№ |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
Природа. Погода. Природні явища. Одяг. Види одягу. |
|||
67 |
10.01 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з тем «Погода. Місяці. Пори року». |
|
68 |
11.01 |
Погода. Вживання лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання. |
|
69 |
11.01 |
Прогноз погоди. Розвиток навичок монологічного мовлення з опорою на таблицю. |
|
70 |
12.01 |
Вживання Present Continuous у стверджувальних та заперечних реченнях при описуванні активностей. |
|
71 |
14.01 |
Вживання Present Continuous у питальних реченнях у мовленні. Короткі відповіді. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
72 |
17.01 |
Present Continuous Vs Present Simple. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
73 |
18.01 |
Написання електронного листа щодо свого відпочинку. Розвиток навичок письма. |
|
74 |
18.01 |
Одяг. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. Опис одягу однокласників. |
|
75 |
19.01 |
Покупка одягу. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ. |
|
76 |
21.01 |
Листівка. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання. |
|
77 |
24.01 |
Опис свого відпочинку. Написання листівки. Розвиток навичок письма. |
|
78 |
25.01 |
Подорож до Каліфорнії. Розвиток навичок читання задля детального розуміння. |
|
79 |
25.01 |
Підготовка до написання самостійної роботи. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
80 |
26.01 |
Самостійна робота з граматики. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
81 |
28.01 |
Values. Відеоклас. Захист оточуючого середовища. Підготовка та презентація ідей щодо захисту тварин. |
|
82 |
31.01 |
Public Speaking Skills. Підготовка до виконання творчого завдання «Тварини з Червоної Книги». |
|
83 |
01.02 |
Презентація проектів. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. Систематизація знань за модулем 2 |
|
84 |
01.02 |
Тестове оцінювання за модулем 2. |
|
85 |
02.02 |
Аналіз тестового оцінювання. Підсумковий урок. |
|
Харчування. Продукти харчування. Улюблені страви. |
|||
86 |
04.02 |
Введення та опрацювання лексики за темою «Їжа та напої». Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
87 |
07.02 |
Їжа та напої. Вживання лексики у мовленнєвих ситуаціях. Розвиток навичок вивчаючого читання. |
|
88 |
08.02 |
Словниковий диктант. Опис національної страви в Україні. |
|
89 |
08.02 |
Злічувані та незлічувані іменники. Вживання a/an/some/any у мовленні. |
|
90 |
09.02 |
Контейнери. Вживання граматики у мовленнєвих ситуаціях. |
|
91 |
11.02 |
A lot of/much/many, how much/how many, a few/a little. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
92 |
14.02 |
В ресторані. Розвиток навичок діалогічного мовлення з зоровою опорою. |
|
93 |
15.02 |
Приготування їжі. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. |
|
94 |
15.02 |
Замовлення їжі. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ. |
|
95 |
16.02 |
Ресторанний відгук. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання. |
|
96 |
18.02 |
Виконання творчого завдання. Написання відгуку про улюблений ресторан. |
|
97 |
21.02 |
Приготування їжі. Традиційні рецепти Ірландії. Розвиток навичок аудіювання задля загального розуміння. |
|
98 |
22.02 |
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалів. |
|
99 |
22.02 |
Тестове оцінювання. |
|
100 |
23.02 |
Аналіз тестового оцінювання. Підсумковий урок. |
|
Подорож. Загальні відомості про Велику Британію та Україну. |
|||
101 |
25.02 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «New places, new faces». Розвиток навичок пошукового читання. |
|
102 |
28.02 |
Прикметники, які описують місто. Вживання лексики у мовленнєвих ситуаціях для опису міст. |
|
103 |
02.03 |
Відеоклас. Словниковий диктант. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
104 |
04.03 |
Comparative form of adjectives. Порівняння двох міст. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
105 |
09.03 |
Superlative form of adjectives. Вживання граматики у діалогічному мовленні для запиту інформації про міста. |
|
106 |
11.03 |
Структура as … as. Adverbs of degree. Застосування граматики для порівняння транспорту в містах. |
|
107 |
12.03 |
Групова робота. Пошук інформації та складання квізу про міста. Розвиток навичок діалогічного мовлення з опорою. |
|
108 |
14.03 |
Введення та активізація лексики з теми «Визначні пам’ятки». Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
109 |
15.03 |
Введення та опрацювання додаткової лексики. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння |
|
110 |
15.03 |
Туристичні місця. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ. |
|
111 |
16.03 |
Написання статті про відоме туристичне місце в Україні. Розвиток навичок письма. |
|
112 |
18.03 |
Нова Зеландія. Ведення та опрацювання додаткової лексики. Розвиток навичок пошукового читання. |
|
113 |
21.03 |
Повторення та систематизація знань граматичного та лексичного матеріалу. |
|
114 |
22.03 |
Тестове оцінювання. |
|
115 |
22.03 |
Аналіз тестового оцінювання. Підсумковий урок. |
|
Рідне місто/село. Місцезнаходження. Основні історичні та культурні відомості |
|||
116 |
23.03 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Місто». Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
117 |
25.03 |
Відеоклас. Вживання лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання. |
|
118 |
04.04 |
Порівняння життя у місті колись та зараз. Розвиток навичок монологічного мовлення з опорою на таблицю. |
|
119 |
05.04 |
Словниковий диктант. Вживання дієслів was/were в Past Simple при описуванні життя в древніх містах. |
|
120 |
05.04 |
Вживання дієслова had в Past Simple при описуванні життя 100 років тому. Виконання лексико-комунікативних вправ |
|
121 |
06.04 |
Вживання дієслова could в Past Simple. Розповідь про свої вміння в минулому. |
|
122 |
08.04 |
Пошук інформації та складання квізу про древню цивілізацію. Розвиток навичок письма. |
|
123 |
11.04 |
Місця та будівлі у місті. Прийменники місця. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. |
|
124 |
12.04 |
Складання та відтворення діалогів за зразком, щоб дізнатися напрямок. Виконання фонетичних вправ. |
|
125 |
12.04 |
Написання статті про місто в минулому та теперішньому. Написання електронного листа другу. |
|
126 |
13.04 |
Назви вулиць в Об’єднаному Королівстві. Розвиток навичок читання задля детального розуміння. |
|
127 |
15.04 |
Підготовка до написання самостійної роботи. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
128 |
18.04 |
Самостійна робота з граматики. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
129 |
19.04 |
Values. Відеоклас. Повага. Розробка та презентація правил етикету. |
|
130 |
19.04 |
Public Speaking Skills. Підготовка до виконання творчого завдання «Історична пам’ятка України». |
|
131 |
20.04 |
Презентація проектів. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. |
|
132 |
22.04 |
Систематизація знань за модулем 3. |
|
133 |
26.04 |
Тестове оцінювання за модулем 3. |
|
134 |
26.04 |
Аналіз тестового оцінювання. Підсумковий урок. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Професії батьків. |
|||
135 |
27.04 |
Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Професії». Розвиток навичок пошукового читання. |
|
136 |
29.04 |
Відеоклас. Вживання лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання. |
|
137 |
03.05 |
Відомі люди. Побудова стверджувальних та заперечних речень в Past Simple для опису життя історичних осіб. |
|
138 |
03.05 |
Побудова питальних речень та коротких відповідей в Past Simple. Вживання Past Simple у діалогічному мовленні. |
|
139 |
04.05 |
Прийменники місця. Переказ історії із зоровою опорою. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
140 |
06.05 |
Почуття. Виконання лексико-комунікативних вправ. Розвиток навичок аудіювання з метою виокремлення певної інформації. |
|
141 |
10.05 |
Розповідь про подію. Розвиток навичок діалогічного мовлення з опорою. |
|
142 |
10.05 |
Написання історії для журналу. Виконання творчого завдання. Розвиток навичок письма. |
|
143 |
11.05 |
Найвідоміший поет і драматург Великобританії. Відеоклас. Розвиток навичок пошукового читання. |
|
144 |
13.05 |
Лексико-граматичний тест. Підсумковий урок. |
|
145 |
16.05 |
Контроль аудіювання. |
|
146 |
17.05 |
Контроль читання. |
|
147 |
17.05 |
Контроль письма. |
|
148 |
18.05 |
Контроль говоріння. |
|
149 |
20.05 |
CLIL: Geography. Climate Zones. SB p.109 Відеоклас. Виконання лексико-комунікативних вправ. |
|
150 |
23.05 |
CLIL: History. Everyday Life in Ancient Egypt. SB p.110 Вікторина «Древній Єгипет». Робота у командах. |
|
151 |
24.05 |
CLIL: Literature. The Time Machine. SB p.111 Розвиток навичок читання та переказу тексту. |
|
152 |
24.05 |
Видатні особистості України. Розвиток навичок аудіювання задля загального розуміння. |
|
153 |
25.05 |
Важливі події в історії України. Розвиток навичок читання з метою виокремлення певної інформації. |
|
154 |
27.05 |
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалів. |
|