Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр 2019-2020 навчального року у 5 класі (За О. Д. Карп’юк. Англійська мова)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування розроблене у відповідності до чинної програми https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/programi-inozemni-movi-5-9-12.06.2017.pdf на 2019-2020 навч. рік

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр 2019-2020 навчального року у 5-Б класі (За О. Д. Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль, Астон. – 2013 3 години на тиждень

 

№ п/п

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістова лінія

Домашнє завдання

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Усне продукування, усна взаємодія

Сприймання на слух

Зорове сприймання

 

 

 

 

Писемне продукування, писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

1

2

3

4

«Свята і традиції»

47

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Різдво у Великій Британії»

 С.112, ЛО (1 група)

 Прийменники часу ст.112

Ex. 1, p.112

 Бесіда

Ex. 2, p.112-113

 Вправи

2. Націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах

Вивч. нові ЛО (1 гр.), повт. тему «Свята у Великій Британії»

48.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Свята і традиції»

clean up, delicious, tasty, after, before

Прийменники часу ст.114 Модальне дієслово must ст. 117

Ex. 5, p.114

Ex. 1, p.116

p.117

Ex. 2, p.115

4. Націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Вик. Впр. 2, ст. 115, повт. вивч. ЛО

49.

 

Використання прийменників часу в усній взаємодії за темою «Свята»

Thanksgiving, mean, excited

Прийменники часу ст.114 Модальне дієслово must ст. 117

Ex. 1, p.118

Ex. 2, p.118

 

Ex. 1, p.121

Ex. 3, p.119

Вик. Впр. 4, ст. 117, вивч. ЛО 2 гр., повт. правила в зошиті

50.

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «День Подяки»

attic, ghost, horror, lightning, thunder, hide, dark, spider, bat, branch, skeleton

 

Ex. 5, p.120

Ex. 4, p.119-120

Ex. 4, p.119-120

Ex. 6, p. 120

2. Націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах

Вик. Впр. 8, ст. 120, повт. вивч. ЛО і стр-ри

51.

 

Усне продукування за темою «Святкуємо день народження»

 

To be у Past Simple-ст. 125

Ex. 3, p. 123

Ex. 2, p. 122-123

Ex. 1, p. 121

Ex. 2, p. 121

2. Націлює на уміння порівнювати сімейні традиції.

Вивч. розповідь за темою, повт тему «Свята в Україні»

52.

 

Використання минулого простого часу в усній взаємодії за темою «Родинні традиції»

 с. 132-133

Regular verbs Ex. 3, p. 126

Ex. 6, p. 124

Ex. 4, p. 124

 Ex. 4, p. 124

Ex. 1, p. 125

4. Націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Перекласти речення у зошиті, повт. правила

53.

 

Усна взаємодія за темою «Улюблені казки мого дитинства»

childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, split

Неправильні дієслова

p. 127

Ex. 5, p. 127

Ex. 6, p. 127

Ex. 5, p. 127

Ex. 4, p. 126

2. обговорювати розмаїття літературної спадщини

Повт правило ст. 126, Ex. 5, p. 127

54.

 

Писемне продукування за темою «Спогади про дитинство»

 

Неправильні дієслова, ст. 128

Ex. 1, p. 130

Ex. 2, p. 128

Ex. 7, p. 129

Ex. 2, p. 128

Ex. 1, p. 131

3. Націлює на уміння робити повідомлення про дитячі роки

Ex. 4, p. 131, повт. вивч. стр-ри

55.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Спляча красуня»

 

Неправильні дієслова, ст. 130

Ex. 2, p.135

Ex. 1, p. 134-135

Ex. 1, p. 136-137

 Ex. 1, p. 134-135

 

Ex. 2, p.137

2. обговорювати розмаїття літературної спадщини

Читати в ролях по варіантах ст. 134-135

56.

 

Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Свята»

 

Мовленнєвий зразок «When I was … I …»

Ex. 1, p. 132

Ex. 5, p. 133

Ex. 1, p. 136-137

Ex. 3, p. 132

2. Порівнює свята й

традиції в різних

країнах.

Повт. вивчені ЛО і стр-ри

57.

 

Самостійна робота з теми «Свята і традиції»

 

 

 

 

 

Самостійна робота

2. Націлює на уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи

Повторити тему «Родинні традиції»

Підсумок

 

«Природа. Одяг»

58.

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Прогноз погоди»

centigrade, degree, forecast, expect, report

Словотвір, утворення прикметників від іменників + y

Ex. 2, p. 140

Ex. 3, p. 141

Ex. 1, p. 140

Ex. 1b, p. 142

Ex. 3, p. 141

1. націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища

Вивч. ЛО (1 гр.)

59.

 

Використання вивчених часів в усній взаємодії за темою «Погодні умови»

 

Present Simple, Present Continuous, Past Simple

Ex. 3b, p. 145

Ex. 1, p. 145

Ex. 3, p. 143

Ex. 2, p. 144

1. націлює на уміння розглядати природу як цілісну систему

Повт. вивч. ЛО (1 гр.), правила, Впр. 1, ст. 144

60.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Зима в Англії»

climate, sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside

Кількісні числівники

Ex. 1, p. 147

Ex. 5, p. 147

Ex. 3, p. 146

Ex. 4, p. 146

3. націлює на уміння робити повідомлення про складні погодні умови

Вивч. ЛО (2 гр.),

Впр. 1, ст. 147

61.

 

Усна взаємодія за темою «Зимові канікули»

clothes, careful, slippery, tomorrow

Правила транслітерації

Ex. 4, p. 149

Ex. 6, p. 150

Ex. 3, p. 148

Ex. 5, p. 149

Ex. 1, p. 150

націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей

Впр. 5, ст. 149, повт. вжив. вивч. стр-р

62.

 

Писемне продукування: електронний лист

 

Present Continuous

 

 

 

Ex. 2a, p. 1151

1. націлює на уміння екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності

Впр. 2б, ст. 151, повт. розповідь

63.

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Погода і одяг»

 

Present Simple, Present Continuous, Past Simple

Ex. 1, p. 152

Ex. 2, p. 154

Ex. 2, p. 152

Ex. 3, p. 153

3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Вивч. ЛО,

Впр. 3, ст. 155, повт. правила у зошиті

64.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Збираємося до школи»

event, size, enjoy, try on, finally, be in a harry, go back

Вживання мовленнєвого зразка “When it is … I put on …”

Ex. 1, p. 156

Ex. 1-3, p. 157

Ex. 2-3, p. 156

 

Ex. 2, p. 154-155

Ex. 4, p. 156

3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Вивчити розповідь за темою «мій улюблений одяг», повт вивч. ЛО

65.

 

Усне продукування за темою «Мій улюблений одяг»

fashion, borrow, light

 

Ex. 4, p. 158

 

Ex. 5, p. 161

 

4. націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Повт. вивч. ЛО і стр-ри

66.

 

Усна взаємодія за темою «Вибір одягу залежно від погодних умов»

 

 

Ex. 6, p. 159

dialogues

Ex. 5, p. 158

 

 

3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Скласти діалог, повт. тему «Збираємося до школи»

67.

 

Писемне продукування за темою «Одяг моєї родини»

 

 

Ex. 6, p. 161

 

Ex. 2, p. 160

Ex. 1, p. 159

4. націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету

підгот. до с/р

68.

 

Самостійна робота за темою «Природа. Одяг»

 

 

 

 

 

Самостійна робота з теми

2. Націлює на уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи

Повт. тему «Погода і одяг»

Підсумок

«Відпочинок і дозвілля»

69.

 

Усна взаємодія за темою «Активний відпочинок»

Fish, sunbathe

Swim

Ski

Play football

camp

Мовленнєвий зразок go + Ving ст.   ст. 163

Ex. 1, p. 162

Ex. 4, p. 163

 

Ex. 1, p. 164

Ex. 3, p. 163

3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Вивч. ЛО (1 гр.), впр. 2, 162-163

70.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Види відпочинку»

Activity, countryside

shelter

brave

comfortable

cosy

sick

skilful

 

Ex. 4а, p. 166

 

Ex. 2, p. 164-165

Ex. 3, p. 165

2. усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів

Повт вивч. ЛО (1 гр.), впр. 4б, ст. 166

71.

 

Використання минулого простого часу в усній взаємодії за темою «Минулі канікули: пригоди»

Маркери минулого простого часу last

ago,

Was/were

Wasn’t/weren’t

 

ст. 166

прийменники місця in, at, ст. 167

Ex. 1, p. 166

E

Why, what, where, when, whose, which

Ex. 2, p. 168

Ex. 4, p. 168

Ex. 2, p. 167

1. націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я

Скласти діалог, повт типи питань

72

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Улюблений вид відпочинку Кеті»

 

 

Ex. 3, p. 169

Ex. 2, p. 168

 

Ex. 6, p. 169

1. націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я

Скласти розповідь за темою «Мій улюблений відпочинок», повт вивч. стр-ри

73.

 

Усне продукування за темою «Мій улюблений відпочинок»

 

Was/were

Wasn’t/weren’t

 

ст. 166

прийменники місця in, at, ст. 167

Ex. 2, p. 170

Ex. 3, p. 170

Ex. 4, p. 169

 

 

Ex. 5, p. 171

3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Повт. розповідь за темою, вивч. ЛО (2 гр.)

74.

 

Писемне продукування за темою «Відпочинок з сім’єю»

 

Present Continuous

Ex. 1, p. 170

 

 

Ex. 1, p. 171

4. націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Повт. тему «Види відпочинку»

75.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Краса природи»

Rainy, warmer

hot,

longer

thunderstorms,

shade, thunder

season, fall,

cool, flood, fly,

 

 

There is/are

Ex. 1, p. 172

Ex. 3, p. 173

 

Ex. 2, p. 172

 

1. збереження, захист довкілля

Впр. 4, ст. 173, повт. правила у зошиті

76.

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Пори року»

Berry, nest, to blossom, to blow, mild

Verb to be,

 Present Simple

Ex. 1, p. 174

Ex. 3, p. 174

Ex. 2, p. 174

Ex. 5, p. 175

Ex. 5, p. 175

Ex. 2, p. 176

3. оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Впр. 4, 175, повт. назви місяців

77.

 

Усна взаємодія за темою «Турбота про природу»

Snow, warm, umbrellas, cold, rainy, dry

Modal verbs must, should

Ex. 5, p. 179

Ex. 8, p. 179

Ex. 3, p. 177

Ex. 4, p. 178

Ex. 2, p. 177

1. проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів

Скласти діалог, повт впр. 3, ст. 176

78.

 

Продукування навичок зорового сприймання «Велетень - егоїст»

A giant,

Past Simple

Ex. 2, p. 181

Ex. 1, p. 180-181

Ex. 1, p. 180-181

Ex. 3, p. 181

2. вчити розуміти принципи й механізми функціонування громади

Повт. вивч. ЛО і структури

79.

 

Самостійно робота з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

 

 

 

Самостійна робота з теми

1. пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

Повт. тему «Пори року»

Підсумок

 

«Рідне місто. Подорож»

80.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «У селі»

Crossroad, library, square, traffic, traffic light, train station, modern, opposite

One million, five million

Ex. 1-2, p. 184

Ex. 6, p. 186

 

Ex. 5, p. 185

Ex. 6, p. 186 (write the correct statements)

1. Пояснює

взаємозв’язок

людини й

навколишнього

середовища та

залежність її від

природних

ресурсів

Вивч. ЛО (1гр.), написати розповідь про своє місто

81.

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Подорож визначними місцями»

Guide, science museum, to look for, underground

Prepositions by, on

Ex. 3, p. 188

Ex. 1, p. 186-187,

Ex. 4, p. 189

Ex. 2, p. 188

Ex. 5, p. 189

4. Порівнює вартість

подорожі різними

видами

транспорту

Повт. вивчені ЛО, впр. 4, ст. 189

82.

 

Усна взаємодія за темою «Подорож по місту»

Turn right/left cross the road, go straight ahead, take bus number

How to get to…?

Which bus you should take to get to …?

Ex. 1, p. 189-190, Ex. 2б, p. 191

 

 

Ex. 2, p. 190-191

Ex. 4a, p. 192

Ex. 5a, p. 192

3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

Ex. 2, p. 193, повт. вивч. стр-ри

83.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Подорож до Великої Британії»

Cross, kingdom, to unite, to consist of be situated

 

Ex. 1, p. 194 Ex. 3, p. 195

 

Ex. 2, p. 194

 

2. демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Ex. 6, p. 197 (письмово), вивч. ЛО (1 гр.)

84.

 

Використання теперішнього доконаного часу в усній взаємодії за темою «Країни, які відвідав Джон»

 

Неправильні дієслова, the Present Perfect Tense p. 197-199

Ex. 2, p. 198

Ex. 1-2, p. 200-201

Ex. 3a, p. 199

Ex. 1, p. 198

3. пояснювати життєво важливу потребу дотримуватися правил безпеки в різних місцях

Ex. 4, p. 199, повт. правила в зошиті

85.

 

Усна взаємодія за темою «Моя уявна подорож»

Custom, tradition, to appear, to arrive, to discover, to exist, to explore, to imagine, strange

 

Ex. 1, p. 203

Ex. 2, p. 203-204

 

Ex. 3, p. 205

Ex. 4, p. 206

2. Планує

краєзнавчу

подорож.

Повт. розповідь «Моє містечко», вивч нові ЛО

86.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Візит до України»

Independence, territory, ancient, foreign, independent, national

To be in the Present Simple,

To have got

Ex. 2, p. 211

 

Ex. 1, p. 210

Ex. 4, p. 212

2. Складає перелік

правил поведінки

під час екскурсії.

Ex. 6, p. 213, повт. вивч. стр-ри

87.

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Свята і традиції в Україні»

 

The Present Continuous Tense

Ex. 1, p. 214

Ex. 2, p. 214

Ex. 5, p. 216

Ex. 3, p. 215

 

2. Порівнює свята й

традиції в різних

країнах.

Ex. 4, p. 215, повт. вивч. ЛО

88.

 

Використання минулого простого та теперішнього доконаного часів в усній взаємодії за темою «Поради мандрівникам в Україні»

French, German, Spanish, Russian

The Past Simple, The Present Perfect tense p. 216

Ex. 2, p. 217

Ex. 3, p. 215

 

Ex. 7, p. 218-219

Ex. 3, p. 217

3. Запитує

про/пояснює

правила безпеки

пересування по

Києву.

Ex. 6, p. 218, повт правила ст. 216

89.

 

Усне продукування за темою «Подорож Україною»

 National, ancient, talented, language, to symbolize

 

Ex. 1, p. 219

Ex. 4, p. 220

Ex. 5, p. 221

Ex. 8, p. 222

Ex. 2-3, p. 220

Ex. 1, p. 223

2.Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття та

необхідності жити

разом у мирі.

Дописати Ex. 1, p. 223, повт тему «Візит до України»

90.

 

Самостійна робота за темою «Подорож»

 

 

 

 

 

Самостійна робота

2. формулювати особисті ціннісні пріоритети

Повт. тему «Свята і традиції у Великій Британії»

Підсумок

91.

 

Контроль аудіювання і читання

 

 

 

Контроль аудіювання

Контроль читання

 

2. Формулювати особисті ціннісні пріоритети

Повт тему «Погодні умови»

92.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

Контроль письма

4. Демонструвати розуміння цінності праці

Повт. тему «Погода і одяг»

93.

 

Контроль говоріння

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

2. Формулювати особисті ціннісні пріоритети

Повт. тему «Мій улюблений одяг»

94.

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Плани на літо»

Actor, actress, practice, to pretend, to promise, go surfing, put the play on

Неправильні дієслова

Ex. 1, p. 224

Ex. 3, p. 226

 

Ex. 2, p. 224-225

 

1. Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду

.

Повт. тему «Види відпочинку»

95.

 

Використання майбутнього простого часу в усній взаємодії за темою «Мої майбутні канікули»

 

The Future Simple Tense p. 227, стр-ра to be going to do smth

Ex. 1-2, p. 227

 

Ex. 3, p. 228

Ex. 6, p. 229

3. Демонструє

знання та

наводить

прикла

ди

дотримання

правил безпеки

руху та

користування

громадським

транспортом

Повт. тему «Мій улюблений відпочинок»

96.

 

Усне продукування за темою «За що я люблю літо»

 

 

Ex. 4-5, p. 231

Ex. 1, p. 232

Ex. 1-2, p. 230

Ex. 5, p. 231

 

Ex. 1, p. 234

3. Розрізняє

безпечні та

небезпечні

ситуації під час

активного

відпочинку

.

Повт. тему «Пори року»

97.

 

Узагальнювальне повторення за II семестр

 

 

Ex. 6, p. 238

 

 

Ex. 2, p. 235

2. проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

Повт. тему «Подорож визначними місцями»

 

docx
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
2070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку