План виховної роботи ( 9 клас ) на II півріччя 2018 – 2019 н. р.
Січень
|
І тиждень 14.01 -18.01 |
ІІ тиждень 21.01 – 25.01 |
ІІІ тиждень 28.01 – 01.02 |
Виховна година |
«Подивись на себе очима товаришів» |
«Свято єднання» |
«Людина починається з добра» |
Класні збори |
1.Як досягти успіхів у навчанні. 2.Затвердження плану роботи на II семестр. |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ГС «Перлини душі народної» |
Інформаційна хвилинка «Хто такі ледарі?». Бесіда «Слова ласкаві,а думки лукаві». |
Бесіда «Бій під Крутами». Бесіда «Міжнародний день пам’яті Холокоста». |
Ціннісне ставлення до людей |
Виховна хвилинка «Скарбничка людяності» |
Анкетування «Класний керівник очима вихованця» |
Провести анкетування «Чи подобаєтесь ви людям?» |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Правила безпеки взимку. Який він, міцний та неміцний лід?» |
Бесіда «Обмороження: перша допомога». «Правила поведінки та дії на випадок пожежі» |
Анкетування «Мотивація успіху і боязнь невдачі» |
Ціннісне ставлення до природи |
Підживлення кімнатних рослин |
Екологічний аукціон |
Акція «Нагодуй птахів» |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Поетична хвилинка |
Круглий стіл «Сім чудес світу» |
«Мистецтво спілкування» - обговорення книги. |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант «Створимо затишок» |
Проаналізувати стан збереження підручників учнями |
Бесіда « Наука і труд поряд ідуть» |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про правила поведінки на перерві |
Бесіда з __________________ з метою з’ясування причин пропусків уроків |
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення щоденників
|
Комунікації: школа - батьки |
Уточнити дані для замовлення свідоцтв |
Спілкування з батьками -------------------- з метою з’ясування причин відсутності дитини в школі |
Батьківські збори 1.Про закінчення базової школи. 2.Культура спілкування в сім’ї» |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсі знавців колядок, щедрівок.
|
Долучитися до рейду-перевірки збереження підручників. Взяти участь у загальношкільній лінійці «У єдності наша сила: День соборності України». |
Урок-реквієм, присвячений учасникам битви під Крутами |
Лютий
|
І тиждень 04.02 – 08.02 |
ІІ тиждень 11.02 – 15.02 |
ІІІ тиждень 18.02 – 22.02 |
IV тиждень 25.02 – 01.03 |
Виховна година |
«Цінність людини – в її унікальності» |
«На крилах любові»
|
«Передаймо,нащадкам наш найбільший скарб -рідну мову» |
« Здоровий спосіб життя» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Державна символіка» |
Провести конкурс малюнка «Моя країна моїми очима».
|
Урок мужності «Не має гірше, як в неволі». |
«
|
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування «Культура спілкування і взаємин у повсякденні.» |
Виховна хвилинка «Поспішай робити добро» |
«Сучасні джентельмени»
|
Бесіда «Культура поведінки в громадському транспорті» |
Ціннісне ставлення до себе |
Анкетування «Чи звик ти обмірковувати свої вчинки?» |
Інтелектуальна бесіда:«Скарбничка мудрості»
|
Диспут «Не шкодь собі» |
Бесіда «Правила пожежної безпеки дома» |
Ціннісне ставлення до природи |
Перегляд відео |
Екскурсія зимовим парком/фото/ |
Підгодовування птахів |
Екологічна подорож- вікторина «Ми і світ природи» |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виготовлення Валентинок |
Перегляд презентації про художні промисли України |
Взяти участь у конкурсі на кращий літературний твір, присвячений Дню рідної мови. |
Милування картинами художників |
Ціннісне ставлення до праці |
Ремонт підручників у шкільній бібліотеці |
Аукціон професій |
Догляд за кімнатними рослинами |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями----------------------------., про стан збереження підручників |
Аналіз ведення щоденників у
|
Бесіда з учнями ---------------------------------------------------------------------------------------- про виконання доручень
|
Бесіда з ------------------------------------------- про бережливе ставлення до шкільного майна |
Комунікації: школа - батьки |
Бесіда про раціональне харчування в родині |
Бесіда. Відповідальність батьків за здоров’я дітей. |
Бесіда з мамою ------------------------------------- про успішність та поведінку в школі |
Підготувати листи-повідомлення для батьків про успішність дітей у школі |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсній програмі для старшокласників «Пташка красна своїм пір’ям, а людина своїм знанням». |
Святкова пошта до Дня святого Валентина – конкурс на кращу листівку.
|
Здійснити подорож до музею Лесі Українки. |
Взяти участь у заходах, присвячених Дню рідної мови. |
Березень
|
І тиждень 04.03 – 08.03 |
ІІ тиждень 11.03 – 15.03 |
ІІІ тиждень 18.03 -22.03 |
Виховна година |
«За хмарою тютюнового диму» |
«Здоров’я - головний життєвий скарб» |
«Кримінальна відповідальність неповнолітніх»
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
ГС «Хто ти: українець чи малорос?» |
Чи стали ми особистостями.? Спроба самоаналізу. |
Бібліотечний урок «Підручник - наймасовіша книжка». |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Про честь і обман» . «Правила безпечного користування побутовими газовими приладами» |
Тренінг з розвитку творчого мислення «Уявімо,що….» |
Диспут «У житті свій власний голос треба мати». |
Ціннісне ставлення до себе |
Вікторина з правил руху велосипедистів. Тест «Твоє здоров’я». |
Бесіда . ТБ. Правила пожежної безпеки та поводження з електроприладами. |
Бесіда « Пам’ятка безпеки для попередження дитячого травматизму»
|
Ціннісне ставлення до природи |
Конкурс малюнків «Весну зустрічаємо» |
Бесіда « Будь природі добрим сином» |
День довкілля . Операція «Посади деревце»
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Обмін думками «Живи, книго!» |
Віртуальна екскурсія до художнього музею. |
Інтелектуальна гра «Знайко» |
Ціннісне ставлення до праці |
Інформаційна хвилинка «Що таке криптовалюта?» |
Визначення нахилу до певного виду професії /тест/. |
Трудовий десант «Створимо затишок» |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про виконання своїх доручень
|
Аналіз відвідування учнями школи
|
Контроль за станом підручників (перевірка стану підручників у всіх учнів класу)
|
Комунікації: школа - батьки |
Бесіда з мамою _________________________. з метою покращення успішності |
« Здоровий спосіб життя сім’ї як запорука успішного формування здорового молодого покоління» - поради. |
Бесіда «Як зберегти здоров’я підлітка?» |
Участь у загальношкільних заходах |
Виготовлення святкових листівок до 8- Березня. Взяти участь у заході «Уклін тобі, рідна матусю»
|
Взяти участь у заходах присвячених Шевченківським дням |
Відвідати виставку дитячої книги. |
Квітень
|
І тиждень 01.04 – 05.04 |
ІІ тиждень 08.04 – 12.04 |
ІІІ тиждень 15.04 – 19.04 |
IV тиждень 22.04 – 26.04 |
Виховна година |
«Щастя! Як ми його розуміємо»
|
«Сім чудес України »
|
«Шануймо все, що зветься просто й коротко - Природа»
|
«Біль Чорнобиля з роками не зникає» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Відверта розмова «Твій моральний ідеал» |
ГС «Права дитини» |
Інформаційна хвилинка «Що таке національна самосвідомість?» |
Як стати успішною людиною? Думки вголос. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда про спілкування «У пошуках спільної мови» |
Година духовності «Великодні дзвони »
|
Виховна хвилинка «Милосердя» |
Диспут «Дисципліна – це добре чи погано?» |
Ціннісне ставлення до себе |
Усний журнал «Професії моєї родини» |
Тренінг «Я та мій клас» . Бесіда «Пунктуальність і відповідальність» |
Інтелектуальна гра «Найрозумніший» |
Бесіда «Правила безпечного використання предметів побутової хімії» |
Ціннісне ставлення до природи |
Перегляд учнівських презентацій з екології |
Огляд рослин квітника після зимівлі. |
День довкілля «Чисте довкілля – запорука добробуту» |
Всесвітній день Землі |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Заочна подорож Україною |
Бесіда «Вміння бачити прекрасне» «Пасхальні писанки» - навчання розпису. |
Міжнародний день пам’ятників та історичних місць. Заочна подорож рідним краєм |
Виставка «Кумедне фото» |
Ціннісне ставлення до праці |
Круглий стіл «Справа твого життя» |
Трудовий десант по очищенню території школи |
Диспут «Як ми розуміємо професії великі та малі» |
Упорядкування квітника |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з дівчатами про зовнішній вигляд |
|
Бесіда «Змістовне проведення дозвілля» |
|
Комунікації: школа - батьки |
Індивідуальні бесіди з ------------ ------------------------ з метою подолання вживання нецензурних слів |
Бесіда з --------------------------------------------- з метою покращення успішності з англ. м. «Безпека дитини у Всесвітній мережі» - поради батькам. |
Бесіда «Проблема шкідливих звичок учнів» |
Підготувати листи-повідомлення для батьків про успішність дітей у школі |
Участь у загальношкільних заходах |
Долучитися до спортивного свята «Молодь обирає здоров’я». |
Долучитися до заходів тижня довкілля «Зроби планету гарною!». |
Долучитися до конкурсу малюнків на асфальті «Голуба планета Земля». Відвідати художній вернісаж «Україно моя, Україно…» |
|
Травень
|
І тиждень 29.04 – 03.05 |
ІІ тиждень 06.05 – 10.05 |
ІІІ тиждень 13.05 – 17.05 |
IV тиждень 20.05 – 25.05 |
Виховна година |
«Щоб у серці панувала злагода» |
«Святе слово мати».
|
«Роки людині до лиця» |
«Де найкраще місце на землі?»
|
Класні збори |
1.ДПА – підсумок навчальної праці.. 2.Виконання доручень самоорганізовує. |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інформаційна хвилинка «Історія свята 1 Травня»
|
«День пам'яті та примирення» - участь у заходах |
Бесіда «Діяльність відомих історичних осіб в ім’я свободи України» |
ГС «Чи здатні ми на подвиг?» |
Ціннісне ставлення до людей |
Виховна хвилинка «Слова вітання» |
Диспут «Культура – повага до людей і до себе» |
Бесіда «Про правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів» |
ГС «Людина – творець власної долі» |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Розкажи мені про себе» |
Бесіда «Спокус безліч, а здоров’ я одне»
|
Правила безпечної поведінки на воді та біля води |
Інформаційна хвилинка «Професійні схильності» |
Ціннісне ставлення до природи |
Висаджування рослин у квітник. |
Озеленення шкільного подвір’я |
Прогулянка весняними луками
|
Екскурсія на Щкуратську гору |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Віртуальна подорож «Майстерня петриківського розпису» |
Інформаційна хвилинка «Стінопис» |
День вишиванки |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Упорядкування квітника |
Рейд-огляд «Ми – господарі класу» |
Прибирання класу |
Бібліотечний урок «Як продовжити життя книги» |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за станом шкільних приладь |
Аналіз ведення щоденників ------------------------------------------------ ----------------------
|
Бесіда з учнями ---------------------------- ---------------------------- про виконання доручень |
Оцінка стану підручників |
Комунікації: школа - батьки |
Відповідальність батьків за перебування дітей у вечірній і нічний час у розважальних центрах - поради |
«Режим дня учня» = поради щодо підготовки до ДПА. |
БЗ. «Роль батьків у виборі трудового шляху дитини» |
Засідання БК з метою вирішення організаційних питань. Підготувати листи-подяки батькам.
|
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у лінійці-пам’яті «Чорнобиль не має минулого часу» |
Взяти участь у зустрічі з учасниками бойових дій до Дня Перемоги |
|
Долучитись до акції «Даруємо книгу». |
Травень
|
V тиждень 27.05 -31.05 |
Виховна година |
«Не одяг красить людину, а добрі діла»
|
Класні збори |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Інформаційна хвилинка «Що таке толерантність?» |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Пізнай самого себе» Інструктаж-пам’ятка з ТБ під час літнього відпочинку. |
Ціннісне ставлення до природи |
Поетична хвилинка
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Підготувати підручники до повернення в бібліотеку |
Комунікації: школа - батьки |
Бесіда « Мова дорослих – взірець для наслідування» |
Участь у загальношкільних заходах |
Підготувати підручники до здачі в бібліотеку. Взяти участь у святі Останнього дзвоника |