План уроку № 1
Модуль: Волейбол
Тема: Правила безпеки на уроках волейболу. Спеціальні вправи для гнучкості верхнього плечового поясу. Стійка та пересування волейболіста.
Клас: 7а, 7б
Дата: 7а ( ), 7б ( )
Завдання:
1. Правила безпеки на уроках волейболу.
2. Спеціальні вправи для гнучкості верхнього плечового поясу.
3. Стойка та пересування волейболіста.
Інвентар: волейбольні м’ячі.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по пів кола).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці з гімнастичними палками. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба. дихальні вправи.
Основна частина (30хв):
1. Продемонструвати спеціальні вправи для гнучкості верхнього плечового поясу;4-6 вправ;6-8 повторень. Без предмета. Навчати техніки виконання вправ. Фронтально. Зауважити на те, що розминка верхнього плечового поясу повинна бути ретельною.
2. Ознайомити учнів зі стійкою волейболіста. Виконання пересування в стійці волейболіста вправо,вліво. Під час виконання пересування слідкувати за положенням ніг та рук. Продемонструвати техніку пересування з використанням відеоматеріалу.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 2
Модуль: Волейбол
Тема: Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
.
Клас: 7а, 7б
Дата: 7а ( ), 7б ( )
Завдання:
1. Досягнення українських волейбольних команд на міжнародній арені.
2. Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
3. Ігрові ситуації з вивченими елементами.
Інвентар: волейбольні м’ячі,сітка.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по пів кола).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,дихальні вправи.
Основна частина (30хв):
1. Теоретична інформація. Особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку і статі.
2. Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
Згадати техніку виконання верхньої та нижньої передачі над собою групами по 4-5 чол. , робота в парах. Відстань 2,5 - 3 м. Слідкувати за технікою виконання передач та прийомів м'яча. Групами за кількістю м’ячів. Учні СМГ тільки у ходьбі. ПМГ – за самопочуттям та станом здоров’я.
4. Ігрові ситуації з вивченими елементами – навчальна гра. Учні СМГ допомагають у проведенні грі та ведуть рахунок. ПМГ – за самопочуттям.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: Правила гри.
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 3
Модуль: Волейбол
Тема: Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
.
Клас: 7а, 7б
Дата: 7а ( ), 7б ( )
Завдання:
1. Значення спеціальної фізичної підготовки волейболістів
2. Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
3. Ігрові ситуації з вивченими елементами.
Інвентар: волейбольні м’ячі,сітка.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по пів кола).
3. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
4. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
5. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,дихальні вправи.
Основна частина (30хв):
1. Теоретична інформація Значення спеціальної фізичної підготовки волейболістів
2. Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
Згадати техніку виконання верхньої та нижньої передачі над собою групами по 4-5 чол. , робота в парах. Відстань 2,5 - 3 м. Слідкувати за технікою виконання передач та прийомів м'яча. Групами за кількістю м’ячів. Учні СМГ тільки у ходьбі. ПМГ – за самопочуттям та станом здоров’я.
4. Ігрові ситуації з вивченими елементами – навчальна гра. Учні СМГ допомагають у проведенні грі та ведуть рахунок. ПМГ – за самопочуттям.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: Правила гри.
3. Організований вихід із залу.
План уроку №4
Модуль: Волейбол
Тема: Кидання набивного м’яча двома руками зверху в парах.
Верхні передачі.
.
Клас: 7а, 7б
Дата: 7а ( ), 7б ( )
Завдання:
1. Загартовування організму.
2. Кидання набивного м’яча двома руками зверху в парах.
3.Верхні передачі .
Інвентар: волейбольні м’ячі,набивні м’ячі вагою 1 кг, сітка.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по пів кола).
3. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
4. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
5. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,дихальні вправи.
Основна частина (30хв):
1. Теоретична інформація . Загартовування організму волейболістів
2. Кидання набивного м’яча двома руками зверху в парах. Слідкувати за правилами безпеки підчас виконання кидків. Робота в парах. Відстань 3 - 4 м. Слідкувати за технікою виконання передач та прийомів м'яча. Вага набивного м'яча 1 кг. ПМГ – за самопочуттям та станом здоров’я. СМГ- оздоровча ходьба.
3. Верхні передачі : над собою,у парах,через сітку. Відпрацювати техніку постановці рук, пальців. Слідкувати за розташуванням ліктів. Учні СМГ допомагають у проведенні грі та ведуть рахунок. ПМГ – за самопочуттям.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: Різновиди передач.
3. Організований вихід із залу.
План уроку №5
Модуль: Волейбол
Тема: Кидання набивного м’яча двома, однією руками зверху в парах.
Верхні передачі в парах.
Клас: 7а, 7б
Дата: 7а ( ), 7б ( )
Завдання:
1. Суддівство змагань, склад суддівської бригади, жести судді.
2. Кидання набивного м’яча двома, однією руками зверху в парах.
3.Верхні передачі в парах.
Інвентар: волейбольні м’ячі,набивні м’ячі вагою 1 кг, сітка.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по пів кола).
3. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
4. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
5. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,дихальні вправи.
Основна частина (30хв):
1. Теоретична інформація . Суддівство змагань, склад суддівської бригади, жести судді.
2. Кидання набивного м’яча двома руками зверху в парах. Слідкувати за правилами безпеки підчас виконання кидків. Робота в парах. Відстань 3 - 4 м. Слідкувати за технікою виконання передач та прийомів м'яча. Вага набивного м'яча 1 кг. ПМГ – за самопочуттям та станом здоров’я.
СМГ- оздоровча ходьба.
3. Верхні передачі :у парах,через сітку. Відпрацювати техніку постановці рук, пальців. Слідкувати за розташуванням ліктів. По 4 пари одночасно. Учні,які на приймають участь у роботі в парах,грають у колі . Учні СМГ допомагають у проведенні грі та ведуть рахунок. ПМГ – за самопочуттям.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: . Суддівство змагань
3. Організований вихід із залу.
План уроку №6
Модуль: Волейбол
Тема: Кидання волейбольного м’яча правою та лівою рукою в парах.
Передачі верхні , нижні в парах, трійках.
Клас: 7а, 7б
Дата: 7а ( ), 7б ( )
Завдання:
1. Кидання волейбольного м’яча правою та лівою рукою в парах.
2. Передачі верхні , нижні в парах, трійках.
3. Навчальна гра за спрощеними правилами.
Інвентар: волейбольні м’ячі,набивні м’ячі вагою 1 кг, сітка.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по пів кола).
3. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
4. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
5. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,дихальні вправи.
Основна частина (30хв):
1. Кидання волейбольного м’яча правою та лівою рукою в парах.2. Кидання набивного м’яча двома руками зверху в парах. Слідкувати за правилами безпеки підчас виконання кидків. Робота в парах. Відстань 3 - 4 м. Слідкувати за технікою виконання передач та прийомів м'яча. Вага набивного м'яча 1 кг. ПМГ – за самопочуттям та станом здоров’я.
СМГ- оздоровча ходьба.
3. Верхні передачі :у парах,через сітку. Відпрацювати техніку постановці рук, пальців. Слідкувати за розташуванням ліктів. По 4 пари одночасно. Учні,які на приймають участь у роботі в парах,грають у колі . Учні СМГ допомагають у проведенні грі та ведуть рахунок. ПМГ – за самопочуттям.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: . Суддівство змагань
3. Організований вихід із залу.