планування біологія 7 клас2019-2020 І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з біології на І семестр 7 клас до підручника Біологія Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш, М.М. Мусієнко, П.С. Славний, В.В. Серебряков, В.П. Поліщук 2014
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З БІОЛОГІЇ 7 КЛАС

 (2 години на тиждень, усього 70 годин, із них 6 год. – резервні)

Підручник: Біологія  Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Н.Ю. Матяш, М.М. Мусієнко, П.С. Славний, В.В. Серебряков, В.П. Поліщук 2014

з/п

Дата

Тема уроку

Практична частина

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Домашнє завдання

Вступ

1

 

ІНСТРУКТАЖ З ПРАВИЛ ТБ

Основні відмінності тварин від рослин.

 

Демонстрування: опудал, вологих препаратів, колекцій зображень (у тому числі електронних) тварин.

Діяльність (уміння)

розпізнає:

- клітини, тканини, органи, системи органів тварин;

описує:

- будову тіла тварин, використовуючи опудала, муляжі, вологі препарати, колекції;

характеризує:

- типи живлення: автотрофний та гетеротрофний;

порівнює:

- клітини тварин, рослин, грибів

Знання

оперує термінами:

- тварини, автотрофний організм, гетеротрофний організм

називає:

- середовища існування тварин;

- прояви життєдіяльності тварин;

- ознаки тваринної клітини;

- тканини тварин, органи, системи органів та їхні функції;

пояснює:

- відмінності тварин від рослин та грибів

Наскрізні змістові лінії

Підприємливість і фінансова грамотність

(орієнтує на практичне використання тварин у фермерському господарстві, розвиток лідерських ініціатив)

Ставлення

висловлює судження:

- щодо значення знань про тварин у природі та житті людини

Вивчити § 1 с. 4-7           (відповідати на питання усно)

2

 

Основні відмінності тварин від грибів.

Демонстрування: опудал, вологих препаратів, колекцій зображень (у тому числі електронних) тварин.

Вивчити § 2 с.8-11   

Завдання 7-9 с 13 (письмово)   

3

 

Особливості живлення тварин.

 

 

Вивчити § 1,2            (відповідати на питання усно)

4

 

Будова тварин: клітини, тканини, органи та системи органів.

 

Вивчити § 3,4 с.11-17           

Тема 1. Різноманітність тварин

5

 

Способи класифікації тварин (за середовищем існування, способом пересування, способом життя).

Демонстрування

мікропрепаратів, вологих препаратів, колекцій, опудал, зображень (у тому числі електронних) тварин
 

 

Діяльність (уміння)

розпізнає:
- тварин на зображеннях, у колекціях (на прикладі зазначених у змісті груп тварин);

характеризує:

- пристосування тварин до життя у воді;

- пристосування тварин до життя на суходолі;

- пристосування тварин до життя у ґрунті;

- пристосування тварин до польоту;

- пристосування тварин до паразитичного способу життя (на прикладі паразитичних червів та членистоногих);

установлює зв’язок

- між будовою тварин і способом життя;

вдосконалює уміння

- роботи з натуральними об’єктами та лабораторним обладнанням;

дотримується правил

- особистої гігієни для попередження зараження паразитичними безхребетними тваринами

Знання

оперує термінами:

- вид, безхребетні, хордові

називає:

- середовища існування та способи життя тварин;
- особливості зовнішньої будови, які відрізняють тварин зазначених груп серед інших організмів;

- рідкісні види тварин України та свого краю;

наводить приклади:

- тварин зазначених груп;
- видів тварин, поширених в Україні та своїй місцевості;

- видів тварин, що є паразитами людини та переносниками збудників хвороб

Ставлення

висловлює судження:

- щодо різноманітності тварин, їх ролі у природі та значення в житті людини;

- щодо значення знань про біологічні особливості паразитичних безхребетних тварин для попередження зараження ними;

виявляє:

- ціннісне ставлення до тварин та власного здоров’я;

робить висновок:

- особливості будови організму тварин є результатом пристосування до характерного для них способу життя

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я і безпека

(орієнтує на формування у школярів ціннісного ставлення до власного здоров’я)

Екологічна безпека та сталий розвиток

(орієнтує на розвиток у школярів екологічної свідомості, соціальної активності та відповідальності за збереження тварин)

 

Вивчити § 5 с.19           

6

 

Кишковопорожнинні.

 

Вивчити § 6 с.23          

7

 

Кільчасті черви.

Лабораторні дослідження:

зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника)

Вивчити § 7 с.26

8

 

УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК З ТЕМИ  «РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН», «ВСТУП»

 

 

9

 

Членистоногі. Ракоподібні

 

Вивчити § 8, 9 с.31

10

 

Членистоногі: Павукоподібні

 

Вивчити § 10 с.37

11

 

Членистоногі: Комахи.

 

Вивчити § 11 с.42

12

 

Членистоногі: Комахи.

 

Вивчити § 12 с.46

13

 

 

Практична робота №1:

Виявлення прикладів пристосувань до способу життя в комах.

 

14

 

Молюски.

Лабораторні дослідження:

будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.

Вивчити § 13 с.51

15

 

Паразитичні безхребетні тварини.

 

Вивчити § 14  с.57

16

 

Паразитичні безхребетні тварини.

 

Вивчити § 15 с. 62

17

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1 З ТЕМИ  «РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН»

 

 

18

 

Риби.

 

Вивчити § 16 с.66

19

 

Риби.

 

Вивчити § 17 с.69

20

 

Амфібії.

 

Вивчити § 18  с.75

21

 

Рептилії

 

Вивчити § 19 с. 79

22

 

Птахи.

 

Вивчити § 20 с. 83

23

 

Птахи.

 

Вивчити § 21, 22 с. 86

24

 

 

Практична робота №2

Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів.

 

25

 

Ссавці

 

Вивчити § 23 с. 97

26

 

Ссавці

 

Вивчити § 24 с. 100

27

 

Ссавці

 

Вивчити § 25 с. 104

28

 

Ссавці

 

Вивчити § 26 с. 107

29

 

Ссавці

 

Вивчити § 27 с. 110

30

 

 

Практична робота №3:

Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування.

 

31

 

 

Міні-проект (тематика за вибором учителя)

 

32

 

УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК З ТЕМИ  «РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН»,

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
Додано
6 жовтня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку