Календарно-тематичне планування розроблене у відповідності до чинної програми https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/programi-inozemni-movi-5-9-12.06.2017.pdf на 2019-2020 навч. рік
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр 2019-2020 навчального року у 5-Б класі (За О. Д. Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль, Астон. – 2013 3 години на тиждень
|
|||||||||||||
№ п/п
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Усне продукування, усна взаємодія |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання
|
Писемне продукування, писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|||||||||
«Свята і традиції» |
|||||||||||||
47 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Різдво у Великій Британії» |
С.112, ЛО (1 група) |
Прийменники часу ст.112 |
Ex. 1, p.112 |
Бесіда |
Ex. 2, p.112-113 |
Вправи |
2. Націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах |
Вивч. нові ЛО (1 гр.), повт. тему «Свята у Великій Британії» |
|||
48. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Свята і традиції» |
clean up, delicious, tasty, after, before |
Прийменники часу ст.114 Модальне дієслово must ст. 117 |
Ex. 5, p.114 |
Ex. 1, p.116 |
p.117 |
Ex. 2, p.115 |
4. Націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Вик. Впр. 2, ст. 115, повт. вивч. ЛО |
|||
49. |
|
Використання прийменників часу в усній взаємодії за темою «Свята» |
Thanksgiving, mean, excited |
Прийменники часу ст.114 Модальне дієслово must ст. 117 |
Ex. 1, p.118 Ex. 2, p.118 |
|
Ex. 1, p.121 |
Ex. 3, p.119 |
Вик. Впр. 4, ст. 117, вивч. ЛО 2 гр., повт. правила в зошиті |
||||
50. |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «День Подяки» |
attic, ghost, horror, lightning, thunder, hide, dark, spider, bat, branch, skeleton |
|
Ex. 5, p.120 |
Ex. 4, p.119-120 |
Ex. 4, p.119-120 |
Ex. 6, p. 120 |
2. Націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах |
Вик. Впр. 8, ст. 120, повт. вивч. ЛО і стр-ри |
|||
51. |
|
Усне продукування за темою «Святкуємо день народження» |
|
To be у Past Simple-ст. 125 |
Ex. 3, p. 123 |
Ex. 2, p. 122-123 |
Ex. 1, p. 121 |
Ex. 2, p. 121 |
2. Націлює на уміння порівнювати сімейні традиції. |
Вивч. розповідь за темою, повт тему «Свята в Україні» |
|||
52. |
|
Використання минулого простого часу в усній взаємодії за темою «Родинні традиції» |
с. 132-133 |
Regular verbs Ex. 3, p. 126 |
Ex. 6, p. 124 |
Ex. 4, p. 124 |
Ex. 4, p. 124 |
Ex. 1, p. 125 |
4. Націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Перекласти речення у зошиті, повт. правила |
|||
53. |
|
Усна взаємодія за темою «Улюблені казки мого дитинства» |
childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, split |
Неправильні дієслова p. 127 |
Ex. 5, p. 127 |
Ex. 6, p. 127 |
Ex. 5, p. 127 |
Ex. 4, p. 126 |
2. обговорювати розмаїття літературної спадщини |
Повт правило ст. 126, Ex. 5, p. 127 |
|||
54. |
|
Писемне продукування за темою «Спогади про дитинство» |
|
Неправильні дієслова, ст. 128 |
Ex. 1, p. 130 |
Ex. 2, p. 128 Ex. 7, p. 129 |
Ex. 2, p. 128 |
Ex. 1, p. 131 |
3. Націлює на уміння робити повідомлення про дитячі роки |
Ex. 4, p. 131, повт. вивч. стр-ри |
|||
55. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Спляча красуня» |
|
Неправильні дієслова, ст. 130 |
Ex. 2, p.135 |
Ex. 1, p. 134-135 Ex. 1, p. 136-137 |
Ex. 1, p. 134-135
|
Ex. 2, p.137 |
2. обговорювати розмаїття літературної спадщини |
Читати в ролях по варіантах ст. 134-135 |
|||
56. |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Свята» |
|
Мовленнєвий зразок «When I was … I …» |
Ex. 1, p. 132 |
Ex. 5, p. 133 |
Ex. 1, p. 136-137 |
Ex. 3, p. 132 |
2. Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Повт. вивчені ЛО і стр-ри |
|||
57. |
|
Самостійна робота з теми «Свята і традиції» |
|
|
|
|
|
Самостійна робота |
2. Націлює на уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи |
Повторити тему «Родинні традиції» |
|||
Підсумок
«Природа. Одяг» |
|||||||||||||
58. |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Прогноз погоди» |
centigrade, degree, forecast, expect, report |
Словотвір, утворення прикметників від іменників + y |
Ex. 2, p. 140 Ex. 3, p. 141 |
Ex. 1, p. 140 |
Ex. 1b, p. 142 |
Ex. 3, p. 141 |
1. націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища |
Вивч. ЛО (1 гр.) |
|||
59. |
|
Використання вивчених часів в усній взаємодії за темою «Погодні умови» |
|
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Ex. 3b, p. 145 |
Ex. 1, p. 145 |
Ex. 3, p. 143 |
Ex. 2, p. 144 |
1. націлює на уміння розглядати природу як цілісну систему |
Повт. вивч. ЛО (1 гр.), правила, Впр. 1, ст. 144 |
|||
60. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Зима в Англії» |
climate, sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside |
Кількісні числівники |
Ex. 1, p. 147 |
Ex. 5, p. 147 |
Ex. 3, p. 146 |
Ex. 4, p. 146 |
3. націлює на уміння робити повідомлення про складні погодні умови |
Вивч. ЛО (2 гр.), Впр. 1, ст. 147 |
|||
61. |
|
Усна взаємодія за темою «Зимові канікули» |
clothes, careful, slippery, tomorrow |
Правила транслітерації |
Ex. 4, p. 149 Ex. 6, p. 150 |
Ex. 3, p. 148 |
Ex. 5, p. 149 |
Ex. 1, p. 150 |
націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
Впр. 5, ст. 149, повт. вжив. вивч. стр-р |
|||
62. |
|
Писемне продукування: електронний лист |
|
Present Continuous |
|
|
|
Ex. 2a, p. 1151 |
1. націлює на уміння екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності |
Впр. 2б, ст. 151, повт. розповідь |
|||
63. |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Погода і одяг» |
|
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Ex. 1, p. 152 |
Ex. 2, p. 154 |
Ex. 2, p. 152 |
Ex. 3, p. 153 |
3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
Вивч. ЛО, Впр. 3, ст. 155, повт. правила у зошиті |
|||
64. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Збираємося до школи» |
event, size, enjoy, try on, finally, be in a harry, go back |
Вживання мовленнєвого зразка “When it is … I put on …” |
Ex. 1, p. 156 Ex. 1-3, p. 157 |
Ex. 2-3, p. 156
|
Ex. 2, p. 154-155 |
Ex. 4, p. 156 |
3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
Вивчити розповідь за темою «мій улюблений одяг», повт вивч. ЛО |
|||
65. |
|
Усне продукування за темою «Мій улюблений одяг» |
fashion, borrow, light |
|
Ex. 4, p. 158 |
|
Ex. 5, p. 161 |
|
4. націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Повт. вивч. ЛО і стр-ри |
|||
66. |
|
Усна взаємодія за темою «Вибір одягу залежно від погодних умов» |
|
|
Ex. 6, p. 159 dialogues |
Ex. 5, p. 158 |
|
|
3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
Скласти діалог, повт. тему «Збираємося до школи» |
|||
67. |
|
Писемне продукування за темою «Одяг моєї родини» |
|
|
Ex. 6, p. 161 |
|
Ex. 2, p. 160 |
Ex. 1, p. 159 |
4. націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
підгот. до с/р |
|||
68. |
|
Самостійна робота за темою «Природа. Одяг» |
|
|
|
|
|
Самостійна робота з теми |
2. Націлює на уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи |
Повт. тему «Погода і одяг» |
|||
Підсумок «Відпочинок і дозвілля» |
|||||||||||||
69. |
|
Усна взаємодія за темою «Активний відпочинок» |
Fish, sunbathe Swim Ski Play football camp |
Мовленнєвий зразок go + Ving ст. ст. 163 |
Ex. 1, p. 162 Ex. 4, p. 163 |
|
Ex. 1, p. 164 |
Ex. 3, p. 163 |
3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Вивч. ЛО (1 гр.), впр. 2, 162-163 |
|||
70. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Види відпочинку» |
Activity, countryside shelter brave comfortable cosy sick skilful |
|
Ex. 4а, p. 166 |
|
Ex. 2, p. 164-165 |
Ex. 3, p. 165 |
2. усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів |
Повт вивч. ЛО (1 гр.), впр. 4б, ст. 166 |
|||
71. |
|
Використання минулого простого часу в усній взаємодії за темою «Минулі канікули: пригоди» |
Маркери минулого простого часу last ago, |
Was/were Wasn’t/weren’t
ст. 166 прийменники місця in, at, ст. 167 |
Ex. 1, p. 166 E |
Why, what, where, when, whose, which Ex. 2, p. 168 |
Ex. 4, p. 168 |
Ex. 2, p. 167 |
1. націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я |
Скласти діалог, повт типи питань |
|||
72 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Улюблений вид відпочинку Кеті» |
|
|
Ex. 3, p. 169 |
Ex. 2, p. 168 |
|
Ex. 6, p. 169 |
1. націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я |
Скласти розповідь за темою «Мій улюблений відпочинок», повт вивч. стр-ри |
|||
73. |
|
Усне продукування за темою «Мій улюблений відпочинок» |
|
Was/were Wasn’t/weren’t
ст. 166 прийменники місця in, at, ст. 167 |
Ex. 2, p. 170 Ex. 3, p. 170 |
Ex. 4, p. 169
|
|
Ex. 5, p. 171 |
3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Повт. розповідь за темою, вивч. ЛО (2 гр.) |
|||
74. |
|
Писемне продукування за темою «Відпочинок з сім’єю» |
|
Present Continuous |
Ex. 1, p. 170 |
|
|
Ex. 1, p. 171 |
4. націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Повт. тему «Види відпочинку» |
|||
75. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Краса природи» |
Rainy, warmer hot, longer thunderstorms, shade, thunder season, fall, cool, flood, fly,
|
There is/are |
Ex. 1, p. 172 Ex. 3, p. 173 |
|
Ex. 2, p. 172 |
|
1. збереження, захист довкілля |
Впр. 4, ст. 173, повт. правила у зошиті |
|||
76. |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Пори року» |
Berry, nest, to blossom, to blow, mild |
Verb to be, Present Simple |
Ex. 1, p. 174 Ex. 3, p. 174 |
Ex. 2, p. 174 Ex. 5, p. 175 |
Ex. 5, p. 175 |
Ex. 2, p. 176 |
3. оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Впр. 4, 175, повт. назви місяців |
|||
77. |
|
Усна взаємодія за темою «Турбота про природу» |
Snow, warm, umbrellas, cold, rainy, dry |
Modal verbs must, should |
Ex. 5, p. 179 Ex. 8, p. 179 |
Ex. 3, p. 177 |
Ex. 4, p. 178 |
Ex. 2, p. 177 |
1. проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
Скласти діалог, повт впр. 3, ст. 176 |
|||
78. |
|
Продукування навичок зорового сприймання «Велетень - егоїст» |
A giant, |
Past Simple |
Ex. 2, p. 181 |
Ex. 1, p. 180-181 |
Ex. 1, p. 180-181 |
Ex. 3, p. 181 |
2. вчити розуміти принципи й механізми функціонування громади |
Повт. вивч. ЛО і структури |
|||
79. |
|
Самостійно робота з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|
|
|
|
Самостійна робота з теми |
1. пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища |
Повт. тему «Пори року» |
|||
Підсумок
«Рідне місто. Подорож» |
|||||||||||||
80. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «У селі» |
Crossroad, library, square, traffic, traffic light, train station, modern, opposite |
One million, five million |
Ex. 1-2, p. 184 Ex. 6, p. 186 |
|
Ex. 5, p. 185 |
Ex. 6, p. 186 (write the correct statements) |
1. Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
Вивч. ЛО (1гр.), написати розповідь про своє місто |
|||
81. |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Подорож визначними місцями» |
Guide, science museum, to look for, underground |
Prepositions by, on |
Ex. 3, p. 188 |
Ex. 1, p. 186-187, Ex. 4, p. 189 |
Ex. 2, p. 188 |
Ex. 5, p. 189 |
4. Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Повт. вивчені ЛО, впр. 4, ст. 189 |
|||
82. |
|
Усна взаємодія за темою «Подорож по місту» |
Turn right/left cross the road, go straight ahead, take bus number |
How to get to…? Which bus you should take to get to …? |
Ex. 1, p. 189-190, Ex. 2б, p. 191
|
|
Ex. 2, p. 190-191 Ex. 4a, p. 192 |
Ex. 5a, p. 192 |
3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
Ex. 2, p. 193, повт. вивч. стр-ри |
|||
83. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Подорож до Великої Британії» |
Cross, kingdom, to unite, to consist of be situated |
|
Ex. 1, p. 194 Ex. 3, p. 195 |
|
Ex. 2, p. 194 |
|
2. демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Ex. 6, p. 197 (письмово), вивч. ЛО (1 гр.) |
|||
84. |
|
Використання теперішнього доконаного часу в усній взаємодії за темою «Країни, які відвідав Джон» |
|
Неправильні дієслова, the Present Perfect Tense p. 197-199 |
Ex. 2, p. 198 |
Ex. 1-2, p. 200-201 |
Ex. 3a, p. 199 |
Ex. 1, p. 198 |
3. пояснювати життєво важливу потребу дотримуватися правил безпеки в різних місцях |
Ex. 4, p. 199, повт. правила в зошиті |
|||
85. |
|
Усна взаємодія за темою «Моя уявна подорож» |
Custom, tradition, to appear, to arrive, to discover, to exist, to explore, to imagine, strange |
|
Ex. 1, p. 203 Ex. 2, p. 203-204 |
|
Ex. 3, p. 205 |
Ex. 4, p. 206 |
2. Планує краєзнавчу подорож. |
Повт. розповідь «Моє містечко», вивч нові ЛО |
|||
86. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Візит до України» |
Independence, territory, ancient, foreign, independent, national |
To be in the Present Simple, To have got |
Ex. 2, p. 211 |
|
Ex. 1, p. 210 |
Ex. 4, p. 212 |
2. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
Ex. 6, p. 213, повт. вивч. стр-ри |
|||
87. |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Свята і традиції в Україні» |
|
The Present Continuous Tense |
Ex. 1, p. 214 |
Ex. 2, p. 214 Ex. 5, p. 216 |
Ex. 3, p. 215 |
|
2. Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Ex. 4, p. 215, повт. вивч. ЛО |
|||
88. |
|
Використання минулого простого та теперішнього доконаного часів в усній взаємодії за темою «Поради мандрівникам в Україні» |
French, German, Spanish, Russian |
The Past Simple, The Present Perfect tense p. 216 |
Ex. 2, p. 217 Ex. 3, p. 215 |
|
Ex. 7, p. 218-219 |
Ex. 3, p. 217 |
3. Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
Ex. 6, p. 218, повт правила ст. 216 |
|||
89. |
|
Усне продукування за темою «Подорож Україною» |
National, ancient, talented, language, to symbolize |
|
Ex. 1, p. 219 Ex. 4, p. 220 Ex. 5, p. 221 |
Ex. 8, p. 222 |
Ex. 2-3, p. 220 |
Ex. 1, p. 223 |
2.Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Дописати Ex. 1, p. 223, повт тему «Візит до України» |
|||
90. |
|
Самостійна робота за темою «Подорож» |
|
|
|
|
|
Самостійна робота |
2. формулювати особисті ціннісні пріоритети |
Повт. тему «Свята і традиції у Великій Британії» |
|||
Підсумок |
|||||||||||||
91. |
|
Контроль аудіювання і читання |
|
|
|
Контроль аудіювання |
Контроль читання |
|
2. Формулювати особисті ціннісні пріоритети |
Повт тему «Погодні умови» |
|||
92. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Контроль письма |
4. Демонструвати розуміння цінності праці |
Повт. тему «Погода і одяг» |
|||
93. |
|
Контроль говоріння |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
2. Формулювати особисті ціннісні пріоритети |
Повт. тему «Мій улюблений одяг» |
|||
94. |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Плани на літо» |
Actor, actress, practice, to pretend, to promise, go surfing, put the play on |
Неправильні дієслова |
Ex. 1, p. 224 Ex. 3, p. 226 |
|
Ex. 2, p. 224-225 |
|
1. Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду . |
Повт. тему «Види відпочинку» |
|||
95. |
|
Використання майбутнього простого часу в усній взаємодії за темою «Мої майбутні канікули» |
|
The Future Simple Tense p. 227, стр-ра to be going to do smth |
Ex. 1-2, p. 227 |
|
Ex. 3, p. 228 |
Ex. 6, p. 229 |
3. Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
Повт. тему «Мій улюблений відпочинок» |
|||
96. |
|
Усне продукування за темою «За що я люблю літо» |
|
|
Ex. 4-5, p. 231 Ex. 1, p. 232 |
Ex. 1-2, p. 230 Ex. 5, p. 231 |
|
Ex. 1, p. 234 |
3. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку . |
Повт. тему «Пори року» |
|||
97. |
|
Узагальнювальне повторення за II семестр |
|
|
Ex. 6, p. 238 |
|
|
Ex. 2, p. 235 |
2. проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
Повт. тему «Подорож визначними місцями» |