Розробка уроку з англійської мови на тему: "Shops and shopping" для 5 класу

Про матеріал

Тема: Shops and shopping

Мета:

Практична - навчити учнів називати назви магазинів, вживати нову лексику
у монологічному, діалогічному мовленні та на письмі, активізувати вживання
виразів: I think, to my mind, in my opinion, as far as I know, they say, sometimes,
usually, often, never, always; удосконалити навички вживання present simple в
реченнях.

Освітня - розширити знання учнів про важливість та необхідність шопінгу в
повсякденному житті; про вживання окремих слів в британській та
англійській мові.

Розвиваюча - розвивати логічне мислення, апроксимовану вимову,
креативний підхід до виконання завдань.

Виховна - виховувати культуру спілкування, естетичний смак, правила
поведінки під час здійснення шопінгу.


Перегляд файлу

Сумська Комунальна установа ЗОШ №12

 

 

 

 

 

Урок у 5 класі на тему:

 

 

 

Shops and shopping

 

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель англійської мови  Сумської КУ ЗОШ №12

Шуйська О.А.

         

Тема: Shops and shopping

Мета:

Практична - навчити учнів називати назви магазинів, вживати нову лексику у монологічному, діалогічному мовленні та на письмі, активізувати вживання виразів: I think, to my mind, in my opinion, as far as I know, they say, sometimes, usually, often, never, always; удосконалити навички вживання present simple в реченнях.

Освітня - розширити знання учнів про важливість та необхідність шопінгу в повсякденному житті; про вживання окремих слів в британській та англійській мові.

Розвиваюча - розвивати логічне мислення, апроксимовану вимову, креативний підхід до виконання завдань.

Виховна - виховувати культуру спілкування, естетичний смак, правила поведінки під час здійснення шопінгу. Обладнання : мультимедійна дошка, проектор.

 

Хід уроку

 

1.                    Організація класу - 2 хв.

(перевірка готовності учнів до уроку, наявності зошитів, словників, ручок, підручників, щоденників на парті)

 

2.                    Warming up (мовленнєва зарядка) -7хв.

( На мультимедійній дошці зображені ключові вирази: I think, to my mind, in my opinion, as far as I know, they say sometimes, usually, often, never, always . Friday, the seventeenth of December) Учитель: Good morning, glad to see you!

Учні: Good morning, we are glad to see you too.

Учитель: How are you today?

Учень 1: I’m O’k, thank you.

Учень 2: I’m good, thank you.

Учень 3: I’m well, thank you.

Учень 4: I’m perfectly -well, thank you.

Учень 5: I’m super, thank you.

Учень 6: I’m in a good mood today, thanks.

Учень 7: I’m so-so, thank.

Учень 8: I’m in a high spirits, thanks.

Учень 9: I’m all right, thank you.

Учень 10: I’m very-very well, thanks and you?

Учитель: I am too, thank you. I see you are O’k! By the way, what is the day today?

Учень 1: You know, today is Friday, the seventeenth of December.

Учитель: Yes, you are right, sit down, please. What is the season now?

Учень 2: You see it is winter, because it is December.

Учитель: Yes, you are right, now is December.

Учень 3: It is the last month of the year.

Учень 4: It is a magic month.

 

Учитель: Why do you think so?

 

Учень 5: I think, December is the months of winter holidays, such as Christmas, the New Year and St. Valentines day.

 

Учитель: Yes, you are right, children, let’s train your brain! When people in Ukraine celebrate the Christmas holiday.

 

Учень 6: As far as I know, Ukrainian people celebrate Christmas on the 7-th of January.

 

Учитель: Is he right?

 

Учень 7: Yes, sure. My friend is right, but English and American children celebrate Christmas on the 25-th of December.

 

Учитель: Yes it’s true, let’s recall a wonderful Christmas song and train the sound [r]

Учитель включає музику і діти виконують під цю музику традиційну англійську різдвяну пісню «Christmas tree», тренуючи звук [г].

 

O Christmas Tree, O Christmas Tree, How faithful are thy branches! O Christmas Tree, O Christmas Tree, How faithful are thy branches!

O Christmas Tree, O Christmas Tree,

Green not alone in summertime,

But in the winter's frost and rime; O Christmas Tree, O Christmas Tree, How faithful are they branches.

'Tis not alone in summer's sheen,

Its boughs are broad, it's leaves are green;

It blooms for us when wild winds blow,

And earth is white with feath 'ry snow;

A voice tells all its boughs amoung

Of sheperds watch, and angel's song

Of holy babe in manger low,

The story of so long ago

 

 

3.       Основна частина уроку (29 хв.)

 

Після виконання пісні учитель продовжує: It is difficult to imagine our life without presents and Christmas holiday without gifts.

Учень 8: Yes, to my mind, people should give presents to each other.

Учитель: Yes, but where we usually get present?

Учень 9: I guess, in the shop.

Учитель: Yes, you are right, and as you guess our topic today is “Shopping”

(на мультимедійній дошці з’являється відповідно тема уроку: “Shopping”, яку учні записують в зошит разом з датою)

 

Учитель: Our task is to get more information about shops and shopping. So, to your attention some shops:

 

 (Учні дивляться на мультимедійну дошку, на якій з’являються сучасні фото магазинів, а зверху записана англійською мовою назва магазину, транскрипція. Переклад учні здогадуються самі, дивлячись на фото.

 

Потім записують відповідні слова до словника, проговорюючи їх за вчителем. )

 

 

 

 

 

1   слайд -                        універмаг

 

a     department store [dɪˊpɑ:tməntˊstɔ: ]

 

2   слайд -                       продуктовий магазин з середини

 

a     food shop [fu:d ʃɔp]

 

3   слайд -                       хлібний магазин

 

a     baker’s ['beɪkəz ]      4 слайд -                       м’ясний павільйон                                    a butcher’s ['butfez ]

5       слайд -                        рибний магазин                                   a fishmonger’s [ˊfɪʃˌmʌŋɡəz]

6       слайд -               молочний павільйон

a                    dairy shop [ˊdεərɪ ʃɔp ]

7       слайд -               овочевий магазин

a                    green grocer’s [ ˊɡrɪːn, ɡrəusəz ]

8       слайд -              супермаркет

a                    supermarket [ˊsu:pə,ma:kɪt]

9       слайд -               іграшковий магазин

a                    toy’s shop  [ˊtɔɪ ʃɔp]          Після того, як діти записали, проговорили нові слова їм пропонується новий слайд, на якому зображена таблиця, за допомогою якої учні складають речення з новою лексикою, при цьому повторюють вирази: sometimes, usually, often, never, always та вивчений граматичний час present simple. Діти складають речення по черзі (усно), коментують і перекладають на українську мову, а потім записують до робочого зошита

 

I

sometimes

do shopping

at the supermarket

He

usually

does shopping

at the department store

She

often

 

at the dairy shop

We

always

 

at the green grocer’s

They

never

 

at the food shop

You

 

 

at the baker’s

My sister

 

 

at the butcher’s

His friend

 

 

at the fishmonger’s

Her mother Our relatives

 

 

at the toy’s shop

 

Діти складають речення такого типу:

1)                      I sometimes do shopping at the supermarket.

(Я інколи роблю покупки в супермаркеті)

Використано вираз do shopping , тому, що в цьому реченні займенник I (я)

 

2)                      He usually does shopping at the department store.

(Він зазвичай робить покупки в універмазі)

Використано вираз does тому, що в цьому реченні займенник – He (він)

 

3)                      She often does shopping at the dairy shop.

(Вона часто робить покупки в молочному магазині )

Використано вираз does тому, що в цьому реченні займенник -She (вона)

 

Учитель : Діти зверніть будь-ласка увагу! Якщо ми говоримо: купувати, робити покупки, і при цьому можемо поставити питання - «Де?», то вживаємо прийменник з артиклем - at the, як ви бачите в таблиці.

 

(Ще раз звертаю увагу дітей на четверту колонку таблиці)

 

Учитель: At now, It is time to relax and train your ears. (А зараз час трішки відпочити) 

 

 

(Аудіювання)

 

Учням пропонується прослухати англійську пісню в якій згадуються назви всіх магазинів. Діти повинні після прослуховування назвати ці магазини по порядку, як у пісні, а потім записати їх в зошит.

 

 

A song

Hippety Hop to the baker’s shop

To buy some buns for Monday, Some for you, some for me, Some for sister Sandy.

**************************

Hippety Hop to the greengrocer’s shop

To buy some fruits for Tuesday, Some for you, some for me, Some for sister Sandy.

***************************

Hippety Hop to the butcher’s shop

To buy some meat for Wednes day Some for you, some for me, Some for sister Sandy.

***************************

Hippety Hop to the dairy’s shop

To buy some milk for Thursday Some for you, some for me, Some for sister Sandy.

****************************

Hippety Hop to the fishmonger’s shop

To buy some fish for Friday Some for you, some for me, Some for sister Sandy.

****************************

Hippety Hop to the department store

To buy some things for Saturday Some for you, some for me, Some for sister Sandy.

 

 

 

 

Після завдання вчитель звертає увагу учнів на два слова: shop і store

 

(Слова з’являються на мультимедійній дошці)

 

Учитель : Справа в тому , що слово shop- вживається в британській мові, а слово store - в американській мові. Обидва слова перекладаються - магазин.

 

(Учні записують слова до словника і помічають яке слово відноситься до американської мови, а яке до британської.)

 

Учитель : діти давайте пригадаємо ще слова британські та американські.

(Учні називають варіанти (Дивись підручник О. Карпюк English 5, Видавництво Астон 2005р. с.49))

 

Учень 1: Drawing - room; living – room

 

Учень 2: ground - floor; first – floor

 

Учень 3: tube – subway

 

Учень 4: post-mail

 

Учень 5: chemist’s – drugstore

 

Учень 6: boot shop-shoe store

 

Учень 7: sweets – candies

 

Учитель : Just now for your attention the episode from the English film. Listen attentively to the dialogue and try to follow it in your own way. 

 

(Дітям пропонується переглянути фрагмент фільму де ведеться діалог між покупцем і продавцем. Учням поставлена задача повторити діалог, який вони почули і побачили, але проявляючи свою фантазію.)

 

Діалог з фільму

(в іграшковому магазині)

-                         Hello!

-                         Hello!

-                         What can I do for you?

-                         I want a present for my daughter

-                         I think, this toy, is just for her.

-                         Oh, thanks, she likes bears. How much?

-                         20 $

Діти розігрують діалог (робота в парах)

Учні отримують фішки за розігрування діалогів.

 

 

(На мультимедійній дошці з’являється діалог, який вони прослухали та розіграли, учні записують діалог в робочий зошит)

 

Учитель : What presents do you usually buy for your sisters, brothers, parents? (А які ви подарунки купуєте своїм сестричкам, братикам, батькам?)

 

Учень 1: I usually buy fluffy toys for my little sister.

 

Учень 2: I sometimes buy candies for my parents.

 

Учень 3: I often buy cards for my brother.

 

Учень 4 : I always buy chocolates for my mother.

 

Учень 5: I usually buy pineapples for my friends

 

Учитель : Where do you usually buy presents? ( А де ви купуєте подарунки?)

 

(Учні пропонують варіанти де можна придбати подарунки)

 

Учень 6: at the supermarket

 

Учень 7: at the department store

 

Учень 8: at the green grocer’s shop

 

Учень 9: at the baker’s shop

 

Учень 10: at the toy’s shop

 

Учитель : Well, it’s good. Now let’s read the text “Shopping” from the book

“You Guide in English” c.24 (Добре, а тепер давайте прочитаємо текст

«Shopping» у підручнику, с.24)

 

(Діти читають та перекладають текст по черзі -«ланцюжком»)

 

Text

 

 

We go shopping practically every day. There are many different kinds of shops in every town or city: food shop, department store, men's and women's clothing stores, grocer's, baker's, butcher's, greengrocer's, confectioners' dairy's and so on.

If your frig is empty, take your shopping bag and in a food supermarket you can buy different things at once: sausage, tinned fish or meat, fish, sugar, tea, sweets, salt, cheese, cereal crops and other things.

At the butcher's you can choose meat and poultry, ham, bacon, sausages and hot dogs. At the baker's you can find rye and white bread, buns, biscuits, rolls and so on. Vegetables such as cabbage, cucumbers, tomatoes, onions, beet; different fruit like apples, cherries, pears, oranges; tinned fruit, fruit-juice are sold at the greengrocer's. If you come to a dairy's you are sure to buy milk, sour cream, butter, cheese and what-not. We go to the confectioner's for cakes, sweets and pastry.

Many customers prefer to do their shopping at a self-service shop where from counter to counter you can choose everything you like. All products are sold ready-packed.

Shop-assistants, cashiers work in the shop. A shop-assistant at the foodstore weighs on scales the things you want to buy, wraps them and you pay money at the cash desk, then a cashier gives you the change and the bill.

Some people prefer to do their shopping at the market, where there is a wide choice of different things.

If you want to buy clothes, shoes, furniture or a birthday present you would go to the department store, which has many departments: clothes, shoes, hats, furniture, electric appliances, radio and television sets and many other things. You can also buy a blouse or jeans, a toy or a tape-recorder. It is not difficult to make a suitable purchase.

 

 

4. Домашнє завдання. -4хв.

 

Учитель : Attention please, it is time to write a hometask. Open your daybooks and write down, please.

 

(Учні записують домашнє завдання)

 

1.            Заповнити таблицю в якій необхідно розподілити товар по магазинах

 

 

Shops/stores

Goods: fluffy, bear, fish, meat, onion, garlic, coffee, sweater, apples, plums, oranges, buns, biscuits, cookies, chocolate, pork, liver, stamps, pens, pencils, pike, butter, bread, disks, ice-cream, water, melon, cup, glass, kettle, soap, pie, nut, sugar, sweets, mutton, yoghurt

supermarket

 

department store

 

dairy shop

 

green grocer’s

 

food shop

 

baker’s

 

butcher’s

 

fishmonger’s

 

toy’s shop

 

 

2.            Скласти і записати діалог: «Що я подарую другу на Різдво» (Дивись зразок у робочому зошиті)

 

3*. Побудувати запитання до прочитаного тексту “Shopping”

 

 

5.Евальвація (Виставлення оцінок) -3хв.

 

Перегляд файлу

 a department  store  [dɪˊpɑ:tməntˊstɔ: ]

a food shop

 [fu:d  ʃɔp] 

a baker’s  [ ˊbeɪkəz ]

a butcher’s  [ˊbutʃəz ]


a fishmonger’s  [ˊfɪʃˌmʌŋɡəz]  

a dairy shop  [ˊdεərɪ ʃɔp ]

a green grocer’s  [ ˊɡrɪːn, ɡrəusəz ]

a supermarket 

[ˊsu:pə,ma:kɪt]

a toy’s shop

[ˊtɔɪ ʃɔp] 

 

I

He

She

We

They

You

My sister

His friend

Her mother

Our relatives

sometimes usually often always never

do shopping does shopping

at the supermarket at the department store at the dairy shop at the green grocer’s at the food shop at the baker’s at the butcher’s at the fishmonger’s at the toy’s shop       

shop  store 

      Hello!

      Hello!

      What can I do for you?

      I want a present for my daughter

      I think, this toy, is just for her.

      Oh, thanks, she likes bears. How much?

      20 $

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 січня
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку