Вивчення стану й ефективності виховного процесу у 2 класі
Предмет вивчення |
Методи та прийоми вивчення |
Строки вивчення |
Суб'єкт вивчення |
1. Стан міжособистісних відносин, виявлення лідерів у класному колективі |
1. Привітання літніх іменинників 2. Гра-драматизація «Мої друзі» 3. Гра «Коло вибору» |
Вересень
Січень
жовтень |
Учні класу Учні класу
Учні класу
|
2. Інтереси та нахили учнів |
1. Ігрова вправа «Навіщо людина працює» 2. «Оформлення виставки «Світ талантів учнів 2 класу»
|
Грудень
Травень
|
Учні класу
Учні класу
|
3. Умови розвитку особистості учнів |
1. Відвідування учнів удома. 2. Бесіди з батьками 3. Індивідуальні бесіди з учнями |
Вересень, жовтень Протягом року Протягом року |
Батьки, учні Батьки Учні класу |
4. Самооцінка особистості дитини |
Гра-бесіда «Який я співрозмовник»
|
Листопад
|
Учні класу |
5. Задоволеність учнів життям у класі |
Створення проекту «Наш клас» |
Лютий - березень |
Учні класу |
6. Уявлення учнів про ідеальний образ справжніх чоловіка й жінки |
Перекличка повідомлень «Мої сімейні обов’язки»
|
жовтень |
Учні класу
|
7. Моральна спрямованість учнів |
1. Гра – бесіда «Як привітати рідних 2. Школа ввічливості «"Як ми розмовляємо. " |
грудень
Лютий
|
Учні класу |
8. Сформованість колективу класу |
Ігрова вправа "Про дружбу"
|
Квітень |
Учні класу |
9. Задоволеність учнів і батьків життєдіяльністю у класі |
1. Опитування «Оцінка діяльності класного колективу» 2. Колективний аналіз роботи |
Травень
Травень |
Учні класу, батьки
Учні класу, батьки |
10. Вихованість учнів |
Характеристика учня
|
Травень |
Учні класу |