Аналіз
навчально – виховної роботи
8 клас
Класний керівник : Ципльнок В.В.
2015-2016 н.р.
I РОЗДІЛ
Моніторинг навчальної діяльності класу
У 8 класі навчаються 9 учнів .Троє учнів( Звіздун Аліна ,Філіпова Аліна та Тутова Вікторія ) навчаються на 7-11 балів , а останні 6- на 4-11балів . Найслабші учні: Капаєв Сергій та Мунтяну Олександр. Не атестованих учнів Звіздун Алі у класі немає. Якість знань на кінець року -33%.
Найкращі показники з української мови , української літератури , біології, кресленні , музичного мистецтва ,основ здоров'я та фізичної культури : від 67% і вище. Учням важко даються точні науки: математика,хімія, фізика, алгебра , геометрія. З цих предметів якість знань від 30 % до 50 % . Якість знань учнів з англійської мови , української літератури , історії України біології, географії, хімії та креслені покращилась у II семестрі .З російської мови, зарубіжної літератури , всесвітньої історії , алгебри, геометрії, музичного мистецтва , основ здоров'я та фізичної культури якість знань на протязі року була стабільною.
2 . Аналіз якості знань учнів
Прізвище, ім'я | Якість знань | ||
I СЕМ. С/Б | II СЕМ. С/Б | РІК С/Б | |
Звіздун Аліна | 9, 1 | 9,3 | 9,2 |
Ісрафілова Земфіра | 7, 1 | 7,7 | 7.7 |
Капаєв Сергій | 4, 8 | 4,8 | 4.8 |
Мунтяну Олександр | 5,1 | 5,2 | 5,2 |
Тутова Вікторія | 8,3 | 8,7 | 8,6 |
Філіпова Аліна | 8,6 | 9,0 | 8,9 |
Хачин Ніна | 6,2 | 6,7 | 6,6 |
Щербина Ярослав | 7,1 | 7, 3 | 7.3 |
Ярмолін Максим | 6,5 | 6.8 | 6.7 |
На кінець року результати досягнень у навчанні значно покращили: Ісрафілова Земфіра,Тутова Вікторія ,Хачин Ніна. У Звіздун Аліни, Мунтяну Олександра, Щербини Ярослава та Ярмолін а Максима на протязі року рівень якості знань непрактично не змінювався.
У порівнянні з минулим роком якість знань підвищилась на 3%. Це небагато, але радує те , що кращи х успіхів досягла у навчанні Тутова Вікторія , яка закінчила навчальний рік добре.
3 .Участь в предметних конкурсах та олімпіадах
На протязі року діти приймали активну участь в олімпіадах та конкурсах з різних предметів . Тутова Вікторія та Звіздун Аліна брали участь у Всеукраїнській українознавчій грі « Соняшник», Міжнародному математичному конкурсі « Кенгуру» та районній природоохоронній акції
« Ялинка», в якому зайняли третє місце.
Тутова В., Звіздун А. та Філіпова А.- приймали участь у шкільній олімпіаді з хімії та біології. Ярмолін Максим брав участь у міжнародному математичному конкурсі « Кенгуру», а Філіпова Аліна –в районній акції « Ялинка»в рамках конкурсу « Новорічна композиція»
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз виховної діяльності
У 2015-2016 навчальному році виховна діяльність здійснювалась відповідно до основних завдань школи, спрямованих на "розвиток і саморозвиток особистості". Проблемою виховного процесу було: «Створення виховного простору як ресурсу розвитку особистості ». З цією метою були поставлені цілі:
1.Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
3. Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
4. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
5. Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
6. Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
7. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
8. Врахування інтересів дітей.
9. Організація роботи з батьками.
На протязі року була продовжена робота зі зміцнення класного колективу, формування в учнів позитивного відношення до членів колективу. Продовжено роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.
З метою виховання високої моралі у підростаючого покоління, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності, поваги до людей старшого покоління , ціннісного ставлення до родини , її традицій були проведені виховні години: « Дерево починається з коріння , а людина- з сім'ї», «Конфлікти», « Етикет і ми», «Кохання». «Уміти володіти собою», «Любов до ближнього – джерело величі людини».
Крім того на протязі року велась систематична волонтерська робота. Діти із задоволенням по своїм силам допомагали пенсіонерці. Крицькій М.М. : взимку розчищали сніг у дворі, навесні сапали город та чистили бордюри перед святами.
На Новий Рік діти привітали листівками усіх вчителів- пенсіонерів.
З метою формування українського менталітету на основі відродження національних традицій були проведені виховні години: « Ми –нація єдина», Урок Мужності «Героям Небесної сотні присвячується…». «Над білим янголом скорботи – незгасний духу смолоскип», «Україна- козацька мати «, «Із історії української кухні». «Герої АТО –вони захищають Вітчизну», «Наш край в роки Великої Вітчизняної війни». Діти були завжди активними учасниками усіх акцій : на свято Покрова зібрали фрукти та крупи воїнам в АТО, а на Новий Рік –приготували їм солодощі.На підтримку Надії Савченко , в свій час , вони написали на підтримку Надії їй лист. Крім того, четверо учнів класу : Тутова Вікторія, Філіпова Аліна, Звіздун Аліна , Ярмолін Максим були активними учасниками Всеукраїнської військово-потріотичної гри « Джура». Учні принесли перемогу своїй команді.
На протязі періоду з вересня по травень у 8 класі з метою профілактики правопорушень проведені заходи: виховні години «Конвенція ООН про права дитини» /вересень/ , «Знаю свої права – виконую свої обов'язки», «Конфлікти» /жовтень/, «Юні знавці права»/листопад/, бесіда «За законами жити- біди не знати», турнір правознавців «Найрозумніший»/березень/, Єдиний урок з правознавства «Закон і ми»/квітень/, брейн-ринг»Я знаю свої права»/травень/
З метою профілактики тютюнопаління та алкоголізму в грудні місяці було проведено усний журнал « Ми- за здоровий спосіб життя» з демонстрацією відеофільму « Погані звички»
Діти приймають активну участь у житті класу та школи /до свят готуються всі учні класу/. Відвідують гуртки : спортивний, туристичний. Є активними учасниками районних спортивних змагань з баскетболу, волейболу, шахів , екологічному брейн- рингу та агітбригади « Молодь-за здоровий спосіб життя».
З метою покращення знань про свої права та обов'язки у класному куточку постійно відновлюється рубрика « Це корисно знати» .У класі є учні ,що потребують особливої уваги :Капаєв С./пропуски занять без поважних причин/,вульгарна поведінка, Хачин Н./проблеми зі здоров'ям,позбавлена батьківської уваги/. З цими учнями та їх батьками неодноразово проводились бесіди та зустрічі. Позитивним є те , що батьки завжди відгукуються на зауваження та прохання вчителів. В лютому місяці відбулась зустріч з мамою Капаєва С., де розглядалось питання поведінки Сергія . Мати пообіцяла постійно контролювати поведінку сина.
З метою підготовки школярів до господарсько- трудової діяльності та виховання бережного ставлення до природи учні класу систематично працюють на ділянці , підтримують її чистоту , насаджують квіти , за що в кінці року отримали подяку. Неодноразово приймали участь у суботниках . Прибирали села Абрикосове, Вигон та Привітне.
Завдання виховної роботи на 2016-2017 н.р.
1. Продовжувати роботу над вихованням високої моралі у підростаючого покоління, формувати в нього український менталітет на основі відродження національних традицій.
2. Виховувати високі моральні якості , що орієнтуються на високоморальних цінностях суспільства.
3. Розвивати розумові і фізичні здібності, формувати високу пізнавальну культуру , організовувати змістовне дозвілля учнів.
4. Створювати умови для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
5. Враховувати інтереси дітей.
6. Продовжити активну роботу з батьками.
Волонтерська допомога Крицькій М.М.
Виховна година « Із історії української кухні»
Тиждень туризма .
Аналіз
навчально – виховної роботи
8 клас
Класний керівник : Ципльнок В.В.
2015-2016 н.р.
I РОЗДІЛ
Моніторинг навчальної діяльності класу
У 8 класі навчаються 9 учнів .Троє учнів( Звіздун Аліна ,Філіпова Аліна та Тутова Вікторія ) навчаються на 7-11 балів , а останні 6- на 4-11балів . Найслабші учні: Капаєв Сергій та Мунтяну Олександр. Не атестованих учнів Звіздун Алі у класі немає. Якість знань на кінець року -33%.
Найкращі показники з української мови , української літератури , біології, кресленні , музичного мистецтва ,основ здоров’я та фізичної культури : від 67% і вище. Учням важко даються точні науки: математика,хімія, фізика, алгебра , геометрія. З цих предметів якість знань від 30 % до 50 % . Якість знань учнів з англійської мови , української літератури , історії України біології, географії, хімії та креслені покращилась у II семестрі .З російської мови, зарубіжної літератури , всесвітньої історії , алгебри, геометрії, музичного мистецтва , основ здоров’я та фізичної культури якість знань на протязі року була стабільною.
2 . Аналіз якості знань учнів
Прізвище, ім’я |
Якість знань |
||
|
I СЕМ. С/Б |
II СЕМ. С/Б |
РІК С/Б |
Звіздун Аліна |
9, 1 |
9,3 |
9,2 |
Ісрафілова Земфіра |
7, 1 |
7,7 |
7.7 |
Капаєв Сергій |
4, 8 |
4,8 |
4.8 |
Мунтяну Олександр |
5,1 |
5,2 |
5,2 |
Тутова Вікторія |
8,3 |
8,7 |
8,6 |
Філіпова Аліна |
8,6 |
9,0 |
8,9 |
Хачин Ніна |
6,2 |
6,7 |
6,6 |
Щербина Ярослав |
7,1 |
7, 3 |
7.3 |
Ярмолін Максим |
6,5 |
6.8 |
6.7 |
На кінець року результати досягнень у навчанні значно покращили: Ісрафілова Земфіра,Тутова Вікторія ,Хачин Ніна. У Звіздун Аліни, Мунтяну Олександра, Щербини Ярослава та Ярмолін а Максима на протязі року рівень якості знань непрактично не змінювався.
У порівнянні з минулим роком якість знань підвищилась на 3%. Це небагато, але радує те , що кращи х успіхів досягла у навчанні Тутова Вікторія , яка закінчила навчальний рік добре.
3 .Участь в предметних конкурсах та олімпіадах
На протязі року діти приймали активну участь в олімпіадах та конкурсах з різних предметів . Тутова Вікторія та Звіздун Аліна брали участь у Всеукраїнській українознавчій грі « Соняшник», Міжнародному математичному конкурсі « Кенгуру» та районній природоохоронній акції
« Ялинка», в якому зайняли третє місце.
Тутова В., Звіздун А. та Філіпова А.- приймали участь у шкільній олімпіаді з хімії та біології. Ярмолін Максим брав участь у міжнародному математичному конкурсі « Кенгуру», а Філіпова Аліна –в районній акції « Ялинка»в рамках конкурсу « Новорічна композиція»
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз виховної діяльності
У 2015-2016 навчальному році виховна діяльність здійснювалась відповідно до основних завдань школи, спрямованих на "розвиток і саморозвиток особистості". Проблемою виховного процесу було: «Створення виховного простору як ресурсу розвитку особистості ». З цією метою були поставлені цілі:
1.Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
3. Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
4. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
5. Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
6. Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
7. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
8. Врахування інтересів дітей.
9. Організація роботи з батьками.
На протязі року була продовжена робота зі зміцнення класного колективу, формування в учнів позитивного відношення до членів колективу. Продовжено роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.
З метою виховання високої моралі у підростаючого покоління, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності, поваги до людей старшого покоління , ціннісного ставлення до родини , її традицій були проведені виховні години: « Дерево починається з коріння , а людина- з сім’ї», «Конфлікти», « Етикет і ми», «Кохання». «Уміти володіти собою», «Любов до ближнього – джерело величі людини».
Крім того на протязі року велась систематична волонтерська робота. Діти із задоволенням по своїм силам допомагали пенсіонерці. Крицькій М.М. : взимку розчищали сніг у дворі, навесні сапали город та чистили бордюри перед святами.
На Новий Рік діти привітали листівками усіх вчителів- пенсіонерів.
З метою формування українського менталітету на основі відродження національних традицій були проведені виховні години: « Ми –нація єдина», Урок Мужності «Героям Небесної сотні присвячується…». «Над білим янголом скорботи – незгасний духу смолоскип», «Україна- козацька мати «, «Із історії української кухні». «Герої АТО –вони захищають Вітчизну», «Наш край в роки Великої Вітчизняної війни». Діти були завжди активними учасниками усіх акцій : на свято Покрова зібрали фрукти та крупи воїнам в АТО, а на Новий Рік –приготували їм солодощі.На підтримку Надії Савченко , в свій час , вони написали на підтримку Надії їй лист. Крім того, четверо учнів класу : Тутова Вікторія, Філіпова Аліна, Звіздун Аліна , Ярмолін Максим були активними учасниками Всеукраїнської військово-потріотичної гри « Джура». Учні принесли перемогу своїй команді.
На протязі періоду з вересня по травень у 8 класі з метою профілактики правопорушень проведені заходи: виховні години «Конвенція ООН про права дитини» /вересень/ , «Знаю свої права – виконую свої обов’язки», «Конфлікти» /жовтень/, «Юні знавці права»/листопад/, бесіда «За законами жити- біди не знати», турнір правознавців «Найрозумніший»/березень/, Єдиний урок з правознавства «Закон і ми»/квітень/, брейн-ринг»Я знаю свої права»/травень/
З метою профілактики тютюнопаління та алкоголізму в грудні місяці було проведено усний журнал « Ми- за здоровий спосіб життя» з демонстрацією відеофільму « Погані звички»
Діти приймають активну участь у житті класу та школи /до свят готуються всі учні класу/. Відвідують гуртки : спортивний, туристичний. Є активними учасниками районних спортивних змагань з баскетболу, волейболу, шахів , екологічному брейн- рингу та агітбригади « Молодь-за здоровий спосіб життя».
З метою покращення знань про свої права та обов’язки у класному куточку постійно відновлюється рубрика « Це корисно знати» .У класі є учні ,що потребують особливої уваги :Капаєв С./пропуски занять без поважних причин/,вульгарна поведінка, Хачин Н./проблеми зі здоров’ям,позбавлена батьківської уваги/. З цими учнями та їх батьками неодноразово проводились бесіди та зустрічі. Позитивним є те , що батьки завжди відгукуються на зауваження та прохання вчителів. В лютому місяці відбулась зустріч з мамою Капаєва С., де розглядалось питання поведінки Сергія . Мати пообіцяла постійно контролювати поведінку сина.
З метою підготовки школярів до господарсько- трудової діяльності та виховання бережного ставлення до природи учні класу систематично працюють на ділянці , підтримують її чистоту , насаджують квіти , за що в кінці року отримали подяку. Неодноразово приймали участь у суботниках . Прибирали села Абрикосове, Вигон та Привітне.
Завдання виховної роботи на 2016-2017 н.р.
1. Продовжувати роботу над вихованням високої моралі у підростаючого покоління, формувати в нього український менталітет на основі відродження національних традицій.
2. Виховувати високі моральні якості , що орієнтуються на високоморальних цінностях суспільства.
3. Розвивати розумові і фізичні здібності, формувати високу пізнавальну культуру , організовувати змістовне дозвілля учнів.
4. Створювати умови для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
5. Враховувати інтереси дітей.
6. Продовжити активну роботу з батьками.
Волонтерська допомога Крицькій М.М.
Виховна година « Із історії української кухні»
Тиждень туризма .