Заступник директора _________ М.М. Гнатковська
гімназії з НВР
«____» вересня 2023 р.
Календарно-тематичне
планування уроків:
фізики (7–9 кл.),
алгебри і геометрії (7, 9 кл.)
Олексицької гімназії
на 2023-2024 н.р.
Вчитель: Сичак А.В.
2023 р.
РАЗОМ: 17 год
Розроблено згідно навчальних програм: «Фізика. 7-9 класи», «Математика. 5-9 класи» тощо, затверджених наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380)
{Закон визнано таким, що відповідає Конституції України (є конституційним), згідно з Рішенням Конституційного Суду № 10-р/2019 від 16.07.2019}
{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 2657-VIII від 18.12.2018, ВВР, 2019, № 5, ст.33
№ 2661-VIII від 20.12.2018, ВВР, 2019, № 5, ст.35
№ 2704-VIII від 25.04.2019, ВВР, 2019, № 21, ст.81
№ 2745-VIII від 06.06.2019, ВВР, 2019, № 30, ст.119
№ 392-IX від 18.12.2019, ВВР, 2020, № 24, ст.170
№ 463-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 31, ст.226
№ 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123
№ 725-IX від 18.06.2020, ВВР, 2020, № 46, ст.395
№ 910-IX від 17.09.2020, ВВР, 2020, № 51, ст.491
№ 978-IX від 05.11.2020
№ 1357-IX від 30.03.2021
№ 1369-IX від 30.03.2021}
Стаття 54. Права та обов’язки педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу
1. Педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на:
академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;
розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;
користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;
підвищення кваліфікації, перепідготовку;
вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;
доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності…
* * *
Закон України «Про повну загальну середню освіту»
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2020, № 31, ст.226)
{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 764-IX від 13.07.2020, ВВР, 2020, № 48, ст.431
№ 1385-IX від 13.04.2021}
Стаття 17. Оцінювання результатів навчання учнів та їх атестація
1. Кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.
2. Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання, державна підсумкова атестація, зовнішнє незалежне оцінювання.
3. Формувальне, поточне та підсумкове оцінювання результатів навчання учнів на предмет їх відповідності вимогам навчальної програми, вибір форм, змісту та способу оцінювання здійснюють педагогічні працівники закладу освіти.
Календар учителя:
|
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
|||||||||||
Понеділок |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
Вівторок |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
Середа |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
4 |
11 |
18 |
25 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
Четвер |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
5 |
12 |
19 |
26 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
П’ятниця |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
6 |
13 |
20 |
27 |
3 |
10 |
17 |
24 |
|
Субота |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
7 |
14 |
21 |
28 |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
Неділя |
3 |
10 |
17 |
24 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
|
Грудень |
Січень |
Лютий |
|||||||||||
Понеділок |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
5 |
12 |
19 |
26 |
Вівторок |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
Середа |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
Четвер |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
4 |
11 |
18 |
25 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
П’ятниця |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
5 |
12 |
19 |
26 |
2 |
9 |
16 |
23 |
|
Субота |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
3 |
10 |
17 |
24 |
|
Неділя |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
|
Березень |
Квітень |
Травень |
|||||||||||
Понеділок |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
6 |
13 |
20 |
27 |
Вівторок |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
7 |
14 |
21 |
28 |
Середа |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
3 |
10 |
17 |
24 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
Четвер |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
4 |
11 |
18 |
25 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
П’ятниця |
1 |
8 |
15 |
22 |
26 |
5 |
12 |
19 |
26 |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
Субота |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
Неділя |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
Фізика, 7-ий клас (2+1 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Вступний інструктаж із БЖД. Фізика – наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища. (§ 1). «На Урок» «На Урок» Е/к |
2 |
|
Фізичні тіла та фізичні явища. (§ 1). «На Урок» |
3 |
|
Будова речовини. Молекули. Атоми. (§ 2). Е/к |
4 |
|
Будова речовини. Молекули. Атоми. (§ 2). «На Урок» Е/к |
5 |
|
Наукові методи вивчення природи. Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин. (§ 3, 4). «На Урок» Е/к |
6 |
|
Похибки й оцінювання точності вимірювань. (§ 5). |
7 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 1. Ознайом-лення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу. «На Урок» |
8 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів. «На Урок» |
9 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами. «На Урок» |
10 |
|
Узагальнюючий урок (§ 1-5). |
11 |
|
Контрольна робота № 1. «На Урок» |
12 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
13 |
|
Механічний рух. Відносність руху. Система відліку. Матеріальна точка. (§ 6). «На Урок» |
14 |
|
Траєкторія руху. Шлях. Переміщення. Рівномірний рух. Швидкість руху. (§ 7, 8). «На Урок» Е/к |
15 |
|
Розв'язування вправ і задач. |
16 |
|
Учимося розв’язувати задачі. (§ 9). Е/к |
17 |
|
Графіки рівномірного руху. (§ 10). |
18 |
|
Розв'язування вправ і задач. |
19 |
|
Розв'язування вправ і задач. |
20 |
|
Нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху. (§ 11). |
21 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
22 |
|
Рівномірний рух по колу. (§ 12). «На Урок» Е/к |
23 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
24 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 4. Визначення періоду обертання тіла. «На Урок» |
25 |
|
Коливальний рух. (§ 13). «На Урок» Е/к |
26 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
27 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника. «На Урок» |
28 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
29 |
|
Узагальнюючий урок (§ 6-13). «На Урок» |
30 |
|
Контрольна робота № 2. «На Урок» |
31 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
32 |
|
Явище інерції. Інертність тіла. Маса. (§ 14, 15). «На Урок» Е/к |
33 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 6. Вимірювання маси тіл. «На Урок» |
34 |
|
Густина. Одиниці густини. (§ 16). «На Урок» |
35 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
36 |
|
Учимося розв’язувати задачі. (§ 17). |
37 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
38 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 7. Визначення густини речовини (твердих тіл і рідин). «На Урок» |
39 |
|
Сила – міра взаємодії. Графічне зображення сил. Додавання сил. (§ 18). |
40 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
41 |
|
Деформація тіла. Сила пружності. Закон Гука. (§ 19). |
42 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
43 |
|
Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість. (§ 20). «На Урок» |
44 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
45 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 8. Дослідження пружних властивостей тіл. «На Урок» |
46 |
|
Тертя. Сила тертя. (§ 21). |
47 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
48 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання. «На Урок» |
49 |
|
Узагальнюючий урок (§ 14-21). |
50 |
|
Контрольна робота № 3. «На Урок» |
51 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
52 |
|
Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску. (§ 22). «На Урок» |
53 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
54 |
|
Тиск газів і рідин. Закон Паскаля. (§ 23). |
55 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
56 |
|
Гідростатичний тиск. (§ 24). |
57 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к «На Урок» |
58 |
|
Атмосферний тиск. Барометри. (§ 25). «На Урок» Е/к |
59 |
|
Сполучені посудини. Манометри. (§ 26). |
60 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
61 |
|
Виштовхувальна сила. Закон Архімеда. (§ 27). |
62 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
63 |
|
Умови плавання тіл. (§ 28). |
64 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
65 |
|
Судноплавство та повітроплавання. (§ 29). |
66 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
67 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 10. З’ясування умов плавання тіла. «На Урок» |
68 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
69 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
70 |
|
Узагальнюючий урок (§ 22-29). |
71 |
|
Контрольна робота № 4. «На Урок» |
72 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
73 |
|
Механічна робота. Одиниця роботи. (§ 30). |
74 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
75 |
|
Потужність. (§ 31). |
76 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
77 |
|
Механічна енергія. (§ 32). |
78 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
79 |
|
Закон збереження і перетворення механічної енергії. (§ 33). «На Урок» |
80 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
81 |
|
Момент сили. Умови рівноваги важеля. (§ 34). |
82 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
83 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 11. Вивчення умови рівноваги важеля. «На Урок» |
84 |
|
Рухомий і нерухомий блоки. (§ 35). |
85 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
86 |
|
Прості механізми. ККД механізмів. (§ 36). «На Урок» |
87 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
88 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
89 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
90 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 12. Визначення ККД простого механізму. «На Урок» |
91 |
|
Узагальнюючий урок (§ 30-36). |
92 |
|
Контрольна робота № 5. «На Урок» |
93 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
94 |
|
Повторення. |
95 |
|
Повторення. |
96 |
|
Повторення. |
97 |
|
Повторення. |
98 |
|
Повторення. |
99 |
|
Контрольна робота № 6 (підсумкова). «На Урок» |
100 |
|
Повторення. |
101 |
|
Повторення. |
102 |
|
Повторення. |
103 |
|
Повторення. |
104 |
|
Повторення. |
105 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Фізика 7, за редакцією В.Г. Бар’яхтара; Харків «Ранок», 2015
Фізика, 8-ий клас (2+1 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Вступний інструктаж із БЖД. Тепловий стан тіла. Температура тіла та її вимірювання (§ 1). |
2 |
|
Температура тіла та її вимірювання (§ 1). «На Урок» Е/к |
3 |
|
Залежність розмірів фізичних тіл від температури. (§ 2). «На Урок» |
4 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
5 |
|
Внутрішня енергія. (§ 3). Способи зміни внутрішньої енергії. (§ 4). «На Урок» Е/к |
6 |
|
Теплопровідність. (§ 5). Конвекція. (§ 6). Випромінювання. (§ 7). «На Урок» «На Урок» «На Урок» Е/к |
7 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
8 |
|
Питома теплоємність речовини. Кількість теплоти. (§ 8). Е/к «На Урок» |
9 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
10 |
|
Тепловий баланс. (§ 9). |
11 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
12 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
13 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 1. Вивчення теплового балансу за умов змішування води різної температури. «На Урок» |
14 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
15 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 2. Визначення питомої теплоємності речовини. «На Урок» |
16 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
17 |
|
Узагальнюючий урок (§ 1-9). |
18 |
|
Контрольна робота № 1. «На Урок» |
19 |
|
Агрегатний стан речовини. (§ 10). |
20 |
|
Плавлення та кристалізація. (§ 11). |
21 |
|
Питома теплота плавлення. (§ 12). «На Урок» |
22 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
23 |
|
Випаровування та конденсація. (§ 13). «На Урок» |
24 |
|
Кипіння. Питома теплота пароутворення. (§ 14). |
25 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
26 |
|
Теплота згоряння палива. ККД нагрівника. (§ 15). |
27 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
28 |
|
Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна. (§ 16). |
29 |
|
Деякі види теплових двигунів. (§ 17). |
30 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
31 |
|
Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів. (§ 18). |
32 |
|
Узагальнюючий урок (§ 10-18). |
33 |
|
Контрольна робота № 2. «На Урок» |
34 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
35 |
|
Електричний заряд. Електрична взаємодія. (§ 19). Е/к |
36 |
|
Електричне поле. (§ 20). «На Урок» |
37 |
|
Механізм електризації. Електроскоп. (§ 21). Е/к |
38 |
|
Закон Кулона. (§ 22). «На Урок» |
39 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
40 |
|
Узагальнюючий урок (§ 19-22). |
41 |
|
Контрольна робота № 3. «На Урок» |
42 |
|
Електричний струм. Електрична провідність металів. Дії електричного струму. (§ 23, 24). Е/к |
43 |
|
Джерела електричного струму. Електричне коло. (§ 25, 26). |
44 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
45 |
|
Сила струму. Одиниця сили струму. Амперметр. (§ 27). |
46 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
47 |
|
Електрична напруга. Одиниця напруги. Вольтметр. (§ 28). |
48 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
49 |
|
Узагальнюючий урок (§ 23-28). «На Урок» Е/к |
50 |
|
Контрольна робота № 4. «На Урок» |
51 |
|
Електричний опір. Закон Ома. Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати. (§ 29, 30). Е/к |
52 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
53 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
54 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра. «На Урок» |
55 |
|
Послідовне з’єднання провідників (§ 31). |
56 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
57 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
58 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників. «На Урок» |
59 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
60 |
|
Паралельне з’єднання провідників. (§ 32). |
61 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
62 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
63 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників. «На Урок» |
64 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
65 |
|
Робота та потужність електричного струму. (§ 33). |
66 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
67 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
68 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
69 |
|
Узагальнюючий урок (§ 29-33). |
70 |
|
Контрольна робота № 5. «На Урок» «На Урок» |
71 |
|
Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники. (§ 34, 35). «На Урок» |
72 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
73 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
74 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
75 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
76 |
|
Узагальнюючий урок (§ 34-35). |
77 |
|
Контрольна робота № 6. «На Урок» |
78 |
|
Електричний струм у металах. (§ 36). Е/к |
79 |
|
Електричний струм у рідинах. (§ 37). |
80 |
|
Застосування електролізу. (§ 38). |
81 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
82 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
83 |
|
Електричний струм у газах. (§ 39). |
84 |
|
Види самостійних газових розрядів. (§ 40). |
85 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
86 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
87 |
|
Узагальнюючий урок (§ 36-40). Е/к |
88 |
|
Контрольна робота № 7. «На Урок» |
89 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
90 |
|
Повторення. |
91 |
|
Повторення. |
92 |
|
Повторення. |
93 |
|
Повторення. |
94 |
|
Повторення. |
95 |
|
Повторення. |
96 |
|
Повторення. |
97 |
|
Контрольна робота № 8 (підсумкова). «На Урок» |
98 |
|
Повторення. |
99 |
|
Повторення. |
100 |
|
Повторення. |
101 |
|
Повторення. |
102 |
|
Повторення. |
103 |
|
Повторення. |
104 |
|
Повторення. |
105 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Фізика 8, за редакцією В.Г. Бар’яхтара; Харків «Ранок», 2016
Фізика, 9-ий клас (3 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Вступний інструктаж із БЖД. Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле (§ 1). |
2 |
|
Магнітне поле (§ 1). «На Урок» |
3 |
|
Індукція магнітного поля. Лінії магнітного поля (§ 2). «На Урок» |
4 |
|
Лінії магнітного поля. Магнітне поле Землі (§ 2). «На Урок» Е/к |
5 |
|
Магнітне поле струму. Правило свердлика (§ 3). Е/к |
6 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
7 |
|
Сила Ампера (§ 4). «На Урок» Е/к |
8 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
9 |
|
Магнітні властивості речовини. Гіпотеза Ампера (§ 5). |
10 |
|
Електромагніти та їх застосування (§ 6). Е/к |
11 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту. «На Урок» |
12 |
|
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець (§ 7). |
13 |
|
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індук-ційний електричний струм (§ 8). Е/к «На Урок» |
14 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 2. Спосте-реження явища електромагнітної індукції. «На Урок» |
15 |
|
Узагальнюючий урок (§ 1-8). |
16 |
|
Контрольна робота № 1. «На Урок» |
17 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
18 |
|
Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла (§ 9). Е/к |
19 |
|
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення (§ 10). «На Урок» Е/к |
20 |
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало (§ 11). |
21 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
22 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. «На Урок» |
23 |
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закони заломлення світла (§ 12). |
24 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
25 |
|
Дисперсія світла. Спектральний склад природного світла. Кольори. (§ 13). Е/к |
26 |
|
Лінзи. Оптична сила лінзи (§ 14). Е/к |
27 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
28 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла. «На Урок» |
29 |
|
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи (§ 15). |
30 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
31 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. «На Урок» |
32 |
|
Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція (§ 16). Е/к |
33 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
34 |
|
Узагальнюючий урок (§ 9-16). |
35 |
|
Контрольна робота № 2. «На Урок» |
36 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
37 |
|
Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі (§ 17). «На Урок» Е/к |
38 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
39 |
|
Звукові хвилі. Інфразвук та ультразвук (§ 18). «На Урок» Е/к |
40 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів. «На Урок» |
41 |
|
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі (§ 19). Е/к |
42 |
|
Шкала електромагнітних хвиль (§ 20). |
43 |
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку. Радіолокація (§ 21). |
44 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
45 |
|
Узагальнюючий урок (§ 17-21). |
46 |
|
Контрольна робота № 3. «На Урок» |
47 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
48 |
|
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи (§ 22). Е/к «На Урок» |
49 |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання (§ 23). Е/к |
50 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» «На Урок» |
51 |
|
Активність радіоактивної речовини. Застосування радіо-активних ізотопів (§ 24). Е/к |
52 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
53 |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природ-ний радіоактивний фон. Дозиметри (§ 25). Е/к |
54 |
|
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор (§ 26). |
55 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
56 |
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики (§ 27). |
57 |
|
Узагальнюючий урок (§ 22-27). |
58 |
|
Контрольна робота № 4. «На Урок» |
59 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
60 |
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швид-кість рівноприскореного прямолінійного руху (§ 28). |
61 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
62 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
63 |
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати (§ 29). |
64 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
65 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
66 |
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона (§ 30). Е/к |
67 |
|
Другий закон Ньютона (§ 31). |
68 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
69 |
|
Третій закон Ньютона (§ 32). «На Урок» Е/к |
70 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння (§ 33). |
71 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
72 |
|
Розв’язування вправ і задач. Е/к |
73 |
|
Рух під дією сили тяжіння (§ 34). |
74 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
75 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
76 |
|
Рух під дією кількох сил (§ 35). |
77 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
78 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
79 |
|
Узагальнюючий урок (§ 28-35). |
80 |
|
Контрольна робота № 5. «На Урок» |
81 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу (§ 36). |
82 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» Е/к |
83 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
84 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики (§ 37). |
85 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
86 |
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах (§ 38). |
87 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
88 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
89 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії. «На Урок» |
90 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
91 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
92 |
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій (§ 39). |
93 |
|
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і НТП (§ 40). |
94 |
|
Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природо-користування та збереження енергії. |
95 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
96 |
|
Узагальнюючий урок (§ 36-40). |
97 |
|
Контрольна робота № 6. «На Урок» |
98 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
99 |
|
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі. |
100 |
|
Повторення. |
101 |
|
Повторення. |
102 |
|
Повторення. |
103 |
|
Повторення. |
104 |
|
Повторення. |
105 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Фізика 9, за редакцією В.Г. Бар’яхтара; Харків «Ранок», 2017
Алгебра, 7-ий клас (2 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Вирази зі змінними (§ 1). «На Урок» |
2 |
|
Тотожні вирази. Тотожність (§ 2). «На Урок» |
3 |
|
Степінь з натуральним показником (§ 3). |
4 |
|
Степінь з натуральним показником (§ 3). «На Урок» |
5 |
|
Властивості степеня з натуральним показником (§ 4). |
6 |
|
Властивості степеня з натуральним показником (§ 4). «На Урок» |
7 |
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена (§ 5). «На Урок» |
8 |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня (§ 6). |
9 |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня (§ 6). «На Урок» |
10 |
|
Узагальнюючий урок. |
11 |
|
Контрольна робота № 1 (§ 1-6). «На Урок» |
12 |
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена (§ 7). «На Урок» |
13 |
|
Додавання і віднімання многочленів (§ 8). |
14 |
|
Додавання і віднімання многочленів (§ 8). «На Урок» |
15 |
|
Множення одночлена на многочлен (§ 9). |
16 |
|
Множення одночлена на многочлен (§ 9). «На Урок» |
17 |
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки (§ 10). |
18 |
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки (§ 10). |
19 |
|
Множення многочлена на многочлен (§ 11). |
20 |
|
Множення многочлена на многочлен (§ 11). «На Урок» |
21 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування (§ 12). |
22 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування (§ 12). «На Урок» |
23 |
|
Розвязування завдань. |
24 |
|
Узагальнюючий урок. |
25 |
|
Контрольна робота № 2 (§ 7-12). «На Урок» |
26 |
|
Квадрат суми і квадрат різниці (§ 13). |
27 |
|
Квадрат суми і квадрат різниці (§ 13). «На Урок» |
28 |
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці (§ 14). |
29 |
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці (§ 14). «На Урок» |
30 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму (§ 15). |
31 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму (§ 15). |
32 |
|
Розвязування завдань. «На Урок» |
33 |
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів (§ 16). |
34 |
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів (§ 16). «На Урок» |
35 |
|
Сума і різниця кубів (§ 17). |
36 |
|
Сума і різниця кубів (§ 17). «На Урок» |
37 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники (§ 18). |
38 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники (§ 18). «На Урок» |
39 |
|
Розвязування завдань. |
40 |
|
Узагальнюючий урок. |
41 |
|
Контрольна робота № 3 (§ 13-18). «На Урок» «На Урок» |
42 |
|
Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функцій. (§ 19). |
43 |
|
Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функцій. (§ 19). «На Урок» |
44 |
|
Графік функції. Графічний спосіб задання функції (§ 20). |
45 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості (§ 21). |
46 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості (§ 21). «На Урок» |
47 |
|
Розвязування завдань. «На Урок» |
48 |
|
Узагальнюючий урок. |
49 |
|
Контрольна робота № 4 (§ 19-21). «На Урок» «На Урок» |
50 |
|
Загальні відомості про рівняння (§ 22). |
51 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною (§ 23). «На Урок» «На Урок» |
52 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь (§ 24). |
53 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь (§ 24). «На Урок» |
54 |
|
Розв’язування задач. «На Урок» «На Урок» |
55 |
|
Лінійне рівняння з двома змінними (§ 25). |
56 |
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними (§ 26). |
57 |
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними (§ 26). |
58 |
|
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічно (§ 27). |
59 |
|
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічно (§ 27). |
60 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки (§ 28). |
61 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки (§ 28). «На Урок» |
62 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання (§ 29). |
63 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання (§ 29). «На Урок» |
64 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь (§ 30). |
65 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь (§ 30). |
66 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь (§ 30). |
67 |
|
Узагальнюючий урок. |
68 |
|
Контрольна робота № 5 (§ 22-30). «На Урок» |
69 |
|
Контрольна робота № 6 (річна). |
70 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Алгебра 7, за редакцією О.С. Істер; видавництво «Генеза»
Геометрія, 7-ий клас (2 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Геометричні фігури (точка, пряма, промінь) (§ 1). |
2 |
|
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками (§ 2). «На Урок» |
3 |
|
Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута (§ 3). «На Урок» |
4 |
|
Аксіоми, теореми, означення. (§ 4). |
5 |
|
Суміжні кути (§ 5). |
6 |
|
Вертикальні кути (§ 6). «На Урок» |
7 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
8 |
|
Узагальнюючий урок. |
9 |
|
Контрольна робота № 1 (§ 1-6). |
10 |
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої (§ 7). |
11 |
|
Паралельні прямі (§ 8). «На Урок» |
12 |
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною (§ 9). «На Урок» |
13 |
|
Властивості паралельних прямих (§ 10). |
14 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
15 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
16 |
|
Узагальнюючий урок. «На Урок» |
17 |
|
Контрольна робота № 2 (§ 7-10). «На Урок» |
18 |
|
Трикутник та його елементи (§ 11). «На Урок» |
19 |
|
Рівність геометричних фігур (§ 12). |
20 |
|
Перша та друга ознака рівності трикутників (§ 13). |
21 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
22 |
|
Рівнобедрений трикутник (§ 14). |
23 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
24 |
|
Медіана, бісектриса, висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника (§ 15). «На Урок» |
25 |
|
Третя ознака рівності трикутників (§ 16). |
26 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
27 |
|
Узагальнюючий урок. |
28 |
|
Контрольна робота № 3 (§ 11-16). |
29 |
|
Сума кутів трикутника (§ 17). |
30 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
31 |
|
Зовнішній кут трикутника. Співвідношення між сторонами та кутами трикутника (§ 18). |
32 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
33 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
34 |
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників (§19). |
35 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
36 |
|
Нерівність трикутника (§ 20). |
37 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
38 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
39 |
|
Узагальнюючий урок. |
40 |
|
Контрольна робота № 4 (§ 17-20). «На Урок» |
41 |
|
Коло і круг (§ 21). |
42 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
43 |
|
Дотична до кола, її властивості (§ 22). |
44 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
45 |
|
Коло, вписане в трикутник (§ 23). |
46 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
47 |
|
Коло, описане навколо трикутника (§ 24). |
48 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
49 |
|
Взаємне розміщення двох кіл (§ 25). |
50 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
51 |
|
Геометричне місце точок (§ 26). |
52 |
|
Розв’язування вправ і задач. «На Урок» |
53 |
|
Задачі на побудову та їх розв’язання (§ 27). |
54 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
55 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
56 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
57 |
|
Узагальнюючий урок. |
58 |
|
Контрольна робота № 5 (§ 21-27). «На Урок» |
59 |
|
Повторення. |
60 |
|
Повторення. |
61 |
|
Повторення. |
62 |
|
Повторення. |
63 |
|
Повторення. |
64 |
|
Повторення. |
65 |
|
Контрольна робота № 6 (річна). «На Урок» |
66 |
|
Повторення. |
67 |
|
Повторення. |
68 |
|
Повторення. |
69 |
|
Повторення. |
70 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Геометрія 7, за редакцією О.С. Істер; видавництво «Генеза»
9-ий клас (2 год. - алгебра):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Числові нерівності (§ 1). |
2 |
|
Числові нерівності (§ 1). |
3 |
|
Основні властивості числових нерівностей (§ 2). |
4 |
|
Почленне додавання і множення нерівностей (§ 3). |
5 |
|
Почленне додавання і множення нерівностей (§ 3). |
6 |
|
Нерівності зі змінними. (§ 4). |
7 |
|
Нерівності зі змінними. (§ 4). |
8 |
|
Числові проміжки. Переріз та об’єднання множин (§ 5). |
9 |
|
Числові проміжки. Переріз та об’єднання множин (§ 5). |
10 |
|
Лінійні нерівності (§ 6). |
11 |
|
Лінійні нерівності (§ 6). «На Урок» |
12 |
|
Системи лінійних нерівностей (§ 7). |
13 |
|
Системи лінійних нерівностей (§ 7). |
14 |
|
Системи лінійних нерівностей (§ 7). «На Урок» |
15 |
|
Узагальнюючий урок (§ 1-7). |
16 |
|
Контрольна робота № 1. «На Урок» |
17 |
|
Функція. Графік функції (§ 8). |
18 |
|
Функція. Графік функції (§ 8). |
19 |
|
Властивості функції (§ 9). |
20 |
|
Властивості функції (§ 9). «На Урок» «На Урок» |
21 |
|
Найпростіші перетворення графіків функцій (§ 10). |
22 |
|
Найпростіші перетворення графіків функцій (§ 10). |
23 |
|
Найпростіші перетворення графіків функцій (§ 10). |
24 |
|
Функція у = ах2 + bx + c. Її графік і властивості (§ 11). |
25 |
|
Функція у = ах2 + bx + c. Її графік і властивості (§ 11). |
26 |
|
Функція у = ах2 + bx + c. Її графік і властивості (§ 11). «На Урок» |
27 |
|
Розвязування завдань. |
28 |
|
Узагальнюючий урок (§ 8-11). |
29 |
|
Контрольна робота № 2. «На Урок» |
30 |
|
Квадратна нерівність (§ 12). |
31 |
|
Квадратна нерівність (§ 12). |
32 |
|
Квадратна нерівність (§ 12). «На Урок» |
33 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними (§ 13). «На Урок» |
34 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними (§ 13). |
35 |
|
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними (§ 13). |
36 |
|
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель текстових і прикладних задач (§ 14). |
37 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
38 |
|
Розв’язування завдань. |
39 |
|
Узагальнюючий урок (§ 12-14). |
40 |
|
Контрольна робота № 3. «На Урок» |
41 |
|
Числові послідовності (§ 15). |
42 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
43 |
|
Розв’язування завдань. |
44 |
|
Арифметична прогресія. Формула n-го члена арифметичної прогресії (§ 16). |
45 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
46 |
|
Розв’язування завдань. |
47 |
|
Сума n перших членів арифметичної прогресії (§ 17). |
48 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
49 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
50 |
|
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії (§ 18). |
51 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
52 |
|
Розв’язування завдань. |
53 |
|
Формула складних відсотків (§ 19). |
54 |
|
Розв’язування завдань. |
55 |
|
Сума n перших членів геометричної прогресії (§ 20). |
56 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
57 |
|
Розв’язування завдань. |
58 |
|
Узагальнюючий урок (§ 15-20). |
59 |
|
Контрольна робота № 4. «На Урок» |
60 |
|
Комбінаторні задачі. Комбінаторні правила суми і добутку (§ 21). |
61 |
|
Розв’язування завдань. |
62 |
|
Випадкова подія. Частота й імовірність випадкової події (§ 22). |
63 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
64 |
|
Класичне означення ймовірності (§ 23). |
65 |
|
Розв’язування завдань. |
66 |
|
Початкові відомості про статистику (§ 24). |
67 |
|
Узагальнюючий урок (§ 21-24). |
68 |
|
Контрольна робота № 5. «На Урок» |
69 |
|
Контрольна робота № 6 (річна). |
70 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Алгебра 8, за редакцією О.С. Істер; видавництво «Генеза», 2017
9-ий клас (2 год. - геометрія):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Координатна площина (§ 1). |
2 |
|
Синус, косину, тангенс кутів від 00 до 1800. Тригонометричні тотожності (§ 2). |
3 |
|
Синус, косину, тангенс кутів від 00 до 1800. Тригонометричні тотожності (§ 2). |
4 |
|
Синус, косину, тангенс кутів від 00 до 1800. Тригонометричні тотожності (§ 2). «На Урок» |
5 |
|
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками (§ 3). |
6 |
|
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками (§ 3). |
7 |
|
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками (§ 3). «На Урок» |
8 |
|
Рівняння кола (§ 4). |
9 |
|
Рівняння кола (§ 4). |
10 |
|
Рівняння кола (§ 4). «На Урок» |
11 |
|
Рівняння прямої (§ 5). |
12 |
|
Рівняння прямої (§ 5). |
13 |
|
Рівняння прямої (§ 5). |
14 |
|
Розв’язування завдань. «На Урок» |
15 |
|
Узагальнюючий урок (§ 1-5). |
16 |
|
Контрольна робота № 1. |
17 |
|
Вектор. Колінеарні вектори (§ 6). |
18 |
|
Вектор. Колінеарні вектори (§ 6). |
19 |
|
Координати вектора (§ 7). |
20 |
|
Координати вектора (§ 7). |
21 |
|
Додавання і віднімання векторів (§ 8). |
22 |
|
Додавання і віднімання векторів (§ 8). |
23 |
|
Множення вектора на число (§ 9). |
24 |
|
Множення вектора на число (§ 9). «На Урок» |
25 |
|
Скалярний добуток векторів (§ 10). |
26 |
|
Скалярний добуток векторів (§ 10). |
27 |
|
Розв’язування задач. «На Урок» |
28 |
|
Узагальнюючий урок (§ 6-10). |
29 |
|
Контрольна робота № 2. «На Урок» |
30 |
|
Теорема косинусів (§ 11). |
31 |
|
Теорема косинусів (§ 11). «На Урок» |
32 |
|
Теорема синусів (§ 12). |
33 |
|
Теорема синусів (§ 12). «На Урок» |
34 |
|
Розвязування трикутників (§ 13). |
35 |
|
Розвязування трикутників (§ 13). «На Урок» |
36 |
|
Формули для знаходження площі трикутників (§ 14). |
37 |
|
Формули для знаходження площі трикутників (§ 14). |
38 |
|
Розв’язування задач. «На Урок» |
39 |
|
Узагальнюючий урок (§ 11-14). |
40 |
|
Контрольна робота № 3. «На Урок» |
41 |
|
Правильні многокутники. Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників (§ 15). |
42 |
|
Розв’язування задач. |
43 |
|
Розв’язування задач. |
44 |
|
Довжина кола. Довжина дуги кола (§ 16). |
45 |
|
Розв’язування задач. |
46 |
|
Площа круга та його частин (§ 17). |
47 |
|
Розв’язування задач. «На Урок» |
48 |
|
Узагальнюючий урок (§ 15-17). |
49 |
|
Контрольна робота № 4. «На Урок» |
50 |
|
Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур (§ 18). |
51 |
|
Розв’язування задач. |
52 |
|
Симетрія відносно точки (§ 19). |
53 |
|
Симетрія відносно прямої (§ 20). |
54 |
|
Розв’язування задач. |
55 |
|
Поворот (§ 21). |
56 |
|
Паралельне перенесення (§ 22). |
57 |
|
Розв’язування задач. |
58 |
|
Перетворення подібності та його властивості (§ 23). |
59 |
|
Площі подібних фігур (§ 24). |
60 |
|
Розв’язування задач. |
61 |
|
Узагальнюючий урок (§ 18-24). |
62 |
|
Контрольна робота № 5. «На Урок» |
63 |
|
Повторення. |
64 |
|
Повторення. |
65 |
|
Повторення. |
66 |
|
Повторення. |
67 |
|
Контрольна робота № 6 (річна). «На Урок» |
68 |
|
Повторення. |
69 |
|
Повторення. |
70 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Геометрія 9, за редакцією О.С. Істер; видавництво «Генеза», 2017
1