Планування "Німецька мова 7 клас І семестр"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови 7 клас І семестр за підручником С.Сотнікова (друга іноземна мова).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування за підручником Сотнікова С.І., 7 клас

(3 рік навчання 2 години на тиждень) І семестр

 

Дата

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання/ Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Lektion 1. MEINE FAMILIE UND MEINE FREUNDE (Моя сім’я та мої друзі)

1.

03.09

 

Wie war der Sommer? (Яким було літо?)

Утворення складних іменників, Минулий час Präteritum.

Впр. 4 (с. 6)

der Brieffreund (-e), bei (Dat.)

Впр. 2 с. 6; Впр. 5 с. 7

Впр. 4 с. 6,

Впр. 6 с. 7

Впр. 3 с. 6;

Впр. 5 с. 7;

2.

06.09

 

Was machst du in den Ferien? (Що ти робиш на канікулах?)

Займенник man, сполучення man kann (можна), та man kann nicht/kein/keine/keinen (не можна)

der Schläger (-), das Boot (-e), das Skateboard (-s),

die Angel (-n), angeln (hat geangelt)

 

Впр. 3, 5 с. 9

Впр. 6 с. 10

 

Впр. 4 с. 9

3.

 

10.09

 

Neue Freunde (Нові друзі)

Meine Freunde (Мої друзі)

Присвійні займенники

der Fragebogen (-’’-), das Lieblingsfach (-’’-er),

die Lieblingsfarbe (-n), die Lieblingsjahreszeit (-en),

das Lieblingsbuch (-’’-er), das Lieblingstier (-e)

Впр. 4 с. 12

Впр. 2 с. 11,

Впр.3 с. 12, Впр.5, 6

с. 14

Впр. 7 с. 14;

вивчити нові слова

Іменники в Dativ, минулий час Perfekt

befreundet sein mit (Dat.), vertrauen (hat vertraut),

misstrauen (hat misstraut),

die Klassenkameradin (-nen), gemeinsam

Впр. 2 с. 15, Впр.6a с. 17

Впр. 1 с. 15

Впр. 4, 5

с. 16

Впр. 7 с. 17;

Впр. 6 с.17

4.

13.09

 

Meine Familie (Моя родина)

Порядок слів у реченні, минулий час Perfekt

bestehen (hat bestanden), gehören (hat gehört),

der Ehemann (-’’-er)

 

Впр. 2 с. 18,

Впр. 3 с. 18

Впр. 5 с. 20;

Впр. 5 с. 20;

5.

 

17.09

 

Den Eltern helfen (Допомагати батькам)

Підсумко-вий урок по темі «Моя сім’я та мої друзі»

Модальні дієслова müssen, sollen, können, dürfen, wollen, mögen, möchten y Präsens

die Spielsachen aufräumen (hat aufgeräumt), die Wäsche bügeln (hat gebügelt), babysitten (hat babygesittet), das Geschirr spülen (hat gespült), Staub saugen (hat gesaugt), den Fußboden wischen (hat gewischt)

Впр. 4 с. 23,

Впр.6 с. 25

Впр. 3 с. 22, Впр.5 с. 24, Впр.6 с. 25;

Проект «Unsere

Freunde»/

 

Впр. 7 с. 25;

Проект «Unsere

Freunde»/

«Unsere

Verwandten»

(с. 26);

 

 

 

 

Впр. 2 с. 22

Lektion 2. SCHULLEBEN (Шкільне життя)

6.

20.09

 

Meine Mitschüler und Bekannten (Мої одноклас-ники та знайомі)

Числівники

Entschuldigung!, (Das) macht nichts

Впр. 3 с. 28;

Впр. 5a, 5b

с. 30;

Впр. 2 с. 28, Впр.3с с. 29, Впр.6, с.30

Впр. 4 с. 29;

 

Впр.7 с.30

7.

24.09

 

Die Schulsachen (Шкільні речі)

Утворення складних іменників, модальне дієслово möchten

der Ohrschützer (-), der Turnschuh (-e), das Aufgabenheft (-e)

 

Впр. 3 с. 31

Впр. 6 с. 32;

Впр. 4 с. 32

8.

27.09

 

Unsere Lehrer (Наші вчителі)

Утворення складних іменників, порядок слів у розповідному та питальному реченні

nett, hilfsbereit, streng, aufgeben (hat aufgegeben),

schimpfen (hat geschimpft), erklären (hat erklärt),

die Klassenlehrerin (-nen), der Stoff (-e), das Quiz (-)

Впр. 4 с. 34

Впр. 5 с. 34

Впр. 2 с. 33, Впр. 6, 7 с.35

 

вивчити нові слова

9.

01.10

 

Was ist die Schule für mich? (Що є в школі для мене?)

Порядок слів у розповідному реченні в теперішньому часі

das Schulfach (-’’-er), der Raum (-’’-e), die Aktivität (-en), die Putzfrau (-en), die Zukunft, das Zeugnis (-se),

die Kenntnis (-se), erfahren, plaudern (hat geplaudert)

Впр. 2 с. 36;

Впр. 3 с. 37

Впр. 4,5 с.37

 

Підготуватися до словникового диктанту

10.

04.10

 

Schulveranstaltungen (Шкільні позакласні заходи)

Утворення складних іменників

der Wettbewerb (-e), teilnehmen an (Dat.) (hat teilgenommen)

 

Впр. 3 с. 38;

Впр. 4 с. 39

Впр. 5 с. 39

Впр. 6 с. 39

Впр. 2 с. 38

Lektion 3. SPORT (Спорт)

11.

08.10

 

Welche Sportart gefällt dir? (Який вид спорту ти любиш?)

Вживання дієслів зі словом gern, ступені порівняння прислівника gern

die Sportart (-en), der Weitsprung, das Laufen, das Werfen, das Boxen

 

Впр. 4 с. 43, Впр. 5, 6

с. 44

 

Впр. 2,3 с. 42

12.

11.10

 

Was machen wir am liebsten? (Що ми найбіль-ше любимо робити?)

Порядок слів у реченні

das Skateboard (-s), der Drachen (-), einen Drachen steigen lassen, das Modellflugzeug (-e),

segeln (hat/ist gesegelt), surfen (hat/ist gesurft)

Впр. 3 с. 46

Впр. 5 с. 47

Впр. 6, 7

с. 47

Впр. 4 с. 46;

вивчити нові слова

13.

18.10

 

Sportarten und Ausrüs-tung (Види спорту і спо-рядження)

Вживання займенника man

die Ausrüstung, rudern (hat/ist gerudert), das Ruder (-), die Inlineskates (Pl.), die Badehose (-n), das Netz (-e), der Eisschnelllauf

Впр. 4 с. 49

Впр. 5, 6

с. 49

 

Впр. 3 с. 48

14.

22.10

 

Sportwett-kämpfe (Спортивні змагання)

Beliebte Sportarten (Популярні види спорту)

Минулий час Perfekt

Дієслова у Präsens та Perfekt

der Wettkampf (-’’-e), der Kampfsport, das Biathlon,

das Snowboarden, die Mannschaft (-en),

der Sportverein (-e), ausüben (hat ausgeübt)

das Ergebnis (-se), auf dem Platz, an der Stelle, der Kraftsport, der Ballsport

Впр. 4a с. 51, Впр.5 с. 52;

Впр. 3a с. 53, Впр.4 с. 54;

Впр. 3b с.50, Впр.4b с. 51, Впр.6 с. 52

Впр. 2 с. 53, Впр. 3b,5

с. 54

Впр. 7 с. 52;

Впр. 2 с. 51,

вивчити нові слова

15.

25.10

 

Підсумковий урок по темі «Спорт»

 

 

 

Проект «Unsere

beliebten Sportarten»

Проект «Unsere

beliebten Sportarten»

Повторити граманий матеріал

 

Lektion 4. ESSEN UND TRINKEN (Їжа та напої) Харчування

16.

 

05.11

 

 

Lebensmittel (Продукти харчування).

Lebensmittel kaufen (Купувати продукти харчування)

Відмінювання сильних і модальних дієслів

der Käse (-), die Wurst (-’’-e), der Schinken (-), das Öl (-e), die Erbse (-n), die Sahne, belegt, die Backwaren (Pl.)

Впр.3 с.59

Впр. 1 с. 58

Впр. 2 с. 58

Впр. 4 с. 59

Впр.5 с. 60

Множина іменників

das Lebensmittelgeschäft (-e), der Paprika (-s), das Brötchen (-), die Dose (-n), die Packung (-en), sonst

Впр. 5 с. 62

Впр. 1,2

с. 60

Впр. 4 с. 61

Впр. 6 с.63

17.

08.11

 

Was kochen wir? (Що ми готуємо?)

Порядок слів у реченні

zufügen (hat zugefügt), bestreichen (hat bestrichen),

schälen (hat geschält), schneiden (hat geschnitten),

vermischen (hat vermischt),  die Pfanne (-n), der Ofen  (-"-), das Kotelett (-s)

Впр. 3 с.65

 

Впр. 2 с.64

Впр. 7 с.66

18.

12.11

 

Was isst und trinkst du gern? (Що ти любиш їсти й пити?) 

Відмінювання сильних дієслів у Präsens

das  Hähnchen (-), die Nudeln  (Pl), die Nudelsuppe (-n), die Bulette (-n), das Spiegelei (-er)

Впр. 1 с. 67

Впр. 3 с.68

Впр. 4 с. 68

 

Впр. 5 с.68

19

15.11

 

Der Appetit kommt beim Essen (Апетит приходить під час їжі)

Die Speisekarte (Меню)

Множина іменників

die Marmeladendose (-n), der Brotkorb (-"-e), das Milchkännchen (-), der Eierbecher (-), der Salzstreuer (-), die Soße (-n),  fett, trocken

 

Впр. 1 с. 69

Впр. 2 с. 69

Вивчити слова

Множина іменників, числівники

das Hauptgericht (-e), die Vorspeise (-n), das Restaurant (-s), das Würstchen (-), die Pilzsuppe (-n), das Schnitzel (-), das/der Gulasch, der Reis

 

Впр. 3 с. 72

Впр.2 с.71

Скласти діалог по темі.

20.

 

19.11

 

In einer Gaststätte (У кав’ярні (ресторані)

Підсумковий урок по темі «Їжа та напої»

Вживання артиклів перед іменниками, що позначають продукти харчування

bestellen (hat bestellt), Durst haben, Hunger haben, Gaststätte (-n)

Впр. 3 с. 74

Впр. 4 с. 75

 

Повторити граматичний матеріал

 

 

Lektion 5. EINKÄUFE MACHEN (Робити покупки)

21.

22.11

 

Wir kaufen ein (Ми купуємо)

Складні іменники, кількісні числівники

das Angebot (-e), die Qualität, super, die Spitze, hässlich, furchtbar, gebraucht

Впр. 5 с. 79

Впр. 3 с.78

 

Впр. 7 с. 80

22.

26.11

 

Kleidung kaufen (Купувати одяг)

Слабка відміна прикметника, відмінювання займенника welcher/es/e

welcher/es/e, dieser/es/e, gefallen (hat gefallen), kosten (hat gekostet)

Впр. 5 с.83

Впр. 3 с.82

 

Впр. 5 с. 83 вивчити вірш

23.

29.11

 

Im Kaufhaus (В універмазі)

Geld ausgeben (Кишенькові гроші)

Відмінювання прикметників

Підрядне речення причини, вживання сполучників well та da

das Kleidungsstück (-e),

die Damenbekleidung,

die Herrenbekleidung,

das Schaufenster (-),

die Krawatte (-n)

der Schein (-e), die Münze (-n), der Euro (-s/-), der Cent (-s/-), Geld ausgeben (hat ausgegeben), die Abteilung (-en)

 

Впр. 4 с. 85

Впр. 3 с. 87

 

Впр. 7 с.88

24.

03.12

 

Was findest du gut? (Що ти вважаєш добрим?)

Сильна відміна прикметників

weich, stark, unehrlich

Впр. 1 с. 89

 

Впр. 4 с. 90

Впр. 5 с.90

25.

06.12

 

Eine kleine Modenschau (Маленький модний показ)

Підсумковий урок по темі «Робити покупки»

Мішана відміна прикметників

Was für ein/e?, vor Kurzem, festlich, der Strumpf (-"-e), kariert

Впр. 1 с. 91

Впр. 2 с. 92

Впр. 3 с. 93

 

Впр. 5 с. 93

26.

10.12

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

27.

13.12

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

28.

17.12

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

29.

20.12

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

30

24.12

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

31

27.12

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рева Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравцов Ігор Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 травня 2021
Переглядів
5430
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку