Планування з лікувальної фізичної культури

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з лікувальної фізкультури складено відповідно до ПРОГРАМА З КОРЕКЦІЙНОЇ-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ «ЛІКУВАЛЬНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ» ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ Автори: Остапенко Т.В., вчитель-дефектолог спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату No15 міста Києва; Авраменко Л.Ю., інструктор ЛФК спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату No15 міста Києва; Свистун Г.М., інструктор ЛФК вищої категорії спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату No15 міста Києва; Київ – 2018 Зміст навчального матеріалу розподілено на тематичні тижні з урахуванням стану здоров'я та потреб наших здобувачів освіти.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

на перший семестр

З ЛІКУВАЛЬНОЇ ФІЗКУЛЬТУРИ

1 КЛАС (3ГОД/ТИЖД)

п/н тематич-ного тижня

п\н

уроку

     Дата

Зміст навчального матеріалу

Орієнтовні показники психофізичного рзвитку

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3

 

Теоретичні знання. ТБ і правила поведінки на уроках ЛФК. Значення ЛФК у житті дитини. Руховий режим школяра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дихальні вправи. Вправи на укріплення м’язів

діафрагми;

вправи на відновлення

дихання при фізичних

навантаженнях

Учень знає: правила поведінки в спортивному залі, на спортмайданчику; знає правила техніки безпеки під час занять ЛФК;  має поняття про руховий режим першокласника.

Учень повинен:

- вільно орієнтуватися в кабінеті ЛФК, на спортивному майданчику;

- займатися в спортивному одязі;

- контролювати свою поставу; правильно називати фізичні вправи;

- уміти виконувати основні види вправ;

- знати правила техніки безпеки на

тренажерах.

 

Учень має поняття про правильне дихання під час виконання фізичних вправ.Учень виконує: нормалізує дихання, контролює його частоту та ритм, подовжує

видих.

 

2-3

4-6,

7-9

 

 

 

 

 

Загальнорозвиваючі

вправи.

1. Вправи з різноманітних

вихідних положень ,

на місці та під час руху.

2. Імітаційні вправи.

Учень виконує: знає і виконує вправи з різноманітних положень і рухи головою, тулубом, кінцівками на місці та під час руху.

4-5

10-12

13-15

 

3. Вправи на розвиток сили та витривалості м'язів.

Учень виконує комплекси вправ з предметами і без предметів.

6

16-18

 

Вправи на орієнтування

у просторі.

1.Ходьба до орієнтирів, прийняття різних вихідних положень, З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами (за можливістю); з утриманням правильної постави

 

Учень виконує: згідно словесних інструкцій вчителя шикування та перешиковування (в групах). Орієнтується в залі та на

спортмайданчику.

 

 

 

 

 

 

7-8

19-21

22-24

 

2. Вправи на розвиток загальної координації рухів тіла. Ритмічна гімнастика.

 

Учень повинен: вправлятися в одночасному виконанні різних

рухів:

- одночасному русі різнойменних кінцівок;

- ритмічному послідовному переміщенні рук., ніг

 

9

25-27

 

3. Вправи на координацію

рухів пальців.

 

Учень повинен: знати і виконувати пальчикову гімнастику.

10-11

28-30

31-33

 

Коригуючі вправи.

1.Вправи на профілактику плоскостопості

Учень знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, виконує різні види ходьби.

12-13

34-36

37-39

 

. 2. Вправи на профілактику

порушень постави.

Учень виконує вправи з формування

правильної постави.

14

40-42

 

3. Вправи на розвиток

статичної та динамічної

рівноваги.

Учень виконує: нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги.

15

43-45

 

4. Вправи на розвиток мобільності суглобів та розтяжку м’язів.

Учень знає і виконує: суглобову гімнастику, вправи на розтяжку.

16

46-48

 

Рухливі ігри

Учень знає і дотримується  правил гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інші навчальні предмети, 1 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
8 червня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку