11 клас (усього 70 год./ 2 год.)
Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до навчальної програми з англійської мови для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України
від 23.10.2017 р. №1407)
ІI семестр
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Говоріння |
Письмо |
Дом. вправи |
Приміт- ки |
Тематика ситуативного спілкування: «Наука і технічних прогрес» Тема 5: Unit 5 Inventions and Lifestyles (7 уроків)
|
|
|||||||||
34 |
|
Мобільні телефони. Введення нових лексичних одиниць |
|
a consumer, a handset, a range, stuff, a victim, to enable, average, cellular, digital, sophisticated, emergency service, to install software |
PB впр. 1-3, ст. 120-123; ex. 1, 2, p. 124-125 |
|
|
|
Вивчити вірш 5 “Bare Necessities”, p. 120 |
|
35 |
|
Смартфони. Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
PB впр. 3, 4, ст. 125 |
|
PB впр. 5, ст. 125-126
|
|
36 |
|
Підрядні речення часу. Формування граматичних навичок |
Підрядні речення часу |
ЛО уроку |
PB впр. 1, ст. 127 |
|
|
PB впр. 2-4, ст. 127-128 |
PB впр. 5, ст. 128 |
|
37 |
|
Інтернет. Формування мовленнєвих навичок |
|
ЛО уроку |
PB впр. 5, ст. 131 |
PB впр. 2, 3, ст. 129-130 |
PB впр. 1, ст. 129; впр. 4, 6, ст. 130-131 |
|
PB впр. 7, ст. 131
|
|
38 |
|
Написання статті. Розвиток мовленнєвих навичок |
|
ЛО уроку |
PB впр. 4, ст. 133-134; впр. 2, ст. 135 |
|
PB впр. 1-3, ст. 132-133; впр. 5, ст. 134; впр. 1, ст. 135 |
PB впр. 3, ст. 136 |
PB впр. 4, ст. 136
|
|
39 |
|
Літня наукова школа. Систематизація і узагальнення вивчення |
|
ЛО уроку |
|
PB впр. 4, ст. 138 |
|
PB впр. 1-3, ст. 137-138 |
PB впр. 5, ст. 138-139 |
|
40 |
|
Наука і технічний прогрес. Підсумковий урок |
|
|
PB впр. 4, ст. 141-144 |
PB впр. 3, ст. 141 |
PB впр. 3, ст. 118 Вивчити вірш 5 “Bare Necessities”, p. 120 |
PB впр. 1, 2, ст. 140
|
PB впр. 6, ст. 139 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Подорож» Тема 6: Unit 6 Nature and the Environment (6 уроків)
|
|
|||||||||
41 |
|
Природні дива України. Введення нових ЛО |
|
Conservation, heritage, recreation, reproduction, reserve, value, virgin, to admire, to constitute, to preserve, precious, invaluable, varying |
PB впр. 1, 2, ст. 146-149; |
|
|
|
Вивчити усну тему 6 “Natural Wonders of Ukraine”, p. 146-149 |
|
42 |
|
Природні дива України. Формування лексичних навичок
|
|
|
PB впр. 1, 2, ст. 150 |
|
|
PB впр. 3, ст. 151
|
PB впр. 4, ст. 149
|
|
43 |
|
Обмежувальні та описові означальні речення. Формування граматичних навичок |
Обмежуваль-ні та описові означальні речення |
ЛО уроку |
PB впр. 1, ст. 153; впр. 5, ст. 154; впр. 7, ст. 155 |
|
PB впр. 2, ст. 153 |
PB впр. 3, 4, ст. 154; впр. 6, ст. 155
|
PB впр. 8, ст. 155-156 |
|
44 |
|
Проблеми навколишнього середовища. Формування навичок аудіювання і говоріння
|
|
acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging, an interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable, sustainable |
PB впр. 2, ст. 158-160 |
PB впр. 2, ст. 156-157
|
PB впр. 1, 3, ст. 156-157; впр. 1, ст. 158; впр. 3, 4, ст. 160 |
|
PB впр. 4, ст. 158
|
|
45 |
|
Настав час діяти. Написання есе. Розвиток навичок читання і говоріння |
|
ЛО уроку |
PB впр. 3, ст. 162-163; впр. 1, 2, ст. 164; впр. 4, ст. 165 |
|
PB впр. 1, 2, ст. 161-162
|
|
PB впр. 5, ст. 163
|
|
46 |
|
Подорож. Підсумковий урок |
Обмежуваль-ні та описові означальні речення |
ЛО теми |
PB впр. 4, ст. 169-170 |
PB впр. 3, ст. 168 |
Усна тема 6 “Natural Wonders of Ukraine”, p. 146-149 |
PB впр. 1, 2, ст. 167-168 |
PB впр. 5, ст. 166 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Мистецтво» Тема 7: Unit 7 Speaking about Art (7 уроків)
|
|
|||||||||
47 |
|
Ви цікавитеся мистецтвом? Введення нових ЛО |
|
an arrangement (of), a shadow, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch some-body’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight, to put into words, to be sinking out of sight, art, work of art |
PB впр. 4, ст. 172-175; впр. 5, ст. 175-176 |
|
PB впр. 2, 3 ст. 172; впр. 6, ст. 176 |
PB впр. 1, ст. 172;
|
PB впр. 8, ст. 176 |
|
48 |
|
Мистецтво. Формування лексичних навичок |
|
|
PB впр. 1, 2, ст. 177-178; впр. 4, ст. 178-179 |
|
|
PB впр. 3, ст. 178 |
PB впр. 5, ст. 179
|
|
49 |
|
Дієприкметник. Формування граматичних навичок |
Дієприкмет- ник |
ЛО уроку |
PB; впр. 1, ст. 180; впр. 3, ст. 181
|
|
|
PB впр. 2, ст. 180-181; впр. 4-6, ст. 181-182 |
PB впр. 7, ст. 182 Вивчити усну тему 7 “The Approaching Storm”, p. 180-181 |
|
50 |
|
Зйомка фільмів. Розвиток навичок аудіювання і говоріння
|
Дієприкмет- ник |
an approval, a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together |
|
PB впр. 2, 3, ст. 184; впр. 3, ст. 183 |
PB впр. 1, ст. 183; впр. 4, ст. 185 |
|
PB впр. 5, ст. 186 |
|
51 |
|
Розважальні фільми і сучасне мистецтво. Розвиток навичок читання і говоріння |
|
ЛО уроку |
PB впр. 1-3, ст. 191-192 |
|
PB впр. 2, 3, ст. 187-190
|
PB впр. 1, ст. 186
|
PB впр. 4, ст. 190-191; впр. 4, ст. 193 |
|
52 |
|
Мистецтво різноманітне. Систематизація і узагальнення вивченого |
|
ЛО уроку |
PB впр. 1, 2, ст. 194-195; впр. 3, ст. 196-197 |
|
PB впр. 5, ст. 198-199 |
|
PB впр. 4, ст. 198
|
|
53 |
|
Мистецтво. Підсумковий урок
|
Дієприкмет- ник |
ЛО теми |
PB впр. 4, ст. 201-202 |
PB впр. 3, ст. 201 |
Усна тема 7 “The Approaching Storm”, p. 180-181
|
PB впр. 1, 2, ст. 200-201 |
PB впр. 6, ст. 199 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Дозвілля» Тема 8: Unit 8 Youth in Mind (6 уроків)
|
|
|||||||||
54 |
|
Бути хорошими громадянами. Введення нових ЛО |
|
an addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, society, to benefit, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, transmitted, AIDS, HIV-positive, to get dumped, to get training (on), to raise money |
PB впр. 2-4, ст. 204-207;
|
|
PB впр. 1, ст. 204; |
|
Вивчити усну тему 8 “Being Good Citizens”, p. 204-206
|
|
55 |
|
Впевнений у собі та самовпевнений. Формування лексичних навичок
|
|
|
PB впр. 1, 2, ст. 208-209 |
|
PB впр. 4, ст. 209 |
PB впр. 3, ст. 209 |
PB впр. 5, ст. 207
|
|
56 |
|
Інфінітив. Формування граматичних навичок |
Інфінітив |
ЛО уроку |
PB впр. 1, ст. 210 |
|
|
PB впр. 2-4, ст. 211-212
|
PB впр. 5, ст. 212
|
|
57 |
|
Як контролювати емоції. Розвиток навичок аудіювання і говоріння |
|
an anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable, to carry away, to gain control, an abuse, bullying, a dis-ease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually
|
PB впр. 2, ст. 215-216 |
PB впр. 2, ст. 213; впр. 3, ст. 214
|
PB впр. 1, ст. 213; впр. 1, ст. 215
|
|
PB впр. 3, ст. 216 |
|
58 |
|
Роль молоді у житті суспільства. Систематизація і узагальнення вивченого |
Будова слова Інфінітив і герундій |
gambling, membership, movement, notoriety, politics, to compromise, to establish, to tend, to take into account |
PB впр. 1, ст. 217-218; впр. 1, 2, ст. 219-220
|
|
PB впр. 3, ст. 218; впр. 3, 4, ст. 220-221
|
PB впр. 2, ст. 218
|
PB впр. 4, ст. 218
|
|
59 |
|
Молодь і молодіжна культура. Підсумковий урок |
Інфінітив і герундій |
ЛО теми |
PB впр. 4, ст. 225-226 |
PB впр. 3, ст. 224 |
Усна тема 8 “Being Good Citizens”, p. 204-206
|
PB впр. 1, 2, ст. 223 |
PB впр. 5, ст. 221-222 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Україна в світі. Країни виучуваної мови» Тема 9: Unit 9 People and Society (6 уроків)
|
|
|||||||||
60 |
|
Україна: з минулого в майбутнє. Введення нових ЛО |
|
conscious, a favour, nowadays, an advantage, sovereign, a novice, a co-founded, to integrate, to resolve, a security, an issue, dedicated, fundamental, a transparency, to overcome, a collapse, a ranking, a start-up
|
PB впр. 2-4 ст. 228-230; впр. 5, 6, ст. 230-231; впр. 7, ст. 231
|
|
PB впр. 1, ст. 228 |
|
Вивчити усну тему 9 “Ukraine”, p. 228-229 |
|
61 |
|
Брегзіт. Формування лексичних навичок |
|
|
PB впр. 4а), ст. 233 |
|
|
PB впр. 1-3, ст. 232-233 |
PB впр. 4b), ст. 223
|
|
62 |
|
Інфінітив, герундій, дієприкметник. Формування граматичних навичок |
Інфінітив, герундій, дієприкмет-ник |
affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote, legal, human right |
PB впр. 1, 2, ст. 234
|
PB впр. 2, ст. 235
|
PB впр. 1, 3, ст. 235 |
PB впр. 3, ст. 234 |
PB впр. 4, ст. 236 |
|
63 |
|
Написання статтей. Розвиток мовленнєвих навичок |
|
voluntary, a member, youth-led, a suggestion, an activist, to donate, a charity, a petition, to raise, to volunteer, to register, to encourage, to approve, to disapprove |
|
|
PB впр. 1-3, 1, ст. 237-239 |
PB впр. 2, ст. 239-240 |
PB впр. 3, ст. 240 |
|
64 |
|
Суспільство і люди. Систематизація і узагальнення вивченого |
|
ЛО теми |
|
|
PB впр. 3, 4, ст. 242 |
PB впр. 1, 2, ст. 241-242 |
PB впр. 6, ст. 244-246 |
|
65 |
|
Україна у світі. Підсумковий урок |
Безособові форми дієслова |
ЛО теми |
PB впр. 4, ст. 248-250 |
PB впр. 3, ст. 248 |
Усна тема 9 “Ukraine”, p. 228-229 |
PB впр. 1, 2, ст. 247-248 |
PB впр. 5, ст. 243-244 |
|
66 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
Підготуватися до контролю навичок читання |
|
||
67 |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
Підготуватися до контролю навичок письма |
|
||
68 |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
Підготуватися до контролю навичок говоріння |
|
||
69 |
|
Контроль навичок говоріння: усні теми “Bare Necessities”, “Natural Wonders of Ukraine”, “The Approaching Storm”, “Being Good Citizens”, “Ukraine”. |
|
|
|
|
Підготуватися до повторення вивченого матеріалу. |
|
||
70 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, вивчені за рік. |
|
Topics for the II semester:
5) Вивчити вірш 5 “Bare Necessities”, p. 120
6) Усна тема 6 “Natural Wonders of Ukraine”, p. 146-149
7) Усна тема 7 “The Approaching Storm”, p. 180-181
8) Усна тема 8 “Being Good Citizens”, p. 204-206
9) Усна тема 9 “Ukraine”, p. 228-229