Даний матеріал допоможе вчителеві при розробці календарного планування з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" до підручника 1 класу НУШ
Гільберг, Т. Г.
Тарнавська, С. С.
Гнатюк, О. В.
Павич, Н. М.
Календарно-тематичне планування уроків
Я досліджую світ за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич
для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)
ІІ семестр
Інтегрований курс ( 4 години на тиждень)
№ |
Дата уроку |
Тема уроку
|
Примітка |
||
Я і навколишній світ. Світ, який мене оточує |
|||||
65 |
|
Різноманітність рослин. Їх будова. (с. 3-5). |
|
||
66 |
|
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні і хвойні рослини. (с. 6-7). |
|
||
67 |
|
Створення фантастичного дерева за власним задумом або зразком ( с.8 ) |
|
||
68 |
|
Дикорослі і культурні рослини. (с. 9-10). |
|
||
69 -70 |
|
Дикорослі і культурні рослини. Дослідження насіння соняшника. Дослід: як отримати олію з насіння соняшника ( с. 11-12). |
|
||
71 |
|
Різноманітність тварин. Дикі і свійські тварини (с. 13-16). |
|
||
72 |
|
Комахи та риби (с. 17). |
|
||
73 |
|
Комахи та риби (с. 17). |
|
||
74 |
|
Виготовлення іграшки сонечка з картону ( с. 19) |
|
||
75 |
|
Птахи і звірі (с. 20-22). |
|
||
76- 77 |
|
Охорона природи (с. 24-26).
|
|
||
78 |
|
Аплікація технікою орігамі. ( с. 23) |
|
||
79 |
|
Узагальнюючий урок за розділом «Світ, який оточує». |
|
||
|
|
Я і моє здоров’я |
|
||
80 |
|
Тіло людини (с. 27-29). |
|
||
81 |
|
Виготовлення з пластиліну лижника за зразком чи власним задумом ( с. 31) |
|
||
82 – 83 |
|
Тіло людини. Дослідження відбитків пальців рук (с. 30). |
|
||
84 |
|
Життєрадісність і здоров’я (с. 32-33). |
|
||
85 |
|
Фізичні вправи і здоров’я. Загартування (с. 34-36). |
|
||
86 |
|
Виготовлення шаблонів для очей за зразком чи власним задумом(с.37). |
|
||
87 |
|
Який буває відпочинок ( с. 38 -39). |
|
||
88 |
|
Виготовлення настільної гри «Хрестики-нулики» ( с.40). |
|
||
89 |
|
Харчування і здоров’я (с. 41-43). |
|
||
90 |
|
Сервірування столу. Правила поведінки за столом ( с. 43-44). |
|
||
91 |
|
Створення лепбука «Правила поведінки за столом» ( с. 44). |
|
||
92 |
|
Корисна їжа. Яка вона? ( с. 46-48). |
|
||
93 – 94 |
|
Узагальнюючий урок за розділом «Я і моє здоров’я». Створення проекту « Корисна їжа»
|
|
||
Моє близьке оточення. Я і моя сім’я |
|||||
95 |
|
Сім’я – найближче моє оточення ( с. 49-53). |
|
||
96 |
|
Створення картини « Моя сім’я» ( с. 53) |
|
||
97 |
|
Обов’язки в сім’ї, родині ( с. 54 55). |
|
||
98 |
|
Домашні улюбленці ( 56-57). |
|
||
99 |
|
Створення аплікації песика з тканини ( с.58) |
|
||
100 |
|
Які матеріали людина використовує в повсякденному житті ( с. 59-61) |
|
||
101 |
|
Дослідження властивостей штучних матеріалів ( с. 61-63). |
|
||
102 |
|
Аплікація « Будинок для моєї родини» ( с.63) |
|
||
103 |
|
Винаходи людства ( с. 64-67).
|
|
||
|
Мій рід |
||||
104 |
|
Родинне дерево ( с. 68-69). |
|
||
105 |
|
Створення дерева родинного дерева за зразком чи власним задумом (с. 69). |
|
||
106 – 107 |
|
Родинні традиції і свята (с. 70-71). |
|
||
108 |
|
Створення лепбука «День родини» ( с. 71)
|
|
||
109 |
|
Узагальнюючий урок за розділом «Моє близьке оточення». |
|
||
Я живу в Україні Я і моя громада |
|||||
110 |
|
Мій рідний край ( с. 72-75). |
|
||
111 |
|
Аплікація улюбленого українського птаха ( с. 71) |
|
||
112 |
|
Природа рідного краю. Водойми. (с. 76-77). |
|
||
113 |
|
Урок-екскурсія. Водойми рідного краю (с. 78).
|
|
||
114 |
|
Рослини рідного краю (с. 79-82). |
|
||
115 |
|
Тварини рідного краю ( с. 83-84). |
|
||
116 |
|
Який свійських тварин вирощують у рідному краю ( с. 86-88). |
|
||
117 |
|
Чи потрібно охороняти рослини і тварин ( с. 89-92). |
|
||
118 |
|
Створення з малюнків Червоної книги рідного краю (колективна робота) ( с. 92). |
|
||
119 |
|
Поведінка у громадських місцях ( с. 93-94) |
|
||
120 |
|
Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка із незнайомцями ( с. 95-96). |
|
||
121
|
|
До кого звертатися у разі виникнення небезпечних ситуацій (с. 97-98). |
|
||
122 |
|
Створення спільного проекту « Що треба знати про небезпечні ситуації» |
|
||
123 |
|
Узагальнюючий урок за розділом «Я і моя громада»
|
|
||
Україна – моя Батьківщина |
|||||
124 – 125 |
|
Символи моєї країни ( с. 99-101).
|
|
||
126 |
|
Створення символів держави, використовуючи насіння рослин. |
|
||
127 |
|
Київ – столиця України( с. 103-104). |
|
||
128 |
|
Культура та звичаї українців (с. 105-107). |
|
||
129 |
|
Кожен народ має свої народні символи ( с. 108-109). |
|
||
130 |
|
Створення ляльки – мотанки. |
|
||
131 |
|
Україна – європейська держава ( с. 110). |
|
||
132 |
|
Урок – екскурсія « Моє селище» |
|
||
133 |
|
Узагальнюючий урок за розділом «Україна – моя Батьківщина». |
|
||
134 |
|
Резервний урок. |
|
||
135 |
|
Резервний урок. |
|
||
136 |
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. |
|
||