1(5) - A клас 2014 – 2015 н.р. I семестр (Підручник авт.А. Несвіт)
№ з/п |
Дата |
Тема ситуативного спілкування
|
Лексичний матеріал |
Граматичннй матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння
|
Письмо |
||||||
1 |
01.09 |
Ми – п’ятикласники. Знову до школи. Активізація лексики |
Тема. |
«Моя сім’я |
та друзі»
Впр. 3, с. 5 |
Впр. 2, с. 5 |
Впр. 5, с. 5 |
Впр. 4, с. 5 |
Розповідати про себе |
2 |
04.09 |
Моя сім’я. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
Впр. 1, с. 1 |
Впр. 2, с. 6 |
|
Перекласти речення |
3 |
05.09 |
Структура тексту. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр. 3, с. 7 |
|
Впр. 4, с. 8 |
Переклад речень |
Розповідати про свою сім’ю |
4 |
06.09 |
Ступені порівняння прикметників. Розвиток навичок граматики |
|
Впр. 4, с. 8 |
Впр. 5, с. 8 |
|
|
|
Впр. 5, с. 8 |
5 |
07.09 |
Мої друзі та однокласники. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 6, с. 8 |
|
|
Впр.1, с. 23 |
Впр. 5, с. 9 |
6
|
08.09 |
Повторення вивчених часових форм. Розвиток навичок граматики |
|
|
|
|
|
Переклад речень |
Впр.2, с. 23 |
7 |
11.09 |
Мій найкращий друг. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр. 3, с. 9 |
|
Впр. 2, с. 9 |
Впр. 7, с. 9 |
Розповідати про друга |
8 |
12.09 |
Справжній друг. Хто він? Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
Впр. 6, с. 10 |
Впр. 4, с. 10 |
|
Впр.3, с. 23 |
9 |
13.09 |
Риси характеру людини. Уведення ЛО |
Впр. 1, с. 10 |
|
Впр. 3, с. 11 |
Впр. 4, с. 12 |
Впр. 2, с. 11 |
|
Впр.3, с. 17 |
10 |
14.09 |
Зроби життя цікавим. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 3, с. 13 Впр. 4, с. 14 |
|
Впр. 2, с. 13 Впр. 1, с. 13 |
|
Впр.6,с. 14 |
№ з/п |
Дата |
Тема ситуативного спілкування
|
Лексичний матеріал |
Граматичннй матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння
|
Письмо |
||||||
11 |
15.09 |
Професії наших батьків. Уведення ЛО |
Впр. 1, с. 15 |
|
Впр. 2, с. 15 Впр. 3, с. 16 |
|
Впр. 3, с. 16 |
|
Впр.4, с. 16 Впр.1, с. 15 |
12 |
18.09 |
Розвиток навичок граматики |
|
Present Simple, Present Continuous у порівнянні |
Впр. 2, с. 24 |
|
Впр. 6, с.17 Впр. 3, с. 25 |
Впр.5, с. 17 |
Впр.7, с. 18 Впр.5, с. 24 |
13 |
19.09 |
Професія моєї мрії. Виконання лексичних вправ |
Впр. 1, с. 18 |
|
Впр. 2, с. 18 |
|
|
|
Впр.1, с. 18 |
14 |
20.09 |
Дідусь і бабуся – мої найкращі друзі. Самостійна робота № 1 |
|
|
Впр. 2, с. 21 |
|
Впр. 1, с. 20 |
Впр.3, с. 21 |
Підготувати проектну роботу «Моя сім’я» |
15 |
21.09 |
Захист проектів «Моя сім’я та мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО з теми «Сім’я» |
16
|
22.09 |
Одяг як засіб само-вираження. Активізація лексичного матеріалу |
Тема. Впр. 1, с. 28 |
«Одяг, який ми |
носимо» Впр. 3, с. 29 |
|
Впр. 2, с. 28 Впр. 4, с. 29 |
Впр.5, с. 31 |
Впр.6, с. 30 Впр.1, с. 28 |
17 |
25.09 |
Погода й одяг. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 2, с. 30 |
Впр. 3, с.31 |
Впр. 1, с. 30 Впр. 4, с. 31 |
|
Виконати завдання в зошиті |
18 |
26.09 |
Шкільна форма. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 1, с. 32 Впр. 3, с. 33 |
|
Впр. 4, с. 34 |
Впр.2, с. 33 |
Впр.6, с. 34 |
19 |
27.09 |
Розвиток навичок граматики |
|
|
|
|
|
Роздавальний матеріал |
Виконати завдання в зошиті |
20 |
28.09 |
Одяг і мода. Розви-ток навичок гово-ріння |
|
Структура to be going to do sth |
Впр. 2, с. 35 |
|
Впр. 1, с. 35 Впр. 3, с. 36 |
Впр.4, с. 36 |
Впр.5, с. 37 |
№ з/п |
Дата |
Тема ситуативного спілкування
|
Лексичний матеріал |
Граматичннй матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння
|
Письмо |
||||||
21 |
02.10 |
Види одягу. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 3, с. 38 |
|
Впр. 1, с. 37 Впр. 2, с. 38 |
Впр.5, с. 39 |
Впр.5, с. 39 |
22 |
03.10 |
Розвиток навичок аудіювання. «Сорочка щасливого чоловіка» |
|
|
|
|
|
|
Впр.1, с. 28 |
23 |
04.10 |
Знайди свій стиль. Уведення ЛО |
Впр. 1,4; с. 40 |
|
Впр. 1, с. 39 |
|
Впр. 2, с. 40 |
|
Впр.3, 4, с. 40 – вивчити слова |
24 |
05.10 |
Мій улюблений одяг. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
Впр. 2, с. 41 Впр. 3, с. 41 |
Впр.5, с. 42 Впр.4, с. 42 |
Впр.6, с. 42 |
25 |
06.10 |
Одяг, який я ношу. Уведення ЛО |
Впр. 3,4; с. 44 |
|
|
|
Впр. 2, с. 43 |
Впр.1, с. 43 |
Впр.7, с. 45 |
26
|
09.10 |
Одяг і погода. Роз-виток навичок гово-ріння |
|
|
Впр. 1, с. 45 Впр. 3, с. 46 |
|
Впр. 2, с. 46 |
Впр.5, с. 47 |
Впр.4, с. 40 Впр.3, с. 44 |
27 |
10.10 |
Виконання граматичних вправ. Самостійна робота № 2 |
|
|
|
|
|
Роздавальний матеріал |
Впр.2, с. 47 |
28 |
11.10 |
Одяг наших батьків. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр. 2, с. 47 |
|
Впр. 1, с. 47 |
Впр.3, с. 49 Впр.4, с. 49 |
Впр.5, 6, с. 49 |
29 |
12.10 |
Розвиток навичок граматики |
|
|
|
|
|
Переклад речень |
С. 50, 51 – підготувати проектну роботу |
30 |
13.10 |
Захист проектів «Одяг минулого» |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Повторити неправильні дієслова
|
№ з/п |
Дата |
Тема ситуативного спілкування
|
Лексичний матеріал |
Граматичннй матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння
|
Письмо |
||||||
31 |
17.10 |
Їжа у нашому житті. Активізація лексики |
Впр. 1, с. 52 |
Тема. «Їжа» |
Впр. 3, с. 53 |
|
Впр. 1, с. 53 Впр. 2, с. 53 |
Переклад речень |
Впр.1, с. 52 |
32 |
18.10 |
Злічувальні та незлі-чувальні іменники. Розвиток навичок гра-матики |
|
|
|
Впр. 6, с. 54 |
|
Впр. 5, с. 54 |
С. 53 – вивчити правило |
33 |
19.10 |
Їжа й здоров’я людини. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
Впр. 1, с. 54 Впр. 2, с. 55 |
Роздавальний матеріал |
Впр.7, с. 54 |
34 |
19.10 |
Займенники. Розвиток навичок граматики |
|
|
|
|
Впр. 5, с. 56 |
Впр.4, с. 56 |
Впр.6, с. 56 |
35 |
20.10 |
Я допомагаю мамі на куні. Уведення ЛО |
Впр. 1, с. 57 |
|
Впр. 3, с. 57 |
|
Впр. 2, с. 57 |
Впр.4, с. 58 |
Впр.1, с. 57 |
36
|
30.10 |
Кулінарний подару-нок мамі. Самостійна робота № 3 |
|
|
|
|
Впр. 6, с. 59 |
Впр.5, с. 58 |
Впр.7, с. 59 |
37 |
31.10 |
Їжа в школі. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр. 1, с. 59 |
|
Впр. 2, с. 60 Впр. 3, с. 60 |
Впр.4, с. 61 |
Впр.5, с. 61 |
38 |
01.11 |
Приготування їжі – моє хобі. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 3, с. 63 |
|
Впр. 1, с. 62 Впр. 4, с. 63 |
|
Підготувати проектну роботу «Моя улюблена страва» |
39 |
02.11 |
Захист проектів «Моя улюблена страва» |
|
|
|
|
Захист проектів |
Переклад речень |
Впр.6, с. 64 |
40
|
03.11 |
Англійська кухня. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
Впр. 1, с. 65 Впр. 4, с. 66 |
Впр.3, с. 66 |
Впр.6, с. 66
|
№ з/п |
Дата |
Тема ситуативного спілкування
|
Лексичний матеріал |
Граматичннй матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння
|
Письмо |
||||||
41 |
06.11 |
Тренувальні граматичні вправи |
|
|
Впр. 2, с. 67 Впр. 3, с. 67 |
|
|
Впр.1, с. 67 |
Впр.4, с. 67 |
42 |
07.11 |
Що я вмію готувати сам. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
Впр. 6, с. 68 Впр. 6, с. 68 |
Переклад речень |
Впр.7, с. 68 |
43 |
08.11 |
Їжа на природі. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр. 2, с. 69 |
|
Впр. 1, с. 69 Впр. 3, с. 70 |
Впр.4, с. 70 Впр.5, с. 70 |
Впр.8, с. 71 |
44 |
09.11 |
Поділись улюбленим рецептом. Розвиток навичок говоріння |
|
|
С. 72 |
|
Розповідь про улюблену страву |
Впр.7, с. 71 |
Підготувати проектну роботу «Давай приготуємо разом!» |
45 |
10.11 |
Захист проектів «Давай приготуємо разом!» |
|
|
|
|
Захист проектів |
Роздавальний матеріал |
Виконати завдання в зошиті |
46
|
13.11 |
Види відпочинку. Активізація лексики |
Впр. 1, с. 74 |
Тема. «Давай |
відпочинемо!»
Впр. 3, с. 75 |
|
Впр. 2, с. 74 |
Переклад речень |
Впр.1, с. 74 |
47 |
14.11 |
Як ми відпочиваємо вдома. Розвиток навичок граматики |
|
|
|
|
Впр. 5, с. 75 |
Роздавальний матеріал |
Впр.6, с. 76 |
48 |
15.11 |
Мої плани на вихідні. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 3, с. 76 |
|
Впр. 1, с. 76 Впр. 2, с. 76 |
Переклад речень |
Впр.6, с. 77 |
49 |
16.11 |
Культурний відпочинок. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 1, с. 78 |
|
Впр. 3, с. 79 Впр. 4, с. 79 |
Впр.2, с. 78 Впр.5, с. 80 |
Впр.6, с. 80 |
50 |
17.11 |
Пасивний відпочинок. Уведення ЛО |
Впр. 1, с. 80 |
|
Впр. 3, с. 81 |
|
Впр. 2, с. 80 Впр. 4, с. 81 |
Переклад речень |
Впр.1, с. 80 |
№ з/п |
Дата |
Тема ситуативного спілкування
|
Лексичний матеріал |
Граматичннй матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння
|
Письмо |
||||||
51 |
20.11 |
Теперішній доконаний час. Розвиток навичок граматики |
|
The Present Perfect Tense |
|
|
Впр. 6, с. 82 |
Впр.5, с. 82 Впр.7, с. 82 |
Вивчити неправильні дієслова |
52 |
21.11 |
Телебачення й відпочинок. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр. 2, с. 83 |
|
Впр. 1, с. 81 Впр. 3, с. 81 |
Впр.4, с. 84 Впр.7, с. 85 |
Впр.5, с. 84 |
53 |
22.11 |
Виконання вправ на закрыплення часыв Моє хобі. Уведення ЛО поэднати 2 теми 23.11 |
Впр. 1, с. 85 |
|
Впр. 2, с. 86 |
|
Впр. 3, с. 87 Впр. 6, с. 87 |
Впр.4, с. 87 Впр.5, с. 87 |
Впр.7, с. 87 |
54 |
23.11 |
Відпочинок поза домом. Розвиток навичок граматики |
|
Впр. 1, с. 88 |
Впр. 2, с. 88 |
|
Впр. 4, с. 89 |
Впр.3, с. 89 |
Впр.1, с. 88 |
55 |
24.11 |
Пригоди на відпочинку. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
Впр. 5, с. 89 |
Впр.6, с. 89 |
Перекласти речення |
56
|
27.11 |
Відпочинок у будь-яку пору року. Уведення ЛО |
Впр. 1, с. 90 |
|
Впр. 4, с. 91 Впр. 5, с. 92 |
Впр. 3, с. 91 |
Впр. 2, с. 90 Впр. 6, с. 92 |
|
Впр.1, с. 90 |
57 |
28.11 |
Сімейний відпочинок. Розвиток навичок граматики |
|
|
Впр. 1, с. 93 |
|
Впр. 5, с. 94 |
Впр.2, с. 90 Впр.4, с. 93 |
Впр.3, с. 93 |
58 |
29.11 |
Кемпінг – мій улюблений вид відпочинку. Розвиток навичок читання |
Впр. 1, с. 94 |
|
Впр. 2, с. 94 |
Впр. 3, с. 95 |
|
Впр.5, с. 95 |
Впр.7, с. 96 |
59 |
30.11 |
Виконання граматичних вправ. Самостійна робота № 4 |
|
|
|
|
|
Переклад речень |
Підготувати проектну роботу «Мій найкращий відпочинок» |
60 |
01.12 |
Захист проектів «Мій найкращий відпочинок» |
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Впр.6, с. 96 |
№ з/п |
Дата |
Тема ситуативного спілкування
|
Лексичний матеріал |
Граматичннй матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння
|
Письмо |
||||||
61 |
04.12 |
Явища природи. Уведення ЛО |
Впр. 1, с. 98 |
Тема. «Природа |
і погода» Впр. 3, с. 99 Впр. 4, с. 100 |
|
Впр.2, с. 99 Впр.5, с. 100 |
Впр.6, с.101 |
Впр.1, с. 98 |
62 |
05.12 |
Пори року. Розвиток навичок читання |
Впр. 2, с. 101 |
|
|
Впр.3, с. 101 |
Впр.4, с. 102 |
Впр.5, с. 102 |
Впр.6, с. 102 |
63 |
06.12 |
Погода в Британії. Розвиток навичок читання |
|
|
|
Впр.3, с. 103 |
Впр.4, с. 104 |
Роздавальний матеріал |
Впр.1, с. 98 Впр.2, с. 101 |
64 |
07.12 |
Виконання лексичних вправ. Самостійна робота № 5 |
|
|
|
|
|
Переклад речень |
Впр.7, с. 105 |
65 |
08.12 |
Моя улюблена пора року. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 2, с. 106 Впр. 5, с. 107 |
|
Впр.1, с. 106 Впр.3, с. 106 |
Переклад речень |
Написати міні-твір про улюблену пору року |
66
|
11.12 |
Погода у нашому регіоні. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
Впр. 2, с. 108 |
Впр.3, с. 108 |
Впр.1, с. 107 |
|
Скласти діалоги про погоду |
67 |
12.12 |
Модальні дієслова. Розвиток навичок граматики |
|
should |
Впр. 5, с. 109 |
|
Впр.4, с. 109 |
Переклад речень |
Впр.6, с. 110 |
68 |
13.12 |
Розвиток навичок граматики |
|
|
|
|
Впр.1, с. 110 Впр.2, с. 111 |
Роздавальний матеріал |
Перекласти речення |
69 |
14.12 |
Вираження майбутнього часу в англійській мові. Розвиток навичок граматики |
|
Will / to be going to do sth |
|
Впр.3, с. 112 |
|
|
Впр.4, с. 112 |
70 |
15.12 |
Явища природи. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Впр. 3, с. 114 |
Впр.1, с. 113 |
Впр.2, с. 114 |
|
Впр.3, с. 114 |
№ з/п |
Дата |
Тема ситуативного спілкування
|
Лексичний матеріал |
Граматичннй матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння
|
Письмо |
||||||
71 |
18.12 |
Погода й діяльність людини. Бесіда за круглим столом |
|
|
|
|
Бесіда з теми уроку |
Переклад речень |
Впр.6, с. 115 |
72 |
19.12 |
«Чотири бажання». Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
Текст «Чотири бажання» |
|
|
Повторити неправильні дієслова |
73 |
20.12 |
Природа та людина. Лексичні вправи |
|
|
|
|
Впр.5, с. 115 Впр.6, с. 117 |
Впр.2, с. 116 |
Впр.7, с. 117 Впр. 3, с. 118 Впр. 5, с. 117
|
74 |
21.12 |
Улюблені пори року школярів. Розвиток навичок граматики |
|
|
|
|
|
Впр.3, с. 116 Впр.4, с. 116 |
Підготувати проектну роботу «Пори року» |
75 |
22.12 |
Захист проектів «Пори року» |
|
|
Впр. 3, с. 118 |
|
Впр.1, с. 118 Впр.2, с. 118 |
Впр.5, с. 119 Впр.6, с. 120 Впр.7, с. 120 |
Підготуватися до контрольної роботи |
76
|
25.12 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
Контрольна робота |
Повторити ЛО, вивчену у І семестрі |
77 |
26.12 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
Виконання тестових завдань |
Повторити порядок слів у реченні |
78 |
27.12 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
Виконання тестових завдань |
Підготуватися до контролю говоріння |
79 |
28.12 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
Контроль навичок говоріння |
|
Повторити ЛО до теми «Розваги взимку» |
80 |
29.12 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Підготувати проект «Зимові канікули» |
Погоджено ____________________ Затверджено ________________________
Заступник директора ____________________ Директор гімназії _________________________