Зрідка вчителям фізики перепадає щастя і вони мають можливість поглиблено вивчати з учнями фізику на заняттях профільного гуртка. Це планування гуртка з фізики розроблено для занять з учнями 8 класу, при навантаженні - 1 година на тиждень.
Планування гуртка з фізики
«Цікава фізика»
8 клас
(1 год на тиждень, усього 33 год)
№ п/п |
Тема заняття |
Дата |
1. |
Організаційне заняття. Правила техніки безпеки при проведенні дослідів. Фізика як експериментальна наука про природу. Методи та способи вивчення Всесвіту. Засоби досліджень. Проектна діяльність та її особливості. Етапи створення проектів.
|
|
Розділ 1. Теплові явища
|
||
2. |
Практичне заняття на природі «Температура та її вимірювання. Внутрішня енергія та способи її зміни».
|
|
3. |
Практичне заняття «Цікаві досліди по дослідженню теплових явищ».
|
|
4. |
Практичне заняття «Розв’язування якісних та експериментальних задач з молекулярної фізики».
|
|
5. |
Теплові процеси. Їхні спільні та відмінні риси. Теплові процеси в природі та їх використання в техніці і повсякденному житті.
|
|
6. |
Практичне заняття «Дослідження теплових процесів в побуті».
|
|
7. |
Практичне заняття «Вода та її властивості з точки зору молекулярної фізики».
|
|
8. |
Поділ учасників гуртка на наукові групи. Розподіл обов’язків. Створення плану досліджень кожної теми підпроектів.
|
|
9. |
Практичне заняття «Дослідження властивостей аморфних тіл». Робота над міні проектами.
|
|
10. |
Практичне заняття «Дослідження властивостей кристалічних тіл». Робота над міні проектами.
|
|
11. |
Створення таблиць результатів. Практичне заняття «Дослідження механічних рухів». Робота над міні проектами.
|
|
12. |
Оформлення результатів досліджень: звіт та презентація. Практичне заняття «Дослідження механічних рухів». Робота над міні проектами.
|
|
13. |
Захист науковими групами власних міні проектів. Самооцінка. Обговорення результатів досліджень.
|
|
14. |
Створення з декількох міні проектів спільного проекту «Дослідження механічних рухів».
|
|
15. |
Презентування спільного проекту перед учнями школи.
|
|
Розділ 2. Електричні явища. Елементи електростатики
|
||
16. |
Електричні явища. Історичний екскурс дослідження електричних явищ. Електричні явища в природі, побуті та в повсякденному житті. Внесок українських вчених в дослідження електричних явищ.
|
|
17. |
Практичне заняття на природі «Вивчення процесів електризації в живій природі».
|
|
18. |
Практичне заняття «Електризація: позитивні та негативні сторони». Робота над міні проектами.
|
|
19. |
Практичне заняття «Електризація: позитивні та негативні сторони». Робота над міні проектами.
|
|
20. |
Оформлення результатів досліджень: звіт та презентація. Практичне заняття «Електризація: позитивні та негативні сторони». Робота над міні проектами.
|
|
21. |
Захист науковими групами власних міні проектів. Самооцінка. Обговорення результатів досліджень.
|
|
22. |
Створення з декількох міні проектів спільного проекту «Електризація: позитивні та негативні сторони».
|
|
23. |
Презентування спільного проекту перед учнями школи.
|
|
24. |
Електричний струм як рух заряджених частинок. Основні характеристики електричного струму.
|
|
25. |
Практичне заняття «Принципи дії електричних приладів. Дослідження їхніх характеристик та особливостей використання».
|
|
26. |
Практичне заняття «Електричний струм у різних середовищах».
|
|
27. |
Практичне заняття «Електричні струми в житті людини». Робота над міні проектами.
|
|
28. |
Практичне заняття «Електричні струми в житті людини». Робота над міні проектами.
|
|
29. |
Оформлення результатів досліджень: звіт та презентація. Практичне заняття «Електричні струми в житті людини». Робота над міні проектами.
|
|
30. |
Захист науковими групами власних міні проектів. Самооцінка. Обговорення результатів досліджень.
|
|
31. |
Презентування спільного проекту перед учнями школи.
|
|
32. |
Екскурсія
|
|
33. |
Екскурсія
|
|
1