Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.
Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.
Природознавство ( 1 год/ тиждень )
за навчальним посібником: "Природознавство. 2 клас" І. Грущинська - Київ. Видавничий дім "Освіта", 2011 р.
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання в класі |
Дата |
Завдання додому |
Спрямованість корекційно – розвиткової роботи |
||
|
Природознавчий |
напрямок |
( 29 год.) |
|
|
||
1. |
Осінь. Зміни в природі. |
Підручн. Ст.34 - 37 |
|
Підручн.Ст. 34 - 37 |
|
||
2. |
Осінні місяці. Періоди осені. |
Підручн. Ст.38 - 41 |
|
Підруч. Ст.38 - 41 |
Розвиток пам’яті, наочно – образного мислення, уваги та усного мовлення. |
||
3. |
Урок-екскурсія: « Осіння казка» |
|
|
|
|
||
4. |
Рослини. Визначення, різноманітність. Органи рослин. Тривалість життя. Розмноження. |
Підручн. ст.48 - 51 |
|
Підручн. Ст. 48 - 51 |
|
||
5. |
Дерева. Частини дерева ( будова ). Листяні і хвойні дерева. Розселення. |
Підручн. Ст.52 -53 |
|
Підручн. Ст.52 - 53 |
Формування наочно – дійового мислення шляхом визначення та засвоєння послідовності етапів розвитку рослин.
|
||
6. |
Кущі. Основні зовнішні частини. Кущі саду та лісу. |
|
|
|
|
||
7. |
Гриби. Їстівні та отруйні гриби. |
Підручн. Ст.54 - 55 |
|
Підручн. Ст.54 - 55 |
|
||
8. |
Тварини. Зовній вигляд. Дикі і свійські тварини. Життя тварин. |
Підручн. Ст.60 - 61 |
|
Підручн. Ст. 60 - 61 |
Розвиток усного мовлення: опис за малюнком рослин і тварин, риб і комах. Формування понять про умови існування, звички, живлення тварин. |
||
10. |
Птахи. Зовнішній вигляд. Дикі і свійські птахи. Життя птахів. |
Підручн. Ст.58 - 59 |
|
Підручн. Ст. 58 - 59 |
Розвиток аналітичного сприймання зовнішнього вигляду тварин. |
||
11. |
Риби. Зовнішня будова, живлення і дихання. Життя риб. |
|
|
|
|
||
12. |
Комахи. Зовнішній вигляд. Спосіб існування. |
|
|
|
Розвиток наочно – дійового мислення в процесі класифікації тварин. |
||
13. |
Нежива природа. Земля. Глобус – модель Землі. Рух Землі навколо себе. |
Підручн. Ст. 8 - 9 |
|
Підручн. Ст. 8 - 9 |
Формування елементів аналітичного мислення. |
||
14. |
Частини доби, їх послідовність. Тиждень. |
Підручн. Ст. 12 - 13 |
|
Підручн. Ст. 12 - 13 |
Розвиток мовлення у процесі засвоєння лексики, що характеризує час. |
||
15. |
Рух Землі навколо Сонця. Залежність змін у живій та неживій природі. |
Підручн. Ст. 14 - 15 |
|
Підручн. Ст. 14 - 15 |
|
||
16. |
Пісок, каміння, глина. Впізнавання за зовнішнім виглядом. |
|
|
|
Розвиток мовлення у процесі засвоєння нових лексичних одиниць. |
||
17. |
Ґрунт. Склад ґрунту. |
|
|
|
|
||
18. |
Зима. Зміни в природі. |
Підручн. Ст. 68 - 71 |
|
підручн. Ст. 68 - 71 |
|
||
19. |
Зимові місяці. Зимові свята та розваги. |
Підручн. Ст. 72 - 75 |
|
Підручн. Ст. 72 - 75 |
|
||
20. |
Вода. Властивості води ( розчинник ). Прісна і морська вода. Температура води. |
Підручн. Ст. 20 - 21 |
|
Підручн. Ст. 20 - 21 |
Удосконалення та розвиток тактильних відчуттів. |
||
21. |
Термометр. |
Підручн. Ст. 18 - 19 |
|
Підручн. Ст. 18 - 19 |
Розширення лексики та збагачення словника. |
||
22. |
Стан води. Значення води для життя. |
Підручн. Ст. 22 - 23 |
|
Підручн. Ст. 22 - 23 |
|
||
23. |
Кругообіг води у природі. |
Підручн. Ст. 24 - 25 |
|
Підручн. Ст. 24 - 25 |
Формування елементів аналітичного мислення. |
||
24. |
Погода і хмарність. |
Підручн. Ст. 26 - 27 |
|
Підручн. Ст. 26 – 27. |
|
||
25. |
Повітря. Як виникає вітер. |
Підручн. Ст. 28 - 29 |
|
Підручн. Ст. 28 - 29 |
Розвиток мислення на основі встановлення причинно – наслідкових зв’язків. |
||
26. |
Весна. Зміни в природі. Весняні місяці. |
Підручн. Ст. 91 - 99 |
|
Підручн. Ст. 91 - 99 |
|
||
|
Людинознавчий та суспільствознавчий напрямки ( 4 год. ) |
||||||
27. |
Людина. Основи здорового способу життя. Здорова і хвора людина – порівняння. |
|
|
|
|
||
28. |
Родина. Праця батьків. |
|
|
|
Розвиток пам’яті, наочно – образного мислення, уваги та усного мовлення. |
||
29. |
Україна – наша Батьківщина. Символіка України. |
|
|
|
|
||
30. |
Рідне місто. Наша вулиця. Домашня адреса. |
|
|
|
|
||
31. |
Літо. Зміни в природі. |
Підручн. Ст. 124 - 127 |
|
Підручн. Ст. 124 - 127 |
|
||
32. |
Літні місяці. Погодні явища. |
Підручн. Ст. 128 - 133 |
|
Підручн. Ст. 128 - 133 |
|
||
33. |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||