Планування з математики 1 клас, інклюзивне навчання

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для дитини з ООП 1 класу з вказаними компетентностями за підручником А.Заїки "Математика, 1 клас"
Перегляд файлу

           Календарно-тематичне планування з математики з елементами інтеграції для     ……... учениці 1 класу на ІІ семестр

 

Урок

Зміст навчального матеріалу

Математичні компетентності

Ключові компетентності

Інтегративний навчальний зміст

Дата

Скоригована дата

                                                            Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0

 

 

 

 

 

 

 

61

62

63

Число й цифра 1

Числівник «один» («одна», «одне»). Написання цифри 1.

повторення: взаємне розміщення предметів (між, під, над, на, справа, зліва)

Формування допитливості, Уміння моделювати про­цесі математичною мовою. Уміння виявляти матема­тичні залежності в навко­лишньому світі Володіння рідною мовою. Розвиток усного мовлення. Викладання об'єктів за певними умовами

 

Вимірювальні та збільшу­вальні прилади

 

 

64

65

 

Число й цифра 2. Багато. Мало. Кілька.

Числівники «два» («дві»), «двоє». Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння кількості предме­тів без перелічування

Уміння працювати в парі, Уміння моделювати про­цесі математичною мовою. Уміння виявляти матема­тичні залежності в навко­лишньому світі. Розвиток аналітичного, логічного мислення.  Викладання об'єктів за певними умовами

 

Розпізнавання кольорів і форм предметів

 

 

66

67

68

 

Число й цифра 3. Однаково. Більше. Ме­нше.

Спільні й відмінні озна­ки

Числівники «три», «троє». Утворення числа 3. Написання цифри 3. Виділення спільних та відмін­них ознак.

Уміння працювати в коле­ктиві, Уміння моделювати про­цесі математичною мово Уміння виявляти матема­тичні залежності в навко­лишньому світі. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

 

Казка. Герої казок

 

 

69

70

71

Дорівнює, більше, мен­ше

Порівняння чисел. Читання числових нерівностей. Схема­тичне зображення числових залежностей

 

Повага до друзів, однокла­сників, товаришів, Уміння моделювати про­цесі математичною мовою

Папір та його призначен­ня

 

 

72

73

74

Додавання. Знаки «плюс» (+) і «дорівнює» (=)

Зміст (суть) додавання. Читан­ня числових рівностей. Розрізнення кругів, трикутників, кольорів.

 

Формування прагнення до нового, створення власної ідеї,

Уміння моделювати про­цесі математичною мовою

 

 

Цікаві історичні факти

 

 

75

76

77

Число й цифра 4

Числівники «чотири», «четверо». Утворення числа 4. Напи­сання цифри 4

 

 

Розвиток вміння організа­ції власної діяльності,

Уміння моделювати про­цесі математичною мовою

 

Лялька. Види ляльок

 

 

78

79

80

Склад числа. Гривня. Точка. Пряма. Крива. Промінь. Відрізок

Утворення натурального числа з менших. «Сусіди» чисел. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.

 

 

Формувати уміння спо­стерігати,

Уміння моделювати про­цесі математичною мовою. Викладання об'єктів за певними умовами

 

Природні та рукотворні об'єкти. Бережімо зуби!

Вироби з глини

 

 

 

81

82

83

Віднімання.

Знак «мі­нус» (-). Спільні й відмінні озна­ки

Зміст (суть) віднімання. Чи­тання числових рівностей. Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.  Виділення спільних та відмін­них ознак.

Формування бажання пропонувати власні ідеї. Викладання об'єктів за певними умовами. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини

 

 

84

85

86

Число й цифра 5

Числівники «п'ять», «п'ятеро». Утворення числа 5. Написання цифри 5. кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками. Многокутники: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками

Уміння працювати в парі,

Уміння моделювати про­цесі математичною мовою

Уміння будувати правиль­ні судження,

Уміння моделювати про­цесі математичною мовою. Викладання об'єктів за певними умовами.

Найкращі помічники Догляд за руками

Кімнатні рослини. Догляд за ними.

«Чарівні» слова.

 

 

87

88

89

Попереднє й

наступне числа

Числовий промінь, кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур.

 

Виховання толерантності, взаємної поваги,

Уміння моделювати про­цесі математичною мовою

«Ріпка». У єдності — сила. Складання відомих слів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв

 

 

90

91

92

Число й цифра 6.

Числівники «шість», «шестеро». Утворення числа 6. Написання цифри 6. Числівники «шість», «шесте­ро». Утворення числа 6. Напи­сання цифри 6

 

Уміння пояснювати, аргу­ментувати, працювати за зразком .Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація. Уміння добирати варіанти розв'язання проблеми

Бережімо зуби!

Спостереження за природою.

Призначення предметів. Різання паперу по прямій і кривій.

Робота з пластиліном. Тіла живої і неживої при­роди

 

 

93

94

95

 

Число й цифра 7

Числівники «сім», «семеро». Утворення числа 7. Написання цифри 7. Тиждень

 

 

Формування ціннісного ставлення до членів родини

 

 

Гігієна зубів

Оздоблення речей, предметів тощо.

 

 

96

97

98

Число й цифра 0

Написання цифри 0. Відніман­ня однакових чисел

 

 

 

Уміння розпізнавати мате­матичні відношення

Культура харчування

 

 

99

100

Дії з нулем

Додавання нуля. Розв'язування малюнкових задач на знаходження суми

 

Уміння розпізнавати математичні відношення

Правила дорожнього руху

 

 

101

102

Додавання нуля.

Спільні й відмінні озна­ки

Додавання за допомогою чис­лового променю. Знаходження значень виразів Виділення спільних та відмін­них ознак.

 

Уміння аналізувати, доби­рати варіанти. Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація.

Розмаїття рослинного світу

 

 

103

104

105

Число й цифра 8

Числівники «вісім», «восьме­ро», «восьмий». Утворення числа 8. Склад числа 8. Напи­сання цифри

 

Початкові уміння моделю­вати процеси мовою мате­матики

Правильне використання форм числівників

 

 

106

107

108

Віднімання з числом  нуль

Обчислення значень виразів. Відмінність задачі від інших текстів

 

 

Розвиток логічного мис­лення

Народні промисли

 

 

Розділ. Вимірювання величин

 

109

110

 

Довжина

Міра довжини 1 сантиметр. Складання задачі за допомо­гою малюнка і схеми. Розв'язування задач на знахо­дження різниці

Уміння узагальнювати, робити висновки

Обережне поводження 3 гострими предметами.

Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини.

 

 

111

112

113

Вимірювання довжини

Вимірювання довжини відріз­ків, предметів. Порівняння чисел, результатів вимірювання

 

 

Уміння робити припущен­ня, аргументувати власну думку

Вимірювальні прилади

 

 

Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0 (продовження)

 

114

115

116

117

Число й цифра 9

Числівники «дев'ять», «дев'ятеро», «дев'ятий». Утворення числа 9. Написання цифри 9

 

Формувати системне мис­лення

Грошові знаки. Операції з грошима

 

 

118

119

120

121

122

Число 10. Запис числа 10

Числівники «десять», «десятеро»  «десятий». Утворення числа 10. Запис числа 10

Уміння читати з розумін­ням

Казка В. О. Сухомлинського «Десять помічників»

 

 

123

124

Завдання Бджілки-трудівниці

Урок закріплення і системати­зації: вимірювання довжини, виконання обчислень, порів­няння результатів

 

 

Уміння встановлювати істинність суджень

Визначення розміру влас­ного взуття, шкарпеток

 

 

125

126

Завдання Бджілки-трудівниці

Урок закріплення і системати­зації: рівності, нерівності, розв'язування задач

 

 

 

Розвиток логічного мислення

Здорове харчування дітей

 

 

Розділ. Відношення різницевого порівняння

 

 127

128

129

130

Порівняння чисел. Ла­мана

Види ламаних. Склад числа 10

Моделювання ситуацій мовою математики

Очі — орган зору

 

 

131

132

133

134

Значення виразу. Кут

Обчислення значень виразів. Розпізнавання кутів

Уміння узагальнювати, класифікувати

Будівельні прилади, мате­ріали. Правила обережної поведінки з ними

 

 

135

136

137

138

139

140

Завдання Бджілки-трудівниці на закріплення та повторення вивченого про числа 1-10.

Тренувальні завдання: натура­льний ряд чисел, значення виразів, порівняння чисел.

Пізнання закономірностей у природі, в математиці

Правила поведінки на воді.

Казка.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
3688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку