Тема: Початок українського національного відродження.
Мета: Ознайомити учнів з початком українського національного відродження; осмислити та запам’ятати дати, поняття та події теми;
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.
Обладнення: Підручник, додатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань учнів:
Бесіда «Хто швидше?».
Учні стають у два ряди, обличчям один до одного та дають відповіді на запитання. Потрібно швидко давати відповідь на запитання. Учень,учениця, які відповіли першими стають в кінець черги, а суперник повинен повторити правильну відповідь та приєднатися в кінець черги.
ІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів:
«З появою Енеїди забуте слово, наче фенікс з попелу, воскресло знов».
Поміркуйте, над висловом. Результати зрівняйте з відповідями в кінці уроку.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу:
Розповідь вчителя про початок національного відродження та Івана Котляревського.
1.Використовуючи підручник чи розповідь вчителя, заповніть таблицю. (Додаток 1).
Розповідь вчителя про Новгород – Сіверський автономістський гурток та Харків на початку 19 століття.
2. Прийом: «Слово – речення». Використовуючи підручник, вчитель називає слово, учні повинні назвати якомога більше слів. Вони фіксуються на дошці чи аркуші паперу. Учні формують з слів речення.
Розповідь вчителя про Кирило – Мефодіївське братство.
3. Використовуючи інтернет – джерела та підручник, створити плакат Кирило – Мефодіївське братство. ( Додаток 2).
IV. Закріплення вивченого матеріалу.
Висновки щодо вислову до уроку.
V. Підсумки уроку
VІ. Домашнє завдання
Додаток 1
Історична постать |
Публікації,збірки,видання. |
Рік опублікування. Характеристика твору. |
|
Додаток 2
Члени братства рік створення
назва
Кирило – Мефодіївське братство
Причини розпаду
Цікаві факти
Програмовий документ