Плани -конспекти уроків з англійської мови за підручником О.Карп'юк

Про матеріал
Урок 1: У час дозвілля: герої мультфільмів Урок 2: Українські свята та традиції Урок 3: Їжа
Перегляд файлу

1

 

Урок 1: У час дозвілля: герої мультфільмів

Мета:

  • розширити знання учнів з теми “Герої мультфільмів”;
  • ознайомити учнів із лексикою теми-назвами мультфільмів;
  • вчити учнів знаходити потрібну інформацію в тексті;
  • ознайомити з часовою формою Present Continuous (теперішній тривалий) та практикувати учнів у використанні цього часу;
  • розвивати пам’ять, увагу, уяву мовну здогадку, логічне мовлення, уміння порівнювати, аналізувати

Обладнання: підручник О. Карп’юк “Англійська мова, 3 клас”,  малюнки, картки із завданнями, дошка

Хід уроку

Організація класу. Привітання

Good morning, dear students. I’m glad to see you at our lesson. Are you in good mood today? We’ll have good minutes of communication.

 

Основна частина

I Оголошення теми, мети уроку

Today we’ll speak about Walt Disney cartoons. You’ll learn a lot of interesting things about your favourite cartoon characters. We’ll speak about their appearance, clothes, personality. Are you ready? Let’s start.

  • Мовленнєва зарядка

(Учні співають пісню)

Good morning, good morning

How are you this morning?

Good morning, good morning

Good morning to you.

Good afternoon, good afternoon

How are you this afternoon?

Good afternoon, good afternoon

Good afternoon to you.

II Представлення теми: уведення в іншомовну атмосферу

1 (Вчитель показує малюнки головних героїв відомих мультфільмів, учні мають їх назвати)

 

 

2 Подання лексичного матеріалу

(Представлення назв мультфільмів англійською, їх український переклад)

Учні тренуються правильно називати назви мультфільмів

Mickey Mouse, Tom and Jerry, Winnie-the Pooh, Mary Poppins, Alice in Wonderland, The Mermaid, Cinderella

3 Опис малюнків (обговорення: вчитель ставить запитання, учні відповідать, за поданими структурами складають речення)

What do you see in these pictures?

Do you know their names?

Do you like watching cartoon?

What is your favourite cartoon?

4 Розгадай загадки (за поданим описом учні мають назвати який це персонаж)

1 Funny and fat (Winnie-the Pooh)

2 Kind and beautiful (Cinderella)

3 Careless and good (Red Riding hood)

4 Beautiful, long hair and long tail (mermaid)

5 Can fly with umbrella (Mary Poppins)

5 Читання діалогу

  • етап підготовки до читання

(бесіда з учнями: вчитель ставить запитання до малюнків с. 70 впр. 1)

  • етап читання 

(учні читають діалог за ролями)

Звертають увагу на нові слова: mermaid, Ariel, let’s

  • етап перевірки розуміння змісту тексту (вчитель роздає картки із реченнями, завдання для учнів розташувати речення в правильній послідовності)

6 Фізкультхвилинка

(Clap your hands: пісня із рухами)

7 Подання граматичного матеріалу: теперішній тривалий час

  • ознайомлення учнів із структурами Present Continuous
  • пошук речень цього часу в діалозі
  • складання речень за формулою підмет + am, is, are + Ving
  • тренування речень
  • граматична гра (учитель розподіляє клас на дві команди, на дошці пише особові займенники і дієслова, кожна команда складає речення, за кожне правильно складене речення команда отримує бал)

III Заключна частина

  • підведення підсумків уроку
  • домашнє завдання

с. 71 впр. 4 пис.

Вивчити правила до граматичної теми

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 2: Українські свята та традиції

Мета:

  • тренувати навички читання;
  • вчити учнів знаходити потрібну інформацію в тексті;
  • виховувати повагу до традицій святкування українського Різдва;
  • практикувати вживання нових лексичних одиниць у контексті;
  • розвивати пам’ять, увагу, уяву мовну здогадку, логічне мовлення;
  • розвивати комунікативні навички;
  • тренувати учнів працювати в парах;

Обладнання: підручник О. Карп’юк “Англійська мова, 3 клас”,  малюнки, картки із завданнями

Хід уроку

Організація класу. Привітання

Good morning, dear students. I’m glad to see you at our lesson.

I Оголошення теми, мети уроку

Today we’ll speak about Christmas traditions of our country. We’ll do different activities. I hope you’ll enjoy them.

  • Мовленнєва зарядка

(діти читають вірш, відпрацьовують фонетику)

I like to see the stockings

I like to see the gifts

I like to see the bells

I like to see the tree

I like to see Santa

Looking at me!

 

  • Перевірка домашнього завдання (складання речень за малюнками)

 

Основна частина

 

II Представлення нових слів

   (Ukrainian, usually, Christmas, carol)

  • Відпрацювання нових слів у різних контекстах: читання, переклад речень на різдвяну тематику

Читання діалогу по ролях с.73 впр.2

  •  Після текстове завдання: обговорення тексту із учнями

Розминка (учні шукають слова, розгадують ребуси в групах)

Парна робота: учні в парах відпрацьовують питальні та заперечні речення теперішнього часу: с. 73. Впр.4

III Заключна частина

  • підведення підсумків уроку
  • домашнє завдання

письмові вправи з робочого зошита, вивчити нові слова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 3: Їжа

Мета:

  • ознайомити учнів з лексикою теми;
  • навчати діалогічного мовлення;
  • формувати навички читання в голос з повним розумінням прочитаного;
  • розвивати комунікативні навички;
  • розвивати навички спонтанної відповіді на запитання та швидку реакцію;
  • тренувати учнів працювати в парах/групах;

Обладнання: підручник О. Карп’юк “Англійська мова, 3 клас”,  малюнки, картки із завданнями, роздатковий матеріал

Хід уроку

Організація класу. Привітання

Good morning, dear students. I’m glad to see you at our lesson.

I Оголошення теми, мети уроку

Today we’ll speak about food and meals. We’ll do different activities. I hope you’ll enjoy them.

  • Мовленнєва зарядка

( учні співають “Five Fat Sausages”)

 

  • Перевірка домашнього завдання (вправи з робочого зошита)

                                    Основна частина

 

I Представлення нових слів

   (eat, drink, cook, make, breakfast, lunch, dinner, supper) Запис слів у словник

  • Уведення в іншомовну атмосферу

(завдання на картках: робота в групах)

Учитель роздає учням картки з реченнями, в яких пропущенні слова. Учні повинні вставити правильно слова; відпрацювання граматичного часу Present Continuous (теперішнього тривалого)

1 It’s 8 o’clock. Mr Brown is having…………..

  1.        It’s one o’clock. Mr Brown is having ………….
  2.        It’s four o’clock. Mr Brown is having………….

 

II Виразне читання діалогу по ролях С. 74 впр. 2

після текстове завдання (переклад речень із використанням нової лексики) с 75 впр 3

 

 

III Робота в парах

(використовуючи малюнки, тренувати питальні речення в Present Simple та вчитися давати відповіді на них)

What does she do in the afternoon?

She sings songs with her friends

IV Розминка: пісня із рухами

Заключна частина

 

  • підведення підсумків уроку
  • домашнє завдання

     вивчити нові слова, повторити граматичний матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 4: Овочі та фрукти

Мета:

  • ознайомити учнів з лексикою теми;
  • навчати діалогічного та монологічного мовлення;
  • формувати лексичні навички шляхом багаторазового свідомого повторення матеріалу в різноманітних видах діяльності;
  • розвивати комунікативні навички;
  • тренувати учнів працювати в парах/групах;

Обладнання: підручник О. Карп’юк “Англійська мова, 3 клас”,  малюнки, картки із завданнями, роздатковий матеріал, дошка

Хід уроку

Організація класу. Привітання

Good morning, dear students. I’m glad to see you at our lesson.

I Оголошення теми, мети уроку

Today we’ll speak about different fruits and vegetables. We’ll do different activities. I hope you’ll enjoy them.

  • Мовленнєва зарядка

(вивчення вірша Apples)

Apples are sour,

Apples are sweet.

Apples are juicy

And nice to eat!

 

  • Перевірка домашнього завдання (граматичний матеріал)

                                    Основна частина

I Подання лексичного матеріалу

   (carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, potato, apple, plum, banana, lemon, orange) Запис слів у словник

  • Уведення в іншомовну атмосферу: відпрацьовування назв овочів та фруктів за малюнками, їх опис: величина, колір, смак
  • Вживання артиклів a, an перед голосними та приголосними c. 76.впр 2

Парна робота:  What fruits/vegetables do you like?

What fruit/vegetables do you like?

I like …..

What fruit/vegetables don’t you like?

I don’t like ……

Подання діалогу для читання

С 77 впр 4

  • етап підготовки до читання

(бесіда з учнями: вчитель ставить запитання до малюнків с. 77 впр. 4 a, b, c, d)

  • етап читання 

(учні читають діалог за ролями)

Звертають увагу на нові слова та фрази: salt, enjoy your meal, pass me, here you are

  • етап перевірки розуміння змісту тексту (вчитель роздає картки із реченнями, завдання для учнів розташувати речення в правильній послідовності)

Проведення гри: розташувати правильно назви фруктів та овочів в кошик для фруктів та овочів (запам’ятовування та тренування слів методом гри та багаторазового повторення)

Фізкультхвилинка:

пісня One banana, two bananas, three bananas, four…

III Заключна частина

 

  • підведення підсумків уроку
  • домашнє завдання

     вивчити нові слова, завдання в робочому зошиті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 5: За обідом

 

Мета:

  • ознайомити учнів із новою лексикою;
  • тренувати учнів в діалогічному мовлені;
  • ознайомити учнів із вживанням займенника some із назвами незлічуваних іменників;
  • формувати лексичні навички шляхом багаторазового свідомого повторення матеріалу в різноманітних видах діяльності;
  • розвивати комунікативні навички;
  • тренувати учнів працювати в парах/групах;

Обладнання: підручник О. Карп’юк “Англійська мова, 3 клас”,  малюнки, картки із завданнями, роздатковий матеріал, дошка

Хід уроку

Організація класу. Привітання

Good morning, dear students. I’m glad to see you at our lesson.

I Оголошення теми, мети уроку

Today we’ll speak about food and meals. We’ll do different activities. I hope you’ll enjoy them.

  • Мовленнєва зарядка

(вивчення рифмівки)

Результат пошуку зображень за запитом "food rhymes elementary"

  • Перевірка домашнього завдання (лексичні вправи із робочого зошита)

                                    Основна частина

I Презентація нового матеріалу: вживання займенника some із незлічуваними іменниками: some soup, some coffee, some water, some tea, some milk

 

 

 

  • Уведення в іншомовну атмосферу:

(організувати роботу в парах, використовуючи малюнки та ключові слова: тренувати вживання артиклів a, an та some із назвами продуктів харчування;  c. 78.впр 3)

 

II Практикування у вимові звуків (с 78 впр 1)

  • Учні повторюють за вчителем звуки, слова; учитель нагадує правила читання буквосполучень sh, oo, ea, or/al літер о, е в закритому складі. Учні читають нові слова теми й речення з цими словами за вчителем і перекладають їх українською мовою.
  • Закріплення правил читання

(учні виконують завдання на картках, потім читають слова)

Завдання: розподіли слова в стопчики відповідно до правил вимови звуків

 

  • Граматична гра

(учитель ділить клас на дві команди, називає продукти харчування, команди по черзі додають а, аn, some, за кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал (с 79 впр 5). Пізніше учні в парах складають діалоги за зразком вправи.

 

III Заключна частина

 

  • підведення підсумків уроку
  • домашнє завдання

 

(письмове завдання в робочому зошиті, вивчити рифмівку напам’ять)

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 6: Повсякденні справи

Мета:

  • розвивати навички читання;
  • розвивати комунікативні навички;
  • тренувати учнів працювати в командах;

 

Обладнання: підручник О. Карп’юк “Англійська мова, 3 клас”,  малюнки, картки із завданнями, роздатковий матеріал, дошка

Хід уроку

Організація класу. Привітання

Good morning, dear students. I’m glad to see you at our lesson.

I Оголошення теми, мети уроку

Today we’ll speak about householding chores. We’ll do different activities. I hope you’ll enjoy them.

  • Мовленнєва зарядка

(фонетична розминка: повторення рифмівки)

Peas porridge hot,

Peas porridge cold.

Peas porridge in the pot

Nine days old.

 

  • Перевірка домашнього завдання (лексичні/граматичні вправи із робочого зошита)

                                    Основна частина

 

II 1.Подання діалогу для читання

С 80 впр 1-2

  • етап підготовки до читання

(бесіда з учнями: вчитель ставить запитання до малюнків с. 80 впр. 1)

  • етап читання 

(учні читають діалог за ролями)

Звертають увагу на нові слова: alone, always

  • етап перевірки розуміння змісту тексту (переклад текстів, учні відповідають на запитання вчителя)

 

2.Робота із картинками

(опис малюнків, доповнення речень, переклад на українську)

 

3.Робота за таблицею (письмове завдання)

(учні розглядають малюнки в таблиці і складають речення, практикуючи теперішній простий час)

4.Вивчення вірша (учні за вчителем хором повторюють вірш)

Pizza is my favourite food.

Pizza, pizza it’s so good.

Put some chees on the top of it.

Pizza, pizza it’s a hit!

 

5.Розминка: розгадування кросворда в командах

Результат пошуку зображень за запитом "food wordsearches elementary"

III Заключна частина

 

  • підведення підсумків уроку
  • домашнє завдання

 

(письмове завдання в робочому зошиті, вивчити вірш напам’ять)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 7: У час дозвілля. Мій дім

Мета:

  • ознайомити учнів із новою лексикою;
  • тренувати учнів у монологічному мовлені;
  • розвивати навики читання;
  • ознайомити учнів із прислівниками частотності;
  • практикувати вживання Present Simple в питальних реченнях;
  • формувати лексичні навички шляхом багаторазового свідомого повторення матеріалу в різноманітних видах діяльності;
  • розвивати комунікативні навички;

 

Обладнання: підручник О. Карп’юк “Англійська мова, 3 клас”,  малюнки, картки із завданнями, роздатковий матеріал, дошка

Хід уроку

Організація класу. Привітання

Good morning, dear students. I’m glad to see you at our lesson.

I Оголошення теми, мети уроку

Today we’ll speak about householding chores. We’ll do different activities. I hope you’ll enjoy them.

  • Мовленнєва зарядка

(фонетична розминка)

Pizza is my favourite food.

Pizza, pizza it’s so good.

Put some chees on the top of it.

Pizza, pizza it’s a hit!

 

  • Перевірка домашнього завдання (лексичні/граматичні вправи із робочого зошита)

                                    Основна частина

I Мозковий штурм

(за поданими малюнками учні мають назвати як можна більше фраз, які пов’язані із темою “Householding” та скласти речення про свої обов’язки по дому)

II Представлення нової теми: вживання прислівників частотності: always, never, often, sometimes, usually в реченнях теперішнього простого часу. (с 82 впр 1)

Учні читають готові речення, перекладають на українську.

III Практика (письмове завдання)

За допомогою ключових слів учні складають свої речення і презентують їх 

She usually makes her bed in the morning

He sometimes watches cartoons in the evening

They never eat porridge in the afternoon

IV Подання тексту для читання

С 83 впр 3

  • етап підготовки до читання

(пошук прислівників частотності в тексті; учні мають знайти такі речення і їх прочитати, надати правильний переклад)

  • етап читання 

(читання тексту вголос)

  • етап перевірки розуміння змісту тексту ( завдання: правильне/неправильне твердження до тексу)

V Граматична гра: в парах тренувати учнів ставити спеціальні запитання до поданих речень:

He usually goes to work by car

Where does he go by car?

What transport does he use to go to work?

Who goes to work by car?

Заключна частина

 

  • підведення підсумків уроку
  • домашнє завдання

 

(письмове завдання в зошиті: написати заперечні та питальні речення)

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 8: Дозвілля.Повсякденні справи

Мета:

  • повторити і активізувати мовленнєвий матеріал за темами;
  • повторити граматичний матеріал: теперішній простий час, теперішній тривалий, неозначені артиклі a/an,  неозначений займенник some,  прислівники частотності sometimes, never, always, usually
  • тренувати навики читання;
  • тренувати діалогічне мовлення;

Обладнання: підручник О. Карп’юк “Англійська мова, 3 клас”,  малюнки, картки із завданнями, роздатковий матеріал, дошка

 

Хід уроку

Організація класу. Привітання

Good morning, dear students. I’m glad to see you at our lesson.

I Оголошення теми, мети уроку

Today we’ll revise words on the topic “Food and Meals”. We’ll do different activities on grammar. I hope you’ll enjoy them.

  • Перевірка домашнього завдання (складання заперечних/питальних речень в теперішньому простому часі)

                                    Основна частина

  • Мовленнєва зарядка

(Прислів’я з прислівниками частотності)

Never say never

Better late than never

Never give up

Never put off till tomorrow what you can do today

1 Повторення граматичного матеріалу

(завдання на картках: учні самостійно виконують завдання, потім разом із вчителем перевіряють; вживання артиклів a/an, займенника some, прислівники частотності sometimes, always, never, usually)

2 Подання тексту для читання

С 85 впр 4

  • етап підготовки до читання

(знаходження заперечних та стверджувальних речень Present Simple в тексті)

  • етап читання 

(читання тексту вголос)

  • етап перевірки розуміння змісту тексту ( завдання: правильне/неправильне твердження до тексу, складання речень за малюнками, доповнення тексту: c 85 впр 5)

3 Практика діалогічного мовлення c 85 впр 3

(з поданих реплік скласти діалог і представити його в парі)

4 Складання речень за малюнками (повторення Present Continuous Tense)

Tom is watching cartoons now.

Vicky is going to bed now.

Nick is cleaning his teeth now.

5 Розминка

(учні змагаються в командах, хто швидше знайде слова)

 

Результат пошуку зображень за запитом "food wordsearches elementary"

 

 

Заключна частина

 

  • підведення підсумків уроку
  • домашнє завдання

 

(письмове завдання в робочому зошиті; повторити вивчений матеріал на контрольну роботу)

 

 

 

 

docx
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку