух |
1 |
Бесіда «Здоров’я і спорт поруч ідуть». |
|
2 |
Година спілкування «У світі емоцій». |
|
|
3 |
Бесіда «Шляхи профілактики хвороб, що передаються контактно-побутовим способом». |
|
|
4 |
Похід з однокласниками «Відпочинок на природі». |
|
|
Травень (29-31) |
|||
Люби землю свою |
1 |
Бесіда «Моя земля – найкраща…» |
|
2 |
Інструктаж учнів щодо збереження здоров’я під час навчальної практики, екскурсій та літніх канікул. |
|
|
3 |
Свято останнього дзвоника. |
|