31 березня о 15:00Вебінар: Викладання хімії в умовах дистанційного навчання

Планування з природознавства для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал

Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.

Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.

Природознавство ( 1 год/ тиждень )

за навчальним посібником: "Природознавство. 2 клас" І. Грущинська - Київ. Видавничий дім "Освіта", 2011 р.

Перегляд файлу

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Завдання в класі

Дата

Завдання додому

Спрямованість корекційно – розвиткової роботи

 

Природознавчий 

напрямок

( 29 год.)

 

 

1.

Осінь. Зміни в природі.

Підручн. Ст.34 - 37

 

Підручн.Ст. 34 - 37

 

2.

Осінні місяці. Періоди осені.

Підручн. Ст.38 - 41

 

Підруч. Ст.38 - 41

Розвиток пам’яті, наочно – образного мислення, уваги та усного мовлення.

3.

Урок-екскурсія: « Осіння казка»

 

 

 

 

4.

Рослини. Визначення, різноманітність. Органи рослин. Тривалість життя. Розмноження.

Підручн. ст.48 - 51

 

Підручн. Ст. 48 - 51

 

5.

Дерева. Частини дерева ( будова ). Листяні і хвойні дерева. Розселення.

Підручн. Ст.52 -53

 

Підручн. Ст.52 - 53

Формування наочно – дійового мислення шляхом визначення та засвоєння послідовності етапів розвитку рослин.

 

6.

Кущі. Основні зовнішні частини. Кущі саду та лісу.

 

 

 

 

7.

Гриби. Їстівні та отруйні гриби.

Підручн. Ст.54 - 55

 

Підручн. Ст.54 - 55

 

8.

Тварини. Зовній вигляд. Дикі і свійські тварини. Життя тварин.

Підручн. Ст.60 - 61

 

Підручн. Ст. 60 - 61

Розвиток усного мовлення: опис за малюнком рослин і тварин, риб і комах.

Формування понять про умови існування, звички, живлення тварин.

10.

Птахи. Зовнішній вигляд. Дикі і свійські птахи. Життя птахів.

Підручн. Ст.58 - 59

 

Підручн. Ст. 58 - 59

Розвиток аналітичного сприймання зовнішнього вигляду тварин.

11.

Риби. Зовнішня будова, живлення і дихання. Життя риб.

 

 

 

 

12.

Комахи. Зовнішній вигляд. Спосіб існування.

 

 

 

Розвиток наочно – дійового мислення в процесі класифікації тварин.

13.

Нежива природа. Земля. Глобус – модель Землі. Рух Землі навколо себе.

Підручн. Ст. 8 - 9

 

Підручн. Ст. 8 - 9

Формування елементів аналітичного мислення.

14.

Частини доби, їх послідовність. Тиждень.

Підручн. Ст. 12 - 13

 

Підручн. Ст. 12 - 13

Розвиток мовлення у процесі засвоєння лексики, що характеризує час.

15.

Рух Землі навколо Сонця. Залежність змін у живій та неживій природі.

Підручн. Ст. 14 - 15

 

Підручн. Ст. 14 - 15

 

16.

Пісок, каміння, глина. Впізнавання за зовнішнім виглядом.

 

 

 

Розвиток мовлення у процесі засвоєння нових лексичних одиниць.

17.

Ґрунт. Склад ґрунту.

 

 

 

 

18.

Зима. Зміни в природі.

Підручн. Ст. 68 - 71

 

підручн. Ст. 68 - 71

 

19.

Зимові місяці. Зимові свята та розваги.

Підручн. Ст. 72 - 75

 

Підручн. Ст. 72 - 75

 

20.

Вода. Властивості води ( розчинник ). Прісна і морська вода. Температура води.

Підручн. Ст. 20 - 21

 

Підручн. Ст. 20 - 21

Удосконалення та розвиток тактильних відчуттів.

21.

Термометр.

Підручн. Ст. 18 - 19

 

Підручн. Ст. 18 - 19

Розширення лексики та збагачення словника.

22.

Стан води. Значення води для життя.

Підручн. Ст. 22 - 23

 

Підручн. Ст. 22 - 23

 

23.

Кругообіг води у природі.

Підручн. Ст. 24 - 25

 

Підручн. Ст. 24 - 25

Формування елементів аналітичного мислення.

24.

Погода і хмарність.

Підручн. Ст. 26 - 27

 

Підручн. Ст. 26 – 27.

 

25.

Повітря. Як виникає вітер.

Підручн. Ст. 28 - 29

 

Підручн. Ст. 28 - 29

Розвиток мислення на основі встановлення причинно – наслідкових зв’язків.

26.

Весна. Зміни в природі. Весняні місяці.

Підручн. Ст. 91 - 99

 

Підручн. Ст. 91 - 99

 

 

Людинознавчий та суспільствознавчий напрямки ( 4 год. )

27.

Людина. Основи здорового способу життя. Здорова і хвора людина – порівняння.

 

 

 

 

28.

Родина. Праця батьків.

 

 

 

Розвиток пам’яті, наочно – образного мислення, уваги та усного мовлення.

29.

Україна – наша Батьківщина. Символіка України.

 

 

 

 

30.

Рідне місто. Наша вулиця. Домашня адреса.

 

 

 

 

31.

Літо. Зміни в природі.

Підручн. Ст. 124 - 127

 

Підручн. Ст. 124 - 127

 

32.

Літні місяці. Погодні явища.

Підручн. Ст. 128 - 133

 

Підручн. Ст. 128 - 133

 

33.

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
2 липня 2018
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку