Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу за підручником О.Карпюк

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу за підручником О.Карпюк. Англійська мова: Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. (5-й рік навчання) – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2013. 3 години на тиждень. З інтегрованими змістовими лініями.

Перегляд файлу

      

№ уроку

дата

вид роботи

тематика ситуативного спілкування

мовний інвентар

інтегровані змістові лінії

лексика

граматика

1*, 2*, 3*, 4*

І семестр

Повторення. Я, моя родина та друзі.

1

 

Вступ. Знайомство з підручником.  Повторення вивченого, введення в атмосферу іншомовного мовлення, актуалізація мовних та мовленнєвих компетенцій.

Назад до школи

Ст.. 44 – 45 – текст на домашнє читання

Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

актуалізація граматичних навичок під час практичного застосування в мовленнєвій діяльності

2. Вказує на важливість здобуття знань.

2

 

Повторення вивченого. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Скорочення фраз на письмі та в мовленні.

Все про мене. Знайомство з Тарасом

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Скорочення фраз на письмі та в мовленні.

2. Розповідає про свої уподобання.

3

 

Повторення вивченого. Навчальне аудіювання з опорою на текст. Робота з текстом.

Все про мене. Знайомство з Пем

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Скорочення фраз на письмі та в мовленні.

2. Розповідає про свої уподобання.

4

 

Повторення вивченого. Особові займенники в називному відмінку та присвійні займенники. Тренувальні вправи.

Розмова про себе та друзів.

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

 

Особові займенники в називному відмінку та присвійні займенники

2. Визначає свою приналежність до полікультурного простору.

5

 

Повторення вивченого. Форми дієслова to be у Present  Indefinite. Тренувальні вправи.

 

 

Розмова про себе та друзів

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

 

Форми дієслова to be у Present  Indefinite.

2. Визначає свою приналежність до полікультурного простору.

6

 

Повторення вивченого. Усне мовлення. Складання діалогів за зразком. Написання розповіді про себе.

Розповідь про друзів

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Визначає свою приналежність до полікультурного простору.

7

 

Навчальне аудіювання. Читання та робота з текстом. Присвійний відмінок іменника

Розповідь про свій клас

Ст. 17

Присвійний відмінок іменника

2. Розповідає про себе та виявляє толерантне ставлення до однокласників.

8

 

Об'єктний відмінок займенника. Тренувальні вправи.

 

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Об'єктний відмінок займенника

 

9

 

Дієслово to have у  Present Simple. Тренувальні вправи.

 

Поповнення пасивного словникового запасу

Дієслово to have у  Present Simple.

 

10

 

Усне мовлення. Час за годинником. Складання діалогів з конструкцією Who is… за зразком.

Час за годинником

Повторення числівників

Час за годинником

2. Порівнює називання часу в Британії та Україні.

11

 

Розвиток навичок письма. Написання електронного листа другові. Закріплення матеріалу теми.

Про себе

Ст..24

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

Шкільне життя.

12

 

Читання та робота з текстом. Введення нових ЛО

Шкільні предмети

Ст..26

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Визначає свої профорієнтаційні вподобання.

13

 

Числівники кількісні. Правила утворення складених числівників. Тренувальні вправи.

Числівники

Повторення числівників

Утворення складених числівників

 

14

 

Порядкові числівники, правила утворення та вимови. Називання років та номерів телефону. Тренувальні вправи.

Розклад уроків

Повторення днів тижня та назв шкільних предметів

Порядкові числівники. Називання років та номерів телефону.

3. Впорядковує власний робочий день.

15

 

Навчальне аудіювання. Введення нових ЛО

Мій улюблений шкільний предмет.

Ст.. 29

 

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Аргументує свої вподобання щодо навчання.

16

 

Ступені порівняння прикметників

Шкільні предмети

Повторення прикметників, назв шкільних предметів

Ступені порівняння прикметників

 

17

 

Введення нових ЛО. Усне мовлення. Навчальне аудіювання. Вживання великої літери. Розвиток навичок письма: складання розкладу уроків

Мій улюблений шкільний предмет

Ст.. 32

Вживання великої літери

2. Аргументує свої вподобання щодо навчання.

18

 

Читання та робота з текстом. Звуки та слова, складні для вимови.

Шляхи вивчення англійської мови

Ст.. 35

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Планує власну навчальну діяльність.

19

 

Навчальне аудіювання. Алфавіт. Абревіатури. Spelling

Алфавіт

Ст.. 37

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Демонструє розуміння основ інтернет-спілкування.

20

 

Усне мовлення. Фрази шкільного вжитку. Короткі відповіді

Навіщо вивчати англійську мову

Фрази шкільного вжитку

Короткі відповіді

2. Аргументує значення володіння англійською мовою у сучасному світі.

21

 

Частини мови: систематизація. Тренувальні вправи. Введення нових ЛО

Частини мови

Поповнення пасивного словникового запасу

Частини мови

 

22

 

Розвиток навичок письма. Текст-опис уроку іноземної мови за зразком

Урок англійської

Повторення ЛО теми.

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Аргументує значення володіння англійською мовою у сучасному світі.

23

 

Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми.

Шкільне життя

Повторення ЛО теми

Закріплення граматичного матеріалу

 

Відпочинок і дозвілля.

24

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Читання, навчальне аудіювання з опорою на текст та робота з текстом. Домашнє читання

Мої друзі

Ст.. 86 – 87 – текст на домашнє читання

ст. 50

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Розповідає про соціальну взаємодію з однолітками.

25

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Навчальне аудіювання, робота з текстом

Гуртки за інтересами

Ст.52

 

Повторення коротких відповідей

2. Висловлює свої уподобання щодо позашкільної діяльності.

26

 

Розвиток граматичних навичок. Модальне дієслово can

Вміння та навички

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Модальне дієслово can

 

27

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Усне мовлення, питальні речення різного типу.  Письмо: опис друга

Членство в клубі

Ст. 56

Повторення питальних речень

2. Висловлює думки щодо своєї ролі у певних соціальних групах.

28

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Читання та робота з текстом

Незвичайні хобі

 

 

ст. 59

 

 

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Наводить приклади творчого внеску , свого та своїх друзів, у суспільне життя.

29

 

Теперішній неозначений час

Про себе

Повторення дієслів

Теперішній неозначений час

 

30

 

Виконання лексико-граматичних тренувальних вправ

Хобі

Повторення дієслів

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Висловлює свої уподобання щодо позашкільної діяльності.

31

 

Навчальне аудіювання. Теперішній неозначений час

Розпорядок дня

 

повторення днів тижня

Теперішній неозначений час

3. Впорядковує власний робочий день.

32

 

Усне мовлення: складання діалогів

Інтерв'ю

 

 

 

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Визначає складові успіху у позашкільній діяльності.

33

 

Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми.

Хобі

повторення ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

повторення граматичних структур під час мовленнєвої діяльності

 

Дозвілля

34

 

Читання та робота з текстом. Введення та опрацювання ЛО теми.

Різні види вечірок

ст.71

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Висловлює уподобання щодо способів проведення вільного часу.

35

 

Розвиток граматичних навичок. Прислівники теперішнього неозначеного часу. Виконання тренувальних вправ.

Вільний час

Прислівники часу

Прислівники теперішнього неозначеного часу

36

 

Навчальне аудіювання. Виконання лексичних вправ.

Вечірка Нігеля

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

37

 

Усне діалогічне мовлення. Питальні речення. Листівка – запрошення.

Обговорення проведення дозвілля

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Висловлює уподобання щодо способів проведення вільного часу.

38

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Читання та робота з текстом

Електронні листи

ст. 79

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Демонструє розуміння основ інтернет-спілкування.

39

 

Усне діалогічне мовлення, навчальне аудіювання

Значення комп'ютера у нашому житті

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Практичне застосування граматичних структур

3. Називає правила безпечного користування ІТ.

40

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Усне мовлення. Герундій у складі присудка

Що я люблю

ст. 82

Герундій у складі присудка

3. Виділяє негативні аспекти надмірного  користування комп'ютером.

41

 

 Письмо: написання електронного листа

Моє хобі

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Висловлює свої уподобання щодо сучасних видів спорту.

42

 

Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми.

Моє дозвілля

повторення ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

повторення граматичних структур під час мовленнєвої діяльності

 

43

 

Контроль письма.

 

 

 

 

44

 

Контроль   читання.

 

 

 

 

45

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

46

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

47

 

Домашнє читання. Повторення та систематизація. Усне мовлення, складання діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ

 

закріплення ЛО теми

Three basic parts of a paragraph

2. Наводить приклади корисного дозвілля.

48

 

Повторення та систематизація. Усне мовлення, складання діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ

 

закріплення ЛО теми

закріплення граматичних навичок

2. Показує знання правил соціальної взаємодії.

ІІ семестр

Харчування

49

 

Активація лексики. Розвиток усного мовлення

Сімейне дерево.

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

50

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Навчальне аудіювання

Професії

ст.95

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

4. Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту.

51

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстом

Життя близнюків

ст. 97

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. демонструє толерантне ставлення до оточуючих.

52

 

Present Continuous. Виконання тренувальних вправ

Що я роблю зараз

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Present Continuous

2. Розповідає про внесок людей2 різних професій у суспільне життя.

53

 

Present Continuous. Виконання тренувальних вправ. Читання та усне мовлення. Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ.

Що я роблю зараз

ст. 101

Present Continuous

54

 

написання електронного листа

Що я роблю зараз

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Present Continuous

55

 

Активація лексики. Усне мовлення

Продукти харчування

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

3.  Розповідає про основні поживні речовини продуктів харчування і їхній вплив на здоров'я.

56

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання

Здорове харчування. Англійська їжа

ст. 104

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

57

 

Навчальне аудіювання. Виконання тренувальних вправ

Прийоми їжі

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Порівнює традиції харчування різних країн.

58

 

Злічувальні та незлічувальні іменники. Виконання тренувальних вправ

Продукти харчування.

 

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

58

 

Усне мовлення.

Розмова у кафе

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

злічу вальні та незлічувальні іменники

4. Веде діалог щодо замовлення їжі у кафе.

60

 

Повторення та узагальнення вивченого

Моя сім'я

закріплення ЛО теми

закріплення граматичних структур

 

Свята та традиції

61

 

Читання та робота з текстом. Прийменники

Різдво

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

прийменники

2. Розповідає про традиції святкування Різдва в Британії, виказує повагу до звичаїв і традицій інших країн.

62

 

Прийменники, обставини часу. Повторення Present Indefinite

Звичайні дії

Прийменники, обставини часу.

Повторення Present Indefinite

63

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання, навчальне аудіювання

Різдво

ст. 120

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

64

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. ЧЯитання

День подяки.

ст.123

 вимова та написання дат, повторення числівників

2. Орієнтується у полікультурному просторі.

65

 

Написання розповіді про улюблене свято

Моє улюблене свято

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

66

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстами.

Чого ми боїмося

ст. 127

Повторення Past Simple

2. Демонструє толерантне ставлення до оточуючих.

67

 

Past Simple, виконання тренувальних вправ

Що ти робив учора

впр.4, ст103

Past Simple

 

68

 

Past Simple, виконання тренувальних вправ

Що ти робив учора

впр.2, ст. 106

Past Simple

 

69

 

Читання та робота з текстом, виконання тренувальних вправ

Поппі Копі

неправильні дієслова

Past Simple

2. Аргументує необхідність самовираження як особистості.

70

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстом

Улюблені казки

 

ст. 134, неправильні дієслова

 

Past Simple

2. Обговорює розмаїття дитячої літературної спадщини.

71

 

Повторення та узагальнення вивченого

Свята

закріплення ЛО теми

Закріплення граматичних структур

2. Орієнтується у полікультурному просторі.

Погода. Одяг.

72

 

Активація ЛО теми, виконання тренувальних вправ. Прислівники

погода

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Прислівники

3. Наводить приклади погодних умов та самопочуття.

73

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстом.

Погода у Європі

ст. 149

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

74

 

Порівняння Present Simple, Past Simple,  Present Continuous

Погода

ст. 119

Порівняння Present Simple, Past Simple,  Present Continuous

3. Робить повідомлення про складні погодні умови.

75

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстом

Зима в Англії 

ст. 151

Порівняння Present Simple, Past Simple,  Present Continuous

2. Порівнює погодні умови взимку в Британії та Україні.

76

 

Читання та робота з текстами. Усне мовлення

Погода у різних країнах

ст. 154

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

77

 

Present Continuous. Написання листа

Що ми робимо у дощову погоду

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Present Continuous

3. Називає правила поведінки під час грози.

78

 

Активація ЛО теми, виконання тренувальних вправ, читання.

Одяг

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

 

Порівняння Present Simple, Past Simple,  Present Continuous

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погодних умов.

79

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання.

Одягаємося по погоді

ст. 161

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погодних умов.

80

 

Виконання тренувальних вправ. Навчальне аудіювання

Одягаємося по погоді

ст.162

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погодних умов.

81

 

Виконання тренувальних вправ. Усне мовлення

 

одягаємося по погоді

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погодних умов.

82

 

Повторення та узагальнення вивченого

Погода та одяг

Закріплення ЛО теми

Закріплення граматичних структур

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погодних умов.

Природа

83

 

Активація ЛО теми, виконання тренувальних вправ.

Дозвілля

Ст.. 137

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Наводить приклади активного відпочинку.

84

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстом

У літньому таборі

ст. 171

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

3. Розповідає про правила поведінки на природі.

85

 

Прийменники місця. Питальні слова. Виконання тренувальних вправ

У літньому таборі

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Прийменники місця. Питальні слова.

 

86

 

Навчальне аудіювання. Виконання тренувальних вправ

Літня школа

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

Прийменники місця. Питальні слова.

1. Демонструє розуміння тісного зв'язку людини та природи.

87

 

Усне мовлення. Складання діалогів

Розмова про літній табір

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

88

 

Письмо. Написання листівки

Листівка

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

89

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстом.

Пори року

ст.179

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

1. Розповідає про красу природи в різні пори року.

90

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Навчальне аудіювання.

Природа у різні пори року

ст. 181

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

91

 

Усне мовлення. Відповіді на питання

Охорона природи

ст. 182

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

1. Аргументує необхідність охорони природи, наводить приклади збереження довкілля.

92

 

Повторення та узагальнення вивченого

Дозвілля на природі

закріплення ЛО теми

Закріплення граматичних структур

Подорож

93

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстом

У селі

ст.193

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Наводить відмінності сільського та міського побуту.

94

 

Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ. Читання та робота з текстом

Подорож по місту

ст. 195

прийменники

3. розпитує дорогу у невідомому місті.

95

 

Контроль письма

.

 

 

 

96

 

Контроль читання

 

 

 

 

97

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

98

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

99

 

Усне мовлення. Читання та робота з текстом

Подорожуємо Лондоном

активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Виказує розуміння цінності культурного спадку країн світу.

100

 

Читання та робота з текстом. Введення та опрацювання ЛО теми. Виконання тренувальних вправ.

Об'єднане Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

ст.204

активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності

2. Розповідає про державний устрій, символи та визначні місця Великобританії

101

 

Present Perfect Tensе, виконання тренувальних вправ

Що ти вже зробив

ІІІ форма неправильних дієслів

Present Perfect Tensе

 

102

 

Навчальне аудіювання, виконання тренувальних вправ

Подорож по Європі

ІІІ форма неправильних дієслів

Present Perfect Tensе

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити у мирі.

103

 

Усне мовлення. Читання та робота з текстом

Британські традиції

ІІІ форма неправильних дієслів

Present Perfect Tensе

2. Порівнює типові для різних культур норми поведінки.

104

 

Повторення та систематизація вивченого

Життя у Британії

закріплення ЛО теми

закріплення граматичних навичок

105

 

Підсумковий урок. План роботи на літо по удосконаленню мовних та мовленнєвих компетенцій

 

закріплення ЛО теми

закріплення граматичних навичок

 

 

1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.

2* - Громадянська відповідальність.

3* - Здоров'я і безпека.

4* - Підприємливість та фінансова грамотність.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
3183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку