|
|
|
|
|
1 |
Вступний тренінг для учнів 5–9 класів. «Вчимося жити разом». |
|
А Б B |
|
2 |
Тема 1. Ти-особливий. Твій найкращий друг. |
|
А Б В |
|
3 |
Автобіографія. Який (яка) я є? Яким (якою) хочу бути? Переваги і недоліки. Проект самовдосконалення. |
|
А Б В |
|
4 |
Люди з особливими потребами. |
|
А Б В |
|
5 |
Тема 2. Ми-особливі. Чим різняться люди між собою? |
|
А Б В |
|
6 |
Права й обов’язки дитини. |
|
А Б В |
|
7 |
Поняття «дискримінація» і «стрес». |
|
А Б В |
|
8 |
Як стати толерантним. |
|
А Б В |
|
9 |
Систематизація та узагальнення набутих знань, умінь і навичок. |
|
А Б В |
|
10 |
Тема 3. Про почуття і співчуття. Для чого потрібні почуття. |
|
А Б В |
|
11 |
Перегляд та аналіз мультиплікаційного фільму «Думки навиворіт» (ч.1) |
|
А Б В |
|
12 |
Перегляд та аналіз мультиплікаційного фільму «Думки навиворіт» (ч.2) |
|
А Б В |
|
13 |
«Я-повідомлення». |
|
А Б В |
|
14 |
Про співчуття. |
|
А Б В |
|
15 |
Систематизація та узагальнення набутих знань, умінь і навичок. |
|
А Б В |
|
16 |
Повторення матеріалу, що вивчався в Iсеместрі. |
|
А Б В |
|