3 клас (усього 105 год./ 3 год.)
Календарно-тематичне планування розроблено відповідно до освітньої
програми з англійської мови для учнів 3-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 12.08.2022 № 743-22
І семестр
№ уроку |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Уроки |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||||||||||||||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|||||||||||||||||||||
Hello. Welcome! Я, моя родина і друзі (12 уроків) |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Інструктаж із БЖД. Знайомство
|
Hello Sing a song, p.4, 5 |
Називати кольори |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні) |
Парна робота, опис зовнішності |
|
|
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
||||||||||||||
2 |
|
Вік дитини. Формування лексичних навичок |
Hello Smart kids, p.6 |
Рахувати до 10 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Кількісні числівники від 1 до 10
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
||||||||||||||
3 |
|
Зовнішність Формування граматичних навичок |
1 Welcome Sing a song, p.7 WB p. 2 |
Описувати зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Виконує завдання множинного вибор |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple
|
Вживання have got, has got
|
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
||||||||||||||
4 |
|
Рахуємо до 100. Формування граматичних навичок |
1 Welcome Smart kids, p.8
|
Рахувати від 10 до 100
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свої уподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Кількісні числівники від 10 до 100
|
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
||||||||||||||
5 |
|
Я і моє оточення. Формування мовленнєвих навичок
|
1 Welcome Grammar, p.9 WB p. 3 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
shells, puzzles, teddy bears
|
Have you got…? Has she got…?
|
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
||||||||||||||
6 |
|
Уподобання та хобі. Розвиток мовленнєвих навичок |
1 Welcome Our word, p.10 WB p. 4 |
Розповідати про свої уподобання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає діалог |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання Написати діалог за зразком. |
dive, do karate, play basketball, sing, dance, paint |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
||||||||||||||
7 |
|
Уміння та здібності. Розвиток граматичних навичок
|
1 Welcome Grammar, p.11 WB p. 4 |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини |
Читає текст і пише про свою сім’ю |
Описує власну сім’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Модальні дієслова can/can’t Can you dive? No I can’t. |
Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї |
||||||||||||||
8 |
|
Розповідь про себе. Розвиток мовленнєвих навичок |
1 Welcome Let’s play, p. 12 WB p. 5 |
Спілкуватися з друзями |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Описує зовнішність |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису зовнішності |
||||||||||||||
9 |
|
Моя родина. Узагальнення і систематизація вивченого |
1 Project, p. 13 WB p. 6 |
Розповідати про свою родину |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Описує зовнішність |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
||||||||||||||
10 |
|
Іграшки. Розвиток фонетичних навичок
|
1 Phonics, p.14 WB p. 8 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
plane, blue, clap, glue, fly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /pl/, /bl/, /cl/, /gl/, /fl/ |
||||||||||||||
11 |
|
Зовнішність, кількісні числівники від 10 до 100, уподобання Повторення
|
2 Revision/ WB p. 9 |
Називає числівники, описує зовнішність |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Називає числа від 10 до 100, описує картинки |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання |
||||||||||||||
12 |
|
Я, моя родина і друзі. Підсумковий урок Now I can, p.15-16
Діагностична робота 1 |
Test 1 |
|||||||||||||||||||||
Every day. Людина (11 уроків)
|
||||||||||||||||||||||||
13
|
|
Щоденні справи. Введення нових ЛО
|
2 Every day Sing a song, p.17 WB p. 10 |
Розповідає про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню “Mike’s day” |
Розповідає про свої щоденні справи за зразком |
do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch |
Present Simple 3rd person singular |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
||||||||||||||
14
|
|
Життя родини. Формування лексичних та граматичних навичок |
2 Every day Smart kids, p.18 Grammar, p.19 WB p. 11 |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує аудіозапис та читає текст Прослуховує діалог та виконує завдання |
Відповідає на питання до тексту Парна робота: Відповідає на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ
|
||||||||||||||
15
|
|
Професії. Розвиток граматичних навичок
|
2 Every day Our world, p.20 Grammar, p.21 WB p. 12 |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: читання по ролях Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. What does he do? He’s a doctor. Fly-3rd person singular flies |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією Розповідає про обрану професію |
||||||||||||||
16 |
|
Щоденні справи. Розвиток мовленнєвих навичок |
2 Every day Let’s play, p.22 WB p. 13 |
Розповідає про хатні обов’язки |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею |
Відповідає на запитання |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish |
What do you do at home?I clean my room and I take out the rubbish. |
Надає відповіді на запитання |
||||||||||||||
17 |
|
Мій розпорядок дня. Розвиток мовленнєвих навичок |
2 Project, p.23 WB p. 14 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Відповіді на питання до тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій розпорядок дня |
||||||||||||||
18
|
|
Професії. Розвиток навичок аудіювання і читання |
2 Story time, p.24 |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає про професії за текстом |
Вивчає нові професії teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work |
Possessive case Monica’s mother,Joey’s dad, Kerry’s mother. |
Відповідає на загальні запитання |
||||||||||||||
19 |
|
Робота. Розвиток навичок аудіювання і читання
|
2 Story time, p.25 WB p. 15 |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: обговорення моралі історії |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про професії інших людей |
||||||||||||||
20 |
|
Щоденні справи. Розвиток фонетичних навичок |
2 Phonics, p.26 WB p. 16 |
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань
|
Прослуховує та співає пісню “In the morning’ |
Називає звуки та співає пісню |
pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
||||||||||||||
21
|
|
Професії. Повторення
|
2 Revision/ Now I can, pp.27-28 WB p. 17 |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice) |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи |
||||||||||||||
22
|
|
Транспорт. Систематизація і узагальнення вивченого
|
Smart world 1, p.29 WB p. 18 Smart time 1, p.30 WB p. 19 |
Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, готовність допомагати іншим |
Прослуховує та читає тексти |
Виконує завдання після тексту.
|
metro, funicular, tram, line, station, double-decker help, sleep, find, food, place, water |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять Модальне дієслово can |
Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу |
||||||||||||||
23 |
|
Людина. Підсумковий урок
Діагностична робота 2 |
Test 2 |
|||||||||||||||||||||
Out and about. Природа й навколишнє середовище України та країн виучуваної мови (8 уроків)
|
||||||||||||||||||||||||
24
|
|
Дозвілля. Введення нових ЛО
|
3 Out and about Sing a song, p.31 WB p. 20 |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Розповідає про улюблений вид спорту |
playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball |
Present Progressive am, is, are + verb (ing) |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
||||||||||||||
25
|
|
Відпочинок на фермі. Формування лексичних і граматичних навичок
|
3 Out and about Smart kids, p.32 Grammar, p.33 WB p. 21 |
Називає всі свійські тварини Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та читає текст Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками Інсценування діалогу |
horse, sheep, goat, mouse, cow wolf, eat, farm |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників |
||||||||||||||
26
|
|
Знаки. Формування мовленнєвих навичок
|
3 Out and about Our world, p.34 Grammar, p.35 WB p. 22 |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї Вживання наказового способу |
Громадянська відповідальність: Правила поведінки в громадських місцях Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)
|
Робота в парах: рольова гра Інсценування діалогу |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos Turn off your mobile phones. Don’t take photos. |
Наказові речення Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Розповідає що можна або не можна робити в музеї Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
||||||||||||||
27
|
|
Час. Розвиток мовленнєвих навичок Виконання проекту на тему “Щоденні справи”
|
3 Out and about Let’s play, p.36 WB p. 23 3 Project, p.37 WB p. 24 |
Називає час Розповідати про дозвілля |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Читає речення та відповідає на питання Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля
|
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Розповідає про дозвілля та вживає час Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля |
||||||||||||||
28
|
|
Читаємо про пригоди дітей. Розвиток навичок читання
|
3 Story time, p.38 Smart time 3, p.39 WB p. 25 |
Читає повчальну історію Обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному
|
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії stay together, play together, win together |
box, tunnel, map, cross the street Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Розповідає історію за картинками
|
||||||||||||||
29
|
|
Дозвілля. Розвиток фонетичних навичок |
3 Phonics, p.40 WB p. 26 |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант “the spider and the snake’’ |
Співає пісню |
smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки/sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
||||||||||||||
30
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
3 Revision/ Now I can p.41-42 WB p. 27 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Називає види спорту, дії. Розповідає про дозвілля та заборонені дії. Вказує час |
Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive
|
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
||||||||||||||
31
|
|
Природа й навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. Підсумковий урок
Діагностична робота 3 |
Test 3 |
|||||||||||||||||||||
Year in, year out. Свята і традиції України та країн виучуваної мови. Школа (10 уроків)
|
||||||||||||||||||||||||
32
|
|
Дні тижня. Введення нових ЛО
|
4 Year in, year out Sing a song, p.43 WB p. 28 |
Вивчає дні тижня |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та співає пісню |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What day is it today? What’s your favourite day? |
Ставить запитання та дає відповідь |
||||||||||||||
33 |
|
Місяці року. Формування лексичних і граматичних навичок
|
4 Year in, year out Smart kids, p.44 Grammar, p.45 WB p. 29 |
Розповідає історію за картинками Називати місяці року |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання
|
Розповідає історію за картинками Ставити запитання та давати відповіді Напиши про свій день народження |
January February March April May June July August September October November December |
When is your birthday? It’s in October. When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
Вивчає місяці року. Розповідає історію за картинками Розповідає про день народження, вживає місяці року. |
||||||||||||||
34 |
|
Пори року в Канаді та в Австралії. Розвиток мовленнєвих і граматичних навичок
|
4 Year in, year out Our world, p.46 Grammar, p. 47 WB p. 30 |
Погода Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання) Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Розповідає про пори року Робота в парах: запитання-відповідь Напиши, що ти любиш робити влітку та взимку |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat
|
go swimming go sailing go skiing |
Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
||||||||||||||
35
|
|
Розклад уроків. Пори року в Україні. Розвиток мовленнєвих навичок |
4 Let’s play, p. 48 4 Project, p.49 WB p. 31, 32 |
Розповідає про розклад уроків Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини, Розуміє особливості і унікальність кожної країни |
Називає шкільні предмети Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів |
Робота в парах: запитання-відповідь Презентує проект ”Seasons in Ukraine” |
art, music, PE, maths, science, English
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет Продукує прості речення про пори року в Україні |
||||||||||||||
36
|
|
Діти з різних країн світу. Розвиток навичок аудіювання і читання |
4 Story time, p.50, 51 WB p. 33
|
Розповідає про себе Розповідає про свої щоденні справи |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного Здоров’я і безпека: необхідність режиму для життєдіяльності людини
|
Прослуховує та читає текст
|
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії “Make friends from different countries” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять It’s raining. It’s cloudy. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про своє дозвілля, про свої щоденні справи |
||||||||||||||
37 |
|
Тварини. Розвиток фонетичних навичок
|
4 Phonics p.52 WB p. 34
|
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
||||||||||||||
38 |
|
Повторення та узагальнення теми. Повторення |
4 Revision/ Now I can, pp. 53-54 WB p. 35 |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Писемне продукування: напиши про себе |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду |
||||||||||||||
39 |
|
Шкільні предмети. Систематизація вивченого |
Smart world 2 p.55 WB p. 36 |
Розповідає про свій улюблений предмет
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту Групова гра
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій улюблений предмет
|
||||||||||||||
40 |
|
Часові пояси. Узагальнення вивченого |
Smart time 2 p.56 WB p. 37 |
Розвиток фонових знань про світ |
Громадянська відповідальність: розуміння унікальності кожної країни |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Парна робота: ставить запитання та дає відповідь |
In the morning, in the afternoon, in the evening, at night |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить запитання та дає відповідь про час в різних країнах |
||||||||||||||
41 |
|
Свята і традиції України та країн виучуваної мови. Школа Підсумковий урок
Діагностична робота 4 |
Test 4 |
|||||||||||||||||||||
42 |
|
Контроль навичок сприймання на слух |
|
|||||||||||||||||||||
43 |
|
Контроль навичок зорового сприймання |
|
|||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль навичок писемного продукування |
|
|||||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль навичок усного продукування
|
|
|||||||||||||||||||||
46 |
|
Систематизація вивченого за 1 семестр |
|
|||||||||||||||||||||
47 |
|
Узагальнення вивченого за 1 семестр
|
|
|||||||||||||||||||||
48 |
|
Підсумковий урок за 1 семестр |
|
|||||||||||||||||||||