Календарно-тематичне планування з математики з елементами інтеграції для ……... учениці 1 класу на ІІ семестр
Урок |
Зміст навчального матеріалу |
Математичні компетентності |
Ключові компетентності |
Інтегративний навчальний зміст |
Дата |
Скоригована дата |
||
Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0 |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
61 62 63 |
Число й цифра 1 |
Числівник «один» («одна», «одне»). Написання цифри 1. повторення: взаємне розміщення предметів (між, під, над, на, справа, зліва) |
Формування допитливості, Уміння моделювати процесі математичною мовою. Уміння виявляти математичні залежності в навколишньому світі Володіння рідною мовою. Розвиток усного мовлення. Викладання об'єктів за певними умовами
|
Вимірювальні та збільшувальні прилади |
|
|
||
64 65
|
Число й цифра 2. Багато. Мало. Кілька. |
Числівники «два» («дві»), «двоє». Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння кількості предметів без перелічування |
Уміння працювати в парі, Уміння моделювати процесі математичною мовою. Уміння виявляти математичні залежності в навколишньому світі. Розвиток аналітичного, логічного мислення. Викладання об'єктів за певними умовами
|
Розпізнавання кольорів і форм предметів |
|
|
||
66 67 68
|
Число й цифра 3. Однаково. Більше. Менше. Спільні й відмінні ознаки |
Числівники «три», «троє». Утворення числа 3. Написання цифри 3. Виділення спільних та відмінних ознак. |
Уміння працювати в колективі, Уміння моделювати процесі математичною мово Уміння виявляти математичні залежності в навколишньому світі. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.
|
Казка. Герої казок |
|
|
||
69 70 71 |
Дорівнює, більше, менше |
Порівняння чисел. Читання числових нерівностей. Схематичне зображення числових залежностей
|
Повага до друзів, однокласників, товаришів, Уміння моделювати процесі математичною мовою |
Папір та його призначення |
|
|
||
72 73 74 |
Додавання. Знаки «плюс» (+) і «дорівнює» (=) |
Зміст (суть) додавання. Читання числових рівностей. Розрізнення кругів, трикутників, кольорів.
|
Формування прагнення до нового, створення власної ідеї, Уміння моделювати процесі математичною мовою
|
Цікаві історичні факти |
|
|
||
75 76 77 |
Число й цифра 4 |
Числівники «чотири», «четверо». Утворення числа 4. Написання цифри 4
|
Розвиток вміння організації власної діяльності, Уміння моделювати процесі математичною мовою
|
Лялька. Види ляльок |
|
|
||
78 79 80 |
Склад числа. Гривня. Точка. Пряма. Крива. Промінь. Відрізок |
Утворення натурального числа з менших. «Сусіди» чисел. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.
|
Формувати уміння спостерігати, Уміння моделювати процесі математичною мовою. Викладання об'єктів за певними умовами
|
Природні та рукотворні об'єкти. Бережімо зуби! Вироби з глини
|
|
|
||
81 82 83 |
Віднімання. Знак «мінус» (-). Спільні й відмінні ознаки |
Зміст (суть) віднімання. Читання числових рівностей. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур. Виділення спільних та відмінних ознак. |
Формування бажання пропонувати власні ідеї. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини |
|
|
||
84 85 86 |
Число й цифра 5 |
Числівники «п'ять», «п'ятеро». Утворення числа 5. Написання цифри 5. кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками. Многокутники: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками |
Уміння працювати в парі, Уміння моделювати процесі математичною мовою Уміння будувати правильні судження, Уміння моделювати процесі математичною мовою. Викладання об'єктів за певними умовами. |
Найкращі помічники Догляд за руками Кімнатні рослини. Догляд за ними. «Чарівні» слова. |
|
|
||
87 88 89 |
Попереднє й наступне числа |
Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.
|
Виховання толерантності, взаємної поваги, Уміння моделювати процесі математичною мовою |
«Ріпка». У єдності — сила. Складання відомих слів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв |
|
|
||
90 91 92 |
Число й цифра 6. |
Числівники «шість», «шестеро». Утворення числа 6. Написання цифри 6. Числівники «шість», «шестеро». Утворення числа 6. Написання цифри 6
|
Уміння пояснювати, аргументувати, працювати за зразком .Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. Уміння добирати варіанти розв'язання проблеми |
Бережімо зуби! Спостереження за природою. Призначення предметів. Різання паперу по прямій і кривій. Робота з пластиліном. Тіла живої і неживої природи |
|
|
||
93 94 95 |
Число й цифра 7 |
Числівники «сім», «семеро». Утворення числа 7. Написання цифри 7. Тиждень
|
Формування ціннісного ставлення до членів родини
|
Гігієна зубів Оздоблення речей, предметів тощо. |
|
|
||
96 97 98 |
Число й цифра 0 |
Написання цифри 0. Віднімання однакових чисел
|
Уміння розпізнавати математичні відношення |
Культура харчування |
|
|
||
99 100 |
Дії з нулем |
Додавання нуля. Розв'язування малюнкових задач на знаходження суми
|
Уміння розпізнавати математичні відношення |
Правила дорожнього руху |
|
|
||
101 102 |
Додавання нуля. Спільні й відмінні ознаки |
Додавання за допомогою числового променю. Знаходження значень виразів Виділення спільних та відмінних ознак.
|
Уміння аналізувати, добирати варіанти. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. |
Розмаїття рослинного світу |
|
|
||
103 104 105 |
Число й цифра 8 |
Числівники «вісім», «восьмеро», «восьмий». Утворення числа 8. Склад числа 8. Написання цифри
|
Початкові уміння моделювати процеси мовою математики |
Правильне використання форм числівників |
|
|
||
106 107 108 |
Віднімання з числом нуль |
Обчислення значень виразів. Відмінність задачі від інших текстів
|
Розвиток логічного мислення |
Народні промисли |
|
|
||
Розділ. Вимірювання величин |
|
|||||||
109 110
|
Довжина |
Міра довжини 1 сантиметр. Складання задачі за допомогою малюнка і схеми. Розв'язування задач на знаходження різниці |
Уміння узагальнювати, робити висновки |
Обережне поводження 3 гострими предметами. Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини. |
|
|
||
111 112 113 |
Вимірювання довжини |
Вимірювання довжини відрізків, предметів. Порівняння чисел, результатів вимірювання
|
Уміння робити припущення, аргументувати власну думку |
Вимірювальні прилади |
|
|
||
Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0 (продовження) |
|
|||||||
114 115 116 117 |
Число й цифра 9 |
Числівники «дев'ять», «дев'ятеро», «дев'ятий». Утворення числа 9. Написання цифри 9
|
Формувати системне мислення |
Грошові знаки. Операції з грошима |
|
|
||
118 119 120 121 122 |
Число 10. Запис числа 10 |
Числівники «десять», «десятеро» «десятий». Утворення числа 10. Запис числа 10 |
Уміння читати з розумінням |
Казка В. О. Сухомлинського «Десять помічників» |
|
|
||
123 124 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок закріплення і систематизації: вимірювання довжини, виконання обчислень, порівняння результатів
|
Уміння встановлювати істинність суджень |
Визначення розміру власного взуття, шкарпеток |
|
|
||
125 126 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок закріплення і систематизації: рівності, нерівності, розв'язування задач
|
Розвиток логічного мислення |
Здорове харчування дітей |
|
|
||
Розділ. Відношення різницевого порівняння |
|
|||||||
127 128 129 130 |
Порівняння чисел. Ламана |
Види ламаних. Склад числа 10 |
Моделювання ситуацій мовою математики |
Очі — орган зору |
|
|
||
131 132 133 134 |
Значення виразу. Кут |
Обчислення значень виразів. Розпізнавання кутів |
Уміння узагальнювати, класифікувати |
Будівельні прилади, матеріали. Правила обережної поведінки з ними |
|
|
||
135 136 137 138 139 140 |
Завдання Бджілки-трудівниці на закріплення та повторення вивченого про числа 1-10. |
Тренувальні завдання: натуральний ряд чисел, значення виразів, порівняння чисел. |
Пізнання закономірностей у природі, в математиці |
Правила поведінки на воді. Казка. |
|
|
||