План-завдання для корекції знань учнів з теми: Цілі вирази
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :А.Г. Мерзляк «Алгебра 7»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Степінь з натуральним показником |
§5 с.32 |
№ 153,156 |
|
2 |
Властивості степеня з натуральним показником |
§6 с.39 |
205,209,212,214, |
|
3 |
Одночлени. |
§7 с.47 |
262,266,272 |
|
4 |
Многочлени |
§8 с.54 |
292,296 |
|
5 |
Додавання і віднімання многочленів |
§9 є. с. 58 |
307,309 |
|
6 |
Контрольна робота №1 |
С.64 |
Завдання №2 «Перевір себе» |
|
7 |
Множення одночлена на многочлен |
§10 с.65 |
356 |
|
8 |
Множення многочлена на многочлен |
§ 11 с.71 |
393 |
|
8 |
Розкладання многочленів на множники . Винесення спільного множника за дужки |
§12 с.77 |
434,442 |
|
9 |
Розкладання многочленів на множники . Спосіб групування |
§13 с.84 |
477,479 |
|
10 |
Контрольна робота №2 |
С.87 |
Завдання №3 «Перевір себе» |
|
11 |
Добуток різниці та суми двох виразів |
§14 с.88 |
501 |
|
12 |
Різниця квадратів двох виразів. |
§15 с.93 |
537 |
|
13 |
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів |
§16 с.99 |
570 |
|
14 |
Перетворення многочлена у квадрат суми або квадрат різниці двох виразів |
§17 с.107 |
624,627 |
|
15 |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. |
§19 с.120 |
708,710 |
|
16 |
Контрольна робота №3 |
С.119 |
Завдання №4 «Перевір себе» |
|
Контрольні запитання:
Щ називають степенем числа аз натуральним показником більшим за 1?
2.Щоназивають степенем числа а з показником 1?
3.Чому дорівнює вираз при будь – якому натуральному значенні n?
4.Яке число отримуємо при піднесенні до степеня додатного числа?
5.Сформулюйте властивості степеня з натуральним показником?
6.Які вирази називають одночленами?
7.Який вигляд одночлена називають його стандартним видом?
8. Які одночлени називають подібними?
9.Що називають степенем одночлена?
10. Що називають многочленом?
11.Щоназивають подібними членами многочлена?
12.Який многочлен називають многочленом стандартного виду?
13.Що називають степенем многочлена стандартного виду?
14.Як помножити одночлен на многочлен?
15.Як помножити многочлен на многочлен ?
16.Поясніть ,що називають розкладанням многочлена на множники?
17. Яку властивість множення використовують при винесенні спільного множника за дужки?
18.Запишіть формулу добутку різниці та суми двох виразів.
19.запищіть формулу різниці квадратів двох виразів.
20.Сформулюйте правило піднесення до квадрата сум та різниці двох виразів.
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Функція
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :А.Г. Мерзляк «Алгебра 7»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Зв’язки між величинами . Функція |
§20 с.133 |
№760,766 |
|
2 |
Способи завдання функції. Графік функції. |
§21,22 с.143,150 |
794,796,823, 826 |
|
3 |
Лінійна функція , її графік та властивості. |
§23 с.160 |
849,863,867 |
|
8 |
Контрольна робота №4 |
С.170 |
Завдання №6 «Перевір себе» |
|
Контрольні запитання:
1.Яке правило називають функцією?
2.Що називають аргументом функції?
3.Що таке область визначення функції?
4.Що називають значенням функції?
5.Що таке обліт значень функції?
6.Які способи завдання Ви знаєте?
7. Що називають графіком функції?
8. Яку функцію називають лінійною?
9.Що є графіком лінійної функції?
10.Яку функцію називають прямо пропорційністю?
11. Що є графіком прямої пропорційності?
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Системи рівнянь з двома змінними .
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником : А.Г .Мерзляк «Алгебра 7»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Рівняння з двома змінними |
§24 с.171 |
№909,910,912 |
|
2 |
Дінійне рівняння з двома змінними та його графік |
§25 с.181 |
950,951,962 |
|
3 |
Система рівнянь із двома змінними. Графічний спосіб розв’язування системи рівнянь з двома змінними. |
§26 с.190 |
1008,1011 |
|
4 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки |
§27 с.197 |
1035 |
|
5 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання |
§28 с.200 |
1048 |
|
6 |
Розв’язування задач за допомогою системи лінійних рівнянь |
§29 с.206 |
1079,1083,1089 |
|
9 |
Контрольна робота № 5 |
С.215 |
Завдання №7 «Перевір себе» |
|
Контрольні запитання:
1.Що називають розв’язком рівняння з двома змінними?
2.Що називають графіком рівнянь з двома змінними?
3.Яке рівняння називають лінійним рівнянням із двома змінними?
4.Що є графіком лінійного рівняння з двома змінними?
5.Що є розв’язком системи рівнянь з двома змінними?
6.Що означає розв’язати систему рівнянь з двома змінними ?
7. скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь із двома змінними?
8.У чому суть графічного методу розв’язування системи рівнянь з двома змінними?