|
|
|
|
|
17 |
Тема 4 «Що сприяє порозумінню між людьми». Спілкування. |
|
А Б |
|
18 |
Перегляд та аналіз м./ф «Барбоскіни». |
|
А Б |
|
19 |
Щирість і тактовність. |
|
А Б |
|
20 |
Доброзичливість і гарні манери. |
|
А Б |
|
21 |
Уміння говорити і слухати. |
|
А Б |
|
22 |
Як подолати невпевненість. |
|
А Б |
|
23 |
Систематизація та узагальнення набутих знань, умінь і навичок. |
|
А Б |
|
24 |
Тема 5 «Упевнена поведінка». Стилі поведінки. |
|
А Б |
|
25 |
Як досягти упевненої поведінки. |
|
А Б |
|
26 |
Тема 6 «Спілкування з дорослими». Дорослі, яким ти довіряєш. |
|
А Б |
|
27 |
Дружна родина. |
|
А Б |
|
28 |
Тема 7 «Спілкування з однолітками». Як вчинить справжній друг. |
|
А Б |
|
29 |
Улюблені ігри хлопчиків і дівчаток. |
|
А Б |
|
30 |
Що я знаю про свого друга. |
|
А Б |
|
31 |
Дружний клас. |
|
А Б |
|
32 |
Систематизація та узагальнення набутих знань, умінь і навичок. |
|
А Б |
|
33 |
Повторення матеріалу, що вивчався. |
|
А Б |
|
34 |
|
|
А Б |
|