Ф 11 Ур.77, 78 онлайн, офлайн
Тема уроку. * Розвиток уявлень про атоми. Дослід Резерфорда.
** Планетарна модель атома.
Розділ 4. Атомна та ядерна фізика
Мета уроків: формувати компетентності щодо розвитку уявлень про будову атома, дослід Резерфорда, ядерна модель атома та її протиріччя з класичною фізикою, рішення типових задач.
Хід уроку
11-Б клас |
11-А клас |
Приєднуйтесь до зустрічі (у Google Classroom «Фізика»). |
1) 9.00 -хвилина мовчання за загиблими у війні (приєднайтесь до Google Classroom «11-А клас») 2) 9.02 приєднуйтесь до зустрічі (у Google Classroom «Фізика»)). |
Якщо немає такої можливості, то опрацюйте матеріали, які будуть додані після проведення уроку … |
|
План нашої сьогоднішньої роботи на першому (онлайн) уроці такий:
|
|
Якщо протягом першого уроку Ви вимушені працювати самостійно, то
2. Згадайте відповіді на питання. (див. PDF файл) 3. Запишіть у зошит тему уроку та питання, обміркуйте його мету (див. PDF файл). 4. Перечитайте конспект до уроку, перегляньте частину відеоуроку ( з 0 по 8 хв) за посиланням 5. Напишіть стислий конспект матеріалу уроку.
|
|
Завдання самостійної роботи на другому (офлайн) уроці: Напишіть план-конспект ( стислий, складений у формі плану переказ прочитаного чи почутого) питання « Планетарна модель атома та її протиріччя з класичною фізикою» План вашої самостійної роботи на другому (офлайн) уроці такий: 1. Запишіть у зошит тему уроку, обміркуйте його мету. 2. Перечитайте матеріал до уроку (див. PDF файл, ще раз перегляньте частину відеоуроку ( з 0 по 8 хв) за посиланням
|
Домашнє завдання
* Опрацювати §37, напишіть конспект питання Дослід Резерфорда за планом: автор, рік, мета, обладнання, хід експерименту, результат, значення
** Повторити §37, вивчити відповідь на питання « Планетарна модель атома та її протиріччя з класичною фізикою», протягом 10 днів записати відео своєї відповіді, надіслати відео у Вайбер або Телеграм № тел