Календарне планування 5 клас 2018-2019 навчальний рік за підручником Карпюк О. зі змістовими лініями. Складено за новою програмою. 1 та 2 семестри.
Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником Карпюк
(нова програма) 1 семестр (3 навч. год. на тиждень)
* Прийняті у планіскороченняWB = Workbook
№ Дата |
Тема
|
Змістовалінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|||||||
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість тафінансоваграмотність |
Лексика
|
Граматика |
Сприйманнянаслух |
Зоровесприймання |
Писемнепродукування, писемна взаємодія |
Домашнє завдання |
||
Тема: Школа 11уроків |
|||||||||||
1. |
Знову до школи |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Reading, vocabulary, grammar, listening, speaking, writing, look back, file, project |
|
Ex.1p.4 |
Ex.5 p.6
|
Ex.1,4 p.5
|
Повторити алфавіт
|
2.
|
Все про мене
|
|
Розповідає про свою роль і місце в сім’ї
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи
|
To be crazy about
|
Скорочена форма речень I am…(I’m…), I am not… (I’m not…), I have got… (I’ve got…), I have not got… (I haven’t got…) |
Ex.6 р 8 |
Ex.1p.8 Ex.2p.9 Ex.3p.9 Ex.4p.9 Ex.5p.9
|
Писемне проду-кування по темі
|
Усне продукування по темі |
3. |
Мій товариш |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Lonely, a half, a lot of |
Скорочена форма речень Heis… (He’s…), She is not…(She isn’t…), It has got…(It’s got…), He has not got…(He hasn’t got…) |
|
Ex.1p.10 Ex.3p.11 Ex.4p.11
|
Ex.2p.11 |
Ex.5p.11
|
4. |
Мої друзі |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
My, your, his, her, its, our, their |
Особові та присвійні займенники. Дієслово to be в Present Simple Ex.1p.12
|
|
|
Ex.2,3,4 p.13
|
Повторити займенник |
5. |
Мої друзі із за кордону |
|
Демонструє повагу до культури та традицій інших націй |
|
|
Corrida, yoga, rap, of course, doing sports |
|
Ex.4p.15 |
Ex.1p.14 Ex.2p.14
|
Ex.3p.14 |
Writing (p.15)
|
6. |
Мій клас |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у класі. |
|
|
Curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard, be good at, round the world |
Присвійний відмінок |
Ex.5p.18 |
Ex.1p.16 Ex.2p.17 Ex.4p.17
|
Ex.3p.17 Ex.6p.18
|
Ex.7p.18
|
7. |
Все про моїх друзів |
|
Демонструє повагу до своїх товаришів |
|
|
Me, you, him, her, it, us, them
|
Особові займенники в об’єктному відмінку. Дієслово to have в Present Simple
|
|
|
Ex.1p.19 Ex.2p.19 Ex.3p.19 |
Ex.6p.20
|
8. |
Шкільні предмети |
|
Визначає власні уподобання та потреби
|
|
|
Quarter, half, past ,to |
Годинник |
Ex.3p.22
|
Ex.1p.21 Ex.2p. 21
|
Ex.4,5,6 p.22
|
Презентація класу
|
9. |
Пишемо Email |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Found |
|
|
Ex.1p 23
|
Струк-тураEmail |
Ex.2p.23
|
10. |
Хобі моїх однок-ласників |
Розуміє важливість правильного і безпечного вибору хобі |
|
|
|
A budgie, a parrot, a hamster, a piano, a synthesizer, a guitar |
|
Ex.2 p.24 Ex.4p.25
|
Ex.3p.24 Ex.2p.24
|
Ex.5p.25 |
Ex.6 p.25
|
11. |
Підсумковий урок с теми |
Тест |
Повторити мовний матеріал |
||||||||
Тема: Улюблені предмети 11уроків |
|||||||||||
12. |
Улюблений предмет |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable |
Кількісні та порядкові числівники |
|
Ex.1p.26 Ex.2p.26 Ex.3p.26
|
Ex.1p.27 Ex.3p.27 Ex.2p.27
|
Ex.4p.28 |
13. |
Улюбле-ний предмет мого товариша |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом
|
|
|
Boring, different, easy, important, popular, swot, tricky, guess, hurt |
|
Ex1 p.28 Ex.4p.29 |
Ex.2,3 p. 28-29 |
Ex.3p.29
|
Мовний інвентар |
14. |
Найбільш популярніший шкільний предмет та найменш популярніший |
|
|
|
|
Better, the best, worse, the worst, less, the least, more, the most |
Ступені порівняння прикметни-ків |
|
Ex.3p.30 Ex.4p.31
|
Ex.1,2 p.30
|
Ex.4b p.31 |
15. |
Беремо інтерв’ю |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list |
Написання слів з великої літери |
Ex.1p.31
|
Ex.2p.32 Ex.3p.32
|
Ex.5p.33 |
Оформити інтерв’ю
|
16. |
Тест з англійсь-кої мови |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Explosion, hate, witch, terrible, favourite |
|
|
Ex.1p.33 Ex.1p.34 Ex.3p.35 Ex.4p.35
|
Ex.2p.33 Ex.6p.35 |
Ex.5p.35
|
17. |
Світ навколо нас |
Розуміє взаємозв’язок людини й навколишнього середовища
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Spell, sound, bat, disk jockey, to save, soul |
Скорочення |
Ex.1p.36 Ex.4p.37 |
Ex.3p.36 Ex.7p.37 |
Ex.2p.36
|
Ex.5p.37 Ex.6p.37
|
18. |
Чому я вивчаю англійську |
|
Усвідомнює необхідність вивчення іноземних мов |
|
|
|
|
Ex.2p.38 |
Ex.1p.38
|
Ex.4p.39 |
Усна взаємодія за темою «Чому я вивчаю англійсь-ку».
|
19. |
Англійсь-ка в моєму житті |
|
|
|
|
Noun, pronoun, verb, adjective, preposition |
Частини мови: іменник, займенник, прикметник, дієслово, прийменник
|
|
Ex.1p.40 Ex.3p.41 Ex.4p.43 |
Ex.2p.40 Ex.1p.41 Ex.2p.41 Ex.1p.42
|
Ex.2p.42 Ex.3p.42 Ex.5p.43
|
20.
|
Важливо знати іноземну мову |
|
|
|
|
Wise, upstairs, downstairs, a bit, suddenly, to be scare |
|
|
Ex.1p.44 |
Ex.2p.45
|
Ex.3p.45 |
21. |
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання. (Робота з мовним портфоліо.) |
Повторити матеріал теми |
|||||||||
22. |
Лексико-граматичний тест |
Завершити портфоліо |
|||||||||
Тема: Вільний час 17уроків |
|||||||||||
23. |
Все про моїх друзів |
|
Визначає достовір-ності інформації |
|
|
Nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual, |
|
Ex5 p.50
|
Ex.1p.48 Ex.3p.49
|
Ex.2p.49 |
Ex.4p49
|
24. |
Що тобі дійсно подоба-ється |
Вміє розподіляти свій час так, щоб це не шкодило здоров’ю |
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart, shark |
Модальні дієслова can/ can’t
|
Ex.1p.52
|
Ex.1p.50 Ex.2p.50 Ex.3p.51 Ex.5p.51,53 |
Ex.3p.52 Ex.4p.53
|
Ex.6p.53
|
25. |
Який ти? |
|
Розповідає про захоплення. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust |
|
Ex.1p.54
|
Ex.1p.54 Ex.2p.54 |
Ex.4p.55
|
Ex.1p.55
|
26. |
Хобі мого товариша |
|
Розповідає про захоплення своїх товаришів |
|
|
Camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair, be fond of, be interested in, take photos |
Артикль |
|
Ex.1p.56Ex.2p. 57 Ex.3p.57
|
Ex4 p.57 |
Писемне продуку-вання за темою « Хобі мого товариша»
|
27. |
Види хобі |
|
Розуміє необхідність впорядковувати свій власних робочий день |
|
Вміє розподіляти кошти |
Ex 1 p 60
|
Теперішній неозначений час |
|
Ex.2p.60
|
Ex.1p.59 Ex.3p.59
|
Писемне продукування за темою |
28. |
Клуби |
|
Розуміє необхідність правильного вибору післяурочних занять |
Вміє розподілити час |
|
Aerobics, choir, drama group, yoga |
|
Ex.2 p.61 Ex.3p.61
|
Ex5 p.62
|
Ex4p.62
|
Ex. 6 p 63 |
29. |
Що мені пода-баєтьься і що ні |
|
|
|
|
|
|
Ex.1p.64 |
Ex.2p.64 Ex.3p.64 Ex.4p.64
|
Ex.1p.66
|
Ex.4 p.67 |
30. |
Вільний час мене і моїх друзів |
|
Вмія планувати свіх робочий день
|
Розуміє необхідність дотримуватись здорового способу життя |
Вміє розподіляти кошти |
|
|
|
Ex.1p.68
|
Ex.2 p.69 Ex.3p.69
|
Ex.4p.69 |
31. |
Вільний час в Британії |
|
Показує повагу до традицій інших країн |
|
|
Always, usually, sometimes, rarely, never, often |
Частотні прислівники always, usually, sometimes, rarely, never |
Ex.1p.71 Ex.4p.72
|
Ex.1p.70 Ex.2p.70 Ex.3p.71
|
Ex.2 p.72 Ex.3p.71
|
Ex.3p.71 Мовний інвентар |
32. |
Види відпо-чинку |
|
Планування траєкторії власного життя.
|
|
|
Be keen on, invitation, recipe, envelope, string, fortune |
|
Ex.3p.74
|
Ex.1p.73 Ex.2p.74 Ex.5p.75
|
Ex.1p.73 |
Ex.5p.75
|
33. |
Друзі on-line |
|
|
Усвідомлює необхідність онлайн безпеки |
|
Contact, experience, freak, to search, to share, useful, to be keen on |
|
|
Ex.1p.76 Ex.2p.76
|
Ex.4p.77
|
Ex.5p.77 |
34. |
Комп’ю-тер вдома |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
Розуміє правила безпечної поведінки онлайн. |
|
To worry, to communicate, advice, warning |
Герундій |
Ex.2p.78
|
Ex.1p.78 Ex.3p.78 Ex.3p.80 Ex. 4p.80
|
Ex.1p.79 Ex.2p.79
|
Ex.2-p.97 |
35. |
Елект-ронний лист |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
Message, to waste time, craze |
Герундій
|
|
Ex.1p.81 |
Ex.2p.81 |
Писемне продук-ування за темою |
36. |
Повт-орення теми |
|
|
|
|
|
Герундій
|
|
Ex.1p.82 Ex.2p.82 Ex.3p.82 Ex.4p.82 Ex.6p.83 |
Ex.5p.83 |
Ex.7p.83 |
37. |
День народ-ження |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1p.84 Ex.2p.85 Ex.3p.85
|
Ex.6-p.113
|
Повторити види ТВ програм |
38. |
Створеннягрупового проекту ”Вільний час” |
Завершити проект |
|||||||||
39. |
Підсумкових урок з теми |
Тест |
Повторити мовний інвентар |
||||||||
40. |
РоботазЄвропейськиммовнимпортфоліо LearningDiaryp.86
|
Завершити портфоліо |
|||||||||
41. |
Повторення теми «Школа. Шкільні предмети» |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
|||
42. |
Повторення теми « Вільний час» |
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал теми |
|||
43. |
Контроль аудіювання |
Повторити мовний матеріал тем |
|||||||||
44. |
Контроль читання |
Підготувати теми для говоріння |
|||||||||
45. |
Контроль говоріння |
Повторити структуру листа |
|||||||||
46. |
Контроль письма |
Знайти інформа-цію про Новий рік |
|||||||||
47. |
Урок корекції знань на основі семестрових контрольних робіт |
Вправа для корекції знань |
|||||||||
48 |
Узагальнювально – підсумковий урок |
Оформити новорічну листівку |
Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником Карпюк
(нова програма) 2 семестр (3 навч. год. на тиждень)
* Прийняті у плані скорочення WB = Workbook
№ Дата |
Тема
|
Змістовалінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|||||||||||
Екологічнабезпека та сталийрозвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість тафінансоваграмотність |
Лексика
|
Граматика |
Сприйманнянаслух |
Зоровесприймання |
Писемнепродукування, писемна взаємодія |
Домашнє завдання |
||||||
Теми: Все про мою сім’ю. Здоровий спосіб життя 12 уроків |
|||||||||||||||
49. |
Моя сім’я.
|
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
Mother, father, grandmother, granddaughter, sister grandson, son, cousin, grandfather uncle, brother daughter aunt
|
Присвійний відмінок іменників |
|
Ex.1 p.88 Ex. 4,3 p.89
|
Ex.2 p.93 |
Намалювати сімейне дерево |
||||
50.
|
У світі професій
|
|
Планує траєкторію власного життя |
Наводить приклади безпечних і небезпечних професій для здоров ‘я людини |
|
Burglar, dentist, nurse, postman, police officer, vet to catch to repair
|
Дієслівна форма третьої особи однини у Present Simple |
Ex. 1 p. 90
|
Ex. 1 p.90 Ex. 3,4 p. 91 |
Ex. 4 p.97 |
Намалю-вати професії |
||||
51. |
Все про сім’ю |
|
Наводить приклади взаємодопо-моги членам родини |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Pain, power to enjoy to grow up each other together |
Present Simple |
|
Ex. 1,2,3 p.92 Ex. 4 p.93
|
Ex. 4b p.9 |
Ex. 5,6 p. 94 |
||||
52. |
Світ професій |
|
Наводить приклади професій які необхідні у суспільстві. |
|
|
cook hairdresser mechanic taxi driver write |
Present Continuous Tense |
Ex. 1 p. 96 |
Ex. 1 p. 95 Ex. 2,3 p. 97 Ex. 1, 2 p.101 |
Ex. 1 p.97 |
Ex. 2 p.97 |
||||
53. |
Їжа
|
Обговорює користь здорової їжі
|
|
|
|
strawberry watermelon cherry pear |
Множина іменників |
|
Ex. 1, 2 p.98 |
Ex. 3 p.99 |
Мовний інвентар |
||||
54. |
Здорове харчу-вання. Англійська їжа
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
|
crisps peanuts bone health skin to be rich in skip a meal |
Present Simple |
|
Ex. 1 p. 100 Ex. 3 p. 101 Ex. 4 p. 101 |
Ex2 p. 101 |
Ex. 5 p. 102 |
||||
55 |
Час для їжі
|
Обговорює користь здорової їжі
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
candy ice-cream lunch-box ham yoghurt salad cocoa fish
|
|
Ex. 1 p.102
|
Ex. 2 p. 102 Ex. 3 p. 103
|
Ex. 4 p.104 |
Усне проду-кування за темою «Улюблена їжа в Україні».
|
||||
56. |
Ідемо за покупками
|
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Розподіляє кошти на продукти харчування та складає перелік покупок |
milkshake meat cake the change |
Злічувані та незлічувані іменники |
Ex.1 а,2 p.105 Ex. 4 p. 106
|
Ex. 3p.106 |
Ex. 5 p. 107
|
Писемне проду-кування за темою «Список покупок». |
||||
57. |
В кафе |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
|
|
Ex. 2 p. 107 |
Ex. 1 p. 107. Ex. 4 p. 108 |
Ex. 3, p. 108.
|
Ex. 5 p. 109 |
||||
58. |
Створення індивідуального проекту за темою «Корисна і не корисна їжа».
|
|
|
Завершити проект |
|||||||||||
59. |
Узагальнення знань учнів з теми |
|
|
Ex. 1, p. 110 Ex. 2, p. 111.
|
Ex. 3 p. 111 |
|
Повторити матеріал теми
|
||||||||
60 |
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Тест |
Повторити матеріал теми |
|||||||||
Тема: Свята та традиції 10 уроків |
|||||||||||||||
61. |
Веселого Різдва |
|
Порівнює свята і традиції в різних країнах |
|
|
Christmas speech Norway Boxing Day Santa Claus Christmas Tree in the morning in the afternoon in the evening |
Present Simple. Прийменник часу on, at |
|
Ex. 1, p. 112 Ex.2, p. 112 Ex. 3, p. 113 Ex. 4, p. 113 |
Ex. 5, p. 114 |
Усне проду-кування за темою «Різдво».
|
||||
62. |
Готуємо на свята |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|
Показує вміння розподіляти кошти |
Before never mind to clean up tasty after delicious to look like
|
Прийменник часу on, at Модальне дієслово must |
Ex. 1, p. 116 Ex.2, p. 116 Ex. 3, p. 116
|
Ex. 1, p. 115 Ex.2, p. 115 Ex. 3, p. 115
|
Ex. 4, p. 117 |
Ex. 5 p. 117
|
||||
63 |
День Подяки
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Thanksgiving to mean excited set the table invite the friends sing song |
Порядкові числівники |
Ex. 4p.119 Ex. 6p.120 |
Ex.1p.118 Ex. 4p.119 Ex. 5p.120 |
Ex. 2, 3 p. 118-119 |
Ex8 p.120 |
||||
64. |
Свята в Україні |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
|
|
|
Ex. 1 p.121
|
Ex. 2 p.121 |
Ex. 2 p.121 |
||||
65. |
Бабусині історії |
|
Демонструє повагу до людей старшого віку |
|
|
Attic, ghost, horror, lightning, thunder ,to hide, dark, to be afraid of, be scared |
Past Simple.
|
Ex. 4 p.124 |
Ex. 1 p.122 Ex. 2 p. 122 Ex. 3 p. 123
|
Ex. 5 p. 124 Ex. 6p.124 |
Ex. 7p.124 |
||||
66. |
День за днем |
|
Вміє розподіляти свій день |
Усвідомлює необхідність дотримання режиму дня
|
|
Дні тижня Last, yesterday
|
Past Simple. To be |
Ex. 3 p. 126 Ex. 6 p. 127
|
Ex. 2 p. 125 |
Ex. 1 p.125 Ex. 5 p.127
|
Ex. 4 p.127 |
||||
67 |
У світі казок |
|
|
|
|
Copy Paste |
Неправильні дієслова у PastSimple |
Ex. 2a, p. 128 Ex. 3, p. 153 Ex. 7 p.129 |
Ex. 1, p. 128 Ex. 2b, p. 128 Ex. 3 p. 128 |
|
Мовний інвентар теми
|
||||
68. |
Улюблені казки дитинства.
|
|
|
|
|
childhood fairy tale kindergarten title, to split
|
Неправильні дієслова у PastSimple |
Ex. 2 p. 130 |
Ex. 1 p.130
|
Ex. 4, p. 131 |
Ex.1 р 131 |
||||
69. |
Спляча красуня |
|
Націлює на уміння обговорювати розмаїття літературної спадщини
|
|
|
a spindle to prick to spin a peddler fence |
Past Simple |
Ex. 1 p. 134 Ex. 1, p. 136 |
Ex. 1 p. 134 Ex. 2 p. Ex. 2 p. 136 Ex. 1, p. 136135 |
|
Ex. 3, p. 135 Ex. 3, p. 137
|
||||
70. |
Робота з Європейським мовним портфоліо LearningDiaryp.138 Перевіпка знань з теми
|
Тест |
Завершити портфоліо |
||||||||||||
Тема: Природа та погода 17уроків |
|||||||||||||||
71. |
Погода |
Обговорює природні та погодні явища |
|
|
|
chilly and foggy cloudy and snowy hot and sunny warm and sunny wet and rainy |
Безособові речення з it |
Ex. 1, p. 140
|
Ex. 2 p. 140 |
Ex. 1 p 141 |
Мовний інвентар |
||||
72. |
Прогноз погоди.
|
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Вміє аргуме-нтувати власну точку зору
|
centigrade degree forecast to expect to report |
Безособові речення з it |
Ex. 1 p. 142 |
Ex. 1 p. 142 Ex. 2 p.143 |
WB Ex 17 р .68 |
Ex. 3 p. 143 |
||||
73. |
Погода в Велико-британії |
Робить повідомлення про складні погодні умови в інших частинах світу |
|
|
|
climate to sunbathe freezing frosty various heavily outside |
Безособові речення з it |
Ex. 1 p. 145 Ex. 2 p.145 |
Ex. 3 p. 146 |
Ex. 1 p. 144 Ex. 2 p.144 Ex. 4 p. 146 |
Ex. 5 p. 147 Вивчити напам’ять |
||||
74. |
Погода під час моїх минулих вихідних |
|
Розуміє необхідність бережного ставлення до природи |
|
|
clothes careful slippery tomorrow |
Present Continuous To be going to |
Ex. 3 p. 148 |
Ex. 1,2 pp.147-148
|
Ex. 1, p. 167. |
Написати листівочку
|
||||
75 |
Погода у різних частинах світу |
Робить повідомлення про погодні умови в інших частинах світу
|
|
|
Демонструє розуміння необхідності збереження навколи-шнього середовища.
|
|
Present Continuous To be going to |
|
Ex. 4 p. 149 Ex. 5 p.149 Ex.6 p.150
|
Ex. 2 p.151 |
Ex. 1 p. 550 |
||||
76. |
Одяг у різну погоду |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди
|
|
Мовний інвентар «Clothes» |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
|
Ex. 1 p. 152 Ex. 2, p. 152 |
Ex. 3 p. 153 |
Ex. 4 p. 153 |
||||
77. |
Друзі та одяг |
|
|
Демонструє розуміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
Демонструє розуміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
event size to enjoy to try on finally be in a hurry |
Present Simple, Present Continuous |
|
Ex. 1,2 p. 154 |
Ex. 3 p. 155 Ex. 1 p. 159 |
Ex. 4 p. 155 |
||||
78. |
Різна погода, різний одяг |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
|
fashion to borrow light |
|
Ex. 1 p. 156 Ex. 2 p.156 |
Ex. 1 p. 157 Ex. 2 p.157 Ex. 3 p. 157 Ex. 4 p. 157 |
Ex. 4 p. 156 |
Ex. 5 p. 158 |
||||
79. |
Види активного відпочинку |
Обговорює переваги екологічних видів транс- порту |
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
go boating go camping go skating go sailing go canoeing go swimming go fishing go gathering mushrooms
|
Present Simple |
|
Ex. 1, 2p 162 |
Ex. 3p 163 |
Ex. 4, p. 163 речення |
||||
80. |
Літній табір відпочинку.
|
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку
|
|
activity countryside shelter brave cosy sick |
Past Simple |
|
Ex.1,2-pp.164-165
|
Ex.3 р. 165
|
WB Ex 8,9 p. 76 |
||||
81. |
Активний відпочинок.
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду
|
|
Вміє дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я |
|
|
Прийменник місця |
Ex.3 р. 165 Ex 5,6 p. 169
|
Ex.3, 5 р.169
|
Ex. 1 p. 166 Ex. 2, p. 167 Ex. 3, p.167.
|
Ex. 4, 5 p 168
|
||||
82. |
Плануємо відпочинок |
|
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
Past Simple |
|
Ex. 1, 2 ,3 p 170 Ex.1 p 171 |
Ex. 5 p 170 |
Ex. 4 p 170 Ex 2 p. 171 |
||||
83. |
Пори року |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Bloom flood soil thunderstorm to melt Пори року |
Present Simple |
|
Ex. 1 p ,172 Ex 2p 172 Ex.3,4 p.173 |
Ex. 1 p 176 |
Ex. 2 176
|
||||
84. |
Найбільш улюблена пора року |
|
|
|
|
Пори року Місяці |
Present Simple |
Ex. 2 p.174 Ex.5 p. 175
|
Ex. 1 p174 Ex 3 p174 |
Моя улюблена пора року |
Завершити писемне продуку-вання за темою
|
||||
85. |
Повторення теми |
|
|
Ex. 3 p. 177 |
Ex. 1,2 p. 177 Ex. 5,6,7,8 р.179 |
Ex. 4 p. 178 |
Ex. 9 p. 179 |
||||||||
86. |
Велетень егоїст
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 1 p. 180 |
Ex. 2 p. 181 |
Ex3 p. 181 |
||||
87. |
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити мовний інвентар |
||||
Тема: Подорожі 11 уроків |
|||||||||||||||
88. |
У селі. . |
|
|
Розуміє життєво важливу потребу дотримува-тись правил безпеки в різних місцях
|
|
rossroad modern library square opposite traffic |
Модальне дієслово can Числівники |
|
Ex. 1 p.184 Ex. 2 p.184 Ex.5 p 185 |
Ex 3 p 184 |
Ex.6 p 186 -
|
||||
89. |
У місті |
|
|
Демонструє знання життєво важливої потреби дотримання правил дорожнього руху |
|
guide science museum to look for on foot-by bus |
Present Simple |
Ex. 1 p.186-187 Ex. 4 p189 |
Ex. 2,3 p.188 |
Ex.5 p 189 |
Ex.1p 189 |
||||
90. |
Орієнтування у місті.
|
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
cinema circus museum library bus stop |
|
|
Ex. 2p.190 Ex 3 p191 |
Ex. 4 p192 Ex.5 p 192 Ex.:6,7 p 192-193 |
Ex. 1p.193 або Ex. 2p. 193 |
||||
91. |
Запро-шення у Лондон.
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
to blink cross kingdom to unite to consist of be situated |
The Present Perfect Tense |
|
Ex. 1p. 194 Ex. 2 p.194 Ex.5 p 196 |
Ex. 4,p196 Ex. 2 p.198 Ex. 4 p 198 |
Ex 3 p 195 Ex. 1 p.198 |
||||
92. |
Подорож Європою.
|
|
Показує уміння розпитувати про правила поведінки в європейських столицях |
|
Націлює на уміння визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні та порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту
|
barefoot pain |
The Present Perfect Tense Числівники |
Ex. 1 p. 200 Ex. 2 p.201 |
Ex.5,6,7 p 202
|
|
Ex 3 p 205 (Читати) |
||||
93. |
Україна.
|
|
Робить повідом-лення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
|
independence territory ancient foreign independent national |
Past Simple. Present Perfect |
|
Ex. 1 p.210 Ex 5 p 212 |
Ex. 2 p.211 |
Ex.6p213 |
||||
94. |
Звичаї та традиції українців.
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Christmas traditions St. Nicholas’s Day Humor Day Women’s Day |
|
Ex. 2 p.214 Ex.5 p 216 |
Ex. 1p. 214 Ex 3, 4 p 215 |
Ex. 4 p 217 |
Ex. 2,3p. 217 |
||||
95. |
Подорож Україною. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
Вміє пояснювати правила безпеки пересування по Києву |
|
advice agency dish trip grave ink motherland friendship |
Past Simple. Present Perfect |
|
Ex.7p 218 Ex. 1 p.213 Ex 3,4 p 220 |
Ex.5 p 221 |
Ex.6p 221 |
||||
96. |
Плани на літо |
|
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
actor actress practice -to pretend to promise go surfing put the play on |
Future Simple |
|
Ex. 1,2 p.224 Ex.5 p 226
|
Ex. 1p.227 |
Ex 3,4 p228 |
||||
97. |
Літній відпочинок.
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 1,2 p.230 Ex.6 p 231 |
Ex. 1,2,3 p.233 |
Ex.7 p.229 Ex. 1p. 234 |
Ex. 2p. 235 |
||||
98. |
Повторення тем, що вивчались Тест |
Повторити мовний інвентар семестру |
|||||||||||||
99. |
Контроль аудіювання Контроль читання |
Повтори-ти теми для говоріння
|
|||||||||||||
100 |
Контроль говоріння |
Повторити структуру листа |
|||||||||||||
101 |
Контроль письма |
Запитання |
|||||||||||||
102 |
Узагальнювально-підсумковий урок |
Плани на літо (есе) |
|||||||||||||