План роботи вихователя – наставника
Макар Ю.О. з молодим вихователем Лисик Х.В.
«Сходинки майстерності»
Мета:
1. Поглиблення педагогічних знань, формування професійної компетентності вихователів; ознайомлення з директивними документами, наказами, розпорядженнями Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
2. Закріплення (вивчення) знань теорії, практики, методики навчально-виховної роботи з дітьми; вивчення психології, етики, формування посадових умінь і навичок.
3. Постійне удосконалення науково-теоретичної підготовки з розділів програми.
4. Вивчення та узагальнення кращого педагогічного досвіду, аналіз та визначення шляхів його творчого використання з урахуванням вимог сьогодення.
5. Організація перегляду різних форм роботи з дітьми в дошкільному підрозділі з подальшим аналізом.
№ з/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
З КИМ |
ВІДПОВІДАЛЬНІ |
1 |
Консультація «Планування освітньо-виховного процесу роботи з дітьми за Базовою програмою «Українське дошкілля» |
Перші дні роботи |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
2 |
Співбесіда про враження від дитячого колективу, про труднощі у роботі, здобуті успіхи. |
Через тиждень |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
3 |
Індивідуальна консультація «Організація освітньо - виховної роботи з дітьми та планування освітнього процесу» |
Перші дні роботи |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
4 |
Бесіда з вихователем «Комп’ютер – як одна із сучасних технологій розвитку дитини» |
2-3 день роботи |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
5 |
Індивідуальні консультації з поточних проблем |
Протягом місяця |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
6 |
Провести (спільно з психологом) співбесіду за результатами роботи протягом місяця,кварталу |
Кінець місяця, кінець кварталу |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
7 |
Запропонувати спостереження за роботою напарниці в групі з метою визначення єдиних вимог в групі |
Упродовж місяця |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
8 |
Індивідуальні бесіди щодо планування роботи на наступний день. Бесіда,щодо виконання плану з глибоким самоаналізом причин невдач та досягнень |
Перший місяць роботи |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
9 |
Розробити анкети та провести анкетування з виявлення теоретичної підготовленості та професійної активності молодого спеціаліста |
січень |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
11 |
Бесіда з вихователем «Спостережливість – ключ до пізнання» |
Після 2 міс. роботи мол. |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
12 |
Ознайомити із новинками наукової та методичної літератури, фаховою пресою. |
Упродовж року |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник |
13 |
Спостереження за роботою молодого спеціаліста з метою надання методичної допомоги. |
Три місяці роботи |
Лисик Х.В. |
Вихователь-наставник
|