Планування "КТП для 11 класу на 2 семестр за підручником О. Карп'юк"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної програми з англійської мови для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 р. №1407) Планування розраховане на 2 години на тиждень. Містить 36 уроків другого семестра, розбите на 5 тем відповідно до 5-9 розділів підручника. В таблиці планування вказані номери уроків, дати, тематика ситуативного спілкування, теми та підтеми, граматичний та лексичний матеріал кожного урока, зазначені вправи для читання, аудіювання, говоріння та письма, є колонки з домашнім завданням та примітки. Вказавши дати уроків, а також підкоригувавши їхню кількість, учитель одразу зможе його використовувати для свого поурочного планування.
Перегляд файлу

11 клас (усього 70 год./ 2 год.)

Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної програми з англійської мови для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України

від 23.10.2017 р. №1407)

ІI семестр

 

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюва-ння

Говоріння

Письмо

Дом. вправи

Приміт-

ки

Тематика ситуативного спілкування: «Наука і технічних прогрес»

Тема 5: Unit 5 Inventions and Lifestyles (7 уроків)

 

 

 

34

 

Мобільні телефони.

Введення нових лексичних одиниць

 

a consumer, a handset, a range, stuff, a victim, to enable, average, cellular, digital, sophisticated, emergency service, to install software

PB впр. 1-3, ст. 120-123; ex. 1, 2, p. 124-125

 

 

 

Вивчити вірш 5 “Bare Necessities”, p. 120

 

35

 

Смартфони.

Формування лексичних навичок

 

 

 

 

PB впр. 3, 4, ст. 125

 

PB впр. 5, ст. 125-126

 

 

36

 

Підрядні речення часу.

Формування граматичних навичок

Підрядні речення часу

ЛО уроку

PB впр. 1, ст. 127

 

 

PB впр. 2-4, ст. 127-128

PB впр. 5, ст. 128

 

37

 

Інтернет.

Формування мовленнєвих навичок

 

ЛО уроку

PB впр. 5, ст. 131

PB впр. 2, 3, ст. 129-130

PB впр. 1, ст. 129; впр. 4, 6, ст. 130-131

 

PB впр. 7, ст. 131

 

 

38

 

Написання статті.

Розвиток мовленнєвих навичок

 

ЛО уроку

PB впр. 4, ст. 133-134; впр. 2, ст. 135

 

PB впр. 1-3, ст. 132-133; впр. 5, ст. 134; впр. 1, ст. 135

PB впр. 3, ст. 136

PB впр. 4, ст. 136

 

 

39

 

Літня наукова школа.

Систематизація і узагальнення вивчення

 

ЛО уроку

 

PB впр. 4, ст. 138

 

PB впр. 1-3, ст. 137-138

PB впр. 5, ст. 138-139

 

40

 

Наука і технічний прогрес.

Підсумковий урок

 

 

PB впр. 4, ст. 141-144

PB впр. 3, ст. 141

PB впр. 3, ст. 118 Вивчити вірш 5 “Bare Necessities”, p. 120

PB впр. 1, 2, ст. 140

 

PB впр. 6, ст. 139

 

Тематика ситуативного спілкування: «Подорож»

Тема 6: Unit 6 Nature and the Environment (6 уроків)

 

 

41

 

Природні дива України.

Введення нових ЛО

 

Conservation, heritage, recreation, reproduction, reserve, value, virgin, to admire, to constitute, to preserve, precious, invaluable, varying

PB впр. 1, 2, ст. 146-149;

 

 

 

Вивчити усну тему 6 “Natural Wonders of Ukraine”, p. 146-149

 

42

 

Природні дива України.

Формування лексичних навичок

 

 

 

PB впр. 1, 2, ст. 150

 

 

PB впр. 3, ст. 151

 

PB впр. 4, ст. 149

 

 

43

 

Обмежувальні та описові означальні речення.

Формування граматичних навичок

Обмежуваль-ні та описові означальні речення

ЛО уроку

PB впр. 1, ст. 153; впр. 5, ст. 154; впр. 7, ст. 155

 

PB впр. 2, ст. 153

PB впр. 3, 4, ст. 154; впр. 6, ст. 155

 

PB впр. 8, ст. 155-156

 

44

 

Проблеми навколишнього середовища.

Формування навичок аудіювання і говоріння

 

 

acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging, an interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable, sustainable

PB впр. 2, ст. 158-160

PB впр. 2, ст. 156-157

 

PB впр. 1, 3, ст. 156-157; впр. 1, ст. 158; впр. 3, 4, ст. 160

 

PB впр. 4, ст. 158

 

 

45

 

Настав час діяти. Написання есе.

Розвиток навичок читання і говоріння

 

ЛО уроку

PB впр. 3, ст. 162-163;

впр. 1, 2, ст. 164; впр. 4, ст. 165

 

PB впр. 1, 2, ст. 161-162

 

 

 

 

PB впр. 5, ст. 163

 

 

46

 

Подорож.

Підсумковий урок

Обмежуваль-ні та описові означальні речення

ЛО теми

PB впр. 4, ст. 169-170

PB впр. 3, ст. 168

Усна тема 6 “Natural Wonders of Ukraine”, p. 146-149

PB впр. 1, 2, ст. 167-168

PB впр. 5, ст. 166

 

Тематика ситуативного спілкування: «Мистецтво»

Тема 7: Unit 7 Speaking about Art (7 уроків)

 

 

47

 

Ви цікавитеся мистецтвом?

Введення нових ЛО

 

an arrangement (of), a shadow, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch some-body’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight, to put into words, to be sinking out of sight, art, work of art

PB впр. 4, ст. 172-175; впр. 5, ст. 175-176

 

PB впр. 2, 3 ст. 172; впр. 6, ст. 176

PB впр. 1, ст. 172;

 

PB впр. 8, ст. 176

 

48

 

Мистецтво.

Формування лексичних навичок

 

 

PB впр. 1, 2, ст. 177-178;

впр. 4, ст. 178-179

 

 

PB впр. 3, ст. 178

PB впр. 5, ст. 179

 

 

49

 

Дієприкметник.

Формування граматичних навичок

Дієприкмет-

ник

ЛО уроку

PB; впр. 1, ст. 180; впр. 3, ст. 181

 

 

 

PB впр. 2, ст. 180-181; впр. 4-6, ст. 181-182

PB впр. 7, ст. 182

Вивчити усну тему 7 “The Approaching Storm”, p. 180-181

 

50

 

Зйомка фільмів.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння

 

Дієприкмет-

ник

an approval, a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together

 

PB впр. 2, 3, ст. 184; впр. 3, ст. 183

PB впр. 1, ст. 183; впр. 4, ст. 185

 

PB впр. 5, ст. 186

 

51

 

Розважальні фільми і сучасне мистецтво.

Розвиток навичок читання і говоріння

 

ЛО уроку

PB впр. 1-3, ст. 191-192

 

PB впр. 2, 3, ст. 187-190

 

PB впр. 1, ст. 186

 

 

PB впр. 4, ст. 190-191; впр. 4, ст. 193

 

52

 

Мистецтво різноманітне.

Систематизація і узагальнення вивченого

 

ЛО уроку

PB впр. 1, 2, ст. 194-195; впр. 3, ст. 196-197

 

PB впр. 5, ст. 198-199

 

PB впр. 4, ст. 198

 

 

53

 

Мистецтво.

Підсумковий урок

 

Дієприкмет-

ник

ЛО теми

PB впр. 4, ст. 201-202

PB впр. 3, ст. 201

Усна тема 7 “The Approaching Storm”, p. 180-181

 

PB впр. 1, 2, ст. 200-201

PB впр. 6, ст. 199

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Дозвілля»

Тема 8: Unit 8 Youth in Mind (6 уроків)

 

 

 

54

 

Бути хорошими громадянами.

Введення нових ЛО

 

an addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, society, to benefit, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, transmitted, AIDS, HIV-positive, to get dumped, to get training (on), to raise money

PB впр. 2-4, ст. 204-207;

 

 

PB впр. 1, ст. 204;

 

Вивчити усну тему 8 “Being Good Citizens”, p. 204-206

 

 

55

 

Впевнений у собі та самовпевнений.

Формування лексичних навичок

 

 

 

PB впр. 1, 2, ст. 208-209

 

PB впр. 4, ст. 209

PB впр. 3, ст. 209

PB впр. 5, ст. 207

 

 

56

 

Інфінітив.

Формування граматичних навичок

Інфінітив

ЛО уроку

PB впр. 1, ст. 210

 

 

PB впр. 2-4, ст. 211-212

 

PB впр. 5, ст. 212

 

 

57

 

Як контролювати емоції.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння

 

an anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable, to carry away, to gain control, an abuse, bullying, a dis-ease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually

 

PB впр. 2, ст. 215-216

PB впр. 2, ст. 213; впр. 3, ст. 214

 

PB впр. 1, ст. 213; впр. 1, ст. 215

 

 

PB впр. 3, ст. 216

 

58

 

Роль молоді у житті суспільства.

Систематизація і узагальнення вивченого

Будова слова

Інфінітив і герундій

gambling, membership, movement, notoriety, politics, to compromise, to establish, to tend, to take into account

PB впр. 1, ст. 217-218; впр. 1, 2, ст. 219-220

 

 

PB впр. 3, ст. 218; впр. 3, 4, ст. 220-221

 

PB впр. 2, ст. 218

 

PB впр. 4, ст. 218

 

 

 

 

59

 

Молодь і молодіжна культура.

Підсумковий урок

Інфінітив і герундій

ЛО теми

PB впр. 4, ст. 225-226

PB впр. 3, ст. 224

Усна тема 8 “Being Good Citizens”, p. 204-206

 

PB впр. 1, 2, ст. 223

PB впр. 5, ст. 221-222

 

Тематика ситуативного спілкування: «Україна в світі. Країни виучуваної мови»

Тема 9: Unit 9 People and Society (6 уроків)

 

 

60

 

Україна: з минулого в майбутнє.

Введення нових ЛО

 

conscious, a favour, nowadays, an advantage, sovereign, a novice, a co-founded, to integrate, to resolve, a security, an issue, dedicated, fundamental, a transparency, to overcome, a collapse, a ranking, a start-up

 

PB впр. 2-4 ст. 228-230; впр. 5, 6, ст. 230-231; впр. 7, ст. 231

 

 

PB впр. 1, ст. 228

 

Вивчити усну тему 9 “Ukraine”, p. 228-229

 

61

 

Брегзіт.

Формування лексичних навичок

 

 

PB впр. 4а), ст. 233

 

 

PB впр. 1-3, ст. 232-233

PB впр. 4b), ст. 223

 

 

62

 

Інфінітив, герундій, дієприкметник.

Формування граматичних навичок

Інфінітив, герундій, дієприкмет-ник

affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote, legal, human right

PB впр. 1, 2, ст. 234

 

PB впр. 2, ст. 235

 

PB впр. 1, 3, ст. 235

PB впр. 3, ст. 234

PB впр. 4, ст. 236

 

63

 

Написання статтей.

Розвиток мовленнєвих навичок

 

voluntary, a member, youth-led, a suggestion, an activist, to donate, a charity, a petition, to raise, to volunteer, to register, to encourage, to approve, to disapprove

 

 

PB впр. 1-3, 1, ст. 237-239

PB впр. 2, ст. 239-240

PB впр. 3, ст. 240

 

64

 

Суспільство і люди.

Систематизація і узагальнення вивченого

 

ЛО теми

 

 

PB впр. 3, 4, ст. 242

PB впр. 1, 2, ст. 241-242

PB впр. 6, ст. 244-246

 

65

 

Україна у світі.

Підсумковий урок

Безособові форми дієслова

ЛО теми

PB впр. 4, ст. 248-250

PB впр. 3, ст. 248

Усна тема 9 “Ukraine”, p. 228-229

PB впр. 1, 2, ст. 247-248

PB впр. 5, ст. 243-244

 

66

 

Контроль навичок аудіювання.

 

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок читання

 

67

 

Контроль навичок читання.

 

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок письма

 

68

 

Контроль навичок письма.

 

 

 

 

Підготуватися до контролю навичок говоріння

 

69

 

Контроль навичок говоріння: усні теми “Bare Necessities”, “Natural Wonders of Ukraine”,

“The Approaching Storm”,

“Being Good Citizens”,

“Ukraine”.

 

 

 

 

Підготуватися до повторення вивченого матеріалу.

 

70

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

Повторити ЛО, вивчені за рік.

 

 

Topics for the II semester:

 

5) Вивчити вірш 5 “Bare Necessities”, p. 120

6) Усна тема 6 “Natural Wonders of Ukraine”, p. 146-149

7) Усна тема 7 “The Approaching Storm”, p. 180-181

8) Усна тема 8 “Being Good Citizens”, p. 204-206

9) Усна тема 9 “Ukraine”, p. 228-229

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Levchenko Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
15 серпня
Переглядів
1755
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку