№ |
Дата |
Дата |
Тема |
Фонетичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Домашнє завдання |
Тема 4: Шкільне життя |
|||||||||||
|
|
|
Шкільні предмети |
Впр. 1 с. 95 |
с.95 |
|
Впр. 6 с.96 |
Впр. 5 с. 96 |
Впр. 3 с.95 |
Впр. 2 с.95 |
Впр. 8 с.96 |
|
|
|
Який твій улюблений предмет? |
Впр. 1 с. 97 |
с.97 |
Складносурядні речення зі сполучником «denn». Впр. 2b (с. 97) |
Впр. 3в с.98 |
|
Впр. 3а с.98 |
Впр. 2 с.97 |
Впр. 4 с.99 |
|
|
|
Шкільні предмети і оцінки |
Впр. 1 с.100 |
с. 100 |
Субстантивація числівників. Впр. 2 (с. 100); |
Впр. 5 с.102 |
|
Впр. 4 с.101 |
Впр. 3 с.101 |
Впр. 6 с. 102 |
|
|
|
Це наш клас |
Впр. 1с. 103 |
с. 103 |
Складносурядні речення зі сполучником «denn». |
|
Впр. 4 с.104 |
Впр. 3 с.103 |
|
Впр. 6 с.104 |
|
|
|
Мої шкільні друзі |
Впр. 1 с. 105 |
с. 105 |
Підрядне речення часу зі сполучниками «als» і «wenn». Впр. 4 (с. 106) |
Впр. 5 с.107 |
|
Впр. 3 с.105 |
Впр. 2 с.105 |
Впр. 7 с.107 |
|
|
|
Що ти маєш проти |
Впр. 1 с. 108 |
с. 108 |
|
Впр. 3 с.108 |
|
Впр. 4 с.109 |
Впр. 5 с.110 |
Впр. 6 с.110 |
|
|
|
Плани на майбутнє |
Впр. 1 с. 111 |
с. 111 |
|
Впр. 4 с.113 |
|
Впр. 3 с.111-112 |
Впр. 2 с.111 |
Впр. 7 с.113 |
|
|
|
Підсумко-вий урок по темі «Шкільне життя» |
|
повторення |
|
Впр. 4 с.114 |
|
Впр. 5 с.115 |
|
Вивчити розповіть «Шкільне життя» |
Тема 5: Подорожі |
|||||||||||
|
|
|
Планування подорожі |
Впр. 1 с. 117 |
с. 117 |
Географічні власні назви. Впр. 4 (с. 118) |
|
Впр. 3 с. 117 |
|
Впр. 4 с.118 |
Впр. 8 с.120 |
|
|
|
Підготовка до подорожі |
Впр. 1 с. 121 |
с. 121 |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 121) Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu». Впр. 5 (с. 122); |
Впр. 2 с. 121 |
Впр. 4в с. 122 |
|
Впр. 5 с. 122 |
Впр. 8 с.123 |
|
|
|
На вокзалі |
Впр. 1 с.124 |
с. 124 |
Географічні власні назви. |
Впр. 4 с.125 |
Впр. 2 с. 124 |
Впр. 3 с.125 |
|
Впр. 7 с. 126 |
|
|
|
Подорожі в числах |
Впр. 1 с.127 |
с.127 |
Дроби. Впр. 3b, 3c (с. 127) |
|
|
Впр. 3 с.127 |
Впр. 4 с.128 |
Впр. 8 с.130 |
|
|
|
Транспортні засоби |
Впр. 1 с.131 |
с.131 |
|
Впр. 2 с.131 |
Впр. 1 с.131 |
Впр. 3 с.133 |
Впр. 5 с.134 |
Впр. 7 с.134 |
|
|
|
Програма подорожі |
Впр. 1 с.135 |
с. 135 |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 135) |
|
Впр. 1в с.135 |
Впр. 3 с.136 |
Впр. 2 с.135 |
Впр. 6 с. 137 |
|
|
|
Підсумко-вий урок по темі «Подорожі» |
|
|
|
Впр. 2 с.138 |
|
Впр. 5 с. 139 |
|
Вивчити розповідь «Подорожі |
Тема 7: Німецькомовні країни |
|||||||||||
|
|
|
Німеччина і її столиця |
Впр. 1 с.142 |
с. 142 |
Іменників (повторення). Впр. 1 (с. 142) Особливі форми відмінювання іменників. Впр. 4a (с. 144), |
Впр. 2 с. 142 |
|
Впр. 3 с.143 |
Впр. 4 с. 145 |
Впр. 7 с.145 |
|
|
|
Ти знав це раніше? |
Впр. 1 с.146 |
с.146 |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником «dass». Впр. 3a с. 146 |
Впр. 4 с.147 |
Впр. 3в с.147 |
Впр.5 с.148 |
Впр. 3 с.146 |
Впр. 7 с.149 |
|
|
|
Австрія |
Впр. 1 с.150 |
с.150 |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником «ob» і сполучними словами. Впр. 3a с. 150 |
|
Впр. 1 с.150 |
Впр. 3 с.150 |
|
Впр. 6 с.152 |
|
|
|
Швейцарія |
Впр.1 с. 153 |
с.153 |
Підрядне з’ясувальне речення. Впр. 3 с. 153 |
|
Впр. 5 с.154 |
Впр. 3 с.153 |
Впр. 2 с.153 |
Впр. 6 с.154 |
|
|
|
Ліхтенштейн |
Впр. 1 с.155 |
с.155 |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 155) Підрядне з’ясувальне речення. Впр. 6, 7 с. 158 |
Впр. 5 с.157 |
Впр. 3 с.155 |
Впр. 4 с.156 |
|
Впр. 7 с.158 |
|
|
|
Люксембург |
Впр. 1 с.159 |
с.159 |
Словотвір: складні слова. Впр. 2 с. 159 Підрядне з’ясувальне речення. Впр. 4 с. 160 |
|
Впр. 2 с.159 |
Впр. 3в с.159 |
Впр. 3а с.159 |
Впр. 5 с.160 |
|
|
|
Підсумковий урок по темі «Німецькомовні країни» |
|
Повторення |
|
Впр. 2 с.161 |
|
|
Впр. 3 с.161 |
Вивчити розповідь «Німецько-мовні країни» |
Тема 8: Україна |
|||||||||||
|
|
|
Моя столиця і я |
Впр. 1 с.165 |
с.165 |
Складносурядне речення зі сполучниками «deshalb» і «darum». Впр. 5b, 6a (с. 166), |
Впр. 6 с.166 |
Впр. 4в с.165 |
Впр. 5 с.166 |
Впр. 2 с.165 |
Впр. 8 с.167 |
|
|
|
Україна – країна і люди |
Впр. 1 с. 168 |
с.168 |
|
|
Впр. 3 с.169 |
|
Впр.2 с.168 |
Впр. 6 с.170 |
|
|
|
Українські міста |
Впр.1 с.171 |
с.171 |
|
Впр. 2 с.171 |
Впр. 4 с.172 |
|
Впр. 3 с.171 |
Впр. 7 с.172 |
|
|
|
Київ |
Впр. 1 с.173 |
с.173 |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 173) |
Впр. 4 с.174 |
|
Впр. 3 с.173 |
Впр. 2 с.173 |
Впр. 7 с.175 |
|
|
|
Цікаві цілі для подорожей в Україні |
Впр. 1 с.176 |
с. 176 |
|
|
|
Впр. 3 с. 177 |
Впр. 2 с.176 |
Впр. 6 с.178 |
|
|
|
Підсумковий урок по темі «Україна» |
|
Повторення |
|
Впр. 4,5 с.180 |
|
|
|
Вивчити розповідь «Україна» |
|
|
|
Контроль читання |
||||||||
|
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||
|
|
|
Контроль письма |
||||||||
|
|
|
Контроль говоріння |
||||||||
|
|
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |