Планування " Я досліджую світ" 1 клс НУШ

Про матеріал

Даний матеріал допоможе вчителеві при розробці календарного планування з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" до підручника 1 класу НУШ

Гільберг, Т. Г.

Тарнавська, С. С.

Гнатюк, О. В.

Павич, Н. М.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

Я досліджую світ за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич

для 1 класу за програмою НУШ (2018-2019 н.р.)

ІІ семестр

Інтегрований курс ( 4 години на тиждень)

 

Дата

уроку

Тема уроку

 

Примітка

Я і навколишній світ.

Світ, який мене оточує

65

 

Різноманітність рослин. Їх будова. (с. 3-5).

 

66

 

Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні і хвойні рослини. (с. 6-7).

 

67

 

Створення фантастичного дерева за власним задумом або зразком  ( с.8 )

 

68

 

Дикорослі і культурні рослини. (с. 9-10).

 

69

-70

 

Дикорослі і культурні рослини. Дослідження насіння соняшника. Дослід: як отримати олію з насіння соняшника ( с. 11-12).

 

71

 

Різноманітність тварин. Дикі і свійські тварини (с. 13-16).

 

72

 

Комахи та риби (с. 17).

 

73

 

Комахи та риби (с. 17).

 

74

 

Виготовлення іграшки сонечка з картону ( с. 19)

 

75

 

Птахи і звірі (с. 20-22).

 

76-

 77

 

Охорона природи (с. 24-26).

 

 

78

 

Аплікація технікою орігамі. ( с. 23)

 

79

 

Узагальнюючий урок за розділом «Світ, який оточує».

 

 

 

 

Я і моє здоров’я

 

80

 

Тіло людини (с. 27-29).

 

81

 

Виготовлення з пластиліну лижника за зразком чи власним задумом ( с. 31)

 

82 –

83

 

Тіло людини. Дослідження відбитків пальців рук (с. 30).

 

84

 

Життєрадісність і здоров’я (с. 32-33).

 

85

 

Фізичні вправи і здоров’я. Загартування (с. 34-36).

 

86

 

Виготовлення шаблонів для очей за зразком чи власним задумом(с.37).

 

87

 

Який буває відпочинок ( с. 38 -39).

 

88

 

Виготовлення настільної гри «Хрестики-нулики» ( с.40).

 

89

 

Харчування і здоров’я (с. 41-43).

 

90

 

Сервірування столу. Правила поведінки за столом ( с. 43-44).

 

91

 

Створення лепбука «Правила поведінки за столом» ( с. 44).

 

92

 

Корисна їжа. Яка вона? ( с. 46-48).

 

93 –

94

 

Узагальнюючий  урок за розділом «Я і моє здоров’я».

Створення проекту « Корисна їжа»

 

 

Моє близьке оточення.

Я і моя сім’я

95

 

Сім’я – найближче моє оточення ( с. 49-53).

 

96

 

Створення картини « Моя сім’я» ( с. 53)

 

97

 

Обов’язки в сім’ї, родині ( с. 54 55).

 

98

 

Домашні улюбленці ( 56-57).

 

99

 

Створення аплікації песика з тканини ( с.58)

 

100

 

Які матеріали людина використовує в повсякденному житті ( с. 59-61)

 

101

 

Дослідження властивостей штучних матеріалів ( с. 61-63).

 

102

 

Аплікація « Будинок для моєї родини» ( с.63)

 

103

 

Винаходи людства ( с. 64-67).

 

 

 

Мій рід

104

 

Родинне дерево ( с. 68-69).

 

105

 

Створення дерева родинного дерева за зразком чи власним задумом (с. 69).

 

106 –

107

 

Родинні традиції і свята (с. 70-71).

 

108

 

Створення лепбука «День родини» ( с. 71)

 

 

109

 

Узагальнюючий  урок за розділом «Моє близьке оточення».

 

 

Я живу в Україні

Я і моя громада

110

 

Мій рідний край ( с. 72-75).

 

111

 

Аплікація улюбленого українського птаха ( с. 71)

 

112

 

Природа рідного краю. Водойми. (с. 76-77).

 

113

 

Урок-екскурсія. Водойми рідного краю (с. 78).

 

 

114

 

Рослини рідного краю (с. 79-82).

 

115

 

Тварини рідного краю ( с. 83-84).

 

116

 

Який свійських тварин вирощують у рідному краю ( с. 86-88).

 

117

 

Чи потрібно охороняти рослини і тварин ( с. 89-92).

 

118

 

Створення з малюнків Червоної книги рідного краю (колективна робота) ( с. 92).

 

119

 

Поведінка у громадських місцях ( с. 93-94)

 

120

 

Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка із незнайомцями ( с. 95-96).

 

121

 

 

До кого звертатися у разі виникнення небезпечних ситуацій (с. 97-98).

 

122

 

Створення спільного проекту « Що треба знати про небезпечні ситуації»

 

123

 

 Узагальнюючий урок за розділом «Я і моя громада»

 

 

Україна – моя Батьківщина

124 –

125

 

Символи моєї країни ( с. 99-101).

 

 

126

 

Створення символів держави, використовуючи насіння рослин.

 

127

 

Київ – столиця України( с. 103-104).

 

128

 

Культура та звичаї українців (с. 105-107).

 

129

 

Кожен народ має свої народні символи

( с. 108-109).

 

130

 

Створення ляльки – мотанки.

 

131

 

Україна – європейська держава ( с. 110).

 

132

 

Урок – екскурсія « Моє селище»

 

133

 

Узагальнюючий урок за розділом «Україна – моя Батьківщина».

 

134

 

Резервний урок.

 

135

 

Резервний урок.

 

136

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вайс Василина
    Щиро дякую за планування .
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вайс Василина
    Щиро дякую за планування .
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
3261
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку