Планування «КТП для 3 класу на 1 семестр за підручником «Smart Junior 3»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблене відповідно до навчальної програми з англійської мови для учнів 3-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. від 12.08.2022 №743-22 Планування розраховане на 3 години на тиждень. Містить 1-48 уроків 1 семестру, розбите на 4 теми відповідно до 1-4 розділів підручника. В таблиці планування вказані номери уроків, датa, тематика ситуативного спілкування, відповідні уроки у підручнику, мовленнєві функції, усна і письмова взаємодії, мовний інвентар (лексика, граматика, фонетика), а також очікувані результати навчання. Вказавши дату уроків, а також підкоригувавши їхню кількість, учитель одразу зможе його використовувати для свого поурочного планування.
Перегляд файлу

  3 клас (усього 105 год./ 3 год.)

Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до освітньої

програми з англійської мови для учнів 3-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 12.08.2022 № 743-22

І семестр

№ уроку

Дата

 

 

Тематика ситуативного спілкування

Уроки

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

 

Hello. Welcome! Я, моя родина і друзі (12 уроків)

1

 

Інструктаж із БЖД.

Знайомство

 

 

Hello

Sing a song,

 p.4, 5

Називати кольори

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні)

Парна робота, опис зовнішності

 

 

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

2

 

Вік дитини.

Формування лексичних навичок

Hello

Smart kids,

p.6

Рахувати до 10

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Кількісні числівники від 1 до 10

 

Ставить і відповідає на прості запитання

3

 

Зовнішність

Формування граматичних навичок

1 Welcome

Sing a song,

p.7

WB p. 2

Описувати зовнішність людини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Виконує завдання множинного вибор

Парна робота, відповіді на питання партнера

pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple

 

Вживання have got, has got

 

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника

4

 

Рахуємо до 100.

Формування граматичних навичок

1 Welcome

Smart kids,

p.8

 

Рахувати від 10 до 100

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Розповісти про свої уподобання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Кількісні числівники від 10 до 100

 

Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

5

 

Я і моє оточення.

Формування мовленнєвих навичок

 

 

1 Welcome

Grammar,

p.9

WB p. 3

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера.

Написати речення що вміє або не вміє робити друг.

shells, puzzles, teddy bears

 

Have you got…?

Has she got…?

 

Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання

6

 

 

Уподобання та хобі.

Розвиток мовленнєвих навичок

1 Welcome

Our word,

p.10

WB p. 4

Розповідати про свої уподобання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає діалог

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Написати діалог за зразком.

dive, do karate, play basketball, sing, dance, paint

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Надає інформацію про себе та своє оточення

7

 

Уміння та здібності.

Розвиток граматичних навичок

 

1 Welcome

Grammar,

 p.11

WB p. 4

Відповідати на загальні питання

Громадянська відповідальність:

розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини

Читає текст і пише про свою сім’ю

Описує власну сім’ю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Модальні дієслова can/can’t

Can you dive?

No I can’t.

Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї

8

 

Розповідь про себе.

Розвиток мовленнєвих навичок

1 Welcome

Let’s play,

p. 12

WB p. 5

Спілкуватися з друзями

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти

Описує зовнішність

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису зовнішності

9

 

Моя родина.

Узагальнення і систематизація вивченого

1 Project,

 p. 13

WB p. 6

Розповідати про свою родину

Підприємливість і фінансова грамотність: уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Прослуховує та читає короткі тексти

Описує зовнішність

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на запитання

10

 

Іграшки.

Розвиток фонетичних навичок

 

 

 

1 Phonics,

p.14

WB p. 8

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

plane, blue, clap, glue, fly

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /pl/, /bl/, /cl/, /gl/, /fl/

11

 

Зовнішність, кількісні числівники від 10 до 100, уподобання

Повторення

 

 

2 Revision/

WB p. 9

Називає числівники, описує зовнішність

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці

Називає числа від 10 до 100, описує картинки

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання

12

 

Я, моя родина і друзі. Підсумковий урок Now I can, p.15-16

 

Діагностична робота 1

Test 1

 

Every day. Людина (11 уроків)

 

13

 

 

Щоденні справи.

Введення нових ЛО

 

2 Every day

Sing a song,

p.17

WB p. 10

Розповідає про щоденні справи

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню “Mike’s day”

Розповідає про свої щоденні справи за зразком

do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch

Present Simple 3rd person singular

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

14

 

 

Життя родини.

Формування лексичних та

граматичних навичок

2 Every day

Smart kids,

 p.18

Grammar,

p.19

WB p. 11

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність,

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Прослуховує діалог та виконує завдання

Відповідає на питання до тексту

Парна робота: Відповідає на питання партнера

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train.

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

 

15

 

 

Професії.

Розвиток граматичних навичок

 

 

2 Every day

Our world,

p.20

Grammar,

p.21

WB p. 12

Називає професії, ставить запитання хто ти за професією

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Читає речення та відповідає на питання

Парна робота: читання по ролях

Парна робота: питання – відповідь.

Написати про обрану професію

firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires.

What does he do? He’s a doctor.

Fly-3rd person singular flies

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

Розповідає про обрану професію

16

 

Щоденні справи.

Розвиток мовленнєвих навичок

2 Every day

Let’s play,

p.22

WB p. 13

Розповідає про хатні обов’язки

Здоров’я і безпека: необхідність  догляду за своїм майном та оселею

 Відповідає на запитання

Гра “Choose and play”

Написати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish

What do you do at home?I clean my room and I take out the rubbish.

 Надає відповіді на запитання

17

 

Мій розпорядок дня.

Розвиток мовленнєвих навичок

2 Project,

p.23

WB p. 14

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня

Відповіді на питання до тексту

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій розпорядок дня

18

 

 

Професії.

Розвиток навичок аудіювання і читання

2 Story time, p.24

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Прослуховує та читає текст

Розповідає про професії за текстом

Вивчає нові професії teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work

Possessive case Monica’s mother,Joey’s dad, Kerry’s mother.

Відповідає на загальні запитання

19

 

Робота.

Розвиток навичок аудіювання і читання

 

 

2 Story time, p.25

WB p. 15

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: обговорення моралі історії

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про професії інших людей

20

 

Щоденні справи.

Розвиток фонетичних навичок

2 Phonics,

p.26

WB p. 16

Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань

 

 

 

 

 

 

Прослуховує та співає пісню “In the morning’

Називає звуки та співає пісню

pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/

21

 

 

Професії.

Повторення

 

2 Revision/

Now I can,

pp.27-28

WB p. 17

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice)

Обирає правильну відповідь згідно з текстом

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи

22

 

 

Транспорт. Систематизація і узагальнення вивченого

 

Smart world 1, p.29

WB p. 18

Smart time 1, p.30

WB p. 19

Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність,

готовність допомагати іншим

Прослуховує та читає тексти

Виконує завдання після тексту.

 

metro, funicular, tram, line, station,

double-decker

help, sleep, find, food, place, water

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Модальне дієслово can

Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

Розповідає про організації, які надають соціальну  допомогу

23

 

 

Людина.

Підсумковий урок

 

Діагностична робота 2

Test 2

 

Out and about. Природа й навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (8 уроків)

 

24

 

 

   Дозвілля.

Введення нових ЛО

 

3 Out and about

Sing a song,

 p.31

WB p. 20

Називає види спорту

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Розповідає про улюблений вид спорту

playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball

Present Progressive

am, is, are + verb (ing)

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

25

 

 

Відпочинок на фермі.

Формування лексичних і граматичних навичок

 

3 Out and about

Smart kids,

p.32

Grammar,

p.33

WB p. 21

Називає всі свійські тварини

Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність,

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання після тексту.

Розповідає історію за малюнками

Інсценування діалогу

horse, sheep, goat, mouse, cow

wolf, eat, farm

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got

Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes,

wolf-wolves,

mouse-mice,

sheep-sheep,

child-children

Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників

26

 

 

Знаки.

Формування мовленнєвих навичок

 

3 Out and about

Our world,

p.34

Grammar,

p.35

WB p. 22

Розповідає, що можна або не можна робити в музеї

Вживання наказового способу

Громадянська відповідальність:

Правила поведінки в громадських місцях

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

 

Робота в парах: рольова гра

Інсценування діалогу

sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos

Turn off your mobile phones. Don’t take photos.

Наказові речення

Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення

Розповідає що можна або не можна робити в музеї

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

27

 

 

Час.

Розвиток мовленнєвих навичок

Виконання проекту на тему “Щоденні справи”

 

3 Out and about

Let’s play,

p.36

WB p. 23

3 Project,

p.37

WB p. 24

Називає час

Розповідати про дозвілля

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність,

оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей

Читає речення та відповідає на питання

Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля

 

It’s six o’clock.

It’s half past seven.

It’s a quarter to three.

It’s a quarter past eleven.

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Розповідає про дозвілля та вживає час

Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля

28

 

 

Читаємо про пригоди дітей.

Розвиток навичок читання

 

 

3 Story time,

p.38

Smart time 3,

p.39

WB p. 25

Читає повчальну історію

Обговорює мораль історії

Громадянська відповідальність:

усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному

 

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Розповідає історію за картинками

Обговорює мораль історії stay together, play together, win together

box, tunnel, map, cross the street

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Розповідає історію за картинками

 

29

 

 

Дозвілля.

 Розвиток фонетичних навичок

3 Phonics,

p.40

WB p. 26

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/,

/sc/, /sl/, /squ/, /sw/

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант “the spider and the snake’’

Співає пісню

smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки/sm/, /sn/, /sp/,

/sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/,

/sw/

30

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

3 Revision/

Now I can

p.41-42

WB p. 27

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing)

Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб

Називає види спорту, дії.

Розповідає про дозвілля та заборонені дії.

Вказує час

Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive

 

Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді

31

 

 

Природа й навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. Підсумковий урок

 

Діагностична робота 3

Test 3

 

Year in, year out. Свята і традиції України та країн виучуваної мови. Школа (10 уроків)

 

32

 

 

 

Дні тижня.

Введення нових ЛО

 

4 Year in, year out

Sing a song,

 p.43

WB p. 28

Вивчає дні тижня

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

 

Прослуховує та співає пісню

Групове обговорення виконаного завдання

Days of the week

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Sunday

What day is it today?

What’s your favourite day?

Ставить запитання та дає відповідь

33

 

Місяці року.

Формування лексичних і граматичних навичок

 

 

 

4 Year in, year out

Smart kids,

p.44

Grammar,

p.45

WB p. 29

Розповідає історію за картинками

Називати місяці року

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність,

уважне ставлення до кожного

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

 

Розповідає історію за картинками

Ставити запитання та давати відповіді

Напиши про свій день народження

January

February

March

April

May

June

July

August

September

October

November

December

When is your birthday? It’s in October.

When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock.

Вивчає місяці року.

Розповідає історію за картинками

Розповідає про день народження, вживає місяці року.

34

 

Пори року в Канаді та в Австралії.

Розвиток мовленнєвих і граматичних навичок

 

4 Year in, year out

Our world,

p.46

Grammar,

p. 47

WB p. 30

Погода

Розповідає про дозвілля

Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання)

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Розповідає про пори року

Робота в парах: запитання-відповідь

Напиши, що ти любиш робити влітку та взимку

go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat

 

go swimming

go sailing

go skiing

Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії

Ставить запитання та дає відповіді на запитання

35

 

 

Розклад уроків. Пори року в Україні.

Розвиток мовленнєвих навичок

4 Let’s play,

 p. 48

4 Project,

p.49

WB p. 31, 32

Розповідає про розклад уроків

Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини,

Розуміє особливості і унікальність кожної країни

Називає шкільні предмети

Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів

Робота в парах: запитання-відповідь

Презентує проект

”Seasons in Ukraine”

art, music, PE, maths, science, English

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Ставить запитання та дає відповіді.

Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет

Продукує прості речення про пори року в Україні

36

 

 

Діти з різних країн світу.

Розвиток навичок аудіювання і читання

4 Story time,

p.50, 51

WB p. 33

 

Розповідає про себе

Розповідає про свої щоденні справи

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного

Здоров’я і безпека: необхідність режиму для життєдіяльності людини

 

 

Прослуховує та читає текст

 

Розповідає історію за картинками

Обговорює мораль історії “Make friends from different countries”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

It’s raining. It’s cloudy.

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення про своє дозвілля, про свої щоденні справи

37

 

Тварини.

 Розвиток фонетичних навичок

 

 

 

 

4  Phonics

p.52

WB p. 34

 

Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню.

Співає пісню

cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

38

 

Повторення та узагальнення теми.

Повторення

4 Revision/

Now I can,

 pp. 53-54

WB p. 35

Повторення та узагальнення теми

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing)

Писемне продукування: напиши про себе

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду

39

 

Шкільні предмети.

Систематизація вивченого

Smart world 2

p.55

WB p. 36

Розповідає про свій улюблений предмет

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо запис та читає текст

 

Виконує завдання до тексту

Групова гра

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свій улюблений предмет

 

40

 

Часові пояси. Узагальнення вивченого

Smart time 2

p.56

WB p. 37

Розвиток фонових знань про світ

Громадянська відповідальність:

розуміння унікальності кожної країни

Прослуховує аудіо запис та читає текст

 

Парна робота: ставить запитання та дає відповідь

In the morning, in the afternoon, in the evening, at night

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить запитання та дає відповідь про час в різних країнах

41

 

Свята і традиції України та країн виучуваної мови. Школа

Підсумковий урок

 

Діагностична робота 4

Test 4

42

 

 

Контроль навичок сприймання на слух

 

43

 

Контроль навичок зорового сприймання

 

44

 

Контроль навичок писемного продукування

 

45

 

Контроль навичок усного продукування

 

 

46

 

Систематизація вивченого за 1 семестр

 

47

 

Узагальнення вивченого за 1 семестр

 

 

 

48

 

Підсумковий урок за 1 семестр

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
18 січня
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку