Тема: Добуток різниці двох виразів на їх суму
Мета: Розв’язування вправ
Тип уроку: застосування вмінь та навичок.
Обладнання: Підготовлені 3 станції (дві з них з комп’ютерами, або іншими гаджетами, які мають доступ до мережі, одна з дошкою для запису), конспект уроку, маршрутні листи, вебсайт з інформацією (http://spmathematic.at.ua/index/mnozhennja_riznici_dvokh_viraziv_na_jikh_sumu/0-31).
Хід уроку
І. Організаційна частина
Вчитель. Сьогодні в нас урок розв’язування вправ із даної теми і ми його проведемо працюючи в трьох (різнорівневих за рівнем навченості) групах, кожна з яких має свій маршрутний лист (див.додаток) і за урок проходить три станції, кожна з яких триває 10 хв.
ІІ. Кожна група учнів поетапно проходить три станції
В класі організовано три станції "Разом", "Самостійна" та "Online":
Навчальне відео, завдання самостійної роботи і ті, які розв’язуються з вчителем є різні для кожної групи і відповідають рівню навчальних досягнень учнів, що її формують
Маршрутний лист Групи А
1. "Разом"
2. "Самостійна"
3. "Online"
Маршрутний лист Групи Б
1. "Самостійна"
2. "Online"
3. "Разом"
Маршрутний лист Групи В
1. "Online"
2. "Разом"
3. "Самостійна"
IV. Повідомлення д/з.
Виконати тестування на платформі Classtime
Підручник: ст.107 №№427, 432, 436(додатково).
Покликання на дидактичні матеріали:
https://drive.google.com/drive/folders/1tMfeAjXUS3Xdz3PR2ZNiZyyLIKlrT_LZ?usp=sharing