Планування зі змістовими лініями, 3 уроки на тиждень
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Наочність |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Екологічна безпека та ста-лий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприйман-ня на слух
|
Усна взаємодія та про-дукування |
Писемне продуку-вання |
|||||||||
Тема: Я, моя сім’я, мої друзі |
||||||||||||||||||
1 |
|
Родинне дерево |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Обговорює особливості взаємодії осо-бистості та групи. Фор-мулює особисті ціннісні пріоритети. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
The Present Simple Tense |
Family members Впр.1, с.4 |
Впр.3,4, с.5 |
Впр.3, с.5 |
Впр1,2,5, с.4-5 |
Впр.2, с.4 |
Тематичні таблиці |
Впр.6, с.5 написати розповідь про свою родину |
||||
2 |
|
Моя родина |
Degrees of Comparison of Adjectives, |
Family members |
Впр.3, с.7 |
Впр1, с.6 |
Впр.2, с.6, впр.6, с.8 |
Впр7, с.9 впр4, с.8 |
Фотографії |
Впр.5, с.8 |
||||||||
3 |
|
Мій кращий друг |
The Present Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.9 |
Впр.1, с.9 |
Впр.2, с.9, впр.4, 5, с.10 |
Впр.1, с.9 |
Тематичні таблиці |
Впр 6, с.10 написати розповідь про друга |
||||||||
4 |
|
Риси характеру друзів |
The Present Simple Tense |
Hard-working, atten-tive, lively, honest, cheerful, clever |
Впр.3, с.11 |
Впр.1, с.10 |
Впр.2, с.11, впр.4,5,6, с.12 |
Впр.1в, с.11 |
Тематичні таблиці |
Впр.7, с.12 |
||||||||
5 |
|
Друзі в нашому житті |
The Present Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.13 |
Впр.3, с.13 |
Впр.1,2, с.12-13, впр.5, с.14 |
Впр.4, с.14 |
Граматична таблиця |
Впр.6, с.14 |
||||||||
6 |
|
Професії моїх батьків |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense впр.5, с.17 |
teacher, doctor, manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant |
Впр.2, с.15, впр.3,4, с.16 |
Впр.1, с.15 впр.3, с.16 |
Впр.6, с.17 |
Впр.6а, с.17 |
Граматичні таблиці |
Впр.7, с.18 |
||||||||
7 |
|
Моя майбутня професія. |
Past Simple Tense
|
Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer |
Впр.2, с.18-19 |
Впр.1, с.18 |
Впр.3, с.19 впр.4, с.20 |
Складання плану проекта |
Граматичні таблиці |
Впр.5,с.20 Опрацювати с.26-27 |
||||||||
8 |
|
Мої дідусі
|
The Present Tense |
Family members |
Впр2, с.21 |
Впр.4, с.22 |
Впр.1, с.20 Впр.3, с.21 Впр.4,5, с.22 |
Впр.3, с.21 |
Тематичні таблиці |
Впр.6, с.22 розповідь про своїх дідусів та бабусь |
||||||||
9 |
|
Родина Сью. |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense, |
ЛО теми |
Впр.1, с.23, впр.4, с.23-24 |
|
Впр.1, с.23 |
Впр.2,3, с.23 |
Тематичні таблиці |
Впр.5, с.24
|
||||||||
10 |
|
Молодша сестра. |
the Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.2, с.24-25
|
Впр.2, с.24-25 |
Впр.1, с.24, впр.3,4,5, с.25 |
|
Тематичні таблиці |
Підготувати проект с.26-27 |
||||||||
11 |
|
Контрольна робота по темі: My Family and Friends |
|
Проекти |
Впр.6, с.25 |
|||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Наочність |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Екологічна безпека та ста-лий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух
|
Усна взаємодія та продукуван-ня |
Писемне продуку-вання |
|||||||||
Тема: Одяг (види одягу) |
||||||||||||||||||
12 |
|
Мій улюблений одяг |
|
|
Пояс-нює вибір одягу залеж-но від погоди. |
Співвідносить власні потреби з мож-ливостями сімейного бюдже-ту. |
The Present Simple Tense |
Слова з теми: «Clothes» Впр.1, с.28 |
Впр.3, с.29 |
Впр.3, с.29 |
Впр.4, с.29, впр.5, с.30 |
Впр.2, с.28 |
Тематичні таблиці |
Впр.6, с.30 написати розповідь про улюблений одяг |
||||
13 |
|
Одяг у різні пори року. |
The Present Simple Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.2, с.30-31 |
Повідомлення учнів. |
Впр.1, с.30, Впр3,4,с.31 |
Впр.2, с.30-31 |
Граматична таблиця |
Впр.5, с.31-32 написати речення за зразком |
||||||||
14 |
|
Шкільна форма |
The verb “have got” |
Слова з теми: «Clo-thes» Впр.1, с.32 |
Впр.3, с.33 |
Впр.3, с.33 |
Впр.1, с.32, Впр4,5,с.34 |
Впр.2, с.33 |
Тематичні таблиці |
Впр.6, с.34 |
||||||||
15 |
|
Улюблений одяг |
Зворот to Be Going to Do Smth |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.1, с.35 |
Впр.2, с.35 |
Впр.1, с.35, Впр.3,4 с.36-37 |
Впр.,4, с.36-37 |
Фото |
Впр.5, с.37 доповнити речення |
||||||||
16 |
|
Різний одяг. |
Тhe Present Continuous Tense |
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.3, с.38 |
Впр.2, 3, с.38 |
Впр.1, с.37, Впр.4, с.38 |
Впр5 (1), с.39 |
Тематичні картки |
Впр5 (2), с.39 запов-нити пропуски в тексі |
||||||||
17 |
|
Одяг |
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.1, с.39 |
Впр.1, с.39 Впр.3, с.20 |
Впр.2,4, с.40-41 |
|
Тематичні картки |
Впр.5, с.41 |
||||||||
18 |
|
Улюблений одяг. |
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.А, с..50 |
Впр.1, с.41 |
Впр.2, с.41 Впр.3, с.42 |
Впр.4, 5, с.42 |
Тематичні картки |
Впр.6, с.42-43 Робо-та над проектом с.50-51 |
||||||||
19 |
|
Улюблений одяг |
The Present Tense |
Слова з теми: «Clothes» |
Впр.3, с.44
|
Впр.2,3, с.43-44 |
Впр.1b,с.43 Впр.6, с.45 |
Впр.1а, с.43 |
Тематичні картки |
Впр.7, с.45 написати запитання до речень |
||||||||
20 |
|
Одяг |
The Present Tense |
Vocabulary Revision Game впр.4, с.46 |
Впр.1, с.45 |
Впр.1, с.45 |
Впр.2, с.46 |
Впр.3, с.46 |
Тематичні картки |
Впр.5, с.47 Впр.2, с.47-49 читати |
||||||||
21 |
|
Магічна сукня. |
The Present Tense |
|
Впр.2, с.47-49 |
|
Впр.1, с.48 Впр.4, с.49 |
Впр.3, 6, с.49-50 |
Тематичні картки |
Повторити вивчений матеріал, |
||||||||
22 |
|
|
Контрольна робота по темі: Одяг |
Захист проектів |
Проект |
Впр.5, с.49 |
||||||||||||
Тема: Харчування |
||||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
|||||||||||
Екологічна безпека та ста-лий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух
|
Усна взаємодія та продукуван-ня |
Писемне продуку-вання |
|||||||||
23 |
|
Продукти харчування |
|
|
Обговорює вибір продук-тів, корис-них для здоров’я. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Наво-дить прикла-ди купівлі продук-тів для здорово-го харчу-вання
|
Складає перелік покупок. |
Countable and Uncountable Nouns |
Назви продуктів харчування Впр.1, с.52 |
Впр.3, с.53 |
Впр.3, с.53 Впр.6, с.54 |
Впр.1, с.52 Впр.2, с.53 Впр.6, с.54 |
Впр.5, с.54 |
Граматична таблиця. |
Впр.7, с.54 Написати розповідь «Мій сніданок» |
||||
24 |
|
У шкільній їдальні. |
Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of |
Назви продуктів харчування
|
Впр.3, с.55 |
Впр.2, с.55 |
Впр.1, с.54 Впр.5, с.56
|
Впр.4, с.56
|
Граматична таблиця. |
Впр.6, с.56 Написати розповідь про улюблені фрукти та овочі |
||||||||
25 |
|
Приготування їжі |
Countable and Uncountable Nouns |
ЛО С.57 |
Впр.3, с.57
|
Впр.1, с.57
|
Впр.2, с.57
|
Впр.4, с.57
|
Тематичні картки |
Впр.6, с.59
|
||||||||
26 |
|
День народ-ження мами. |
Past Simple Tense |
ЛО теми |
Project work с. 71-73 |
Впр.3, с.57 |
Впр.6, с.59
|
Впр.5, с.58
|
Тематичні картки |
Впр.7, с.59 Підготувати проект |
||||||||
27 |
|
Їжа у школі |
The Present Tense |
Назви продуктів харчування |
Впр.1, с.59
|
Впр.1, с.59 |
Впр.2, с.60
|
Впр.2в,с.60
|
Тематичні картки |
Впр.4 с С. 71 |
||||||||
28 |
|
Шкільне меню. |
The Present Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.60 |
Повідомлення учнів |
Захист проектів |
Впр.4, с.60 |
Меню |
Впр.5, с.60 написати лист другу. |
||||||||
29 |
|
Традиційна українська їжа |
The Present Tense |
Назви продуктів харчування. Впр.2, с.62 |
Впр.3, с.63 |
Впр.1, с.62 Впр.3, с.63 |
Впр.2, с.62 Впр.4, с.63 |
Впр.5, с.64 |
Тематичні картки |
Впр.6, с.64 заповнити пропуски у тексі |
||||||||
30 |
|
Традиційна їжа Англії |
The Present Tense |
Назви продуктів харчування |
Впр.1, с.65
|
Впр.1, с.65
|
Впр.2, с.65 Впр.4,5,с.66. |
Впр.3, с.66 |
Тематичні картки |
Впр.6, с.66 |
||||||||
31 |
|
Англійська їжа. |
Countable and Uncountable Nouns: |
ЛО теми |
Впр.3, с.67 Впр.4, с.67 |
|
Впр.5, 6, с.68 |
Впр.1, 2, с.67 |
Тематичні картки |
Впр.7, с.68 Впр.2, с.69-70 читати |
||||||||
32 |
|
Джордж іде на пікнік. |
Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.2, с.69-70 |
Впр.2, с.69-70 |
Впр.1, с.69 Впр.3, 4,с.70 |
Впр.5, 6, с.70 |
Тематичні картки |
Впр.7, 8, с.71 |
||||||||
33 |
|
|
Контрольна робота по темі: Food |
|
Проект. |
Написати рецепт улюбленої страви |
||||||||||||
Тема: Відпочинок і дозвілля |
||||||||||||||||||
33 |
|
Вільний час |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
Розріз-няє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
The Present Simple Tense |
To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties |
Впр.3, с.75
|
Впр.3, с.75
|
Впр.1, 2, с.74 Впр.5, с.75
|
Впр.5, с.75
|
Граматична таблиця. |
Впр.6, с.76 написати 7-8 речень про те, що зазвичай робиш у вільний час |
||||
34 |
|
Наші плани |
Зворот to Be Going to Do Smth |
ЛО теми |
Впр.3, с.76
|
Впр.3, с.76
|
Впр.2, с.76 Впр.5, с.77 |
Впр.1, с.76 Впр.4, с.77 |
Тематичні картки |
Впр.6, с.77 (викорисати впр.5, с.77 як зразок) |
||||||||
35 |
|
Я тебе запрошую… |
The Present Simple Tense |
Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a zoo, an Art gallery, a circus |
Впр.2, с.78 Впр.3, 4, с.79 |
Впр.1, с.78
|
Впр.3, 4, с.79
|
Впр.5, с.80
|
Граматична таблиця. |
Впр.6, с.80 написати запрошення за зразком впр.4, с.79 |
||||||||
36 |
|
Поговоримо про телепрограми |
The Present Perfect Tense |
A cartoon, a film, a programme about animals, a game show |
Впр.3, с.81
|
Впр.1, с.80 Впр.3, с.81
|
Впр.2, с.80 Впр.4, с.81
|
Впр.5, с.82
|
Тематичні картки |
Впр.7, с.82 написати по 3 запитання до кожного речення |
||||||||
37 |
|
Різноманітний світ телебачення |
The Present Perfect Tense. Who\ What\Which |
a quiz show, a sports programme |
Впр.2, с.83 Впр.5, с.84 |
Впр.2, с.83
|
Впр.1, с.82 Впр.3, с.84 Впр.6, с.84 |
Впр.4, с.84
|
Тематичні картки |
Впр.7, с.85 дати письмові відповіді на запитання |
||||||||
38 |
|
Хобі, захоплення |
The Present Perfect Tense. |
ЛО теми |
Впр.2, с.86 Впр.4, с.87 |
Впр.1,2, с.85-86, |
Впр.3, с.87 Впр.6, с.87 |
Впр.5, 6, с.87 |
Меню |
Впр.7, с.87 написати розповідь про своє хобі |
||||||||
39 |
|
На прогулянці |
The Present Perfect Tense |
ЛО теми |
Впр.2b,с.88 Впр.3, с.89 |
Впр.1, с.88 |
Впр.2а, с.88 Впр.3, с.89 |
Впр.4,6, с.89 |
Тематичні картки |
Впр.5, с.89 письмово |
||||||||
40 |
|
Літні канікули |
The Present Perfect Tense.
|
To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside… |
Впр.4, с.91 |
Впр.1, с.90 Впр.3, с.91 Впр.6, с.92 |
Впр.2, с.91 Впр.6, с.92 |
Впр.5, с.92 |
Граматична таблиця. |
Впр.7, с.92 скласти розповідь за малюнками |
||||||||
41 |
|
Минулої неділі. |
The Present Perfect Tense, the Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.93 |
Впр.1, с.93
|
Впр.5, с.94 |
Впр.2, 4, с.93
|
Граматична таблиця. |
Впр.6, с.94 Написати запитання до речень |
||||||||
42 |
|
Відпочинок на природі. |
|
Тhe Past Simple Tense |
To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer out |
Впр.2, с.94-95 |
Впр.1 С.94 |
Впр.3, 4, с.95 |
Впр.4, с.95
|
Тематичні картки |
Впр.2, с.94-95 читати |
|||||||
44 |
|
Контроль аудіювання |
Впр.7, с.96 написати про відпочинок на природі |
|||||||||||||||
45 |
|
Контроль читання |
Впр.5, с.95. |
|||||||||||||||
46 |
|
Контроль письма Test |
Скласти розповідь |
|||||||||||||||
47 |
|
Контроль говоріння |
Скласти запитання |
|||||||||||||||
48 |
|
Шкільна подорож |
|
|
|
|
Тhe Past Simple Tense |
ЛО теми |
Впр. С. С 97 |
Повідомлення учнів.. |
Захист проектів |
Впр.6, с.96 |
|
Скласти кросворд |
||||
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Змістова лінія |
Змістова лінія |
Змістова лінія |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та ста-лий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух
|
Усна взаємодія та продукуван-ня |
Писемне продуку-вання |
||||||||||||||||||
ІІ семестр. Тема « Природа ( погода )» |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Улюблена погода. |
Розглядає природу як цілісну систему.Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови.
|
Обговорює ефектив-не та раціо-нальне викорис-тання природ-них ресурсів |
Cloudy, cold, hot, fog, windy, rainy, snowy, storm, sunny, warm |
Теперішній неозначений час. |
Впр. 1 С. 98 |
Впр. 3, 4 С. 99-100 |
Впр. 2, 5 С. 99-100 |
Впр. 1 С. 98 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 101 |
|||||||||||||
|
|
Улюблена пора року. |
Seasons |
Теперішній означений час. |
Впр. 1 С. 101 |
Впр. 3,4 С. 101-102 |
Впр. 2,5 С. 101-102 |
Впр. 2, С. 60 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 102
|
|||||||||||||||||
|
|
Пори року в Британії. |
It’s freezing. It’s hot. It’s warm. It’s cold. |
Прикметники. |
Впр. 1, 3 С. 103 |
Впр. 3,4,6 С. 103-104 |
Впр. 2,5 С. 103-104 |
Впр. 4, С.104 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 105
|
|||||||||||||||||
|
|
Пори року. |
ЛО теми. |
Питальні речення. |
Впр. 4 С. 106-107 |
Впр. 2,5 С. 106-107 |
Впр. 1,3,4 С. 106-107 |
Test |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 107
|
|||||||||||||||||
|
|
Плани на май-бутні вихідні. |
ЛО теми. |
Модальне дієслово «слід» |
Впр. 2 С. 108 |
Впр. 2,3 С. 108-109 |
Впр. 1,3,4,5 С. 107-109 |
Впр. 4 С. 109 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 110 |
|||||||||||||||||
|
|
Прогноз погоди. |
ЛО теми. |
Дієслова will or to be going to… |
Впр. 1 С. 110-111 |
Впр. 2,5 С. 111,112 |
Впр. 2, 3 С. 111-112 |
Впр. 4 С. 112 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 113 |
|||||||||||||||||
|
|
Пригоди Тома Соєра |
ЛО теми. |
Теперішній неозначений час. |
Впр. 1 С. 113 |
Впр. 3,4 С. 114-115 |
Впр. 2, 4,5 С. 114-115 |
Впр. 2 С. 116 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 115 |
|||||||||||||||||
|
|
Лисиця та коза |
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Впр. 1 С. 115 |
Впр. 3,4 С. 116-117 |
Впр. 6 С. 117 |
Впр. 4,5 С. 117 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 117 |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контрольна робота з |
ЛО теми. |
Прикметники. |
Впр. 3 С. 118 |
Впр. 3,4 С. 118-119 |
Впр. 1,2 С. 118 |
Впр. 6,7 С. 120 |
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 120 |
|||||||||||||||||
Тема «Подорож» |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Об'єднане коро-лівство Британії та Північної Британії. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Планує краєзнавчу подорож.
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
ЛО теми (С.122) |
Артикль. |
Впр. 1,3 С. 122-123 |
Впр. 3,4,5 С. 123-124 |
Впр. 3,4, С. 123-124 |
Впр. 1, С. 122 |
Карта. |
Переказ тексту Вправа 5 С.124 |
|||||||||||||
|
|
Велика Британія. |
ЛО теми (С.125) |
Неозначені часи. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 7 С. 124-125 |
Впр. 5,7 С. 124-125 |
Впр. 6 С. 124 |
Карта. |
Вправа 8 С.125 |
|||||||||||||||||
|
|
Столиці Британії. |
ЛО теми. |
Множина іменника. |
Впр. 1 С. 126 |
Впр. 1,2 С. 126 |
Впр. 2,3 С. 126-127 |
Впр. 3, С. 127 |
Тематичні картки |
Впр. 4 С. 127
|
|||||||||||||||||
|
|
Національні парки. |
ЛО теми. |
Артикль. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4 С. 127 |
Впр. 4,6 С. 127- 128 |
Впр. 5 С. 128 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 128 |
|||||||||||||||||
|
|
Україна – наша Батьківщина. |
ЛО теми. |
I’d like to.. |
Впр. 2 С. 129 |
Впр. 2,3,4 С. 129 |
Впр. 1,3,5 С. 129-130 |
Test |
Тематичні картки |
Впр.6 С.130 |
|||||||||||||||||
|
|
Національні символи країн. |
ЛО теми. |
Теперішній неозначений час |
Впр. 2 С. 131 |
Впр. 2,3 С. 131-132 |
Впр. 1,3 С. 131-132 |
|
Тематичні картки |
Підготувати розповідь про нац. символи. |
|||||||||||||||||
|
|
Національні прапори |
ЛО теми. |
Теперішній неозначений час |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4,5 С. 132 |
Впр. 5,4 С.132 |
|
Тематичні картки |
Впр.6 С.132 |
|||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Наочність |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємли-вість та фі-нансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух
|
Усна взаємодія та продукування |
Писемне продуку-вання |
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
Україна – євро-пейська країна. |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Теперішній неозначений час |
Впр. 1,2 С. 133 |
Впр. 2 С. 133 |
Впр. 3 С.134 |
|
Тематичні картки |
Переказ тексту Вправа 2 С.133 |
|||||||||||||
|
|
Видатні місця України. |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 4,5 С. 134 |
Впр. 5,6 С.134,135 |
Впр. 1,3 С. 135 |
Карта. |
Впр. 7 С. 134 Впр. 6 С. 136 |
|||||||||||||
|
|
Контрольна робота з |
ЛО теми. |
Займенники. |
Впр. 2 С. 137 |
Впр. 2 С. 137 |
Впр. 1,3 С.137-138 |
Впр. 4 С. 138 |
Тематичні картки |
Впр.5 С. 138 |
|||||||||||||||||
Тема « Рідне місто» |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Споруди міста. |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
ЛО теми( С.140) |
Структура «Міс-це-знаходження в однині і множині» |
Впр. 1 С. 140 |
Впр. 3, 4 С. 141 |
Впр. 2, 6 С. 140-142 |
Впр. 5 С. 141-142 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 142 |
|||||||||||||
|
|
Визначні місця. |
|
ЛО теми( С.142-143) |
Теперішній означений час. |
Впр. 3 С. 143 |
Впр. 2,3 С. 143 |
Впр. 1,4,6 С. 142-144 |
|
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 144
|
||||||||||||||||
|
|
Міські площі. |
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Впр. 1 С. 145 |
Впр. 2,3,4 С. 146-147 |
Впр. 2,3 С. 146 |
Впр. 4 С. 147 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 147
|
||||||||||||||||
|
|
Обласні центри. |
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Впр. 2 С. 148 |
Впр. 4 С. 106-107 |
Впр. 1,3,4 С. 148-149 |
|
Тематичні картки |
Впр. 5,6 С. 149 |
||||||||||||||||
|
|
Парк. |
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. Займенники. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2,3 С. 150 |
Впр. 1, 4, 6 С. 149-151 |
Впр. 5 С. 151 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 152 |
||||||||||||||||
|
|
Парк кованих фігур. |
|
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. Займенники. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2,3,4 С. 152-153 |
Впр. 1, 2,3 С. 152-153 |
Впр. 5 С. 151 |
Тематичні картки |
Впр. 5 С. 153-154 |
|||||||||||||||
|
|
Маленькі міста України. |
|
|
ЛО теми. |
Питальні речення |
Впр.1 С. 154-155 |
Впр.2,5 С.155, |
Впр. 1,3 С. 154-155 |
Впр. 4 С. 155 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 156 |
|||||||||||||||
|
|
Музеї Харкова. |
|
|
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Впр. 3 С. 157 |
Впр. 2 С. 156-157 |
Впр. 1, 4, 5 С. 156-158 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 158 |
||||||||||||||
|
|
Севастополь. |
|
|
|
ЛО теми. |
Минулі часи. |
Впр.1 С. 158-159 |
Впр.1,2 С. 158-159 |
Впр. 2,3, 5 С. 159-160 |
Впр.4 С. 159 |
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 160 |
||||||||||||||
|
|
Контрольна робота з читання за текст «Мої бабусі». |
Тест |
Впр.5,6 С.162-163 |
|||||||||||||||||||||||
Тема « Свята і традиції» |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Популярні свята. |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах.
|
|
|
ЛО теми. |
Числівники |
Впр. 1 С. 166 |
Впр. 1,2, С. 166 |
Впр. 1,2, С. 166 |
|
Тематичні картки |
Розповідь «Улюб-лене свято» |
|||||||||||||
|
|
Запрошення на свято. |
|
|
ЛО теми. |
Порядкові числівники. |
Впр. 3,4 С. 167 |
Впр. 3,4 С. 167 |
Впр. 5 С. 168 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 168 |
|||||||||||||||
|
|
Підготовка до свят |
|
|
ЛО теми. |
Дієслово «робити» |
Впр. 1 С. 169 |
Впр. 2(1) С. 169-170 |
Впр. 1, 3 С. 149-151 |
|
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 171 |
|||||||||||||||
|
|
Зимові свята. |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Прийменники. |
Повідомлення учнів. |
Впр. (2,3),4 С. 170 |
Впр. 3, 6 С. 170-171 |
Впр. 5 С. 171 |
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 171 |
|||||||||||||
|
|
Свята Британії. |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Займенники. |
Впр.1 С. 172 |
Впр.1С.172-173 |
Впр. 2,3,4,5 С. 173 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 174 |
|||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Змістова лінія |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Наочність |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та ста-лий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух
|
Усна взаємодія та продукуван-ня |
Писемне продуку-вання |
||||||||||||||||||
|
|
День Святого Валентина. |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Впр. 2 С. 174-175 |
Впр. 2,3 С. 174-175 |
Впр. 1, 3,4 С. 174-175 |
|
Тематичні картки |
Переказ тексту Впр. 2 С. 174 |
|||||||||||||
|
|
Шкільне свято. |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Контрастування часів. |
Впр.5 С.175 |
Впр.5 С.175-176 |
Впр.5,6 С.175-176 |
|
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 176 |
|||||||||||||
|
|
Українські традиції. |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Впр. 2, С.177 |
Впр. 2,3 С. 177 |
Впр. 1,4,5 С.177-178 |
|
Карта. |
Впр. 6 С. 178 |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Великодній кошик. |
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 1,2,5 С. 179-180 |
Впр. 4,5 С.180 |
Впр. 2,3 С. 179 |
Тематичні картки |
Впр.2 С. 180-181 |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Свято ведмежат. |
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2 С. 180-181 |
Впр. 3,4 С.181-182 |
Впр. 5,6 С. 182 |
Тематичні картки |
Впр.7 С. 182 |
||||||||||||||
Тема «Шкільне життя» |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільні прилади. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
|
|
ЛО теми( С.184) |
Типи запитань. |
Впр. 1 С. 184 |
Впр. 3, 4,5 С. 184-186 |
Впр. 2,3, 6 С. 184-186 |
Впр. 5 С. 186 |
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 186 |
|||||||||||||
|
|
Шкільні предмети. |
ЛО теми |
Артиклі. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2 С. 187 |
Впр. 1,3,4 С. 187-188 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 188 Wb. Впр. 6 С. 99 |
|||||||||||||||||
|
|
Наша школа. |
ЛО теми. |
Типи запитань. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 5 С. 188 |
Впр. 5,7 С. 188,189 |
|
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 189
|
|||||||||||||||||
|
|
Улюблений урок. |
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Впр. 3 С. 190-191 |
Впр. 2 С. 190 |
Впр. 1,2,4 С. 190-191 |
Впр. 3 С. 190 |
Тематичні картки |
Впр. 3 С. 191 |
|||||||||||||||||
|
|
Шкільний день Алекса. |
ЛО теми. |
Минулий неозначений час |
Повідомлення учнів. |
Впр. 6,7 С. 192 |
Впр. 4,5, 6 С. 191-192 |
Впр. 5 С. 191 |
Тематичні картки |
|
|||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. |
ЛО теми. |
Займенники. |
Впр. 1 С. 193 |
Впр. 1,3 С. 193 |
Впр. 1, 2,3 С. 193 |
Впр. 2 С. 193 |
Тематичні картки |
|
|||||||||||||||||
|
|
Розпорядок дня |
|
|
|
ЛО теми. |
Питальні речення |
Впр.5 С. 193-194 |
Впр.5 С. 193-194 |
Впр. 5,6 С. 194 |
|
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 195 |
||||||||||||||
|
|
Шкільна діяльність. |
|
|
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2 С. 195-196 |
Впр. 1, 3,4, 5 С. 196-197 |
|
Тематичні картки |
Впр. 6 С. 197 |
||||||||||||||
|
|
Урок англійської мови. |
|
|
|
ЛО теми. |
Теперішні часи. |
Впр.1,2 С. 198 |
Впр.3 С. 198-199 |
Впр. 4, 5,6,7 С. 199 |
|
Тематичні картки |
Впр. 8 С. 200 |
||||||||||||||
|
|
|
Контроль аудіювання |
Test. |
Впр. 6 С. 201 |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль читання |
Test. |
Впр. 4 С. 203 |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль письма |
Test. |
Повідомлення за темою |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль говоріння |
Test. |
Впр. 5 С. 203-204 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Новий друг |
|
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2(1) С. 202 |
Впр. 1, С. 202 |
|
Тематичні картки |
Впр. 7 С. 204 |
|||||||||||||
|
|
Плани на літо. |
|
|
|
ЛО теми. |
Минулий неозначений час. |
Повідомлення учнів. |
Впр. 2(2) С. 170 |
Впр. 2,3 С. 203 |
Впр. 3,6 С. 203, 204 |
Тематичні картки |
Кросворд |
||||||||||||||
.