КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
на перший семестр
З ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ
1 КЛАС (3ГОД/ТИЖД)
п/н тематич-ного тижня |
п\н уроку |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Орієнтовні показники психофізичного рзвитку |
1 |
1
2-3 |
|
Теоретичні знання. ТБ і правила поведінки на уроках ЛФК. Значення ЛФК у житті дитини. Руховий режим школяра.
Дихальні вправи. Вправи на укріплення м’язів діафрагми; вправи на відновлення дихання при фізичних навантаженнях |
Учень знає: правила поведінки в спортивному залі, на спортмайданчику; знає правила техніки безпеки під час занять ЛФК; має поняття про руховий режим першокласника. Учень повинен: - вільно орієнтуватися в кабінеті ЛФК, на спортивному майданчику; - займатися в спортивному одязі; - контролювати свою поставу; правильно називати фізичні вправи; - уміти виконувати основні види вправ; - знати правила техніки безпеки на тренажерах.
Учень має поняття про правильне дихання під час виконання фізичних вправ.Учень виконує: нормалізує дихання, контролює його частоту та ритм, подовжує видих.
|
2-3 |
4-6, 7-9
|
|
Загальнорозвиваючі вправи. 1. Вправи з різноманітних вихідних положень , на місці та під час руху. 2. Імітаційні вправи. |
Учень виконує: знає і виконує вправи з різноманітних положень і рухи головою, тулубом, кінцівками на місці та під час руху. |
4-5 |
10-12 13-15 |
|
3. Вправи на розвиток сили та витривалості м'язів. |
Учень виконує комплекси вправ з предметами і без предметів. |
6 |
16-18 |
|
Вправи на орієнтування у просторі. 1.Ходьба до орієнтирів, прийняття різних вихідних положень, З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами (за можливістю); з утриманням правильної постави
|
Учень виконує: згідно словесних інструкцій вчителя шикування та перешиковування (в групах). Орієнтується в залі та на спортмайданчику.
|
7-8 |
19-21 22-24 |
|
2. Вправи на розвиток загальної координації рухів тіла. Ритмічна гімнастика.
|
Учень повинен: вправлятися в одночасному виконанні різних рухів: - одночасному русі різнойменних кінцівок; - ритмічному послідовному переміщенні рук., ніг
|
9 |
25-27 |
|
3. Вправи на координацію рухів пальців.
|
Учень повинен: знати і виконувати пальчикову гімнастику. |
10-11 |
28-30 31-33 |
|
Коригуючі вправи. 1.Вправи на профілактику плоскостопості |
Учень знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, виконує різні види ходьби. |
12-13 |
34-36 37-39 |
|
. 2. Вправи на профілактику порушень постави. |
Учень виконує вправи з формування правильної постави. |
14 |
40-42 |
|
3. Вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги. |
Учень виконує: нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги. |
15 |
43-45 |
|
4. Вправи на розвиток мобільності суглобів та розтяжку м’язів. |
Учень знає і виконує: суглобову гімнастику, вправи на розтяжку. |
16 |
46-48 |
|
Рухливі ігри |
Учень знає і дотримується правил гри. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|