Планування уроків з трудового навчання (без поділу класів) для 7 класу на 2019-2020 н.р.

Про матеріал
Планування уроків з трудового навчання(без поділу на хлопчиків та дівчаток) на 2019-2020 н.р. Планування складено відповідно до Програми з трудового навчання. Рекомендовано використовувати в школах, де немає поділу класів.
Перегляд файлу

№ п/п

Клас, номери уроків

Розділи, теми

Кількість годин

Дата

7клас

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Проект 1: Рамка для фото

Основні технології: технологія оздоблення мозаїкою, технологія ручної обробки деревини

 

1

Вступ. Вступний інструктаж з БЖ та ОП. Деревина як конструкційний матеріал. Види пиломатеріалів.

1

 

 

2

Поняття про проеціювання. Види на кресленні. Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту.

1

 

 

3

Призначення методу фокальних об’єктів для вдосконалення чи створення виробу.

1

 

 

4

Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

1

 

 

5

Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення основи рамки та мозаїчного набору. Інструменти для розмічання деревини, їх використання.

1

 

 

6-7

Виготовлення рамки. Інструменти для ручного пиляння деревини.

2

 

 

8

Остаточна обробка виробу. Захист проекту. Самооцінка виготовленого виробу. Розрахунок собівартості виробу.

1

 

Проект 2: Вішак для одягу

Основна технологія: технологія ручної обробки деревини

Додаткова технологія: технологія ручної обробки сортового прокату

 

9

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Виконання креслень виробу.

1

 

 

10

Добір матеріалів для виготовлення виробу, визначення їх кількості. Добір гачків. Моделі-аналоги.

1

 

 

11

Розмічання деталей вішака. Розмічальні інструменти та їх призначення.

1

 

 

12

Виготовлення вішака. Інструменти для пиляння деревини. Їх призначення. Випилювання заготовок.

2

 

 

13-14

Стругання заготовок для виготовлення вішака. Інструменти для стругання.

2

 

 

15-16

Виготовлення вішака. Інструменти для обробки сортового прокату. Гнуття заготовок. Способи закріплення вішака на стіні.

2

 

 

17

Складання виробу. Остаточна обробка виробу. Захист проекту. Практичне використання виготовленого виробу.

1

 

 

 

Проект 3:Вироби кухонного призначення

Основні технології: технологія механічної обробки деревини (хлопчики),

технологія в’язання гачком (дівчатка).

 

 

18

Вибір та обгрунтування теми проекту -  Вироби виготовлені на токарному верстаті (хлопчики), серветка (дівчатка) Планування роботи з виконання проекту. Проектування на дві площини проекцій.

1

 

 

19

Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

1

 

 

20

Добір конструкційних матеріалів та інструментів та обладнання. Призначення та будова токарного верстата з обробки деревини СТД-120М (хлопчики), різновиди гачків(дівчатка)

1

 

 

21

Закріплення заготовки на верстаті. Інструменти для точіння деревини. Прийоми роботи ними. Додаткові інструменти і пристосування для в’язання гачком.

1

 

 

22-23

Виготовлення кухонного приладдя на токарному верстаті(качалка, макогін).Виготовлення серветки.

2

 

 

24-25

Виготовлення виробу. Шліфування виробу. Види шліфувальних шкурок.

2

 

 

26

Художня обробка виробу. Оздоблення виробу.

1

 

 

27

Остаточна обробка виробу. Захист проекту. Самооцінка виготовленого виробу.

1

 

Проект 4: Штучні квіти

Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів

 

28

Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

1

 

 

29

Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей.

1

 

 

30

Виготовлення виробу: створення квіток та листків.

1

 

 

31

Компонування квітів у виріб.

1

 

 

32

Остаточна обробка виробу. Захист проекту

1

 

Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Міні-проект 1: Малярні роботи в побуті власними руками.

Технологія: технологія малярних робіт.

 

33-34

Малярні роботи. Технологія виконання малярних робіт

2

 

Проект 2: Я-споживач.

Технологія: технологія придбання продуктів харчування та інших товарів.

 

35

Маркування споживчих товарів. Читання маркування товарів.

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Артюх Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Матвійчук Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Технології, 7 клас, Планування
Додано
3 вересня 2019
Переглядів
10135
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку