Планування "КТП для 11 класу на 1 семестр за підручником О. Карп'юк"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної програми з англійської мови для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 р. №1407) Планування розраховане на 2 години на тиждень. Містить 33 урока першого семестра, розбите на 4 теми відповідно до перших чотирьох розділів підручника. В таблиці планування вказані номери уроків, дати, тематика ситуативного спілкування, теми та підтеми, граматичний та лексичний матеріал кожного урока, зазначені вправи для читання, аудіювання, говоріння та письма, є колонки з домашнім завданням та примітки. Вказавши дати уроків, а також підкоригувавши їхню кількість, учитель одразу зможе його використовувати для свого поурочного планування.
Перегляд файлу

11 клас (усього 70 год./ 2 год.)

Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної програми з англійської мови для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України

від 23.10.2017 р. №1407)

І семестр

 

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Дом. вправи

Приміт-

ки

Тематика ситуативного спілкування: «Шкільне життя»

Тема 1: Starter

Unit 1 BEING A STUDENT (8 уроків)

 

1

 

Інструктаж з БЖД. Вивчення англійської мови.

Формування лексичних навичок

 

formation, to require, to waste, mother tongue

PB впр. 1, 2а), ст. 6-7; впр. 4, ст. 7-8; впр. 5, ст. 9-10

Презентація “Reading”

PB впр. 2b), 3, ст. 5; впр. 6, 7, ст. 11

 

PB впр. 8, ст. 11-12

Вивчити слова

 

2

 

Розповідь про себе.

Формування навичок говоріння

 

Словниковий диктант

rusty, BBC, a dialect, a bateau, a habitant, an anorak, an inuit

PB впр. 1, ст. 13

 

PB впр. 2, ст. 13-14; впр. 5, ст. 16

PB впр. 3, ст. 14

PB впр. 4, ст. 15-16

Вивчити слова

 

 

3

 

Самостійне вивчення іноземної мови.

Формування навичок читання і говоріння

 

Словниковий диктант

a resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility for

PB впр. 2, ст. 18-20 ; впр. 3, ст. 21

 

PB впр. 1, ст. 18

 

PB впр. 4, ст. 21

Вивчити слова

Вивчити тему 1

 

 

 

4

 

Складнопідрядні речення умови і часу.

Формування граматичних навичок

Складнопід-рядні речення умови і часу

Словниковий диктант

PB впр. 1, 2, ст. 22

Grammar Links ст. 23

PB впр. 1, ст. 23; впр. 3, ст. 24

Презентація “Conditional Sentences”

 

PB впр. 2, ст. 23

PB впр. 4, 5, ст. 24-25

 

5

 

Підготовка до складання іспитів.

Розвиток навичок аудіювання і читання

 

an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear

PB впр. 3, ст. 26-27

PB впр. 4, 5, ст. 27

PB впр. 1, ст. 25

 

PB впр. 2, ст. 26

Вивчити слова

 

 

6

 

Набутий досвід зі здачі екзаменів.

Систематизація вивченого

 

Словниковий диктант

PB впр. 1, ст. 30; впр. 4, ст. 32

 

PB впр. 1-3, ст. 28-29; впр. 2, ст. 30-31

 

PB впр. 3, ст. 32

 

7

 

Система оцінювання.

Узагальнення вивченого

Видо-часові форми дієслів

ЛО уроку

PB впр. 1, 2, ст. 33-34

 

PB впр. 3, ст. 34-35

Topic 1 “Independent Language Learning”, ст. 19-20

 

PB впр. 4, ст. 36

 

8

 

Шкільне життя Підсумковий урок

Складнопід-рядні речення умови і часу

ЛО уроку

PB впр. 4, ст. 38-40

PB впр. 3, ст. 38

Topic 1 “Independent Language Learning”, ст. 19-20

PB впр. 1, 2, ст. 37-38

PB ст. 41

 

Тематика ситуативного спілкування: «Робота і професії»

Тема 2: Unit 2 MAKE UP YOUR MIND (7 уроків)

9

 

Робота для випускників шкіл.

Введення нових лексичних одиниць

 

confidence, an employer, a fee, a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), to work on (a project)

 

PB впр. 2, ст. 42-44

 

PB впр. 1, ст. 42;

 

Вивчити слова

Вивчити тему 2

 

 

 

10

 

Робота для випускників шкіл.

Формування лексичних навичок

 

 

PB впр. 3, 4, ст. 45

 

PB впр. 6, ст. 46

 

PB впр. 5, ст. 46

 

 

11

 

Лексичне значення слів теми «Професія».

Пряма і непряма мова.

Формування лексичних і граматичних навичок

Будова слова

Словниковий диктант

otherwise, a government, a boarding school, a nursery school, a primary school, compulsory, obligatory, optional, infant, comprehensive

Vocabulary Links, ст. 47

PB впр. 1, ст. 47; впр. 2, ст. 48

Grammar Links ст. 49-51

 

 

PB впр. 1, ст. 49-50

PB впр. 3, ст. 48-49

Вивчити слова

 

 

12

 

Пряма і непряма мова.

Розвиток граматичних навичок

Пряма і непряма мова

Словниковий диктант

PB впр. 2, ст. 51

Grammar Links ст. 52, 54

PB впр. 4, ст. 53-53; впр. 5, ст. 54

Презентація “Direct and Reported Speech”

 

PB впр. 3, ст. 52; впр. 6, ст. 54

PB впр. 7, ст. 55

 

 

 

13

 

Причини навчатися закордоном.

Розвиток мовленнєвих навичок

 

diversity, freedom, a graduate, liberty, Montreal, Vancouver, appealing, renowned, foundation course, publicly funded, to be well regarded (in), authorities, an enterprise, legislation, to assist, to contribute, vocational, be engaged (in), be obliged (to)

PB впр. 1, ст. 55; впр. 3, ст. 56

PB впр. 2, ст. 56; впр. 4, ст. 57

PB впр. 1-3, ст. 58

 

PB впр. 4, ст. 59

Вивчити слова

 

 

14

 

Офіційний лист до потенційного роботодавця.

Започаткування власної справи.

Систематизація і узагальнення вивченого

Майбутній доконаний і майбутній доконано-тривалий часи

Словниковий диктант

PB впр. 1, ст. 59, впр. 3, ст. 60-61; впр. 4, ст. 62; впр. 2, 3, ст. 63-64; впр. 5, ст. 65

 

PB впр. 4, ст. 65

Topic 2 “Fill That Gap”, ст. 42-44

PB впр. 2, ст. 60; впр. 1, ст. 63

 

PB впр. 6, ст. 66

 

15

 

Робота і професії.

Підсумковий урок

Видо-часові форми дієслів

ЛО уроку

PB впр. 4, ст. 69-70

PB впр. 3, ст. 68

Topic 2 “Fill That Gap”, ст. 42-44

PB впр. 1, 2, ст. 67-68

PB ст.71

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя родина, мої друзі»

Тема 3: Unit 3 FAMILY RELATIONSHIP (7 уроків)

16

 

Конфлікти у сім'ї. Введення нових лексичних одиниць

 

 

an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to, to restrain, a wrist, to patch things up, a row, to release

 

PB впр. 2, ст. 73-75

 

PB впр. 1, ст. 72-73; впр. 3, ст. 75

PB впр. 1, ст. 77

PB впр. 2, ст. 77

Вивчити слова

 

 

17

 

Конфлікти у сім’ї. Формування лексичних навичок

 

 

 

 

PB впр. 4, 5, 6, ст. 76

 

Вивчити тему 3

 

18

 

Умовні речення 1-го, 2-го і 3-го типу

Формування граматичних навичок

Умовні речення 1-го, 2-го і 3-го типу

Словниковий диктант

Grammar Links, ст. 78

PB впр. 1, ст. 78-79;  впр. 4, 5, ст. 80

Презентація

“Conditionals”

 

PB впр. 2, 3, ст. 79

PB впр. 6, ст. 80

 

19

 

Робота з важкими підлітками.

Розвиток мовленнєвих навичок

 

an approach, a generation, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, irritating, to bring up

 

PB впр. 2, ст. 81

PB впр. 3, ст. 81-82

PB впр. 1, ст. 81

 

PB впр. 4, ст. 82 Вивчити слова

 

 

20

 

Батьки і діти. Рішення проблем.

Розвиток навичок читання і говоріння

 

 

 

PB впр. 5, ст. 84

Writing Point, ст. 85

PB впр. 1, ст. 85-86

 

PB впр. 1-3, ст. 82-83; впр. 2, ст. 86

 

PB впр. 4, ст. 83

 

 

 

21

 

Офіційний лист.

Стосунки у сім’ї.

Систематизація і узагальнення вивченого

 

Словниковий диктант

PB впр. 1, ст. 88; впр. 4, ст. 90

 

PB впр. 4, ст. 87; впр. 5, ст. 90

Topic 3 “Adulthood”, ст. 73-75, 86

PB впр. 3, ст. 87; впр. 2, ст. 88-89; впр. 6, ст. 90-91

PB впр. 5, ст. 87; впр. 3, ст. 89

 

 

22

 

Я, моя родина, мої друзі.

Підсумковий урок

Умовні речення 1-го, 2-го і 3-го типу

ЛО уроку

PB впр. 4, ст. 93-94

PB впр. 3, ст. 93

Topic 3 “Adulthood”, ст. 73-75, 86

PB впр. 1, 2, ст. 92

PB ст. 95

 

Тематика ситуативного спілкування: «Харчування»

Тема 4: Unit 4 EATING OUT (6 уроків )

 

23

 

Українська кухня.

Формування лексичних навичок

 

a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly

 

PB впр. 2, 3, ст. 96-98

 

PB впр. 1, ст. 96; впр. 4, ст. 99

 

PB впр. 5, ст. 99

Вивчити усну тему 4

Вивчити слова

 

24

 

Їжа. Прийоми їжі. Непряма мова.

Формування лексичних і граматичних навичок

Пряма і непряма мова

Словниковий диктант

food, dish or meal

a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked

Grammar Links, ст. 101

 

 

PB впр. 2, ст. 104

PB впр. 1, ст. 103

PB впр. 3, ст. 100-101; впр. 1-3, ст. 102

PB впр. 4, ст. 102-103

Вивчити слова

 

25

 

Звички у харчуванні: що і де?

Формування мовленнєвих навичок

 

Словниковий диктант

a customer, nutrition, a passion, canned, enthusiastic, beforehand

PB впр. 4, ст. 105; впр. 2, ст. 106-107

PB впр. 3, ст. 104-105

PB впр. 1, ст. 106; впр. 3, ст. 107

 

PB впр. 4, ст. 107

Вивчити слова

 

26

 

Написання доповідей.

Розвиток мовленнєвих навичок

Прикметники на позначення дій з продуктами

Словниковий диктант

 

Writing Point, ст. 108

PB впр. 1, ст. 108; впр. 3, ст. 109-110

 

PB впр. 2, ст. 109

 

 

PB впр. 4, ст. 111

 

 

27

 

Культура харчування.

Підсумковий урок

Пряма і непряма мова

ЛО теми

PB впр. 4, ст. 117-118

PB впр. 3, ст. 116

Topic 4 “Restaurants in Kyiv”, ст. 86-88

PB впр. 1, 2, ст. 115

 

Підготува-тися до контролю навичок аудіювання

 

28

 

Контроль навичок аудіювання на теми «Я, моя родина, мої друзі» і «Харчування»

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок читання

 

29

 

Контроль навичок читання на теми «Робота і професії» і «Шкільне життя»

 

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок письма

 

30

 

Контроль навичок письма: твір на вибір «Шкільне життя», «Я, моя сім’я, друзі»

 

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок говоріння

 

31

 

Контроль навичок говоріння: усні теми “Independent Language Learning”, “Fill That Gap”, “Adulthood”, “Restaurants in Kyiv”

 

 

 

 

Підготуватися до узагальнення вивченого

 

32

 

Що з’їсти в Парижі?

Систематизація і узагальнення вивченого

 

ЛО уроку

PB впр. 1, ст. 112-113

 

PB впр. 3-5, ст. 113-114; впр. 3, ст. 118

PB впр. 2, ст. 113

 

33

 

Узагальнення вивченого і підсумковий урок за I семестр

 

 

 

 

 

 

 

Topics for the I semester:

  1.    Topic 1 “Independent Language Learning”, ст. 19-20
  2.    Topic 2 “Fill That Gap”, ст. 42-44
  3.    Topic 3 “Adulthood”, ст. 73-75, 86
  4.    Topic 4 “Restaurants in Kyiv”, ст. 86-88

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Виштикайло Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Yankova Anna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Levchenko Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
15 серпня
Переглядів
5316
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку