План-завдання для корекції знань учнів "Алгебра 7"

Про матеріал
Мета програми : корегування знань учнів з теми Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми. За підручником :А.Г. Мерзляк «Алгебра 7»
Перегляд файлу

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Цілі вирази

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :А.Г. Мерзляк «Алгебра 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Степінь з натуральним показником

§5 с.32

№ 153,156

 

2

Властивості степеня з натуральним показником

§6 с.39

205,209,212,214,

 

3

Одночлени.

§7 с.47

262,266,272

 

4

Многочлени

§8 с.54

292,296

 

5

Додавання і віднімання многочленів

§9 є. с. 58

307,309

 

6

Контрольна робота №1

С.64

Завдання №2 «Перевір себе»

 

7

Множення одночлена на многочлен

§10 с.65

356

 

8

Множення многочлена на многочлен

§ 11 с.71

393

 

8

Розкладання многочленів на множники . Винесення спільного множника за дужки

§12 с.77

434,442

 

9

Розкладання многочленів на множники . Спосіб групування

§13 с.84

477,479

 

10

Контрольна робота №2

С.87

Завдання №3 «Перевір себе»

 

11

Добуток різниці та суми двох виразів

§14 с.88

501

 

12

Різниця квадратів двох виразів.

§15 с.93

537

 

13

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів

§16 с.99

570

 

14

Перетворення многочлена у квадрат суми або квадрат різниці двох виразів

§17 с.107

624,627

 

15

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

§19 с.120

708,710

 

16

Контрольна робота №3

С.119

Завдання №4 «Перевір себе»

 

                                                Контрольні запитання:

Щ називають степенем числа аз натуральним показником більшим за 1?

2.Щоназивають степенем числа а з показником 1?

3.Чому дорівнює вираз при будь – якому натуральному значенні n?

4.Яке число отримуємо при піднесенні до степеня додатного числа?

5.Сформулюйте властивості степеня з натуральним показником?

6.Які вирази називають одночленами?

7.Який вигляд одночлена називають його стандартним видом?

8. Які одночлени називають подібними?

9.Що називають степенем одночлена?

10. Що називають многочленом?

11.Щоназивають подібними членами многочлена?

12.Який многочлен називають многочленом стандартного виду?

13.Що називають степенем многочлена стандартного виду?

 

14.Як помножити одночлен на многочлен?

15.Як помножити многочлен на многочлен ?

16.Поясніть ,що називають розкладанням многочлена на множники?

17. Яку властивість множення використовують при винесенні спільного множника за дужки?

 

18.Запишіть формулу добутку різниці та суми двох виразів.

19.запищіть формулу різниці квадратів двох виразів.

20.Сформулюйте правило піднесення до квадрата сум та різниці двох виразів.

 

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Функція

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :А.Г. Мерзляк «Алгебра 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Зв’язки між величинами . Функція

§20 с.133

№760,766

 

2

Способи завдання функції. Графік функції.

§21,22 с.143,150

794,796,823,

826

 

3

Лінійна функція , її графік та властивості.

§23 с.160

849,863,867

 

8

Контрольна робота №4

С.170

Завдання №6 «Перевір себе»

 

 

 

 

Контрольні запитання:

1.Яке правило називають функцією?

2.Що називають аргументом функції?

3.Що таке область визначення функції?

4.Що називають значенням функції?

5.Що таке обліт значень функції?

6.Які способи завдання Ви знаєте?

7. Що називають графіком функції?

8. Яку функцію називають лінійною?

9.Що є графіком лінійної функції?

10.Яку функцію називають прямо пропорційністю?

11. Що є графіком прямої пропорційності?

 

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Системи рівнянь з двома змінними .

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником : А.Г .Мерзляк «Алгебра 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Рівняння з двома змінними

§24 с.171

№909,910,912

 

2

Дінійне рівняння з двома змінними та його графік

§25 с.181

950,951,962

 

3

Система рівнянь із двома змінними. Графічний спосіб розв’язування системи рівнянь з двома змінними.

§26 с.190

1008,1011

 

4

Розв’язування систем лінійних  рівнянь методом підстановки

§27 с.197

1035

 

5

Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання

§28 с.200

1048

 

6

Розв’язування задач за допомогою системи лінійних рівнянь

§29 с.206

1079,1083,1089

 

9

Контрольна робота № 5

С.215

Завдання №7 «Перевір себе»

 

 

 

Контрольні запитання:

1.Що називають розв’язком рівняння з двома змінними?

2.Що називають графіком рівнянь з двома змінними?

3.Яке рівняння називають лінійним рівнянням із двома змінними?

4.Що є графіком лінійного рівняння з двома змінними?

5.Що є розв’язком системи рівнянь з двома змінними?

6.Що означає розв’язати систему рівнянь з двома змінними ?

7. скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь із  двома змінними?

8.У чому суть графічного методу розв’язування системи рівнянь з двома змінними?

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Мінда Світлана
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Планування
Додано
16 січня 2022
Переглядів
805
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку