Зміст навчальної програми для учнів п'ятого класу орієнтовано на формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей
У процесі трудового навчання учнів орієнтують на:
Враховуючи всі вище перераховані вимоги, виконано планування для п'ятого класу (матриця, тематичний план, календарно-тематичний план)
Матриця включає в себе кількісний перелік проектів, об'єкти проектно-технологічної діяльності учнів, основні та додаткові технології, кількість годин, відведена на виготовлення того чи іншого об'єкта проектно-технологічної діяльності, а також очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (знаннєвий, діяльнісний, ціннісний компоненти)
Тематичний план має два розділи. На перший розділ "Основи матеріалознавства та технології обробки" відводиться 66 годин, а на другий - "Технологія побутової діяльності та самообслуговування" - 4 години. Вивчаючи перший розділ, діти виконають сім проектів, де об'єктами проектно-технологічної діяльності учнів є "Гольниця", "Закладка для книги", "Ялинкова прикраса", "Торбинка для дрібничок", "Мяка пласка іграшка", "Лялька-мотанка", "Рамка для фото". Вивчаючи другий розділ, діти виконають два проекти, де об'єктами проектно-технологічної діяльності учні є "Сервірування святкового столу" та "Побутові електроприлади" . Також тематичний план містить перелік основних та додаткових технологій і кількість годин, виділену на виконання проекту
Календарно-тематичний план висвітлює тему уроку, її зміст, кількість годин, виділену на вивчення даної теми та дату проведення заняття
МАТРИЦЯ 5 КЛАС
Кількість проектів |
Об”єкти проектно- технологічної діяльності учнів |
Основна технологія |
Додаткова технологія |
Кіль-кість го-дин |
Очікувані результати навчально- пізнавальної діяльності учнів |
Проект 1 |
Гольниця |
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
|
Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)
Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом
|
10
|
Учні знайомляться з правилами внутрішнього розпорядку навчальної майстерні та елементами технологічної діяльності Визначають у співпраці з учителем та іншими учнями алгоритм взаємодії в майстерні Знаннєвий компонент Називають конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу Розрізняють та називають інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів Добирають та використовують знаряддя праці при розв’язанні практичних завдань Розуміють необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Розпізнають конструкційні матеріали Добирають інструменти та матеріали для виготовлення виробу Дотримуються прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями Виконують технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення Дотримуються правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій Виготовляють виріб Ціннісний компонент Роблять висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів Усвідомлюють важливість дотримання безпечних прийомів праці
|
Проект 2 |
Закладка для книги |
Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами
|
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме»
|
10
|
Знаннєвий компонент Називають конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу Характеризують різні технології як види декоративно-ужиткового мистецтва Розуміють необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Вирізняють технології виготовлення та оздоблення виробів , поширені в регіоні проживання за характерними ознаками Добирають інструменти та матеріали для виготовлення виробу Дотримуються правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій Виготовляють виріб Ціннісний компонент Усвідомлюють важливість дотримання безпечних прийомів праці
|
Проект 3 |
Ялинкова прикраса |
Технологія виготовлення виробів із бісеру
|
Технологія плетіння (лозоплетіння соломо плетіння тощо)
Технологія обробки дроту |
10 |
Знаннєвий компонент Називають конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу Проводять міні-маркетингові дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей Розуміють необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Розпізнають конструкційні матеріали Добирають інструменти та матеріали для виготовлення виробу Дотримуються прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями Виготовляють виріб Ціннісний компонент Усвідомлюють важливість дотримання безпечних прийомів праці
|
Проект 4 |
Торбинка для дрібничок |
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
|
Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами
Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)
Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом
|
10
|
Знаннєвий компонент Знають етапи проектування Розуміють сутність методу фантазування Виконують малюнок виробу Називають конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу Визначають необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу Розрізняють та називають інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів Оздоблюють виріб за готовою композицією Розуміють необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Дотримуються послідовності етапів проектної діяльності Застосовують метод фантазування при проектуванні виробу Розпізнають конструкційні матеріали Добирають інструменти та матеріали для виготовлення виробу Дотримуються прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями Виконують технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення Виготовляють виріб Ціннісний компонент Роблять висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів Усвідомлюють важливість дотримання безпечних прийомів праці
|
Проект 5 |
М’яка пласка іграшка |
Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)
|
Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме» |
10 |
Знаннєвий компонент Знають етапи проектування Розуміють сутність методу фантазування Називають конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу Розуміють необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Дотримуються послідовності етапів проектної діяльності Застосовують метод фантазування при проектуванні виробу Розпізнають конструкційні матеріали Добирають інструменти та матеріали для виготовлення виробу Дотримуються прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями Виконують технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення Виготовляють виріб Ціннісний компонент Роблять висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів Усвідомлюють важливість дотримання безпечних прийомів праці
|
Проект 6 |
Лялька-мотанка |
Технологія виготовлення ляльки-мотанки |
Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами |
10
|
Знаннєвий компонент Знають етапи проектування Розуміють сутність методу фантазування Називають конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу Розуміють необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Дотримуються послідовності етапів проектної діяльності Застосовують метод фантазування при проектуванні виробу Розпізнають конструкційні матеріали Виконують технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення Виготовляють виріб Ціннісний компонент Усвідомлюють важливість дотримання безпечних прийомів праці Усвідомлюють розвиток техніки
|
Проект 7 |
Рамка для фото |
Технологія ниткографії
|
Технологія ліплення |
6
|
Знаннєвий компонент Називають конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу Проводять міні-маркетингові дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей Виконують малюнок виробу Розуміють необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця Діяльнісний компонент Розпізнають конструкційні матеріали Добирають інструменти та матеріали для виготовлення виробу Дотримуються прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями Виготовляють виріб Ціннісний компонент Усвідомлюють важливість дотримання безпечних прийомів праці Усвідомлюють значущість виробу, що виготовляється
|
Проект 8 |
Сервірування святкового столу |
Технологія сервірування столу
|
Технологія формування культури споживання їжі
|
2 |
Знаннєвий компонент Розрізняють столові прибори Діяльнісний компонент Сервірують стіл Уміло поводяться за столом Ціннісний компонент Усвідомлюють важливість дотримання етикету для створення власного позитивного іміджу
|
Проект 9 |
Побутові електроприлади |
Технологія безпечного користування електроприла-дами |
|
2 |
Знаннєвий компонент Знають правила безпечного користування електроприладами Діяльнісний компонент Безпечно користуються побутовими електроприладами Розрізняють найпростіші пошкодження побутових електроприладів Дотримуються послідовності дій при виявленні пошкоджень чи несправностей побутових електроприладів Ціннісний компонент Усвідомлюють важливість дотримання правил безпечного користування побутовими електроприладами |
5 КЛАС
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ п/п |
Обєкти проектно-технологічної діяльності учнів |
Основна технологія |
Додаткова технологія |
Кіль-кість годин
|
Розділ I. Основи матеріалознавства та технології обробки
|
66 |
|||
Проект 1 |
Гольниця |
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
|
Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)
Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом
|
10 |
Проект 2 |
Закладка для книги |
Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами
|
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом
Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме»
|
10 |
Проект 3 |
Ялинкова прикраса |
Технологія виготовлення виробів із бісеру
|
Технологія плетіння (лозоплетіння соломоплетіння тощо)
Технологія обробки дроту
|
10 |
Проект 4 |
Торбинка для дрібничок |
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
|
Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами
Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)
Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом
|
10 |
Проект 5 |
М’яка пласка іграшка |
Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів)
|
Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме» |
10 |
Проект 6 |
Лялька-мотанка |
Технологія виготовлення ляльки-мотанки |
Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами
|
10 |
Проект 7 |
Рамка для фото |
Технологія ниткографії
|
Технологія ліплення |
6 |
Розділ II. Технологія побутової діяльності та самообслуговування |
4 |
|||
Проект 8 |
Сервірування святкового столу |
Технологія сервірування столу
|
Технологія формування культури споживання їжі
|
2 |
Проект 9 |
Побутові електроприлади |
Технологія безпечного користування електроприладами
|
|
2 |
Всього
|
70 |
5 КЛАС
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№ п/п |
Тема уроку та її зміст |
К-сть годин |
Дата проведення |
|
5-А |
5-Б |
|||
|
Розділ I. Основи матеріалознавства та технології обробки
|
66 |
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 1. Гольниця
Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Додаткова технологія: Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів ) Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом
|
10 |
|
|
1-2 |
Правила внутрішнього розпорядку навчальної майстерні та елементи технологічної діяльності Алгоритм взаємодії в майстерні Короткі відомості про текстильні волокна Види конструкційних матеріалів та їх властивості Будова тканини (основа, піткання, пруг) Лицьовий та виворітний боки тканини Гольниця – футляр чи подушечка для голок та булавок Конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення гольниці Інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів Професії «прядильниця», «ткаля»
|
2
|
|
|
3-4 |
Основи проектної діяльності Сутність методу фантазування та застосування його при проектуванні гольниці Послідовність етапів проектної діяльності при виготовлені гольниці Ескізний малюнок - складова процесу конструювання Виготовлення викрійки гольниці Визначення необхідної кількості конструкційних матеріалів для виготовлення гольниці
|
2
|
|
|
5-6 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення: - підготовка тканини до розкроювання - настилання тканини - розкладання деталей викрійки на тканині - крейдування - викроювання деталей Економне використання конструкційних матеріалів Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
7-8 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення: - термінологія ручних операцій (зметування, приметування, заметування) - термінологія машинних операцій (зшивання, пришивання, застрочування) - термінологія волого-теплових робіт (пропрасування, припрасування, роз прасування, запрасування) - виготовлення гольниці за інструкційними картами Професія «прасувальник» Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
9-10 |
Виготовлення гольниці Оздоблення гольниці за готовою композицією Остаточна обробка гольниці Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій Контроль якості готового виробу Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів Професія « швачка» , «економіст» Самооцінювання та оцінювання виробів Організація виставки учнівських робіт
|
2
|
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 2. Закладка для книги
Основна технологія: Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами
Додаткова технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме»
|
10 |
|
|
11-12 |
Вишивка як традиційний вид декоративно-ужиткового мистецтва Регіональні особливості оздоблення виробів вишивкою Знаки і символи в українській вишивці Основи побудови композиції у вишивці Символічне значення кольору в українській вишивці Види вишивальних технік та швів Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення закладки для книги Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення закладки Ескіз візерунка для вишивки Збільшення і зменшення візерунка для вишивки Розмічання вишивки на виробі Перенесення малюнка на тканину
|
2 |
|
|
13-14 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення закладки для книги (вишивання закладки для книги початковими, лічильними та декоративними швами): - шов « уперед голкою» - шов «за голкою» - петельний шов Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
15-16 |
Загальна характеристика та різновиди шва «штапівка» Графічне зображення різновидів вишивальних швів «штапівка» Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення закладки для книги швом «штапівка» Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
17-18 |
Історія виникнення, загальна характеристика та графічне зображення шва «косий хрестик» Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення закладки для книги швом «косий хрестик» Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
19-20 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення закладки для книги початковими, лічильними та декоративними швами Оздоблення закладки для книги за готовою композицією Остаточна обробка закладки для книги Контроль якості готового виробу Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів Самооцінювання та оцінювання виробів Професія «вишивальниця ручної вишивки» Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій Організація виставки учнівських робіт
|
2 |
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 3. Ялинкова прикраса
Основна технологія: Технологія виготовлення виробів із бісеру
Додаткова технологія: Технологія плетіння (лозоплетіння, соломоплетіння тощо) Технологія обробки дроту
|
10
|
|
|
21-22 |
Міні-маркетингові дослідження для обґрунтування вибору ялинкової прикраси та її конструкційних особливостей Конструкційні матеріали для виготовлення ялинкової прикраси Бісероплетіння як вид декоративно-ужиткового мистецтва Історія виникнення бісеру Вироби, плетені з бісеру Види бісеру Орнамент і колорит Поєднання кольорів у бісероплетінні Сутність методу фантазування Виконання малюнка ялинкової прикраси |
2
|
|
|
23-24 |
Підбір графічної схеми для виготовлення ялинкової прикраси з бісеру Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення ялинкової прикраси з бісеру: - паралельне плетіння - плетіння петлями - плетіння дугами Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
25-26 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення (виготовлення нескладної пласкої або об’ємної ялинкової прикраси) : - паралельне плетіння - плетіння петлями - плетіння дугами Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
27-28 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення (виготовлення нескладної пласкої або об’ємної ялинкової прикраси) : - паралельне плетіння - плетіння петлями - плетіння дугами Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
29-30 |
Виготовлення ялинкової прикраси Оздоблення ялинкової прикраси за готовою композицією Остаточна обробка ялинкової прикраси Контроль якості готового виробу Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів Значущість пласкої або об’ємної ялинкової прикраси , що виготовляється Самооцінювання та оцінювання виробів Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій Організація виставки учнівських робіт
|
2 |
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 4. Торбинка для дрібничок
Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Додаткова технологія: Технологія виготовлення виробів початковими, лічильними та декоративними швами Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів) Технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом
|
10
|
|
|
31-32 |
Етапи проектування Застосування методу фантазування при виконанні малюнка торбинки для дрібничок Побудова креслення торбинки для дрібничок Моделювання торбинки для дрібничок Виготовлення викрійки Конструкційні матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення торбинки для дрібничок Визначення необхідної кількості конструкційних матеріалів для виготовлення виробу
|
2 |
|
|
33-34 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення торбинки для дрібничок за інструкційними картами: - підготовка тканини до розкроювання - настилання тканини - розкладання деталей викрійки на тканині - крейдування - викроювання деталей Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
35-36 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення торбинки для дрібничок за інструкційними картами : - обробка поперечних зрізів торбинки для дрібничок швом упідгин із закритим зрізом Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2
|
|
|
37-38 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення торбинки для дрібничок за інструкційними картами : - обробка поздовжніх зрізів торбинки для дрібничок подвійним швом - обробка нижнього зрізу торбинки для дрібничок подвійним швом Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2
|
|
|
39-40 |
Виготовлення торбинки для дрібничок Оздоблення торбинки для дрібничок за готовою композицією Остаточна обробка виробу Волого-теплова обробка торбинки для дрібничок Догляд за виробом Контроль якості готового виробу Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів Самооцінювання та оцінювання виробів Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій Професії «художник-модельєр», «конструктор» Організація виставки учнівських робіт
|
2 |
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 5. М’яка пласка іграшка
Основна технологія: Технологія виготовлення аплікації ( з текстильних та природних матеріалів)
Додаткова технологія: Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме» |
10 |
|
|
41-42 |
Короткі історичні відомості про виникнення та розвиток іграшок Іграшки у сучасному декоративно-ужитковому мистецтві: - розвиваючі іграшки для дітей - декоративні іграшки для прикраси житла - колекційні іграшки - народні іграшки - ритуальні іграшки - ляльки для театральних вистав – іграшки-сувеніри Робота з інформаційними джерелами Аналіз та систематизація інформації Аплікація як вид художнього оздоблення виробів Види аплікації Інструменти, пристосування та матеріали для виготовлення аплікації Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення м’якої пласкої іграшки
|
2 |
|
|
43-44 |
Етапи проектування Вибір малюнка для аплікації Сутність методу фантазування при створенні ескізу м’якої пласкої іграшки Добір кольорової гами для виготовлення виробу Підготовка тканини для аплікації Перенесення малюнка м’якої пласкої іграшки на тканину Маркування деталей аплікації Вирізування шаблонів та деталей аплікації м’якої пласкої іграшки Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
45-46 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення м’якої пласкої іграшки: - прикріплення деталей аплікації до основи швом «уперед голкою» - пришивання деталей аплікації до основи петельним швом Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
47-48 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення м’якої пласкої іграшки: - прикріплення деталей аплікації до основи швом «уперед голкою» - пришивання деталей аплікації до основи петельним швом Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
49-50 |
Виготовлення м’якої пласкої іграшки Оздоблення м’якої пласкої іграшки за готовою композицією ґудзиками, бісером, блискітками, вишивкою Остаточна обробка виробу Контроль якості готового виробу Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів Самооцінювання та оцінювання виробів Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій Організація виставки учнівських робіт
|
2 |
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 6. Лялька-мотанка
Основна технологія: Технологія виготовлення ляльки-мотанки
Додаткова технологія: Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами
|
10 |
|
|
51-52 |
Етапи проектування Лялька-мотанка – українська народна лялька, символ жіночої мудрості, родинний оберіг Спосіб виготовлення та призначення ляльки-мотанки (багато ручка, берегиня, мати з дитиною, Пеленашка, ляльки-нерозлучники, крупеничка-зерновушка, весільні) Робота з інформаційними джерелами Аналіз та систематизація інформації Конструкційні матеріали для виготовлення ляльки-мотанки Сутність методу фантазування при виготовленні ляльки-мотанки
|
2 |
|
|
53-54 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення ляльки-мотанки: - виготовлення голови ляльки-мотанки -намотування хреста на обличчя Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
55-56 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення основи ляльки-мотанки Правила безпечної праці при виконанні технологічних операці
|
2 |
|
|
57-58 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення ляльки-мотанки: - виготовлення одягу для ляльки-мотанки - оздоблення одягу вишивкою Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
59-60 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення ляльки-мотанки Оздоблення виробу за готовою композицією Остаточна обробка виробу Контроль якості готового виробу Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів Самооцінювання та оцінювання виробів Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій Організація виставки учнівських робіт
|
2 |
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 7. Рамка для фото
Основна технологія: Технологія ниткографії
Додаткова технологія: Технологія ліплення
|
6 |
|
|
61-62 |
Ниткографія - один із видів рукоділля Інструменти, пристосування та матеріали для виготовлення виробів технікою ниткової графіки Основні прийоми ниткової графіки:
Етапи проектування Виготовлення рамки для фото технікою ниткової графіки Моделі-аналоги як історія розвитку технічного об’єкту Використання методу фантазування при виготовленні ескізу рамки для фото
|
2 |
|
|
63-64 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення рамки для фото: - на виворітному боці картону намалювати кут, коло, дугу або овал - розділити малюнок на рівні частини - проколоти шилом отвори - стрілкою вказати напрямок прошивання та пронумерувати отвори - ввести голку з ниткою в т.1 і заповнити кут, коло, дугу або овал за схемою Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
2 |
|
|
65-66 |
Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології виготовлення рамки для фото Оздоблення рамки для фото за готовою композицією Остаточна обробка виробу Контроль якості готового виробу Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів Самооцінювання та оцінювання виробів Правила безпечної праці при виконанні технологічних операцій Організація виставки учнівських робіт
|
2 |
|
|
|
Розділ II. Технологія побутової діяльності та самообслуговування |
4 |
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 8. Сервірування святкового столу
Основна технологія : Сервірування святкового столу
Додаткова технологія: Технологія формування культури споживання їжі
|
2 |
|
|
67-68 |
Столові прибори Правила сервірування столу Правила поводження за столом Дотримання етикету для створення власного позитивного іміджу |
2 |
|
|
|
Об’єкт проектної діяльності 9. Побутові електроприлади
Основна технологія: Технологія безпечного користування електроприладами
|
2 |
|
|
69-70 |
Правила безпечного користування електроприладами Найпростіші пошкодження побутових електроприладів Послідовність дій при виявленні пошкоджень чи несправності побутових електроприладів |
2
|
|
|