ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ 8 КЛАСУ ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ НА 2018 - 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
«Класне керівництво – це не просто обов'язок.
Це нескінченна творчість!»
У сучасному житті значна увага приділяється національній самосвідомості учнів, згуртовується учнівський колектив за допомогою колективних справ, участі у заходах, орієнтованих на патріотичне виховання, відродження культури, традицій, збереження мови, народу, його історії.
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» ______________ 20___ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» _______________ 20___ р. |
ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
З УЧНЯМИ 8 КЛАСУ
ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
НА 2018 - 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК: КРАВЧЕНКО ЛЮДМИЛА
ВОЛОДИМИРІВНА
Розглянуто на засіданні шкільного методоб'єднання
______________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.
Голова МО______________________________________
________________________________________________
Розглянуто на засіданні шкільного методоб'єднання
______________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.
Голова МО______________________________________
________________________________________________
«ДИТИНА – РЕНТГЕНІВСЬКИЙ ЗНІМОК СІМꞌЇ»
А. МАКАРЕНКО
«ВАЖКІ ПІДЛІТКИ – ДЗЕРКАЛО НАШИХ ПОМИЛОК…»
«ТІЛЬКИ РАЗОМ З БАТЬКАМИ, СПІЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ ВЧИТЕЛІ МОЖУТЬ ДАТИ ЛІТЯМ ВЕЛИКЕ ЛЮДСЬКЕ ЩАСТЯ»
В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ
ПЛАН РОБОТИ
З БАТЬКІВСЬКИМ АКТИВОМ
УЧНІВ 8 КЛАСУ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п
|
Дата проведення |
Назва заходу |
|
Дата |
Фактична дата |
||
1 |
|
|
Круглий стіл «Щаслива родина – щаслива Батьківщина!» |
2 |
|
|
Тренінг «Сімейний бюджет і діти» |
3 |
|
|
Круглий стіл «Відповідальність починається з родини» |
4 |
|
|
Відвідування родини Семененко А. з метою вивчення матеріально-побутових умов проживання дитини |
5 |
|
|
Круглий стіл «Відносини: батьки – діти» |
6 |
|
|
Відвідування родини Сухно А. з метою вивчення матеріально-побутових умов проживання дитини |
7 |
|
|
Відвідування родини Дорохова П. з метою вивчення матеріально-побутових умов проживання дитини |
8 |
|
|
Інформаційно-просвітницька година «Правопорушення – крок до злочину» |
9 |
|
|
Тренінг «Формування відповідальності дітей у сім’ї» |
10 |
|
|
Відвідування родини Семиволос С. з метою вивчення матеріально-побутових умов проживання дитини |
11 |
|
|
Інформаційно-просвітницька година «Шкідливі звички» |
12 |
|
|
Відвідування родини Удовиченко Я. з метою вивчення матеріально-побутових умов проживання дитини |
13 |
|
|
Тренінг «Виховання патріотизму в родині»
|
14 |
|
|
Відвідування родини Губрій Ю. з метою вивчення матеріально-побутових умов проживання дитини |
15 |
|
|
Відвідування родини Шейко В. з метою вивчення матеріально-побутових умов проживання дитини |
16 |
|
|
Дебати «Шляхи вирішення проблемних ситуацій в сім’ї» |
17 |
|
|
Відвідування родини Балюри А. з метою вивчення матеріально-побутових умов проживання дитини |
18 |
|
|
Інформаційно-просвітницька година «Попереджаємо! Захищаємо! Запобігаємо!» |
19 |
|
|
Круглий стіл «Рецепти сімейного виховання»
|
20 |
|
|
Бесіда з батьками « Насилля - не метод виховання» |
21 |
|
|
Усний журнал «Без сім’ї нема щастя на землі»
|
22 |
|
|
Бесіда з батьками «Навчальна діяльність восьмикласника та керівництво нею» |
23 |
|
|
Круглий стіл «Почуйте серцем голос Вашої дитини»
|
ПЛАН БЕСІД
З ПРЕДСТАВНИКАМИ БАТЬКІВСЬКОГО КОМІТЕТУ
УЧНІВ 8 КЛАСУ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п |
Дата проведення |
Фактична дата |
Назва заходу |
1 |
|
|
Бесіда «Взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості» |
2 |
|
|
Бесіда «Психолого-педагогічні та вікові особливості підлітків. Підвищена втомлюваність та її вплив на поведінку дітей» |
3 |
|
|
Бесіда «Роль родини у розвитку моральних якостей підлітка» |
4 |
|
|
Бесіда «Попередження суїциду та самоушкоджень серед підлітків» |
5 |
|
|
Бесіда «Лідерські якості у дитини»
|
6 |
|
|
Бесіда «Що допомагає і що заважає дитині вчитися» |
7 |
|
|
Бесіда «Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату батьків на формування особистості дитини» |
8 |
|
|
Бесіда «Стимул – це шлях до успіху»
|
9 |
|
|
Бесіда «Ретельне відвідування школи – запорука успішного навчання» |
10 |
|
|
Бесіда « Я – хороший батько»
|
11 |
|
|
Бесіда «Вплив насилля на психічний та фізичний розвиток дітей» |
12 |
|
|
Бесіда «Моя щаслива дитина»
|
13 |
|
|
Бесіда «Як допомагати дітям добре вчитися?» |
14 |
|
|
Бесіда «Вулиця та спілкування наших дітей» |
15 |
|
|
Бесіда «Безпека дитини у Всесвітній мережі. Поради батькам» |
16 |
|
|
Бесіда «Роль родини в розвитку працездатності учнів» |
ПЛАН
ПРОВЕДЕННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ
У 8 КЛАСІ
НА 2018-2019 Н.Р.
№ п/п |
Дата проведення |
Фактична дата |
Назва заходу |
1 |
03.09.18 |
03.09.2018 |
Підлітки та їх батьки: грані взаєморозуміння
|
2 |
|
|
Сім’я – найголовніша частинка суспільства
|
3 |
|
|
Вікові проблеми підлітків та шляхи їх вирішення
|
ПЛАН
ПРОВЕДЕННЯ ІНСТРУКТАЖІВ
ЩОДО ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 8 КЛАСУ
НА 2018-2019 Н.Р.
№ з/п |
Дата |
Назва теми |
1 |
03.09.2018 |
Інструктаж з техніки безпеки під час навчального процесу |
2 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час перебування в класній кімнаті:
|
3 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час спортивних занять та роботи на квітниках |
4 |
|
Інструктаж з техніки безпеки при поводженні на дорогах |
5 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час прогулянок |
6 |
|
Інструктаж з техніки безпеки при збиранні грибів та попередження отруєнь дикорослими грибами |
7 |
|
Інструктаж з техніки безпеки при поводженні з електроприладами |
8 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул |
9 |
|
Інструктаж з техніки безпеки на льоду та біля водоймищ |
10 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час святкування Нового року, зимових канікул |
11 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час руху на дорогах при ожеледиці |
12 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час |
13 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час весняних канікул |
14 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час навчальних практик |
15 |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час літніх канікул |
ПЛАН
ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНЕИХ ГОДИН
У 8 КЛАСІ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п |
Дата |
Фактична дата |
Назва заходу |
1 |
03.09.2018 |
03.09.2018 |
Перший урок «Як мати єдина може бути в житті, так одна Батьківщина в нас у всіх – назавжди!» |
2 |
04.09.2018 |
04.09.2018 |
Урок мрії «Країна мрій»
|
3 |
|
|
Виховна година «Україна від козацьких часів – до сьогодення» |
4 |
|
|
Виховна година «Ми варті миру й щастя України» |
5 |
|
|
Година спілкування «Доброта єднає щирі серця…» |
6 |
|
|
Виховна година «Хто природу не тривожить, тому вона допоможе» |
7 |
|
|
Виховна година «Козацька Держава – наша сила і гордість» |
8 |
|
|
Виховна година «Толерантність та нетерпимість» |
9 |
|
|
Виховна година «Нас єднає хліборобська доля і України праведна земля» |
10 |
|
|
Година спілкування «Сплетемо вінок український сьогодні» |
11 |
|
|
Година спілкування «Мій отчий дім, ти дав мені усе» |
12 |
|
|
Виховна година «Батьківщина, як і мати, - твоя доля» |
13 |
|
|
Виховна година «У нашій рідній Україні – ми всі український народ» (до Дня Гідності і Свободи) |
14 |
|
|
Година спілкування «Мистецтво та мої емоції» |
15 |
|
|
Позакласний захід «Моя щаслива родина» |
16 |
|
|
Виховна година «Нас зібрала одна природа» |
17 |
|
|
Виховна година «Колиска роду – українська хата» |
18 |
|
|
Година спілкування «Мама, тато, я – енергоефективна сім'я!» |
19 |
|
|
Позакласний захід «У колі своєї родини» |
20 |
|
|
Виховна година «СНІД – поруч... Стережись!» |
21 |
|
|
Година спілкування «Доторкнутися до природи можливо лише серцем!» |
22 |
|
|
Позакласний захід «Нехай квітує дерево родинне» |
23 |
|
|
Виховна година «Лялька-мотанка - берегиня роду» |
ПЛАН БЕСІД
З ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ
З УЧНЯМИ 8 КЛАСУ
ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
НА І СЕМЕСТР
2018-2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
№ п/п |
Дата проведення |
Назва бесіди |
|
Дата |
Фактична дата |
||
1 |
|
|
Бесіда «Рідній природі на допомогу» |
2 |
|
|
Бесіда «Я+Природи=Ми» |
3 |
|
|
Бесіда «Природа – це не кошик для сміття» |
4 |
|
|
Бесіда «Земля в обіймах сміття» |
5 |
|
|
Бесіда «Екологічні проблеми людства» |
6 |
|
|
Бесіда «Ліси – наші легені!» |
7 |
|
|
Бесіда «Я – маленька частинка Природи» |
8 |
|
|
Бесіда «Простягни природі свою долоню» |
9 |
|
|
Бесіда «Не руйнуй гармонії Землі» |
10 |
|
|
Бесіда «За нас ніхто планету не врятує» |
11 |
|
|
Бесіда «Будь природі другом» |
12 |
|
|
Бесіда «Краса Землі у твоїх руках…» |
13 |
|
|
Бесіда «Пробач мені, моя земле» |
14 |
|
|
Бесіда «Безцінний дар – вода» |
15 |
|
|
Бесіда «Земля – наш дім, природа-мати. Будемо їх оберігати» |
16 |
|
|
Бесіда «Нехай твоя ялинка залишиться в лісі!» |
17 |
|
|
Бесіда «Зимуючим пташкам допомагаємо, бо добре серце маємо!» |
18 |
|
|
Бесіда «Що я знаю по екологію своєї країни» |
19 |
|
|
Бесіда «Сортуй відходи – бережи природу» |
20 |
|
|
Бесіда «Зимуючі пташки поряд…» |
ПЛАН БЕСІД
З ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ
З УЧНЯМИ 8 КЛАСУ
ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
НА І СЕМЕСТР
2018-2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
№ п/п |
Дата проведення |
Фактична дата проведення |
Тема бесіди |
1 |
|
|
Бесіда «Правила надання першої допомоги при травмах, нещасних випадках» |
2 |
|
|
Бесіда «Способи гасіння пожеж» |
3 |
|
|
Бесіда «Профілактика гасіння пожеж» |
4 |
|
|
Бесіда «Причини пожеж» |
5 |
|
|
Бесіда «Небезпека ігор з вибуховими речовинами і запалювальними засобами» |
6 |
|
|
Бесіда «Види біологічних засобів» |
7 |
|
|
Бесіда «Захист населення в надзвичайних ситуаціях» |
8 |
|
|
Бесіда «Роль і завдання ЦО» |
9 |
|
|
Бесіда «Стихійні лиха – землетрус, пожежа, сильний вітер» |
10 |
|
|
Бесіда «Отруйні речовини, вплив на організм людини» |
11 |
|
|
Бесіда «Сучасні звичайні засоби ураження: осколкові, кулькові, фугасні боєприпаси» |
12 |
|
|
Бесіда «Способи оповіщення в надзвичайних ситуаціях» |
13 |
|
|
Бесіда «Дії населення в надзвичайних ситуаціях» |
14 |
|
|
Бесіда «Правила поведінки і дії під час пожежі» |
15 |
|
|
Бесіда «Правила поведінки і дії під час повені» |
16 |
|
|
Бесіда « Правила поведінки і дії під час землетрусу» |
17 |
|
|
Бесіда « Правила поведінки і дії під час сильного вітру» |
18 |
|
|
Бесіда «Правила поведінки і дії в зоні радіоактивного забруднення» |
ПЛАН БЕСІД
ЩОДО БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
З УЧНЯМИ 8 КЛАСУ
ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
НА І СЕМЕСТР
2018-2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
№ п/п |
Дата проведення |
Фактична дата проведення |
Тема бесіди |
1 |
|
|
Бесіда «Безпека на дорозі – безпека життя»
|
2 |
|
|
Бесіда «Безпека життя – безпека кожного з нас |
3 |
|
|
Бесіда «Протипожежний режим у навчально-виховних закладах. Протипожежні вимоги до утримання території, будівель» |
4 |
|
|
Бесіда «План евакуації людей при пожежі. Правила пожежної безпеки в навчальних кабінетах» |
5 |
|
|
Бесіда «Бережіть житло від пожеж. Неприпустимість застосування відкритого вогню при проведенні різних видів робіт» |
6 |
|
|
Бесіда «Запобігання пожежам і захист від них. Використання первинних засобів пожежогасіння» |
7 |
|
|
Бесіда «Способи оповіщення пожежної охорони і населення про пожежу. |
8 |
|
|
Бесіда «Використання гасу, бензину та інших пальних рідин» |
9 |
|
|
Бесіда «Правила експлуатації нагрівальних приладів, електричних пристроїв» |
10 |
|
|
Бесіда «Як діяти у зоні пожежі»
|
11 |
|
|
Бесіда «Підручні засоби захисту органів дихання від чадного газу» |
12 |
|
|
Бесіда «Як допомогти людям, якщо загорівся одяг. Особливості поведінки при виникненні пожежі у сусідніх квартирах, на сходах багатоповерхових будинків» |
13 |
|
|
Бесіда «Правила утримання і порядок застосування засобів для первинного гасіння пожежі» |
14 |
|
|
Бесіда «Види вогнегасників та їх призначення» |
15 |
|
|
Бесіда «Правила безпечного використання предметів побутової хімії»
|
16 |
|
|
Бесіда «Особливості протипожежного захисту багатоповерхових будинків» |
17 |
|
|
Бесіда «Пожежна безпека електричних систем. Попередження виникнення пожеж від електричної напруги» |
18 |
|
|
Бесіда «Захист. План евакуації при пожежі» |
19 |
|
|
Бесіда «Порятунок людей. Домедична допомога постраждалим від пожежі» |
20 |
|
|
Бесіда «Відповідальність за спеціальний підпал, пожежу, яка трапилась внаслідок необережного поводження з вогнем» |
ПЛАН БЕСІД
ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ
З УЧНЯМИ 8 КЛАСУ
ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
НА І СЕМЕСТР
2018-2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
№ п/п |
Дата проведення |
Фактична дата проведення |
Тема бесіди |
1 |
|
|
Бесіда «Небезпечні місця у навчальному закладі. Як вберегти себе від травм» |
2 |
|
|
Бесіда «Як запобігти отруєнню грибами» |
3 |
|
|
Бесіда «Куди звертатись за допомогою» |
4 |
|
|
Бесіда «Про правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу» |
5 |
|
|
Бесіда «Як вберегти себе від травм» |
6 |
|
|
Бесіда «Небезпечні іграшки» |
7 |
|
|
Бесіда «Небезпека на дорозі: обірвані дроти, пошкоджені каналізаційні люки» |
8 |
|
|
Бесіда «Твоє життя у твоїх руках» |
9 |
|
|
Бесіда «Дотримання правил безпеки життєдіяльності на канікулах – запорука життя і здоров’я» |
10 |
|
|
Бесіда «Правила безпеки при зустрічі з дикими та свійськими тваринами» |
11 |
|
|
Бесіда «Про правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів» |
12 |
|
|
Бесіда «Небезпечне місцезнаходження для дітей – будівельний майданчик» |
13 |
|
|
Бесіда «Про правила поведінки учнів на перервах» |
14 |
|
|
Бесіда «Правила поведінки на льоду» |
15 |
|
|
Бесіда «Правила поведінки під час ожеледиці. Перша допомога при травмуванні» |
16 |
|
|
Бесіда «Безпечна поведінка під час канікул у зимовий період на льоду, під час спускання з гірок на санчатах, лижах» |
17 |
|
|
Бесіда «Про правила поведінки під час новорічних свят» |
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ
БЕСІД ЩОДО ДОТРИМАННЯ ЗДОРОВОГО
СПОСОБУ ЖИТТЯ
У 8 КЛАСІ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п
|
Дата проведення |
Назва бесіди |
|
Дата |
Фактична дата |
||
1 |
|
|
Бесіда «За своє здоров’я відповідаю сам» |
2 |
|
|
Бесіда «Як зберегти здоров’я?» |
3 |
|
|
Бесіда «Правильна постава – основа здоров’я людини» |
4 |
|
|
Бесіда «Особиста гігієна підлітка» |
5 |
|
|
Бесіда «Особливості харчування підлітка» |
6 |
|
|
Бесіда «Щоб бути здоровим» |
7 |
|
|
Бесіда «Шляхи покращення емоційного здоров’я» |
8 |
|
|
Бесіда «Чи буває харчування шкідливим?» |
9 |
|
|
Бесіда «Комп’ютер: за і проти» |
10 |
|
|
Бесіда « Куріння – загроза здоров’я» |
11 |
|
|
Бесіда «Найбільше багатство – здоров’я» |
12 |
|
|
Бесіда «До чого можуть призвести шкідливі звички?» |
13 |
|
|
Бесіда «Твоя поведінка – дзеркало твого життя і здоров’я» |
14 |
|
|
Бесіда «Шкода комп’ютера та мобільного телефона на організм людини» |
15 |
|
|
Бесіда «Здорові зуби – гармонія краси» |
16 |
|
|
Бесіда «Що слід знати про куріння?» |
17 |
|
|
Бесіда «Шкідливі звички на заваді життя» |
18 |
|
|
Бесіда «Збери свій лан-бокс» |
19 |
|
|
Бесіда «Рухова активність і тривалість життя» |
20 |
|
|
Бесіда «Зроби свій вибір на користь здоров’я» |
21 |
|
|
Бесіда «Шкідливі звички – шлях в безодню» |
22 |
|
|
Бесіда «Алкоголізм – шкода здоров’ю» |
23 |
|
|
Бесіда «Стань переможцем над шкідливими звичками» |
24 |
|
|
Бесіда «Чим небезпечний алкоголь для організму підлітка» |
25 |
|
|
Бесіда «Підлітковий алкоголізм – дорога в нікуди» |
26 |
|
|
Бесіда «Геть паління – ми здорове покоління!» |
ПЛАН
БЕСІД ЩОДО МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
У 8 КЛАСІ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п
|
Дата проведення |
Назва бесіди |
|
Дата |
Фактична дата |
||
1 |
|
|
Бесіда « |
2 |
|
|
Бесіда «Поважаймо старість» |
3 |
|
|
Бесіда «Егоїзм – причина багатьох помилок» |
4 |
|
|
Бесіда «Хай панує в світі дружба й доброта» |
5 |
|
|
Бесіда «Для чого людині скромність?» |
6 |
|
|
Бесіда «Все залишає свій слід» |
7 |
|
|
Бесіда «Все залишає свій слід» |
8 |
|
|
Бесіда «Кожна людина – індивідуальність» |
9 |
|
|
Бесіда «Доброта людської душі» |
10 |
|
|
Бесіда «Моральні цінності людства» |
11 |
|
|
Бесіда «Толерантність врятує світ» |
12 |
|
|
Бесіда «Я вірю в силу доброти» |
13 |
|
|
Бесіда «На доброму серці тримається світ» |
14 |
|
|
Бесіда «Добро, як сонце світить» |
15 |
|
|
Бесіда «Життя дано людині на добрі справи» |
16 |
|
|
Бесіда «Пам'ять не знає сивини» |
17 |
|
|
Бесіда «Наша особистість – це сад, а наша воля - садівник» |
18 |
|
|
Бесіда «Толерантність – шлях до миру» |
19 |
|
|
Бесіда «Нехай панують на землі добро і справедливість» |
20 |
|
|
Бесіда «Добро і зло» |
21 |
|
|
Бесіда «Заздрість – не радість» |
22 |
|
|
Бесіда «Життя – це щастя» |
23 |
|
|
Бесіда «Хай панує в світі дружба й доброта» |
24 |
|
|
Бесіда «Пам’ятати – означає шанувати та берегти» |
25 |
|
|
Бесіда «Доля планети у наших руках» |
26 |
|
|
Бесіда «Серця наповнюймо добром» |
27 |
|
|
Бесіда «З чого починається дорослість?» |
28 |
|
|
Бесіда «Будь добрим і тобі добре буде» |
29 |
|
|
Бесіда «У великодушності - справжня краса людини» |
30 |
|
|
Бесіда «Чесність і правдивість» |
ПЛАН
ІНДИВІДУАЛЬНИХ БЕСІД
У 8 КЛАСІ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п
|
Дата проведення |
Назва бесіди |
|
Дата |
Фактична дата |
||
1 |
|
|
Бесіда «Знання - це скарб, а вміння вчитися - ключ до нього”» |
2 |
|
|
Бесіда «Такий лише я один» |
3 |
|
|
Бесіда «Розпочни із себе» |
4 |
|
|
Бесіда «Оминаймо гострі кути» |
5 |
|
|
Бесіда «Люди сильні одне одним» |
6 |
|
|
Бесіда «Як навчитися керувати часом?» |
7 |
|
|
Бесіда «Слова ласкаві, а думки лукаві» |
8 |
|
|
Бесіда «Як досягти своїх цілей?» |
9 |
|
|
Бесіда «На порядку денному твій характер» |
10 |
|
|
Бесіда «Чи не потрапив я в електронну залежність?» |
11 |
|
|
Бесіда «Формула спілкування» |
12 |
|
|
Бесіда «Дівоча розмова» |
13 |
|
|
Бесіда «Хлопчача розмова» |
14 |
|
|
Бесіда «Художній смак і мода» |
15 |
|
|
Бесіда «Як подолати лихослів’я?» |
16 |
|
|
Бесіда «Чи підтримує лихослів’я рівень здобутого авторитету» |
17 |
|
|
Бесіда «Страждання від кіберманії» |
18 |
|
|
Бесіда «Самооцінка своїх можливостей, їх узгодження з професійними намірами» |
19 |
|
|
Бесіда «Інтернет – віртуальний наркотик» |
20 |
|
|
Бесіда « «Що таке національна свідомість?» |
21 |
|
|
Бесіда «Умій дружити» |
22 |
|
|
Бесіда «3 магазину чи власними руками» |
23 |
|
|
Бесіда «Про мовний етикет» |
ПЛАН
БЕСІД ЩОДО ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
У 8 КЛАСІ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п
|
Дата проведення |
Назва бесіди |
|
Дата |
Фактична дата |
||
1 |
|
|
Бесіда «Ми знаємо свої права» |
2 |
|
|
Бесіда «Кожен учень має право на…» |
3 |
|
|
Бесіда «Пустощі і кримінальна відповідальність» |
4 |
|
|
Бесіда «Дисциплінарна відповідальність неповнолітніх» |
5 |
|
|
Бесіда «Кримінальна відповідальність за вчинені злочини неповнолітніми» |
6 |
|
|
Бесіда «Профілактика правопорушень серед неповнолітніх» |
7 |
|
|
Бесіда «Є право – значить є надія» |
8 |
|
|
Бесіда «Права та життєві цінності» |
9 |
|
|
Бесіда «Ти і Закон» |
10 |
|
|
Бесіда «Немає прав без обов’язків» |
11 |
|
|
Бесіда «Молодь і право: зрозуміти, знати, отримуватись» |
12 |
|
|
Бесіда «Право крокує планетою» |
13 |
|
|
Бесіда «Аморальні звички сучасної молоді та боротьба з ними» |
14 |
|
|
Бесіда «Свої права ти добре знай, за свою країну ти відповідай!» |
15 |
|
|
Бесіда «Закон, права, обов’язки» |
16 |
|
|
Бесіда «Твоя правова культура» |
17 |
|
|
Бесіда «Я і Закон» |
18 |
|
|
Бесіда «Раніш закон, а потім благодать» |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
УЧНІВ 8 КЛАСІ
ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п
|
Дата проведення |
Назва заходу |
|
Дата |
Фактична дата |
||
1 |
|
|
Круглий стіл « |
2 |
|
|
Година спілкування « |
3 |
|
|
Дебати «Чи захищені права дитини в Україні?» |
4 |
|
|
Лекція «Азбука однокласника: права і обов’язки» |
5 |
|
|
Тренінг «Формуємо правосвідому особистість» |
6 |
|
|
Круглий стіл « |
7 |
|
|
Година спілкування «Правові проблеми, які нас турбують» |
8 |
|
|
Тренінг |
9 |
|
|
Диспут «Що означає бути законопослушним громадянином держави» |
10 |
|
|
Круглий стіл «Боротьба із злочинністю – наша спільна справа!» |
11 |
|
|
Година спілкування «Шкідливі звички – шлях в безодню…» |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ НАСИЛЬСТВА
У 8 КЛАСІ
ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п
|
Дата проведення |
Назва заходу |
|
Дата |
Фактична дата |
||
1 |
|
|
Година спілкування «Насильство – про що варто знати?» |
2 |
|
|
Година спілкування «Насильство в сім’ї не прийнятне» |
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
ПЛАН
ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ
З УЧНЯМИ 8 КЛАСУ
НА І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
№ п/п |
Дата |
Фактична дата |
Назва заходу |
1 |
|
|
Гра «Разом заради миру: повага, безпека та гідність для всіх» |
2 |
|
|
Операція «Прикрасимо свій клас». Озеленення класу |
3 |
|
|
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд |
4 |
|
|
Операція «Чию старість ти втішиш?» |
5 |
|
|
Проект «Фронтовими дорогами моїх рідних».
|
6 |
|
|
Санітарний день у класі, миття квітів. Родинний трудовий десант «Ми – за чисте довкілля у Вельбівці!» |
7 |
|
|
Проект «З добром у серці»
|
8 |
|
|
Операція «Я – учасник дорожнього руху» |
9 |
|
|
Круглий стіл «Ідеал сучасної людини». |
10 |
|
|
Операція «Від ремесла до творчості…» |
11 |
|
|
Круглий стіл «Ми прагнемо МИРУ…» |
12 |
|
|
Операція «Ми - профілактику ВІЛ!» |
13 |
|
|
Усний журнал «Чумацький шлях і доля України» |
14 |
|
|
Проект «Україна – це ми» Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд |
15 |
|
|
Санітарний день у класі, миття квітів. |
16 |
|
|
Проект «Добре серце»
|
17 |
|
|
Проект «Іменами героїв названі вулиці нашого міста»
|
18 |
|
|
Груповий проект «Європейські традиції»
|
19 |
|
|
Флеш-моб «СНІДу – НІ!». |
20 |
|
|
Операція «Збережи ялинку – збережи життя» |
21 |
|
|
Операція «Нагодуй пернатого друга» |
22 |
|
|
Санітарний день у класі, миття квітів. |
23 |
|
|
Операція «Час подбати про птахів» |
24 |
|
|
Операція «Новорічний сувенір» |
ПЛАНУВАННЯ
ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
У 8 КЛАСІ
НА І СЕМЕСТР
2018-2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
№ з/п |
Дата прове-дення |
Фак-тична дата |
Зміст форм виховної діяльності |
1 |
|
|
Місячник безпеки дорожнього руху «Обережно, діти на дорозі!»
|
2 |
|
|
Вибори лідерів учнівського самоврядування |
3 |
|
|
Виховні бесіди з метою вивчення та вдосконалення Правил дорожнього руху |
4 |
|
|
Ділова гра «Моя безпечна поведінка допоможе берегти здоров’я» Оформлення класної виставки дитячих тематичних світлин. |
5 |
|
|
Анкетування «Чи вмієш ти вести здоровий спосіб життя?» Бесіда з профілактики захворювань на туберкульоз. Профілактика сколіозу |
6 |
|
|
Рейд - перевірка «Виконання домашніх завдань» |
7 |
|
|
Трудовий десант «Смітникам – НІ! Чистоті – ТАК!» |
8 |
|
|
Відверта розмова: «Мої плани і плани мого класу», «Я в житті класу» Ярмарок щирості «Як я виконую доручення» |
9 |
|
|
Жива газета „Дружно ми живемо, колектив свій бережемо” |
10 |
|
|
Анкетування учнів про ставлення до фізичної праці. Круглий стіл «Делікатність і тактовність поруч зі мною» |
11 |
|
|
Вивчення міжособистісних стосунків у класі з метою корекції поведінки |
12 |
|
|
Диспут: « Що таке щастя?» Оформлення класної виставки дитячих тематичних світлин. |
13 |
|
|
Година мрій: «Коли я виросту…» Колективна гра-анкета “Подивимось у дзеркало” |
14 |
|
|
Естафета творчої думки: “Струни серця” |
15 |
|
|
Рейд - перевірка « Твій зовнішній вигляд». Організація роботи по ремонту підручників «Живи, книго!» |
16 |
|
|
Засідання активу класу «Виконання класних доручень» |
17 |
|
|
Анкетування «Як ти розумієш почуття дружби» |
18 |
|
|
Естафета творчої думки: «Ідеал нашого часу» |
19 |
|
|
Хвилинка самокорекції «Подивись на себе очима товаришів» |
20 |
|
|
Дебати «Проблеми батьків та дітей існують» Оформлення класної виставки дитячих тематичних світлин. |
21 |
|
|
Лекція «Твій зошит ― твоє лице» Анкетування учнів «Мої хороші риси» |
22 |
|
|
Хвилинка самоаналізу «Чи я працьовитий?» Колективна творча справа “Естафета улюблених занять” |
23 |
|
|
Тестування «Соціальні зв’язки в групах» |
24 |
|
|
Хвилинка самокорекції «Мої плюси і мінуси». |
25 |
|
|
Анкетування учнів «Комфорт в сім'ї» |
26 |
|
|
Круглий стіл «Хочу, можна, не можна, потрібно» |
27 |
|
|
Тестування «Карта інтересів» |
28 |
|
|
Акція «Збережи ялинку 2018» |
ПЛАН БЕСІД
ЩОДО ДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ
ДОРОЖНЬОГО РУХУ
З УЧНЯМИ 8 КЛАСУ
ВЕЛЬБІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ
НА І СЕМЕСТР
2018-2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
№ п/п |
Дата проведення |
Фактична дата проведення |
Тема бесіди |
1 |
|
|
Бесіда «Ми - учасники дорожнього руху» |
2 |
|
|
Бесіда «Безпека руху – норма життя» |
3 |
|
|
Бесіда «Мікрорайон школи. Маршрути руху. Вміння правильно вибрати безпечну дорогу» |
4 |
|
|
Бесіда «Ціна неуваги. Присвячується пішоходам» |
5 |
|
|
Бесіда «Знай правила дорожнього руху, як таблицю множення» |
6 |
|
|
Бесіда «Правила безпеки руху пішоходів»; «Азбука велосипедиста» |
7 |
|
|
Бесіда «Дорожні знаки, їх призначення» |
8 |
|
|
Бесіда «Аварійна ситуація у дорожньому русі» |
9 |
|
|
Бесіда «Причини дорожньо-транспортних пригод» |
10 |
|
|
Бесіда «Рух за складних дорожніх умов» |
11 |
|
|
Бесіда «Правила поведінки на залізничному переїзді» |
12 |
|
|
Бесіда «Шлях до зупинки транспортного засобу» |
13 |
|
|
Бесіда «Безпечні правила користування громадським транспортом» |
14 |
|
|
Бесіда «Відповідальність за порушення Правил дорожнього руху» |
15 |
|
|
Бесіда «Культура поведінки при користуванні громадським транспортом» |
16 |
|
|
Бесіда «Права та обов'язки пішохода»
|
17 |
|
|
Бесіда «Права і обов'язки пасажирів громадського транспорту» |
18 |
|
|
Бесіда «Знай та будь обережний» |
Індивідуальна робота з учнями
Дата
|
ПІ учня |
Проблема |
Форма проведення |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з вчителями, які працюють у 8 класі
Відвідування уроків
Дата |
Предмет |
ПІБ вчителя |
Мета відвідування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Психолого-педагогічна характеристика 8 класу
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз виховної роботи за 20__-20__ навчальний рік
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Планування виховної роботи на 20__-20__ навчальний рік.
Завдання на 20___ - 20___ навчальний рік
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Листок обліку відвідування батьківських зборів
№ |
ПІБ батьків
|
Дата проведення батьківських зборів |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Розклад класу
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
7. |
|
7. |
|
7. |
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|