Подорож до казки. Заняття для дітей молодшої групи

Про матеріал
Метою заняття є: закріпити зміст українських народних казок, вчити їх відтворювати за запитанням вихователя, повторити пісеньки Колобка; вчити відгадувати загадки, повторити поняття «один, багато», «високий, низький»; вчити розрізняти та називати кольори, геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; продовжувати виховувати позитивне ставлення до українських народних казок, бажання працювати самостійно
Перегляд файлу

Подорож до казки

Мета: Закріпити зміст українських народних казок, вчити їх відтворювати за запитанням вихователя, повторити пісеньки Колобка; вчити відгадувати загадки, повторити поняття «один, багато», «високий, низький»; вчити розрізняти та називати кольори, геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; продовжувати виховувати позитивне ставлення до українських народних казок, бажання працювати самостійно.

Обладнання: магнітна дошка, чарівна торбинка, чарівна книжка, зображення героїв казок «Колобок», «Ріпка», « Рукавичка, кошик з морквою, відеозапис руханки  «Жабка-реготушка», дидактична гра «Хто зайвий?», тарілка з геометричними фігурами різного кольору.

Хід заняття:

Звучить легка мелодія.

ПРИВІТАННЯ:

-                     Доброго ранку, сонце привітне! (Вітаються мізинці).

-                     Доброго ранку небо блакитне!  (Вітаються безіменні пальці).

-                     Доброго ранку в небі пташки! (Вітаються середні пальці).

-                     Доброго ранку, маленькі дубки! (Вітаються вказівні пальці).

-                     Я вас вітаю, і  я вас люблю! (Діти плескають у долоні)

-                     Сьогодні , дітки, ідучи в садочок на стежинці побачила чарівну торбинку, а в ній щось є. Давайте, подивимось що там? (Діти дістають « Чарівну книжку».) Це книжка не проста. В ній зібрано наші улюблені казки. Давайте почитаємо! (Вихователь не може відкрити книжки, бо її закрив Лиходій). Але ми зможемо її відкрити, коли виконаємо всі завдання від Лиходія.

Завдання №1 від Лиходія:

 Загадка

(Вихователь витягує листок із завданням).

-                     Малята, якого кольору листок? (зеленого)

-                     А на яку геометричну фігуру схожий? (трикутник)

Мурка за жучку

Жучка за внучку

Внучка за бабу

Баба за діда

Сховалася ріпка велика...(Ріпка)

-                     Молодці, дітки. А давайте згадаємо, що посадив дід?

-                     Якою виросла ріпка?

-                     Коли ріпка виросла, хто допомагав витягнути її з землі?(діти називають героїв, а вихователь викладає їх на магнітну дошку)

Вихователь виглядає героїв, а діти їх називають.

-                     Скільки героїв допомагало витягнути Ріпку? (багато)

-                     Скільки було Ріпок? (Одна)

-                     Давайте порівняємо за висотою діда і онучку. Хто високий? (Дід)

-                     А онучка? (низька)

-                     Молодці, дітки. Справились з першим завданням.

А ось і друге завдання від Лиходія.(Вихователь витягує листок із завданням).

-                     Дітки, якого кольору листок? (жовтого)

-                     На яку геометричну фігуру він схожий? ( на кружечок)

      Вихователь читає загадку:

  1.               Вовка зовсім не боявся

І ведмедю не дістався,

Та лисиці на зубок

Все ж натрапив… (Колобок)

Бесіда за змістом казки «Колобок»

-                     Хто спік Колобка?

-                     З чого баба спекла Колобка?

-                     Де схолодав Колобок?

-                     Куди він покотився?

-                     Кого зустрів Колобок  у лісі?

Діти відповідають на питання та вихователь викладає героїв разом з дітьми.

-                     Яку пісеньку співав Колобок?

-                     Що сталося з Колобком?

-                     Чому Лисиця з’їла  Колобка?

-                     На яку геометричну фігуру схожий Колобок?

-                     Чи слухняний був Колобок?

-                     Чи можна без дозволу дорослих виходити з домівки? (діти дають відповідь)

-                     Давайте сядемо за столики. З якої казки перед вами казкові герої?(Колобок) Уважно роздивіться, візьміть з тарілочки прямокутник синього кольору та закрийте «зайвого» казкового героя. (Діти виконують завдання, вихователь контролює)

Фізкульхвилинка.

Весела руханка «Жабка-реготушка» ( Дитяча пісенька «З любов’ю до дітей»)

Третє завдання  від Лиходія, вихователь дістає аркуш паперу у формі квадрату, червоного кольору.

-                     Якого кольору аркуш паперу?

-                     На яку геометричну фігуру схожий?

Загадка про Рукавичку.

В лісі звірям всім на втіху
Щось згубив старенький дід.
Влізли мишка туди й жабка,
Заєць, лиска, вовк, ведмідь,
Ще й кабан-іклан. Будь ласка,
Пригадайте, що за казка? (Рукавичка)

-                     Хто загубив рукавичку?

-                     Де дід її знайшов?

-                     Хто перший побачив рукавичку?

-                     Хто ще оселився в рукавичці?

-                     Хто прийшов останній?

-                     Скільки звіряток жило в рукавичці?

-                     Хто найперший? (Мишка)

-                     Хто найбільший?( Ведмідь)

(Вихователь бере у руки кошик).

-                     Діти, а що полюбляє їсти зайчик.

-                     Подивіться, у мене в кошику є морква. Скільки морквин? (багато). Візьміть кожен по одній морквині.

-                     Скільки у вас морквинок? (одна).

-                     Кожен має по одній морквинці? (так).

-                     Отже, морквин стільки скільки дітей. Тобто і вас, і морквин порівно.

Вихователь забирає у 2-3 дітей моркву.

-                     Чого тепер більше, а чого менше? (Дітей більше, а морквин менше)

-                     Що потрібно зробити, щоб морквин і дітей було порівну? (віддати дітям морквинки)

-                     Молодці, дітки. Всі завдання від Лиходія ми виконали, а зараз ми спробуємо відкрити нашу Чарівну книжку .

Вихователь відкриває книжку,  в ній є ілюстрації до українських народних казок. Діти дивляться та називають назви казок.

-                     Яка найбільше вам казка сподобалась?

-                     Яку ви хотіли б почути на наступному занятті?

Підсумок заняття: 

-         Чи сподобалось вам заняття?

-         З якими казками ми зустрілися?

-         До якої казки ви хотіли б завітати наступного заняття?

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку