Планування курсу хімія 7 клас НУШ

Про матеріал
Планування рекомендовано для використання і створення поурочного планування по хімії при викладанні в 7 класі за новою програмою НУШ для середніх загальноосвітніх закладів. рівня стандарту, де передбачено навантаження 1 година на тиждень
Перегляд файлу

Планування  курсу «Хімія. 7 клас»

(1 год на тиждень, всього 35 год, 1 год резервний час)

(Створено на основі Модельної навчальної програми «Хімія 7-9 класи» автор Григорович О. В.)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

(наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 157

Склала:  вчитель хімії  СЗШ № 288 м. Києва  Бабицька В.П.

№ з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

Тема 1. Хімія. Перші кроки (7 год)

1

 

Хімія — природнича наука.

Здійснює дослідження природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

• визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;

 • визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання;

• спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати;

• аналізує результати дослідження;

• дотримується правил безпеки життєдіяльності під ча

досліджень;

• визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки;

• презентує результати дослідження;

 • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність у групі / роботу групи. Опрацьовує та використовує інформацію Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

 • аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;

• презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео -, аудіо -, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв;

• розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв. Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

• обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;

 • класифікує об’єкти природи

• Правила безпеки під час використання обладнання кабінету хімії та досліджуваних речовин .

• Наслідки недотримання правил безпеки під час роботи з речовинами та лабораторним устаткуванням.

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії.

 

 

 

 

 

 

3

 

Лабораторне обладнання та

базові операції з речовинами. (Моделювання.)

 

 

Дослідження, моделювання, проєктна діяльність.

• Виконання найпростіших операцій із лабораторним обладнанням: наливання рідини в пробірку та перемішування. Нагрівання речовин у пробірках і порцелянових чашах).

 • Моделювання: створення газометра власноруч.

 • Вимірювання маси твердих і рідких речовин, об’ємів твердих, рідких і газуватих речовин, збирання газів у газометр (лабораторний або сконструйований власноруч).

• Актуалізація умінь, набутих в адаптаційному циклі на прикладі визначення густини тіла (цвяха, ключа тощо).

 

4

 

Вимірювання, спостереження

й експеримент у хімії.

(Дослідження.)

 

• Чому пробірки для демонстрації дослідів

виготовляють із тонкостінного скла, а чашки для випарювання — з порцеляни?

• Що спільного між сучасним лабораторним обладнанням та обладнанням стародавніх лабораторій?

• Значення лабораторного обладнання для успішного розв’язання дослідницьких проблем. • Удосконалення обладнання і розвиток хімічних досліджень.

• Фіксування результатів вимірювання, протоколювання експерименту . Спільне (групове) обговорення.

5

 

Практичне набуття навичок з користуванням лабораторним обладнанням та дослідження речовин.

(Дослідження.)

 

 

• Створення лепбук а «Мої перші кроки в пізнанні хімії», «Мої досягнення в хімічному

експериментуванні».

• Створення коміксу «Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії та наслідки їх порушення».

 • Створення інтелект -карти за темою. Робота з інформацією .

• Значення хімії для розуміння склад у й властивостей речовин .

• Використання надбань хімічної науки в повсякденному житті та захисті довкілл я .

• Еволюція лабораторного обладнання.

 

6

 

Проектна діяльність.

Довготривалий проєкт «Значення хімічних відкриттів для розвитку людства», «Еволюція хімічних знань»

 

 

 

• Фіксування результатів вимірювання, протоколювання експерименту . Спільне (групове) обговорення.

• Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання власної діяльності / роботи в групах.

 • Подібність та відмінність між епізодичним і систематичним спостереженням під час хімічних досліджень.

• Чим гіпотеза відрізняється від теорії?

• Чи вдалося підтвердити / спростувати гіпотезу, сформульовану вами для дослідження?

 • Визначення факторів, які сприяли / завадили здійсненню дослідження. Обговорення результатів навчальної діяльності: підбиття підсумків власної або групової роботи, здобутих знань і набутого навчального досвіду.

• Презентування результатів роботи з інформацією та / або дослідницької діяльності.

 • Демонстрування створених моделей, лепбуків, інтелект-карт, їх обговорення.

 • Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи

7

 

Презентування результатів роботи, демонстрація створюваних моделей. Оцінювання результатів роботи.

Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук (12 год)

8

 

Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони.

 

 

 

 

Здійснює дослідження природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

 • визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;

• визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання;

 • спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його

результати;

• аналізує результати дослідження;

• дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

 • визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки;

• презентує результати дослідження;

 • оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність у групі / роботу групи.

 Опрацьовує та використовує інформацію Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

• аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;

 • відбирає та інтегрує інформацію природничого змісту, представлену в різних формах, зокрема в символьній, пов’язуючи її з реальними об’єктами та явищами;

• формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей, інфографіки;

• презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео -, аудіо -, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв;

• розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв.

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб

• обґрунтовує значущість набутих дослідницьких навичок для пізнання природи;

• характеризує властивості об’єктів природи, використовуючи хімічну термінологію;

• визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;

• вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

• розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

• класифікує об’єкти природи

Дослідження, моделювання, проєктна діяльність.

• Будова атома.

• Можливість здійснення мисленнєвих експериментів щодо доведення існування атомів

• Як улаштовані атоми та чим вони відрізняютьс я ?

 • Чому ядро та електрони утримуються в атомі?

 

 

• Хімічні елементи — абетка сучасної хімічної мови. Назви й символи хімічних елементів.

• Як з’являються назви хімічних елементів?

• Про що можна дізнатися з Періодичної системи хімічних елементів?

 • «Історія хімічного елемента» (цікаво про елемент учням / ученицям початкової школи (на власний вибір).

• Створення оповідання (казки) з використанням назв хімічних елементів.

• Хімічна мова: хімічна формула як спосіб запису складу речовини. Спільне (групове) обговорення. • Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання власної діяльності / роботи в групах.

 

 

9

 

Хімічний елемент.

Абетка хімічної мови. Назви і символи хімічних елемпентів.

(Робота з інформацією)

 

 

 

 

• Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D- і 3D-моделей).

 

 

 

 

 

10

 

Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D- і 3D-моделей).

(набуття практичних навичок)

• Створення лепбука «Хронологія та історія відкриття хімічних елементів», «Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху», «Походження назв хімічних елементів».

 • Створення інтелект-карти за темою. Робота з інформацією.

• Чи можна стверджувати, що на сьогодні відомо 118 простих речовин?

 • Доведіть або спростуйте думку, що 118 хімічних елементів утворюють лише 118 простих речовин.

 

 

 

11

 

Періодична система хімічних елементів.

обота з інформацією.)

 

 

 

 

12

 

Металічні та неметалічні елементи.

(дослідження)

• Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів (на прикладі заліза, алюмінію, міді, цинку тощо, а також сірки, графіту, брому (фото, відеофрагменти тощо).

• Як відрізнити метал від неметалу?

• За якими ознаками речовини класифікують на прості та складні, метали й неметали?

13

 

Прості речовини: метали та неметали.

(Дослідження інформації)

• Чи можна візуально розрізнити прості та складні речовини?

• Чому деякі прості речовини називають по - іншому, ніж хімічні елементи, з атомів яких вони складаються?

 

 

 

 

14

 

 Хімічні формули-

як спосіб запису складу речовини.

(Інформація про якісний і кількісний склад речовин, яку можна дізнатися з хімічної формули речовини)

• Інформаці я про якісний і кількісний склад речовин, яку можна дізнатися з хімічної формули речовини .

• Запис хімічних формул за моделями молекул і моделювання молекул за хімічними формулами.

 • Схарактеризуйте спільне й відмінне між моделлю молекули речовини та її молекулярною формулою .

 • Чи існують варіанти створення кількох різних моделей молекули з однією формулою? Відповідь поясніть.

 

15

 

Складні речовини.

(Дослідження інформації)

 

• Яка інформація потрібна, щоби створити «правильну» модель молекули?

• Чи вдалося підтвердити / спростувати гіпотезу, сформульовану вами для дослідження?

• Визначення факторів, які сприяли / завадили здійсненню дослідження. Обговорення результатів навчальної діяльності: підбиття підсумків власної або групової роботи, здобутих знань і набутого навчального досвіду.

16

 

Валентність хімічних елементів. (Моделювання речовин )

17

 

Складання хімічних формул бінарних складних речовин за валентністю.

(практичні навички складання формул речовин бінарних сполук)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

Тестова робота по темі «Хімічні елементи і хімічні сполуки»

19

 

Презентування результатів роботи. Оцінювання результатів роботи учнів. Підведення підсумків.

• Презентування результатів роботи з інформацією та / або дослідницької діяльності. • Демонстрування створених моделей, лепбуків, інтелект-карт, їх обговорення.

• Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи

 

Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші (9 год)

20

 

Фізичні властивості речовини та способи їх визначення.

( Дослідження)

 

 

 

 

Здійснює дослідження природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб

 • визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;

• моделює процеси розділення сумішей;

• спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати;

 • аналізує результати дослідження;

 • оцінює правильність сформульованої гіпотези;

 • дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

• визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки;

 • інтерпретує дані, отримані під час дослідницької діяльності, оцінює достовірність даних, аналізує та систематизує пов’язані між собою дані, подає їх у різних формах;

 • презентує результати дослідження;

• оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність у групі / роботу групи. Опрацьовує та використовує інформацію Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

 • перетворює інформацію математичного змісту різними способами на різні форми, зокрема з використанням інформаційно-комунікаційних технологій;

• аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;

 • презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв;

• розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв. Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

• характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи, використовуючи хімічну термінологію;

 • визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої / навчальної проблеми;

 • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;

 • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;

• вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

 • розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

• класифікує об’єкти природи

Дослідження, моделювання, проєктна діяльність.

• Визначення фізичних властивостей речовин (пластичність, крихкість / твердість, електропровідність, колір, температура кипіння / плавлення).

• Які властивості речовин називають фізичними? Як їх можна визначити?

• За якими ознаками (властивостями) розрізняють речовини?

• Як і чим визначити / виміряти фізичні властивості речовин?

• Пошук і аналіз інформації щодо фізичних властивостей речовин і визначення способів розділення запропонованих учителем / учителькою сумішей, зокрема таких, що трапляються в повсякденному житті.

 

21

 

Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії.

 

• Отримання емульсії (на прикладі майонезу). Дослідження впливу різних речовин на стійкість емульсії.

 • Способи вираження складу суміш Спільне (групове) обговорення.

• Чи існують у природі чисті речовини? Чи можливо отримати чисті речовини?

• Як відрізнити однорідну суміш від неоднорідної? Як розпізнати емульсію, суспензію, аерозоль?

• Аерозолі, суспензії та емульсії в повсякденному житті та в природі.

 

22

 

Властивості речовин у сумішах.

(Робота в групах)

 

 

 

 

 

 

 

• Чим відрізняються суміші від чистих речовин?

 • Чи можливе існування «абсолютно» чистої речовини?

• Чи існує взаємозв’язок між фізичними властивостями речовин и та способом її виділення із суміші? Поясніть відповідь, наведіть приклади .

 • Чи зберігають речовини свої властивості в сумішах? Доведіть свою думку на прикладах речовин, що містяться в сумішах, які часто використовують у побуті.

 

23

 

Розділення сумішей (однорідних і неоднорідних)

(Практичне дослідження)

 

 

 

 

 

 

• На яких властивостях речовин ґрунтуються відомі вам способи розділення сумішей та які суміші можна розділяти, використовуючи їх? • Зіставте метод розділення суміші з її характеристиками (однорідна / неоднорідна, наявність летких / нелетких компонентів тощо).

• На яких властивостях речовин ґрунтуються відомі вам способи розділення сумішей та які суміші можна розділяти, використовуючи їх? • Зіставте метод розділення суміші з її характеристиками (однорідна / неоднорідна, наявність летких / нелетких компонентів тощо).

24

 

Актуалізація знань про способи розділення сумішей (дистиляція, відстоювання, фільтрування, випарювання тощо).

 

 

 

• Узагальнення результатів, отриманих групами, у різний спосіб (графіки, діаграми, таблиці) та їх презентування. • Обговорення можливості варіативності представлення результатів і підходів до вибору способу їх представлення.

• Моделювання: опріснення морської води (виготовлення обладнання власноруч).

• Способи й особливості виділення солі й цукру з їх розчинів.

 • Чи вдалося підтвердити / спростувати гіпотезу, сформульовану вами для дослідження?

• Можливості використання певних способів розділення тих чи тих сумішей у повсякденному житті, промисловому виробництві.

• Створення лепбука «Як і чому розділяють суміші?», «Однорідні й неоднорідні суміші в повсякденні».

25

 

Масова частка компонентів у суміші

• Математичне моделювання: створення алгоритму обчислення мас, об’ємів і масових часток компонентів у сумішах (групова робота).

• Актуалізація знань про способи розділення сумішей (дистиляція, відстоювання, фільтрування, випарювання тощо).

• Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання власної діяльності / роботи в групах.

 

 

 

 

26

 

Математичне моделювання: створення алгоритму обчислення мас, об’ємів і масових часток компонентів у сумішах.

27

 

Обчислення вмісту (мас, об’ємів, масових часток) компонентів у сумішах».

 

 

28

 

Представлення результатів роботи груп за проблемою

 

• Представлення результатів роботи груп за проблемою «Обчислення вмісту (мас, об’ємів, масових часток) компонентів у сумішах».

• Створення інтелект-карти за темою. Робота з інформацією.

• Обговорення можливості варіативності представлення результатів і підходів до вибору способу їх представлення.

• Визначення факторів, які сприяли / завадили здійсненню дослідження. Обговорення результатів навчальної діяльності: підбиття підсумків власної або групової роботи, здобутих знань і набутого навчального досвіду.

• Презентування результатів роботи з інформацією та / або дослідницької діяльності.

 • Демонстрування створених моделей, лепбуків, інтелект-карт, їх обговорення. • Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи

 

29

 

Оцінювання результатів роботи учнів. Підведення підсумків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища (7 год)

30

 

Фізичні та хімічні явища.

(Практичні дослідження)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснює дослідження природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

• визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання;

• спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати;

 • аналізує результати дослідження;

• дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

• визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки;

• інтерпретує дані, отримані під час дослідницької діяльності, оцінює достовірність даних, аналізує та систематизує пов’язані між собою дані, подає їх у різних формах;

 • презентує результати дослідження;

• оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність у групі / роботу групи. Опрацьовує та використовує інформацію Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:  роботу групи. Опрацьовує та використовує інформацію Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

• аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту здобуту з різних джерел;

 • відбирає та інтегрує інформацію природничого змісту, представлену в різних формах, зокрема у символьній, пов’язуючи її з реальними об’єктами та явищами;

• формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей, інфографіки;

 • презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв;

• розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв. Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя / вчительки чи інших осіб:

• обґрунтовує значущість набутих дослідницьких навичок для пізнання природи;

• характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи, використовуючи хімічну термінологію;

• визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої / навчальної проблеми;

 • обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті та для збереження довкілля;

 • визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;

• вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

• розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

• класифікує явища природи

Дослідження, моделювання, проєктна діяльність.

• Розпізнавання фізичних і хімічних явищ (на основі власних спостережень, за відеофрагментами, світлинами, ілюстраціями природних явищ і технологічних процесів) (робота в групах).

• Спостереження за хімічними явищами в довкіллі, виявлення фізичних явищ, що супроводжують хімічні реакції.

• Спостереження за процесом горіння та іржавіння. Виявлення фізичних явищ, що супроводжують ці процеси.

• Моделювання виверження вулкана з використанням соди, оцту та барвника • Створення лепбука «Фізичні та хімічні явища в довкіллі».

• Створення інтелект-карти за темою. Робота з інформацією.

• Приклади хімічних явищ у довкіллі.

 • Чим можна пояснити наявність фізичних явищ, що супроводжують хімічні перетворення?

 

31

 

Хімічні реакції. Хімічні реакції між простими і складними речовинами в природі.

(Спостереження)

 

• Хімічні реакції між простими та складними речовинами в природі.

• Спільне й відмінне між фізичними та хімічними явищами (створення діаграми Венна, порівняльної таблиці тощо).

 • Як відрізнити хімічне явище від фізичного?

  • Порівняння лексичного значення слова «продукт» і терміна «продукт реакції»: визначення подібностей і відмінностей.

32

 

 Схема хімічної реакції та хімічні рівняння.

(Робота з інформацією)

 

 

 

 

 

 

 

 

• Складання хімічних рівнянь за описом хімічних реакцій або відеозаписами (на прикладі реакцій простих речовин). Спільне (групове) обговорення.

• Хімічне рівняння як речення хімічної мови. Описування хімічного явища з використанням хімічної абетки (символів хімічних елементів) і хімічної мови (хімічних формул речовин).

• Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання власної діяльності / роботи в групах.

 

 

 

• Горіння та іржавіння: чи змінюється маса речовин унаслідок цих хімічних реакцій? А внаслідок інших хімічних реакцій?

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Закон збереження маси в хімічних реакціях.

(Спостереження та експеримент)

 

 

34

 

Презентування результатів роботи з інформацією та / або дослідницької діяльності.

 

 

• Представлення результатів групової роботи з розпізнавання фізичних і хімічних явищ.

 • Чи вдалося підтвердити / спростувати гіпотезу, сформульовану вами для дослідження?

• Визначення факторів, які сприяли / завадили здійсненню дослідження. Обговорення результатів навчальної діяльності: підбиття підсумків власної або групової роботи, здобутих знань і набутого навчального досвіду.

 • Презентування результатів роботи з інформацією та / або дослідницької діяльності.

• Демонстрування створених моделей, лепбуків, інтелект-карт, їх обговорення

 

• Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

35

 

Тестова робота по темі «Моделюємо фізичні і хімічні явища»

Оцінювання діяльності учнів. Підведення підсумків

Розподіл годин по темах:

Тема 1. Хімія. Перші кроки -7 год

Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук - 12 год

Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші - 9 год

Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища - 7 год

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Мазур Лідія Кузьмівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. кочерган ксенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мазур Лідія
    Дякую за можливість скористатися Вашою кропіткою роботою.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Паращак Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Осовська Лада Вікторівна
    Вирішила заздалегідь підготуватися до навчального року за програмою НУШ. Знайшла ваш матеріал. Буду на нього спиратися) Щиро дякую))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Страдник Ната
    Дякую велике автору за терпіння та втрачений час !!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
21 травня
Переглядів
1657
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку