11 клас (усього 70 год./ 2 год.)
Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної програми з англійської мови для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України
від 23.10.2017 р. №1407)
І семестр
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Дом. вправи |
Приміт- ки |
Тематика ситуативного спілкування: «Шкільне життя» Тема 1: Starter Unit 1 BEING A STUDENT (8 уроків)
|
||||||||||
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Вивчення англійської мови. Формування лексичних навичок |
|
formation, to require, to waste, mother tongue |
PB впр. 1, 2а), ст. 6-7; впр. 4, ст. 7-8; впр. 5, ст. 9-10 |
Презентація “Reading” |
PB впр. 2b), 3, ст. 5; впр. 6, 7, ст. 11 |
|
PB впр. 8, ст. 11-12 Вивчити слова |
|
2 |
|
Розповідь про себе. Формування навичок говоріння |
|
Словниковий диктант rusty, BBC, a dialect, a bateau, a habitant, an anorak, an inuit |
PB впр. 1, ст. 13 |
|
PB впр. 2, ст. 13-14; впр. 5, ст. 16 |
PB впр. 3, ст. 14 |
PB впр. 4, ст. 15-16 Вивчити слова |
|
3 |
|
Самостійне вивчення іноземної мови. Формування навичок читання і говоріння |
|
Словниковий диктант a resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility for |
PB впр. 2, ст. 18-20 ; впр. 3, ст. 21 |
|
PB впр. 1, ст. 18 |
|
PB впр. 4, ст. 21 Вивчити слова Вивчити тему 1 |
|
4 |
|
Складнопідрядні речення умови і часу. Формування граматичних навичок |
Складнопід-рядні речення умови і часу |
Словниковий диктант |
PB впр. 1, 2, ст. 22 Grammar Links ст. 23 PB впр. 1, ст. 23; впр. 3, ст. 24 |
Презентація “Conditional Sentences” |
|
PB впр. 2, ст. 23 |
PB впр. 4, 5, ст. 24-25 |
|
5 |
|
Підготовка до складання іспитів. Розвиток навичок аудіювання і читання |
|
an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear |
PB впр. 3, ст. 26-27 |
PB впр. 4, 5, ст. 27 |
PB впр. 1, ст. 25 |
|
PB впр. 2, ст. 26 Вивчити слова |
|
6 |
|
Набутий досвід зі здачі екзаменів. Систематизація вивченого |
|
Словниковий диктант |
PB впр. 1, ст. 30; впр. 4, ст. 32 |
|
PB впр. 1-3, ст. 28-29; впр. 2, ст. 30-31 |
|
PB впр. 3, ст. 32 |
|
7 |
|
Система оцінювання. Узагальнення вивченого |
Видо-часові форми дієслів |
ЛО уроку |
PB впр. 1, 2, ст. 33-34 |
|
PB впр. 3, ст. 34-35 Topic 1 “Independent Language Learning”, ст. 19-20 |
|
PB впр. 4, ст. 36 |
|
8 |
|
Шкільне життя Підсумковий урок |
Складнопід-рядні речення умови і часу |
ЛО уроку |
PB впр. 4, ст. 38-40 |
PB впр. 3, ст. 38 |
Topic 1 “Independent Language Learning”, ст. 19-20 |
PB впр. 1, 2, ст. 37-38 |
PB ст. 41 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Робота і професії» Тема 2: Unit 2 MAKE UP YOUR MIND (7 уроків) |
||||||||||
9 |
|
Робота для випускників шкіл. Введення нових лексичних одиниць |
|
confidence, an employer, a fee, a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), to work on (a project)
|
PB впр. 2, ст. 42-44 |
|
PB впр. 1, ст. 42; |
|
Вивчити слова Вивчити тему 2 |
|
10 |
|
Робота для випускників шкіл. Формування лексичних навичок |
|
|
PB впр. 3, 4, ст. 45 |
|
PB впр. 6, ст. 46 |
|
PB впр. 5, ст. 46
|
|
11 |
|
Лексичне значення слів теми «Професія». Пряма і непряма мова. Формування лексичних і граматичних навичок |
Будова слова |
Словниковий диктант otherwise, a government, a boarding school, a nursery school, a primary school, compulsory, obligatory, optional, infant, comprehensive |
Vocabulary Links, ст. 47 PB впр. 1, ст. 47; впр. 2, ст. 48 Grammar Links ст. 49-51 |
|
|
PB впр. 1, ст. 49-50 |
PB впр. 3, ст. 48-49 Вивчити слова |
|
12 |
|
Пряма і непряма мова. Розвиток граматичних навичок |
Пряма і непряма мова |
Словниковий диктант |
PB впр. 2, ст. 51 Grammar Links ст. 52, 54 PB впр. 4, ст. 53-53; впр. 5, ст. 54 |
Презентація “Direct and Reported Speech” |
|
PB впр. 3, ст. 52; впр. 6, ст. 54 |
PB впр. 7, ст. 55
|
|
13 |
|
Причини навчатися закордоном. Розвиток мовленнєвих навичок |
|
diversity, freedom, a graduate, liberty, Montreal, Vancouver, appealing, renowned, foundation course, publicly funded, to be well regarded (in), authorities, an enterprise, legislation, to assist, to contribute, vocational, be engaged (in), be obliged (to) |
PB впр. 1, ст. 55; впр. 3, ст. 56 |
PB впр. 2, ст. 56; впр. 4, ст. 57 |
PB впр. 1-3, ст. 58 |
|
PB впр. 4, ст. 59 Вивчити слова |
|
14 |
|
Офіційний лист до потенційного роботодавця. Започаткування власної справи. Систематизація і узагальнення вивченого |
Майбутній доконаний і майбутній доконано-тривалий часи |
Словниковий диктант |
PB впр. 1, ст. 59, впр. 3, ст. 60-61; впр. 4, ст. 62; впр. 2, 3, ст. 63-64; впр. 5, ст. 65 |
|
PB впр. 4, ст. 65 Topic 2 “Fill That Gap”, ст. 42-44 |
PB впр. 2, ст. 60; впр. 1, ст. 63
|
PB впр. 6, ст. 66 |
|
15 |
|
Робота і професії. Підсумковий урок |
Видо-часові форми дієслів |
ЛО уроку |
PB впр. 4, ст. 69-70 |
PB впр. 3, ст. 68 |
Topic 2 “Fill That Gap”, ст. 42-44 |
PB впр. 1, 2, ст. 67-68 |
PB ст.71 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя родина, мої друзі» Тема 3: Unit 3 FAMILY RELATIONSHIP (7 уроків) |
||||||||||
16 |
|
Конфлікти у сім'ї. Введення нових лексичних одиниць
|
|
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to, to restrain, a wrist, to patch things up, a row, to release
|
PB впр. 2, ст. 73-75 |
|
PB впр. 1, ст. 72-73; впр. 3, ст. 75 |
PB впр. 1, ст. 77 |
PB впр. 2, ст. 77 Вивчити слова |
|
17 |
|
Конфлікти у сім’ї. Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
PB впр. 4, 5, 6, ст. 76 |
|
Вивчити тему 3 |
|
18 |
|
Умовні речення 1-го, 2-го і 3-го типу Формування граматичних навичок |
Умовні речення 1-го, 2-го і 3-го типу |
Словниковий диктант |
Grammar Links, ст. 78 PB впр. 1, ст. 78-79; впр. 4, 5, ст. 80 |
Презентація “Conditionals” |
|
PB впр. 2, 3, ст. 79 |
PB впр. 6, ст. 80 |
|
19 |
|
Робота з важкими підлітками. Розвиток мовленнєвих навичок |
|
an approach, a generation, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, irritating, to bring up
|
PB впр. 2, ст. 81 |
PB впр. 3, ст. 81-82 |
PB впр. 1, ст. 81 |
|
PB впр. 4, ст. 82 Вивчити слова |
|
20 |
|
Батьки і діти. Рішення проблем. Розвиток навичок читання і говоріння
|
|
|
PB впр. 5, ст. 84 Writing Point, ст. 85 PB впр. 1, ст. 85-86 |
|
PB впр. 1-3, ст. 82-83; впр. 2, ст. 86 |
|
PB впр. 4, ст. 83
|
|
21 |
|
Офіційний лист. Стосунки у сім’ї. Систематизація і узагальнення вивченого |
|
Словниковий диктант |
PB впр. 1, ст. 88; впр. 4, ст. 90 |
|
PB впр. 4, ст. 87; впр. 5, ст. 90 Topic 3 “Adulthood”, ст. 73-75, 86 |
PB впр. 3, ст. 87; впр. 2, ст. 88-89; впр. 6, ст. 90-91 |
PB впр. 5, ст. 87; впр. 3, ст. 89 |
|
22 |
|
Я, моя родина, мої друзі. Підсумковий урок |
Умовні речення 1-го, 2-го і 3-го типу |
ЛО уроку |
PB впр. 4, ст. 93-94 |
PB впр. 3, ст. 93 |
Topic 3 “Adulthood”, ст. 73-75, 86 |
PB впр. 1, 2, ст. 92 |
PB ст. 95 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Харчування» Тема 4: Unit 4 EATING OUT (6 уроків )
|
||||||||||
23 |
|
Українська кухня. Формування лексичних навичок |
|
a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly
|
PB впр. 2, 3, ст. 96-98 |
|
PB впр. 1, ст. 96; впр. 4, ст. 99 |
|
PB впр. 5, ст. 99 Вивчити усну тему 4 Вивчити слова |
|
24 |
|
Їжа. Прийоми їжі. Непряма мова. Формування лексичних і граматичних навичок |
Пряма і непряма мова |
Словниковий диктант food, dish or meal a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
Grammar Links, ст. 101
|
PB впр. 2, ст. 104 |
PB впр. 1, ст. 103 |
PB впр. 3, ст. 100-101; впр. 1-3, ст. 102 |
PB впр. 4, ст. 102-103 Вивчити слова |
|
25 |
|
Звички у харчуванні: що і де? Формування мовленнєвих навичок |
|
Словниковий диктант a customer, nutrition, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
PB впр. 4, ст. 105; впр. 2, ст. 106-107 |
PB впр. 3, ст. 104-105 |
PB впр. 1, ст. 106; впр. 3, ст. 107 |
|
PB впр. 4, ст. 107 Вивчити слова |
|
26 |
|
Написання доповідей. Розвиток мовленнєвих навичок |
Прикметники на позначення дій з продуктами |
Словниковий диктант
|
Writing Point, ст. 108 PB впр. 1, ст. 108; впр. 3, ст. 109-110 |
|
PB впр. 2, ст. 109
|
|
PB впр. 4, ст. 111
|
|
27 |
|
Культура харчування. Підсумковий урок |
Пряма і непряма мова |
ЛО теми |
PB впр. 4, ст. 117-118 |
PB впр. 3, ст. 116 |
Topic 4 “Restaurants in Kyiv”, ст. 86-88 |
PB впр. 1, 2, ст. 115
|
Підготува-тися до контролю навичок аудіювання |
|
28 |
|
Контроль навичок аудіювання на теми «Я, моя родина, мої друзі» і «Харчування» |
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю навичок читання |
|
|
29 |
|
Контроль навичок читання на теми «Робота і професії» і «Шкільне життя» |
|
|
|
|
Підготуватися до контролю навичок письма |
|
||
30 |
|
Контроль навичок письма: твір на вибір «Шкільне життя», «Я, моя сім’я, друзі» |
|
|
|
|
Підготуватися до контролю навичок говоріння |
|
||
31 |
|
Контроль навичок говоріння: усні теми “Independent Language Learning”, “Fill That Gap”, “Adulthood”, “Restaurants in Kyiv” |
|
|
|
|
Підготуватися до узагальнення вивченого |
|
||
32 |
|
Що з’їсти в Парижі? Систематизація і узагальнення вивченого |
|
ЛО уроку |
PB впр. 1, ст. 112-113 |
|
PB впр. 3-5, ст. 113-114; впр. 3, ст. 118 |
PB впр. 2, ст. 113
|
||
33 |
|
Узагальнення вивченого і підсумковий урок за I семестр |
|
|
|
|
|
|
Topics for the I semester: