Календарно-тематичне планування за підручником Сотнікова С.І., 7 клас
(3 рік навчання 2 години на тиждень) І семестр
№ |
Дата |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання/ Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
||
Lektion 1. MEINE FAMILIE UND MEINE FREUNDE (Моя сім’я та мої друзі) |
|||||||||||
1. |
03.09 |
|
Wie war der Sommer? (Яким було літо?) |
Утворення складних іменників, Минулий час Präteritum. Впр. 4 (с. 6) |
der Brieffreund (-e), bei (Dat.) |
Впр. 2 с. 6; Впр. 5 с. 7 |
Впр. 4 с. 6, Впр. 6 с. 7 |
Впр. 3 с. 6; |
Впр. 5 с. 7; |
||
2. |
06.09 |
|
Was machst du in den Ferien? (Що ти робиш на канікулах?) |
Займенник man, сполучення man kann (можна), та man kann nicht/kein/keine/keinen (не можна) |
der Schläger (-), das Boot (-e), das Skateboard (-s), die Angel (-n), angeln (hat geangelt) |
|
Впр. 3, 5 с. 9 Впр. 6 с. 10 |
|
Впр. 4 с. 9 |
||
3.
|
10.09 |
|
Neue Freunde (Нові друзі) Meine Freunde (Мої друзі) |
Присвійні займенники |
der Fragebogen (-’’-), das Lieblingsfach (-’’-er), die Lieblingsfarbe (-n), die Lieblingsjahreszeit (-en), das Lieblingsbuch (-’’-er), das Lieblingstier (-e) |
Впр. 4 с. 12 |
Впр. 2 с. 11, Впр.3 с. 12, Впр.5, 6 с. 14 |
Впр. 7 с. 14; |
вивчити нові слова |
||
Іменники в Dativ, минулий час Perfekt |
befreundet sein mit (Dat.), vertrauen (hat vertraut), misstrauen (hat misstraut), die Klassenkameradin (-nen), gemeinsam |
Впр. 2 с. 15, Впр.6a с. 17 Впр. 1 с. 15 |
Впр. 4, 5 с. 16 |
Впр. 7 с. 17; |
Впр. 6 с.17 |
||||||
4. |
13.09 |
|
Meine Familie (Моя родина) |
Порядок слів у реченні, минулий час Perfekt |
bestehen (hat bestanden), gehören (hat gehört), der Ehemann (-’’-er) |
|
Впр. 2 с. 18, Впр. 3 с. 18 |
Впр. 5 с. 20; |
Впр. 5 с. 20; |
||
5.
|
17.09 |
|
Den Eltern helfen (Допомагати батькам) Підсумко-вий урок по темі «Моя сім’я та мої друзі» |
Модальні дієслова müssen, sollen, können, dürfen, wollen, mögen, möchten y Präsens |
die Spielsachen aufräumen (hat aufgeräumt), die Wäsche bügeln (hat gebügelt), babysitten (hat babygesittet), das Geschirr spülen (hat gespült), Staub saugen (hat gesaugt), den Fußboden wischen (hat gewischt) |
Впр. 4 с. 23, Впр.6 с. 25 |
Впр. 3 с. 22, Впр.5 с. 24, Впр.6 с. 25; Проект «Unsere Freunde»/
|
Впр. 7 с. 25; Проект «Unsere Freunde»/ «Unsere Verwandten» (с. 26);
|
Впр. 2 с. 22 |
||
Lektion 2. SCHULLEBEN (Шкільне життя) |
|||||||||||
6. |
20.09 |
|
Meine Mitschüler und Bekannten (Мої одноклас-ники та знайомі) |
Числівники |
Entschuldigung!, (Das) macht nichts |
Впр. 3 с. 28; Впр. 5a, 5b с. 30; |
Впр. 2 с. 28, Впр.3с с. 29, Впр.6, с.30 |
Впр. 4 с. 29;
|
Впр.7 с.30 |
||
7. |
24.09 |
|
Die Schulsachen (Шкільні речі) |
Утворення складних іменників, модальне дієслово möchten |
der Ohrschützer (-), der Turnschuh (-e), das Aufgabenheft (-e) |
|
Впр. 3 с. 31 |
Впр. 6 с. 32; |
Впр. 4 с. 32 |
||
8. |
27.09 |
|
Unsere Lehrer (Наші вчителі) |
Утворення складних іменників, порядок слів у розповідному та питальному реченні |
nett, hilfsbereit, streng, aufgeben (hat aufgegeben), schimpfen (hat geschimpft), erklären (hat erklärt), die Klassenlehrerin (-nen), der Stoff (-e), das Quiz (-) |
Впр. 4 с. 34 Впр. 5 с. 34 |
Впр. 2 с. 33, Впр. 6, 7 с.35 |
|
вивчити нові слова |
||
9. |
01.10 |
|
Was ist die Schule für mich? (Що є в школі для мене?) |
Порядок слів у розповідному реченні в теперішньому часі |
das Schulfach (-’’-er), der Raum (-’’-e), die Aktivität (-en), die Putzfrau (-en), die Zukunft, das Zeugnis (-se), die Kenntnis (-se), erfahren, plaudern (hat geplaudert) |
Впр. 2 с. 36; Впр. 3 с. 37 |
Впр. 4,5 с.37 |
|
Підготуватися до словникового диктанту |
||
10. |
04.10 |
|
Schulveranstaltungen (Шкільні позакласні заходи) |
Утворення складних іменників |
der Wettbewerb (-e), teilnehmen an (Dat.) (hat teilgenommen)
|
Впр. 3 с. 38; Впр. 4 с. 39 |
Впр. 5 с. 39 |
Впр. 6 с. 39 |
Впр. 2 с. 38 |
||
Lektion 3. SPORT (Спорт) |
|||||||||||
11. |
08.10 |
|
Welche Sportart gefällt dir? (Який вид спорту ти любиш?) |
Вживання дієслів зі словом gern, ступені порівняння прислівника gern |
die Sportart (-en), der Weitsprung, das Laufen, das Werfen, das Boxen |
|
Впр. 4 с. 43, Впр. 5, 6 с. 44 |
|
Впр. 2,3 с. 42 |
||
12. |
11.10 |
|
Was machen wir am liebsten? (Що ми найбіль-ше любимо робити?) |
Порядок слів у реченні |
das Skateboard (-s), der Drachen (-), einen Drachen steigen lassen, das Modellflugzeug (-e), segeln (hat/ist gesegelt), surfen (hat/ist gesurft) |
Впр. 3 с. 46 Впр. 5 с. 47 |
Впр. 6, 7 с. 47 |
Впр. 4 с. 46; |
вивчити нові слова |
||
13. |
18.10 |
|
Sportarten und Ausrüs-tung (Види спорту і спо-рядження) |
Вживання займенника man |
die Ausrüstung, rudern (hat/ist gerudert), das Ruder (-), die Inlineskates (Pl.), die Badehose (-n), das Netz (-e), der Eisschnelllauf |
Впр. 4 с. 49 |
Впр. 5, 6 с. 49 |
|
Впр. 3 с. 48 |
||
14. |
22.10 |
|
Sportwett-kämpfe (Спортивні змагання) Beliebte Sportarten (Популярні види спорту) |
Минулий час Perfekt Дієслова у Präsens та Perfekt |
der Wettkampf (-’’-e), der Kampfsport, das Biathlon, das Snowboarden, die Mannschaft (-en),
der Sportverein (-e), ausüben (hat ausgeübt) das Ergebnis (-se), auf dem Platz, an der Stelle, der Kraftsport, der Ballsport |
Впр. 4a с. 51, Впр.5 с. 52; Впр. 3a с. 53, Впр.4 с. 54; |
Впр. 3b с.50, Впр.4b с. 51, Впр.6 с. 52 Впр. 2 с. 53, Впр. 3b,5 с. 54 |
Впр. 7 с. 52; |
Впр. 2 с. 51, вивчити нові слова |
||
15. |
25.10 |
|
Підсумковий урок по темі «Спорт» |
|
|
|
Проект «Unsere beliebten Sportarten» |
Проект «Unsere beliebten Sportarten» |
Повторити граманий матеріал |
||
Lektion 4. ESSEN UND TRINKEN (Їжа та напої) Харчування |
|||||||||||
16.
|
05.11
|
|
Lebensmittel (Продукти харчування). Lebensmittel kaufen (Купувати продукти харчування) |
Відмінювання сильних і модальних дієслів |
der Käse (-), die Wurst (-’’-e), der Schinken (-), das Öl (-e), die Erbse (-n), die Sahne, belegt, die Backwaren (Pl.) |
Впр.3 с.59 |
Впр. 1 с. 58 |
Впр. 2 с. 58 Впр. 4 с. 59 |
Впр.5 с. 60 |
||
Множина іменників |
das Lebensmittelgeschäft (-e), der Paprika (-s), das Brötchen (-), die Dose (-n), die Packung (-en), sonst |
Впр. 5 с. 62 |
Впр. 1,2 с. 60 |
Впр. 4 с. 61 |
Впр. 6 с.63 |
||||||
17. |
08.11 |
|
Was kochen wir? (Що ми готуємо?) |
Порядок слів у реченні |
zufügen (hat zugefügt), bestreichen (hat bestrichen), schälen (hat geschält), schneiden (hat geschnitten), vermischen (hat vermischt), die Pfanne (-n), der Ofen (-"-), das Kotelett (-s) |
Впр. 3 с.65 |
|
Впр. 2 с.64 |
Впр. 7 с.66 |
||
18. |
12.11 |
|
Was isst und trinkst du gern? (Що ти любиш їсти й пити?) |
Відмінювання сильних дієслів у Präsens |
das Hähnchen (-), die Nudeln (Pl), die Nudelsuppe (-n), die Bulette (-n), das Spiegelei (-er) |
Впр. 1 с. 67 Впр. 3 с.68 |
Впр. 4 с. 68 |
|
Впр. 5 с.68 |
||
19 |
15.11 |
|
Der Appetit kommt beim Essen (Апетит приходить під час їжі) Die Speisekarte (Меню) |
Множина іменників |
die Marmeladendose (-n), der Brotkorb (-"-e), das Milchkännchen (-), der Eierbecher (-), der Salzstreuer (-), die Soße (-n), fett, trocken |
|
Впр. 1 с. 69 |
Впр. 2 с. 69 |
Вивчити слова |
||
Множина іменників, числівники |
das Hauptgericht (-e), die Vorspeise (-n), das Restaurant (-s), das Würstchen (-), die Pilzsuppe (-n), das Schnitzel (-), das/der Gulasch, der Reis |
|
Впр. 3 с. 72 |
Впр.2 с.71 |
Скласти діалог по темі. |
||||||
20.
|
19.11 |
|
In einer Gaststätte (У кав’ярні (ресторані) Підсумковий урок по темі «Їжа та напої» |
Вживання артиклів перед іменниками, що позначають продукти харчування |
bestellen (hat bestellt), Durst haben, Hunger haben, Gaststätte (-n) |
Впр. 3 с. 74 |
Впр. 4 с. 75 |
|
Повторити граматичний матеріал |
||
Lektion 5. EINKÄUFE MACHEN (Робити покупки) |
|||||||||||
21. |
22.11 |
|
Wir kaufen ein (Ми купуємо) |
Складні іменники, кількісні числівники |
das Angebot (-e), die Qualität, super, die Spitze, hässlich, furchtbar, gebraucht |
Впр. 5 с. 79 |
Впр. 3 с.78 |
|
Впр. 7 с. 80 |
||
22. |
26.11 |
|
Kleidung kaufen (Купувати одяг) |
Слабка відміна прикметника, відмінювання займенника welcher/es/e |
welcher/es/e, dieser/es/e, gefallen (hat gefallen), kosten (hat gekostet) |
Впр. 5 с.83 |
Впр. 3 с.82 |
|
Впр. 5 с. 83 вивчити вірш |
||
23. |
29.11 |
|
Im Kaufhaus (В універмазі) Geld ausgeben (Кишенькові гроші) |
Відмінювання прикметників Підрядне речення причини, вживання сполучників well та da |
das Kleidungsstück (-e), die Damenbekleidung, die Herrenbekleidung, das Schaufenster (-), die Krawatte (-n) der Schein (-e), die Münze (-n), der Euro (-s/-), der Cent (-s/-), Geld ausgeben (hat ausgegeben), die Abteilung (-en) |
|
Впр. 4 с. 85 |
Впр. 3 с. 87 |
Впр. 7 с.88 |
||
24. |
03.12 |
|
Was findest du gut? (Що ти вважаєш добрим?) |
Сильна відміна прикметників |
weich, stark, unehrlich |
Впр. 1 с. 89 |
|
Впр. 4 с. 90 |
Впр. 5 с.90 |
||
25. |
06.12 |
|
Eine kleine Modenschau (Маленький модний показ) Підсумковий урок по темі «Робити покупки» |
Мішана відміна прикметників |
Was für ein/e?, vor Kurzem, festlich, der Strumpf (-"-e), kariert |
Впр. 1 с. 91 Впр. 2 с. 92 |
Впр. 3 с. 93 |
|
Впр. 5 с. 93 |
||
26. |
10.12 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
27. |
13.12 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
||
28. |
17.12 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
||
29. |
20.12 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
||
30 |
24.12 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
||
31 |
27.12 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
||