Календарно – тематичне
планування
вчителя математики
і інформатики
Витичак Ірини Ігорівни
МАТЕМАТИКА 5 клас
Всього − 140 годин, резерв – 40 год.
1 семестр 64 години, 4 год. на тиждень
2 семестр 76 годин, 4 год. на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата проведення |
При-мітки |
|
|
|
|||
І семестр – 64 год. |
||||
Повторення і систематизація навчального матеріалу (2 год.- резерв) |
||||
1 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс початкової школи |
|
|
|
2 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс початкової школи |
|
|
|
Тема 1. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини (40 год. + 22 год. резерв) |
||||
Натуральні числа (12 год.) |
||||
3 |
Ряд натуральних чисел |
|
|
|
4 |
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
|
5 |
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
|
6 |
Відрізок. Довжина відрізка |
|
|
|
7 |
Відрізок. Довжина відрізка |
|
|
|
8 |
Площина. Пряма. Промінь |
|
|
|
9 |
Шкала. Координатний промінь |
|
|
|
10 |
Шкала. Координатний промінь |
|
|
|
11 |
Порівняння натуральних чисел |
|
|
|
12 |
Порівняння натуральних чисел |
|
|
|
13 |
Розв'язування вправ |
|
|
|
14 |
Контрольна робота №1 «Натуральні числа» |
|
|
|
Додавання і віднімання натуральних чисел (24 год.) |
||||
15 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
|
16 |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
|
17 |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
|
18 |
Віднімання натуральних чисел |
|
|
|
19 |
Віднімання натуральних чисел |
|
|
|
20 |
Числові і буквені вирази. Формули |
|
|
|
21 |
Числові і буквені вирази. Формули |
|
|
|
22 |
Рівняння |
|
|
|
23 |
Рівняння |
|
|
|
24 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
25 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
26 |
Контрольна робота №2 «Додавання і віднімання натуральних чисел» |
|
|
|
27 |
Аналіз контрольної роботи Кут. Позначення кутів |
|
|
|
28 |
Види кутів. Вимірювання кутів |
|
|
|
29 |
Види кутів. Вимірювання кутів |
|
|
|
30 |
Види кутів. Вимірювання кутів |
|
|
|
31 |
Многокутники. Рівні фігури |
|
|
|
32 |
Трикутник і його види |
|
|
|
33 |
Трикутник і його види |
|
|
|
34 |
Трикутник і його види |
|
|
|
35 |
Прямокутник |
|
|
|
36 |
Прямокутник |
|
|
|
37 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
38 |
Контрольна робота №3 «Геометричні фігури і величини» |
|
|
|
Множення і ділення натуральних чисел ( 26 год.) |
||||
39 |
Аналіз контрольної роботи. Множення. Переставна властивість множення. |
|
|
|
40 |
Множення. Переставна властивість множення. |
|
|
|
41 |
Сполучна і розподільна властивість множення |
|
|
|
42 |
Сполучна і розподільна властивість множення |
|
|
|
43 |
Сполучна і розподільна властивість множення |
|
|
|
44 |
Ділення |
|
|
|
45 |
Ділення |
|
|
|
46 |
Ділення з остачею |
|
|
|
47 |
Ділення з остачею |
|
|
|
48 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
49 |
Контрольна робота №4 «Множення і ділення натуральних чисел» |
|
|
|
50 |
Аналіз контрольної роботи. Степінь числа |
|
|
|
51 |
Степінь числа |
|
|
|
52 |
Площа.Площа прямокутника |
|
|
|
53 |
Площа.Площа прямокутника |
|
|
|
54 |
Прямокутний паралелепіпед. Піраміда |
|
|
|
55 |
Прямокутний паралелепіпед. Піраміда |
|
|
|
56 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
57 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
58 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
59 |
Комбінаторні задачі |
|
|
|
60 |
Комбінаторні задачі |
|
|
|
61 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
62 |
Контрольна робота №5 «Прямокутний паралелепіпед. Комбінаторні задачі» |
|
|
|
63 |
Аналіз контрольної роботи Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі |
|
|
|
64 |
Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі |
|
|
|
ІІ семестр – 76 год. |
||||
Тема 2. Дробові числа і дії з ними. (60 год. + 2 год. резерв) |
||||
Звичайні дроби (20 год.) |
||||
65 |
Уявлення про звичайні дроби |
|
|
|
66 |
Звичайні дроби |
|
|
|
67 |
Звичайні дроби |
|
|
|
68 |
Правильні і неправильні дроби |
|
|
|
69 |
Правильні і неправильні дроби |
|
|
|
70 |
Порівняння дробів |
|
|
|
71 |
Порівняння дробів |
|
|
|
72 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
73 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
74 |
Розв'язування вправ |
|
|
|
75 |
Контрольна робота №6 «Звичайні дроби» |
|
|
|
76 |
Аналіз контрольної роботи Дроби і ділення натуральних чисел |
|
|
|
77 |
Дроби і ділення натуральних чисел |
|
|
|
78 |
Мішані числа |
|
|
|
79 |
Мішані числа. Перетворення неправильних дробів і мішане число і навпаки |
|
|
|
80 |
Мішані числа. Перетворення неправильних дробів і мішане число і навпаки |
|
|
|
81 |
Мішані числа та дії з ними |
|
|
|
82 |
Розв'язування вправ |
|
|
|
83 |
Розв'язування вправ |
|
|
|
84 |
Контрольна робота №7 «Мішані числа» |
|
|
|
Десяткові дроби (47 год.) |
||||
85 |
Аналіз контрольної роботи Уявлення про десяткові дроби |
|
|
|
86 |
Дясяткові дроби |
|
|
|
87 |
Дясяткові дроби |
|
|
|
88 |
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
89 |
Порівняння десяткових дробів |
|
|
|
90 |
Округлення чисел |
|
|
|
91 |
Округлення чисел |
|
|
|
92 |
Додавання та віднімання десяткових дробів |
|
|
|
93 |
Додавання та віднімання десяткових дробів |
|
|
|
94 |
Додавання та віднімання десяткових дробів |
|
|
|
95 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
96 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
97 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
98 |
Контрольна робота №8 «Порівняння, додавання та віднімання десяткових дробів |
|
|
|
99 |
Аналіз контрольної роботи Множення десяткових дробів |
|
|
|
100 |
Множення десяткових дробів |
|
|
|
101 |
Множення десяткових дробів |
|
|
|
102 |
Ділення десяткових дробів |
|
|
|
103 |
Ділення десяткових дробів |
|
|
|
104 |
Ділення десяткових дробів |
|
|
|
105 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
106 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
107 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
108 |
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
|
|
109 |
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
|
|
110 |
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
|
|
111 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
112 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
113 |
Контрольна робота №9 «Множенняі ділення десяткових дробів» |
|
|
|
114 |
Аналіз контрольної роботи Відсотки. |
|
|
|
115 |
Відсотки. Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
116 |
Відсотки. Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
117 |
Відсотки. Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
118 |
Відсотки. Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
119 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
120 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
121 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
122 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
123 |
Розв'язування задач |
|
|
|
124 |
Розв'язування задач |
|
|
|
125 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
126 |
Контрольна робота №10 «Відсотки» |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (14 год. - резерв) |
||||
127 |
Аналіз контрольної роботи Натуральні числа |
|
|
|
128 |
Додавання і віднімання натуральних чисел |
|
|
|
129 |
Кути та трикутники |
|
|
|
130 |
Множення і ділення натуральних чисел |
|
|
|
131 |
Звичайні дроби і дії з ними |
|
|
|
132 |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
|
133 |
Множення і ділення десяткових дробів |
|
|
|
134 |
Відсотки |
|
|
|
135 |
Розв'язування вправ |
|
|
|
136 |
Розв'язування вправ |
|
|
|
137 |
Підсумкова контрольна робота №12 |
|
|
|
138 |
Аналіз контрольної роботи Розв’язування задач |
|
|
|
139 |
Розв’язування задач |
|
|
|
140 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
|
Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (16 год) |
|||
1 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
2 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
3 |
|
Числові функції. Способи задання функцій |
|
4-5 |
|
Властивості функції |
|
6 |
|
Парні та непарні функції |
|
7 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
8 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
9-10 |
|
Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
11 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
12-13 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
14 |
|
Графіки степеневих функцій |
|
15 |
|
Графіки степеневих функцій |
|
16 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
17 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
18 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Функції, їхні властивості та графіки» |
|
19 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|||
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (18 год)
|
|||
20 |
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. |
|
21-22 |
|
Радіанне вимірювання кутів. |
|
23 |
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
24 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
25-26 |
|
Формули зведення |
|
27 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
28 |
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
|
29-30 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
31 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
32 |
|
Формули додавання |
|
33 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
34-35 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
36 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
37 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
38-39 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
40 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
41 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
42 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (14 год)
|
|||
43 |
|
Границя функції в точці. |
|
44-45 |
|
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
46-47 |
|
Правила диференціювання |
|
48 |
|
Правила диференціювання |
|
49 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
50 |
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
|
51-52 |
|
Точки екстремуму |
|
53 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій |
|
54 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
55-56 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
57 |
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
|
58 |
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
59 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
60 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Похідна та її застосування» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (6 год) |
|||
61 |
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
62-63 |
|
Тригонометричні функції |
|
64-65 |
|
Тригонометричні рівняння |
|
66-67 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
69-70 |
|
Підсумковий урок |
|
Геометрія (рівень стандарту), 10 клас
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (15 год)
|
|||
1 |
|
Основні поняття і аксіоми стереометрії |
|
2 |
|
Наслідки з аксіом стереометрії |
|
3 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
4 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
5-6 |
|
Паралельне проектування і його властивості |
|
7 |
|
Зображення фігур у стереометрії |
|
8 |
|
Зображення фігур у стереометрії |
|
9 |
|
Паралельність прямої і площини |
|
10 |
|
Паралельність прямої і площини |
|
11 |
|
Паралельність площин |
|
12 |
|
Паралельність площин |
|
13 |
|
Паралельність площин |
|
14 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
15 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
16-17 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (17 год)
|
|||
18 |
|
Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими |
|
19 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі |
|
20 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
21 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
22 |
|
Перпендикуляр і похила до площини |
|
23-24 |
|
Вимірювання відстаней від точки до площини |
|
25 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
26 |
|
Вимірювання кутів між прямою і площиною |
|
27 |
|
Двогранний кут Вимірювання кутів між площинами |
|
28 |
|
Перпендикулярність площин |
|
29 |
|
Перпендикулярність площин |
|
30-31 |
|
Вимірювання відстаней від прямої до площини |
|
32-33 |
|
Вимірювання відстаней між площинами |
|
34 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
35 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
36 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
37 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
ІІ семестр |
|||
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (10 год)
|
|||
38-39 |
|
Прямокутні координати в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точками |
|
40-41 |
|
Прямокутні координати в просторі. Координати середини відрізка |
|
42 |
|
Прямокутні координати в просторі. Самостійна робота |
|
43-44 |
|
Вектори у просторі |
|
45-46 |
|
Дії над векторами. Розкладання вектора на складові |
|
46-47 |
|
Дії над векторами, що задані координатами |
|
48-49 |
|
Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами |
|
50 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
51-52 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
53-54 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Координати і вектори» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (9 год) |
|||
55-56 |
|
Паралельність прямих і площин у просторі |
|
57-58 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
59-60 |
|
Вимірювання відстаней у просторі |
|
61-62 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
63-64 |
|
Вимірювання кутів у просторі |
|
65-66 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
67 |
|
Координати і вектори |
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
69-70 |
|
Підсумковий урок |
|
Алгебра і початки аналізу , 11 клас
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 18 годин)
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ (16 год ) |
|||
1 |
|
Степінь з довільним дійсним показником. Показникова функція, її властивості та графіки |
|
2-3 |
|
Степінь з довільним дійсним показником. Показникова функція, її властивості та графіки |
|
4 |
|
Показникові рівняння |
|
5 |
|
Показникові рівняння та нерівності |
|
6-7 |
|
Показникові нерівності |
|
8 |
|
Самостійна робота № 1. Логарифми та їх властивості |
|
9-10 |
|
Логарифми та їх властивості |
|
11 |
|
Логарифмічна функція, її властивості та графік |
|
12 |
|
Логарифмічна функція, її властивості та графік |
|
13-14 |
|
Логарифмічні рівняння |
|
15 |
|
Логарифмічні рівняння |
|
16 |
|
Логарифмічні нерівності |
|
17-18 |
|
Логарифмічні нерівності |
|
19 |
|
Самостійна робота №2 . Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
20 |
|
Тематична контрольна робота № 1 |
|
21 |
|
Підбиття підсумків першого семестру |
|
|
|||
Тема 2. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ (10 год + 2 год з резерву) |
|||
22-23 |
|
Первісна та її властивості |
|
24-25 |
|
Первісна та її властивості. Таблиця первісних. Правила знаходження первісних |
|
26-27 |
|
Таблиця первісних. Правила знаходження первісних |
|
28 |
|
Таблиця первісних. Правила знаходження первісних |
|
29-30 |
|
Визначений інтеграл, його фізичний і геометричний зміст |
|
31-32 |
|
Визначений інтеграл, його фізичний і геометричний зміст |
|
33 |
|
Самостійна робота №3. Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених інтегралів |
|
35-36 |
|
Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених інтегралів |
|
37 |
|
Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених інтегралів |
|
38-39 |
|
Обчислення площ плоских фігур, інші застосування визначеного інтеграла у фізиці |
|
40 |
|
Самостійна робота №4 . Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
41-42 |
|
Тематична контрольна робота № 2 |
|
Тема 3. ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ (10 год + 2 год з резерву) |
|||
43 |
|
Множина та її елементи |
|
44-45 |
|
Елементи комбінаторики. Розміщення,перестановки, комбінації |
|
46 |
|
Елементи комбінаторики. Розміщення,перестановки, комбінації |
|
47 |
|
Елементи комбінаторики. Розміщення,перестановки, комбінації . |
|
48-49 |
|
Випадковий дослід і випадкова подія.Відносна частота події. Ймовірність події |
|
50 |
|
Випадковий дослід і випадкова подія. Відносна частота події. Ймовірність події. Самостійна робота №5. |
|
51 |
|
Класичне означення ймовірності |
|
52 |
|
Класичне означення ймовірності |
|
53 |
|
Класичне означення ймовірності. Елементи математичної статистики |
|
54 |
|
Елементи математичної статистики |
|
55 |
|
Самостійна робота №6 . Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
56-57 |
|
Тематична контрольна робота № 3 |
|
Тема 4. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС ОСНОВНОЇ І СТАРШІЙ ШКОЛИ, ПІДГОТОВКА ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ (14 год з резерву)
|
|||
58 |
|
Раціональні числа та дії над ними. Відношення. Пропорція. Відсотки. Степінь з натуральним і цілим показником. Одночлен. |
|
59 |
|
Многочлен. Рівняння. Лінійні рівняння. Алгебраїчний дріб |
|
60 |
|
Арифметичний квадратний корінь. Квадратні рівняння та рівняння, що зводяться до квадратних. Рівняння з двома змінними та їх системи |
|
61 |
|
Числові проміжки. Нерівності. Лінійні нерівності. Системи нерівностей. Функція. Лінійне рівняння з двома змінними. Квадратні нерівності. |
|
62 |
|
Числові послідовності. Арифметичний корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показником. Степенева функція. Найпростіші ірраціональні рівняння. |
|
63 |
|
Основні формули тригонометрії , найпростіші тригонометричні рівняння |
|
64 |
|
Показникова функція. Показникові рівняння і нерівності. |
|
65 |
|
Логарифм. Логарифмічна функція. Логарифмічні рівняння та нерівності |
|
66 |
|
Похідна функції та її застосування. |
|
67 |
|
Первісна та визначений інтеграл |
|
68 |
|
Елементи комбінаторики, початки |
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
70 |
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи за рік |
|
71 |
|
Підсумковий урок |
|
Геометрія. 11 клас
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. МНОГОГРАННИКИ (14 год) |
|||
1 |
|
Многогранники. Призма |
|
2 |
|
Многогранники. Призма |
|
3 |
|
Многогранники. Призма |
|
4-5 |
|
Призма . Паралелепіпед |
|
6 |
|
Паралелепіпед |
|
7 |
|
Паралелепіпед |
|
8-9 |
|
Паралелепіпед. Самостійна робота №1 |
|
10 |
|
Піраміда |
|
11 |
|
Піраміда |
|
12 |
|
Піраміда |
|
13-14 |
|
Піраміда. Правильні многогранники |
|
15 |
|
Правильні многогранники |
|
16 |
|
Самостійна робота №2 . Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
17-18 |
|
Тематична контрольна робота № 1 |
|
Тема 2. ТІЛА ОБЕРТАННЯ (12 год) |
|||
19 |
|
Тіла обертання. Циліндр |
|
20 |
|
Тіла обертання. Циліндр |
|
21-22 |
|
Тіла обертання. Циліндр |
|
23-24 |
|
Циліндр .Конус |
|
25 |
|
Конус |
|
26 |
|
Конус |
|
27-28 |
|
Конус. Куля та сфера |
|
29 |
|
Куля та сфера |
|
30 |
|
Куля та сфера |
|
31 |
|
Куля та сфера. Самостійна робота №3 |
|
32 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
|
33-34 |
|
Тематична контрольна робота № 2 |
|
Тема 3. ОБ’ЄМИ ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ (11 год +5 год з резерву) |
|||
35 |
|
Об’єм тіла. Об’єм призми та паралелепіпеда |
|
36 |
|
Об’єм тіла. Об’єм призми та паралелепіпеда |
|
37 |
|
Об’єм тіла. Об’єм призми та паралелепіпеда |
|
38 |
|
Об’єм піраміди |
|
39 |
|
Об’єм піраміди |
|
40 |
|
Підбиття підсумків першого семестру |
|
41 |
|
Об’єм піраміди |
|
42 |
|
Самостійна робота №4. Об’єми тіл обертання |
|
43 |
|
Об’єми тіл обертання |
|
44 |
|
Об’єми тіл обертання |
|
45 |
|
Об’єми тіл обертання |
|
46 |
|
Площі поверхонь тіл обертання |
|
47-48 |
|
Площі поверхонь тіл обертання |
|
49 |
|
Площі поверхонь тіл обертання |
|
50-51 |
|
Самостійна робота №5 . Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
52-53 |
|
Тематична контрольна робота № 3 |
|
Тема 4. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА КУРС ОСНОВНОЇ І СТАРШІЙ ШКОЛИ, ПІДГОТОВКА ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ (9 год з резерву) |
|||
55-56 |
|
Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості. Трикутник. Коло, круг |
|
57-58 |
|
Чотирикутники. Многокутники. Площі многокутників. |
|
59-60 |
|
Координати та вектори на площині та у просторі |
|
61-62 |
|
Прямі та площини у просторі. Відстані та кути у просторі. |
|
63-64 |
|
Многогранники. Призма. Паралелепіпед |
|
65 |
|
Піраміда. |
|
66-67 |
|
Тіла обертання |
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
69-70 |
|
Підсумковий урок |
|
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 5 класу на 2017-2018 н.р.
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за новою програмою 2017 року
http://vsimppt.com.ua/doc/metodychne-zapezpechennia/navchalni-plany/dlia-5-9-klasu
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інформаційні процеси та системи (8 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. |
|
|
__.__.__ |
Апаратна і програмна складові інформаційної системи. |
|
|
__.__.__ |
Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. |
|
|
__.__.__ |
Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Практична робота №1 |
|
|
__.__.__ |
Операційна система та її інтерфейс. |
|
|
__.__.__ |
Файли, папки та операції над ними |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №2. Файли, папки та операції над ними |
|
|
__.__.__ |
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером |
|
Тема 2. Мережеві технології та Інтернет (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок. |
|
|
__.__.__ |
Пошук інформації в Інтернеті. |
|
|
__.__.__ |
Безпечне користування Інтернетом. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота 3.Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. |
|
|
__.__.__ |
Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. |
|
|
__.__.__ |
Використання мережі Інтернет для навчання |
|
Тема 3. Опрацювання текстових даних (7 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. |
|
|
__.__.__ |
Основні об'єкти текстового документа. (Підведення підсумків навчання за 1 семестр) |
|
|
__.__.__ |
Введення, редагування та форматування символів і абзаців |
|
|
__.__.__ |
Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота 4. |
|
|
__.__.__ |
Додавання, редагування та форматування таблиць. Практична робота 5. |
|
|
__.__.__ |
Однорівневі списки. |
|
|
__.__.__ |
Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа |
|
Тема 4. Алгоритми та програми (14 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. |
|
|
__.__.__ |
Способи опису алгоритму. Програма |
|
|
__.__.__ |
Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів |
|
|
__.__.__ |
Лінійні алгоритми. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота 6. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.. |
|
|
__.__.__ |
Алгоритми з розгалуженнями. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота 7. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. |
|
|
__.__.__ |
Цикли з лічильником. |
|
|
__.__.__ |
Цикли з умовою. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота 8. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. |
|
|
__.__.__ |
Алгоритмічна структура розгалуження. |
|
|
__.__.__ |
Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота 9. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. |
|
|
__.__.__ |
Самостійна практична робота з теми «Алгоритми і програми». (Підведення підсумків навчання за рік) |
|
8 клас
Кількість годин 70
Кількість уроків
Автор
Кількість практичних робіт 16
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Кодування даних (3 год) |
|||
|
|
Кодування та декодування повідомлень |
|
|
|
Двійкове кодування |
|
|
|
Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних |
|
Тема 2. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год) |
|||
|
|
Історія опрацювання інформаційних об’єктів |
|
|
|
Архітектура комп’ютера. Технічні характеристики складових комп’ютера |
|
|
|
Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу |
|
|
|
Програмне забезпечення комп’ютера |
|
|
|
Практична робота 3. Архівування та розархівування даних |
|
Тема 3. Опрацювання текстових даних (6 год) |
|||
|
|
Списки в текстовому документі |
|
|
|
Таблиці в текстовому документі |
|
|
|
Опрацювання текстового документа, що містить різні об’єкти |
|
|
|
Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів |
|
|
|
Оформлення документів. Структура складного текстового документа |
|
|
|
Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків |
|
Тема 4. Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год) |
|||
|
|
Знайомство з форматами відео- та аудіофайлів |
|
|
|
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа |
|
|
|
Створення аудіо- та відеофрагментів |
|
|
|
Опрацювання, збереження та публікація відеокліпу |
|
|
|
Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду |
|
|
|
Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті |
|
Тема 5. Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (10 год) |
|||
|
|
Типи посилань на комірки в Excel |
|
|
|
Практична робота 8. Розв’язування задач на обчислення |
|
|
|
Логічні функції |
|
|
|
Математичні та статистичні функції |
|
|
|
Параметри сторінки. Друкування таблиці |
|
|
|
Упорядкування даних. Умовне форматування |
|
|
|
Практична робота 9. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування |
|
|
|
Розширені фільтри. Проміжні підсумки |
|
|
|
Діаграми та графіки |
|
|
|
Практична робота 10. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри |
|
Тема 6. Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (8 год) |
|||
|
|
Знайомство із середовищем програмування |
|
|
|
Створення найпростішого проекту |
|
|
|
Запис програми |
|
|
|
Основні компоненти програми |
|
|
|
Властивості і методи елементів керування |
|
|
|
Налагодження програмного коду |
|
|
|
Практична робота 11. Створення об’єктно- орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення |
|
|
|
Практична робота 12. Створення програми з кнопками і написами |
|
Тема 7. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (10 год) |
|||
|
|
Величини та їхні властивості |
|
|
|
Елементи для введення даних |
|
|
|
Практична робота 13. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування |
|
|
|
Величини цілих типів |
|
|
|
Величини дійсних типів |
|
|
|
Величини логічного типу |
|
|
|
Величини символьного типу |
|
|
|
Величини рядкового типу |
|
|
|
Перетворення величин одного типу на інший |
|
|
|
Практична робота 14. Налагодження готової програми |
|
Тема 8. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями (9 год) |
|||
|
|
Алгоритми з розгалуженнями |
|
|
|
Складання програм із розгалуженнями |
|
|
|
Поліваріантне розгалуження |
|
|
|
Компоненти вибору |
|
|
|
Алгоритми з повтореннями. Цикл із передумовою |
|
|
|
Алгоритми з повтореннями. Цикл із післяумовою |
|
|
|
Алгоритми з повтореннями. Цикл із параметром |
|
|
|
Складання циклічних алгоритмів опрацювання величин |
|
|
|
Практична робота 15. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин |
|
Тема 9. Графічне відображення даних (7 год) |
|||
|
|
Базові графічні примітиви |
|
|
|
Налаштування властивостей графічних примітивів |
|
|
|
Створення програм із графічним відображенням даних |
|
|
|
Графічні компоненти |
|
|
|
Виведення малюнків із зовнішніх файлів |
|
|
|
Розробка програм з графічними компонентами |
|
|
|
Практична робота 16. Створення програми з графічними компонентами |
|
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Виконання проектів (6 год) |
|||
|
|
Розв’язування компетентнісних задач |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» |
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» |
|
Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 9 класу на 2019-2020 навчальний рік
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інформаційні технології у суспільстві (2 години + 1 резерв) |
|||
|
__.__.__ |
Інформатика та інформаційні технології |
|
|
__.__.__ |
Інформаційні системи. Інтелектуальна власність та авторське право. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №1. Освітні інформаційні ресурси і системи |
|
Тема 2. Мережеві технології (4 години) |
|||
|
__.__.__ |
Апаратне та програмне забезпечення мереж. Адресація в мережах. |
|
|
__.__.__ |
Структура Інтернету. Передавання даних в мережі Інтернет. |
|
|
__.__.__ |
Сучасні сервіси Інтернету |
|
|
__.__.__ |
Інструменти пошуку в Інтернеті. |
|
Тема 3. Комп’ютерні презентації (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Етапи розробки презентації. Елементи дизайну презентації. |
|
|
__.__.__ |
Використання схем і діаграм у презентаціях. |
|
|
__.__.__ |
Гіперпосилання та кнопки дій у презентаціях. Практична робота №2. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями. |
|
|
__.__.__ |
Додавання відео- та аудіоданих у презентацію. |
|
|
__.__.__ |
Елементи анімації у презентаціях. Практична робота №3. Розробка презентації з елементами анімації, відео, звуковими ефектами та мовним супроводом. |
|
|
__.__.__ |
Управління показом презентацій. Друкування презентації. |
|
Тема 4. Основи інформаційної безпеки. (4 години) |
|||
|
__.__.__ |
Основи захисту даних у комп’ютерних системах. |
|
|
__.__.__ |
Безпека в Інтернеті. |
|
|
__.__.__ |
Безпечне зберігання даних. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №4. Налаштування параметрів безпеки в середовищі браузера. |
|
Тема 5. Комп’ютерне моделювання (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Поняття комп’ютерної моделі. Види комп’ютерних моделей. |
|
|
__.__.__ |
Етапи комп’ютерного моделювання. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №5. Комп’ютерне моделювання. |
|
|
__.__.__ |
Поняття карти знань. Середовище редактора карт знань. |
|
|
__.__.__ |
Створення карти знань. Редагування та форматування вузлів. Збереження, відкривання та закривання карти знань |
|
|
__.__.__ |
Редагування карти знань. Керування показом карти знань. |
|
Тема 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання. (10 години + 2 резерв) |
|||
|
__.__.__ |
Поняття табличної величини. |
|
|
__.__.__ |
Елемент керування. Багаторядкове текстове поле. |
|
|
__.__.__ |
Алгоритм опрацювання табличних величин |
|
|
__.__.__ |
Відображення даних у табличній формі |
|
|
__.__.__ |
Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №6. Знаходження сум і кількості значень елементів табличних величин за заданими умовами. |
|
|
__.__.__ |
Найбільший і найменший елементи табличної величини. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №7. Пошук значень у табличній величині. |
|
|
__.__.__ |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
__.__.__ |
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою прямокутників |
|
|
__.__.__ |
Візуалізація елементів табличної величини за допомогою інших примітивів. |
|
|
__.__.__ |
Опрацювання табличних величин |
|
Тема 7. Комп’ютерні публікації (5 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Поняття комп’ютерної публікації. Програми для створення публікацій. |
|
|
__.__.__ |
Робота з графічними і текстовими об’єктами |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №8 Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону. |
|
|
__.__.__ |
Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження. |
|
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Основні поняття комп’ютерної графіки. |
|
|
__.__.__ |
Знайомство з векторним графічним редактором. |
|
|
__.__.__ |
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №10. Створення простих векторних зображень. |
|
|
__.__.__ |
Опрацювання векторних зображень |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №11. Створення складених векторних зображень. |
|
Тема 9. Створення персонального навчального середовища. (8 годин + 1 резерв) |
|||
|
__.__.__ |
Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних. |
|
|
__.__.__ |
Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
|
__.__.__ |
Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. |
|
|
__.__.__ |
Конструювання сайтів. |
|
|
__.__.__ |
Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. |
|
|
__.__.__ |
Розмітка гіпертексту засобами HTML |
|
|
__.__.__ |
Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках. |
|
|
__.__.__ |
Створення таблиць засобами HTML |
|
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Виконання колективного навчального проекту. (7+8 годин) |
|||
|
__.__.__ |
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві» |
|
|
__.__.__ |
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації» |
|
|
__.__.__ |
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки» |
|
|
__.__.__ |
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» |
|
|
__.__.__ |
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації» |
|
|
__.__.__ |
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» |
|
|
__.__.__ |
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища» |
|
|
__.__.__ |
Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів. |
|
|
__.__.__ |
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
__.__.__ |
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
__.__.__ |
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
__.__.__ |
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
__.__.__ |
Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів. |
|
|
__.__.__ |
Захист проектів. |
|
|
__.__.__ |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
Інформатика 10 клас
35 год, 1 год на тиждень
№ уроку |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
Текстовий редактор (10 год.) |
|||
|
|
Вступний інструктаж з правил безпеки під час занять в кабінеті інформатики. Інструкції №8.1-8.4. Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра. |
|
|
|
Створення нумерованих і маркованих списків. Вставлення зображень у текстовий документ. |
|
|
|
Таблиці в текстових документах. |
|
|
|
Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах. |
|
|
|
Використання стилів, поняття про схему документа Перегляд документа в різних режимах. Автоматичне створення змісту документа. Правила стильового оформлення документів різних типів |
|
|
|
Практична робота №2. Використання стилів і шаблонів документів. |
|
|
|
Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів. |
|
|
|
Практична робота №3. Автоматичне створення змісту документа. Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів.. |
|
|
|
Друкування документа. Настроювання середовища користувача текстового процесора. |
|
|
|
Залік з теми: Текстовий редактор. |
Тематична |
Служби Інтернету (6 год. + 2 год. резерву) |
|||
Електронна пошта (3 год. + 1 год. резерву) |
|||
|
|
Принципи функціонування електронної пошти. Програми для роботи з електронною поштою. |
|
|
|
Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрування поштової скриньки, надсилання (у тому числі кільком адресатам), отримання й перенаправлення повідомлень, навігація папками, вилучення повідомлень, вкладання файлів. |
|
|
|
Практична робота № 4. Електронне листування через веб-інтерфейс. |
|
|
|
Етикет електронного листування. |
|
Комунікації за допомогою Інтернету (3 год. + 1 год. резерву) |
|||
|
|
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм. |
|
|
|
Реєстрація в службі обміну миттєвими повідомленнями. Створення й ведення списку контактів, надсилання текстових, графічних та відео повідомлень. Практична робота № 5. Обмін миттєвими повідомленнями. |
|
|
|
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях. Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування. |
|
|
|
Залік з теми: Служби Інтернету. |
Тематична |
Комп’ютерні презентації (14 год. + 2 год. резерву) |
|||
Опрацювання мультимедійних даних (5 год.) |
|||
|
|
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. |
|
|
|
Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів |
|
|
|
Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів. |
|
|
|
Налагодження часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налагодження переходів між його фрагментами. |
|
|
|
Практична робота № 6. Створення відеокліпу |
|
Створення й показ слайдових презентацій (6 год. + 2 год. резерву) |
|||
|
|
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій. |
|
|
|
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах |
|
|
|
Створення написів і зображень на слайдах презентації. Вставлення зображень у презентації. |
|
|
|
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів. |
|
|
|
Практична робота № 7. Розробка слайдової презентації. |
|
|
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Практична робота № 8. Анімація в слайдових презентаціях. |
|
|
|
Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації. |
|
|
|
Демонстрація презентації у різних програмних середовищах. Залік з теми: Комп’ютерні презентації. |
Тематична |
Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту (3 год.) |
|||
|
|
Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. |
|
|
|
Практична робота № 9. Розробка колективного проекту. |
|
|
|
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами |
|
|
|
Підсумкове оцінювання та повторення за рік |
|
Інформатика 11 клас
35 год, 1 год на тиждень
№ уроку |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
Моделювання. Основи алгоритмізації (8 год. + 1 год. резерву) |
|||
|
|
Вступний інструктаж з правил безпеки під занять в кабінеті інформатики. Інструкції №8.1-8.4. Поняття об'єкта і моделі. Типи моделей. |
|
|
|
Моделювання як метод дослідження об’єктів. |
|
|
|
Практична робота №1. Побудова інформаційної моделі. |
|
|
|
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. |
|
|
|
Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Графічне подання алгоритмів. |
|
|
|
Практична робота № 2. Створення та виконання алгоритмів |
|
|
|
Етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера. Складання і описання алгоритмів. |
|
|
|
Поняття про мови програмування. |
|
|
|
Залік з теми: Моделювання. Основи алгоритмізації |
Тематична |
Системи опрацювання табличних даних (11 год.) |
|||
Електронні таблиці. Табличний процесор (5 год.) |
|||
|
|
Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. Запуск на виконання табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Основні об'єкти: книги, аркуші, рядки, стовпці, комірки. Навігація аркушем і книгою; виокремлення об'єктів електронної таблиці. |
|
|
|
Введення даних до комірок і редагування їх вмісту. |
|
|
|
Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення. Типи даних і формати їх подання. Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. Практична робота № 3. Уведення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора . |
|
|
|
Використання формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки і діапазони комірок. Посилання на комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання. Практична робота № 4. Використання формул в електронних таблицях . |
|
|
|
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми. Практична робота № 5. Побудова діаграм. |
|
Аналіз даних у середовищі табличного процесора (6 год.) |
|||
|
|
Призначення й використання основних математичних, статистичних і логічних функцій табличного процесора. |
|
|
|
Практична робота № 6. Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора. |
|
|
|
Сортування й фільтрація даних у таблицях. |
|
|
|
Умовне форматування даних. |
|
|
|
Практична робота № 7. Сортування та фільтрація даних. |
|
|
|
Залік з теми: Системи опрацювання табличних даних |
Тематична |
Бази даних. Системи управління базами даних (7 год. + 1 год. резерву) |
|||
|
|
Поняття, призначення, класифікація баз даних. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Інтерфейс для введення і відображення даних в БД. |
|
|
|
Практична робота № 8. Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних. |
|
|
|
Створення в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. Надання значень властивостям полів. |
|
|
|
Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. Вибір типу зв’язку. Створення зв’язків різних типів. |
|
|
|
Практична робота № 9. Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями. |
|
|
|
Поняття цілісності даних. Поняття запиту до реляційної бази даних. Автоматизоване створення запитів. |
|
|
|
Практична робота № 10. Створення запитів у базі даних. |
|
|
|
Залік з теми: Бази даних. Системи управління базами даних |
Тематична |
Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів (4 год. + 2 год. резерву) |
|||
|
|
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. |
|
|
|
Поняття про системи керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Основи веб-дизайну. |
|
|
|
Поняття про засоби автоматизованого розроблення веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом. Етапи створення веб-сайтів. |
|
|
|
Практична робота № 11. Автоматизоване створення веб-сайту. |
|
|
|
Огляд сервісів Веб 2.0. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Веб-спільноти. Вікі технології. |
|
|
|
Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів. |
|
|
|
Підсумкове повторення та оцінювання за рік. |
|
Факультативний курс з математики
«Елементи теорії чисел»
10 КЛАС
(авт. Требенко Д.Я., Требенко О.О.)
№ п/п |
Назва теми |
Кількість годин |
Дата проведення |
|
Подільність цілих чисел. |
4 |
|
1-2 |
Подільність цілих чисел. Властивості. |
2 |
|
3-4 |
Ділення з остачею. |
2 |
|
|
Найбільший спільний дільник та найменше спільне кратне. Взаємно прості числа. |
10 |
|
5-7 |
Найбільший спільний дільник кількох цілих чисел. Алгоритм Евкліда. Лінійне представлення НСД. |
3 |
|
8-9 |
Найменше спільне кратне кількох цілих чисел. |
2 |
|
10-12 |
Діофантові рівняння. |
3 |
|
13-14 |
Взаємно прості числа. |
2 |
|
|
Прості та складені числа. |
6 |
|
15-17 |
Прості та складені числа. Решето Ератосфена. |
3 |
|
18-20 |
Канонічний розклад числа n. Знаходження НСД та НСК двох цілих чисел. |
3 |
|
|
Числові функції . |
11 |
|
21-23 |
Ціла та дробова частини дійсного числа. |
3 |
|
24-25 |
Мультиплікативні функції та їхні властивості. |
2 |
|
26-28 |
Число і сума натуральних дільників натурального числа n. |
3 |
|
29-31 |
Функція Ойлера. |
3 |
|
|
Конгруенції на множині цілих чисел. |
10 |
|
32-33 |
Конгруенції на множині цілих чисел та їхні найпростіші властивості. |
2 |
|
34-36 |
Класи лишків, повна і зведена системи лишків за даним модулем. |
3 |
|
37-39 |
Теореми Ойлера і Ферма. |
3 |
|
40-41 |
Обчислення остач при діленні на задане число. Визначення останньої (кількох останніх) цифри числа. |
2 |
|
|
Конгруенції з одним невідомим. |
20 |
|
42-45 |
Конгруенції першого степеня з одним невідомим. |
4 |
|
46-49 |
Розв’язування лінійних діамантових рівнянь з двома невідомими за допомогою конгруенцій. |
4 |
|
50-53 |
Системи конгруенцій. Китайська теорема про остачі. |
4 |
|
54-57 |
Зведення конгруенцій за складеним модулем до системи конгруенцій за простими модулями. |
4 |
|
58-61 |
Конгруенції n-го степеня за простим модулем. Теорема Вільсона. |
4 |
|
|
Арифметичні застосування конгруенцій. |
9 |
|
62-63 |
Виведення ознак подільності. |
2 |
|
64-65 |
Перевірка результатів арифметичних дій. |
2 |
|
66-68 |
Перетворення звичайного дробу в десятковий. |
3 |
|
69-70 |
Узагальнення і систематизація знань. |
2 |
|