План змісту уроків 2 семестр до НМК New Enterprise A1

Про матеріал
План змісту уроків на 2 семестр 5 класу до НМК New Enterprise A1 для шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (5 уроків англійської на тиждень)
Перегляд файлу

Дата

Зміст уроку

Примітки

Природа. Погода. Природні явища. Одяг. Види одягу.

67

10.01

Введення та активізація лексичного матеріалу з тем «Погода. Місяці. Пори року».

 

68

11.01

Погода. Вживання лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання.

 

69

11.01

Прогноз погоди. Розвиток навичок монологічного мовлення з опорою на таблицю.

 

70

12.01

Вживання Present Continuous у стверджувальних та заперечних реченнях при описуванні активностей.

 

71

14.01

Вживання Present Continuous у питальних реченнях у мовленні. Короткі відповіді. Виконання лексико-комунікативних вправ.

 

72

17.01

Present Continuous Vs Present Simple. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

73

18.01

Написання електронного листа щодо свого відпочинку. Розвиток навичок письма.

 

74

18.01

Одяг. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. Опис одягу однокласників.

 

75

19.01

Покупка одягу. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ.

 

76

21.01

Листівка. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання.

 

77

24.01

Опис свого відпочинку. Написання листівки. Розвиток навичок письма.

 

78

25.01

Подорож до Каліфорнії. Розвиток навичок читання задля детального розуміння.

 

79

25.01

Підготовка до написання самостійної роботи. Розвиток навичок монологічного мовлення.

 

80

26.01

Самостійна робота з граматики. Виконання лексико-комунікативних вправ.

 

81

28.01

Values. Відеоклас. Захист оточуючого середовища. Підготовка та презентація ідей щодо захисту тварин.

 

82

31.01

Public Speaking Skills. Підготовка до виконання творчого завдання «Тварини з Червоної Книги».

 

83

01.02

Презентація проектів. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння. Систематизація знань за модулем 2

 

84

01.02

Тестове оцінювання за модулем 2.

 

85

02.02

Аналіз тестового оцінювання. Підсумковий урок.

 

Харчування. Продукти харчування. Улюблені страви.

86

04.02

Введення та опрацювання лексики за темою «Їжа та напої». Виконання лексико-комунікативних вправ.

 

87

07.02

Їжа та напої. Вживання лексики у мовленнєвих ситуаціях. Розвиток навичок вивчаючого читання.

 

88

08.02

Словниковий диктант. Опис національної страви в Україні.

 

89

08.02

Злічувані та незлічувані іменники. Вживання a/an/some/any у мовленні.

 

90

09.02

Контейнери. Вживання граматики у мовленнєвих ситуаціях.

 

91

11.02

A lot of/much/many, how much/how many, a few/a little. Розвиток навичок монологічного мовлення.

 

92

14.02

В ресторані. Розвиток навичок діалогічного мовлення з зоровою опорою.

 

93

15.02

Приготування їжі. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння.

 

94

15.02

Замовлення їжі. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ.

 

95

16.02

Ресторанний відгук. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання.

 

96

18.02

Виконання творчого завдання. Написання відгуку про улюблений ресторан.

 

97

21.02

Приготування їжі. Традиційні рецепти Ірландії. Розвиток навичок аудіювання задля загального розуміння.

 

98

22.02

Узагальнення лексичного та граматичного матеріалів.

 

99

22.02

Тестове оцінювання.

 

100

23.02

Аналіз тестового оцінювання. Підсумковий урок.

 

Подорож.

Загальні відомості про Велику Британію та Україну.

101

25.02

Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «New places, new faces». Розвиток навичок пошукового читання.

 

102

28.02

Прикметники, які описують місто. Вживання лексики у мовленнєвих ситуаціях для опису міст.

 

103

02.03

Відеоклас. Словниковий диктант. Виконання лексико-комунікативних вправ.

 

104

04.03

Comparative form of adjectives. Порівняння двох міст. Розвиток навичок монологічного мовлення.

 

105

09.03

Superlative form of adjectives. Вживання граматики у діалогічному мовленні для запиту інформації про міста.

 

106

11.03

Структура as as. Adverbs of degree. Застосування граматики для порівняння транспорту в містах.

 

107

12.03

Групова робота. Пошук інформації та складання квізу про міста. Розвиток навичок діалогічного мовлення з опорою.

 

108

14.03

Введення та активізація лексики з теми «Визначні пам’ятки». Виконання лексико-комунікативних вправ.

 

109

15.03

Введення та опрацювання додаткової лексики. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння

 

110

15.03

Туристичні місця. Складання та відтворення діалогів за зразком. Виконання фонетичних вправ.

 

111

16.03

Написання статті про відоме туристичне місце в Україні. Розвиток навичок письма.

 

112

18.03

Нова Зеландія. Ведення та опрацювання додаткової лексики. Розвиток навичок пошукового читання.

 

113

21.03

Повторення та систематизація знань граматичного та лексичного матеріалу.

 

114

22.03

Тестове оцінювання.

 

115

22.03

Аналіз тестового оцінювання. Підсумковий урок.

 

Рідне місто/село. Місцезнаходження.

Основні історичні та культурні відомості

116

23.03

Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Місто». Виконання лексико-комунікативних вправ.

 

117

25.03

Відеоклас. Вживання лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання.

 

118

04.04

Порівняння життя у місті колись та зараз. Розвиток навичок монологічного мовлення з опорою на таблицю.

 

119

05.04

Словниковий диктант. Вживання дієслів was/were в Past Simple при описуванні життя в древніх містах.

 

120

05.04

Вживання дієслова had в Past Simple при описуванні життя 100 років тому. Виконання лексико-комунікативних вправ

 

121

06.04

Вживання дієслова could в Past Simple. Розповідь про свої вміння в минулому.

 

122

08.04

Пошук інформації та складання квізу про древню цивілізацію. Розвиток навичок письма.

 

123

11.04

Місця та будівлі у місті. Прийменники місця. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння.

 

124

12.04

Складання та відтворення діалогів за зразком, щоб дізнатися напрямок. Виконання фонетичних вправ.

 

125

12.04

Написання статті про місто в минулому та теперішньому. Написання електронного листа другу.

 

126

13.04

Назви вулиць в Об’єднаному Королівстві. Розвиток навичок читання задля детального розуміння.

 

127

15.04

Підготовка до написання самостійної роботи. Розвиток навичок монологічного мовлення.

 

128

18.04

Самостійна робота з граматики. Виконання лексико-комунікативних вправ.

 

129

19.04

Values. Відеоклас. Повага. Розробка та презентація правил етикету.

 

130

19.04

Public Speaking Skills. Підготовка до виконання творчого завдання «Історична пам’ятка України».

 

131

20.04

Презентація проектів. Розвиток навичок аудіювання задля детального розуміння.

 

132

22.04

Систематизація знань за модулем 3.

 

133

26.04

Тестове оцінювання за модулем 3.

 

134

26.04

Аналіз тестового оцінювання. Підсумковий урок.

 

Я, моя родина, мої друзі. Професії батьків.

135

27.04

Введення та активізація лексичного матеріалу з теми «Професії». Розвиток навичок пошукового читання.

 

136

29.04

Відеоклас. Вживання лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок вивчаючого та пошукового читання.

 

137

03.05

Відомі люди. Побудова стверджувальних та заперечних речень в Past Simple для опису життя історичних осіб.

 

138

03.05

Побудова питальних речень та коротких відповідей в Past Simple. Вживання Past Simple у діалогічному мовленні.

 

139

04.05

Прийменники місця. Переказ історії із зоровою опорою. Розвиток навичок монологічного мовлення.

 

140

06.05

Почуття. Виконання лексико-комунікативних вправ. Розвиток навичок аудіювання з метою виокремлення певної інформації.

 

141

10.05

Розповідь про подію. Розвиток навичок діалогічного мовлення з опорою.

 

142

10.05

Написання історії для журналу. Виконання творчого завдання. Розвиток навичок письма.

 

143

11.05

Найвідоміший поет і драматург Великобританії. Відеоклас. Розвиток навичок пошукового читання.

 

144

13.05

Лексико-граматичний тест. Підсумковий урок.

 

145

16.05

Контроль аудіювання.

 

146

17.05

Контроль читання.

 

147

17.05

Контроль письма.

 

148

18.05

Контроль говоріння.

 

149

20.05

CLIL: Geography. Climate Zones. SB p.109

Відеоклас. Виконання лексико-комунікативних вправ.

 

150

23.05

CLIL: History. Everyday Life in Ancient Egypt. SB p.110

Вікторина «Древній Єгипет». Робота у командах.

 

151

24.05

CLIL: Literature. The Time Machine. SB p.111

Розвиток навичок читання та переказу тексту.

 

152

24.05

Видатні особистості України. Розвиток навичок аудіювання задля загального розуміння.

 

153

25.05

Важливі події в історії України. Розвиток навичок читання з метою виокремлення певної інформації.

 

154

27.05

Узагальнення лексичного та граматичного матеріалів.

 

 

docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку